Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

02/11/2008 23:33 #71 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Αν νομιζεις οτι ειναι λαθος χειρισμος τεσσερις φορες στο ιδιο σημειο τοτε παω πασο και κατι αλλο που θεωρω ποιο σημαντικο, οταν ηρθαν μετα απο καιρο τα ανταλακτικα την τριτη φορα καταφεραμε να ταιριαξουμε το στελεχος και οχι απολυτα (αυτο δηλωνει οτι τα ανταλακτικα ειναι αλλα των αλλον φιλε μου)λοιπον δεν μπορει να δωσει καποιος τοσα λεφτα για ενα καλαμι και οταν του χαλασει (και απο λαθος χειρισμο αν θες) να ξανα ψαρεψει το καλαμι του μετα απο πολυ καιρο και με στελεχος που δεν ταιριαζε και απολυτα

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 00:30 #72 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
το οτι το στελεχος δεν ταιριαζει απολυτα το γνωριζω. το ιδιο συναιβει και με το δικο μου. αυτο ομως δεν οφειλετε σε αλλανταλλων ανταλακτικα, αλλα στο οτι τα καλαμια ειναι χειροποιητα κομματι κομματι. το ανταλλακτικο σου αφινει περιθοριο να το φερεισ μονος σου, τριβοντας το με ψιλο γυαλοχαρτο η καλυτερα(γιατι εγω εφαγα τα χερια μου για 2 μερες να τριβω) να το φτιαξει ο αντιπροσωπος με το ειδικο μηχανημα για να γλυτωσεις την ταλεπορια και τον κοπο. Δεν αποκλειω το ενδεχωμενο, το καλαμι σου να ειχε εργοστασιακο προβλημα, ομως το θεωρω πολυ δυσκολο και σπανιο για τα συγκεκριμενα καλαμια.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 02:31 #73 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
:bye: Καλημερα παληκαρια!!

Διβαζω και ξαναδιαβαζω για αυτα τα καλαμια και βλεπω πως το θεμα δεν βγαζει πουθενα,παρα μονο σε μια ας το πω κοντρα μεταξυ μπαντμπασακιδων και οχι.  :scratch_one-s_head:

Τι σημασια εχει αν ειναι Χ η Ψ το καλαμι;

Εχω και εγω ενα απο αυτα τα καλαμακια και ειμαι ευχαριστημενος οπως και απο ολλα τα καλαμια που διαθετο στην γκαμα μου.
Τωρα αν ειναι αγωνιστικα η οχι αυτο δεν ειναι θεμα το οποιο μπωρει να μας φερνει σε φαση αντιπαραθεσης,γιατι πραγματικα το καθε ενα απο τα καλαμια της επιλογης μας εχουν και τον αναλογο σκοπο και τροπο ψαρεματος.
Νωμιζω πως ειναι στην κριση,Η μαλων τσεπη του καθενος απο εμας στο τι μπωρει να διαθεσει για να εχει ενα καλο ψαροκαλαμο για το γουστο του η ακομη και την φινετσα του.
Αληθεια αναρωτιθηκατε το ποσα καλα καλαμια [ ψαροκαλαμα ] υπαρχουν στην αγωρα μας η και του ιντερνετ; :this:

Αβισος η αγωρα του καλαμιου,αλλα για πολους κλοιστες οι τσεπες γιατι πραγματικα πολλα απο τα καλαμια διαφωρων ετερειων ειναι φανταστικα!!
Οχι απο θεμα ντιζα΄'ιν αλλα απο το ψαρεμα τους.

Τωρα στο θεμα αγωνων δεν γνωριζω ιδιετερα πραγματα,αλλα αρκουμε απο αυτα που βλεπω και διαβαζω στο σαιτ για μαρκες,αποδωσεις και παραδοση στον τομεα αυτο.

Θα πω ομως πως πολοι απο εμας θα θελαμε και το μπαντ μπας στην γκαμα μας και το Ζπλεξ και ουτε καθεξεις καλο καλαμι ωστε να γεμισουμε της δικες μας μπαταριες αναλογα την ευχαριστηση μας αναλογα τα πιστευω του καθε ενος και τον τροπο ψαρεματος μας.

Η τεχνολογια πρωχωρα και οσοι μπωρουν την ακολουθουν ωστε να εχουν το καταληλο εργαλειο για τις απετησεις  που θετει ο καθε ενας απο εμας στον εαυτο του για το ψαρεμα η την τρελα του!!Ακομη και για τον καταναλοτισμο που μας διατρεχει μπωρουμε να εχουμε αναλογη εικωνα και γνωση παντα απο ανθρωπους που ειναι γνωστες στο θεμα αυτο.

Για το θεμα του σερβις θα ελεγα πως ελαχιστες ετερεις εχουν αψογο σερβις προς τους πελατες τους!
Μακαρι καποια στιγμη οι δικες μας Ελληνικες Ετερειες να μπωρουν να καλυψουν το 30% των προβληματων που μπωρουν να παρουσιαστουν στον καθε ενα απο εμας.Τοτε θα εχουμε μια μικρη επιτυχια ως καταναλωτες αυτης της χωρας και ισως τοτε μας δουνε πολοι απο αυτους με διαφωρετικο ματι,και ριξουν λιγο νερο στο κρασακι τους ωστε το προβλημα να ειναι μιδαμινο  :yes:

Καλη σας Εβδομαδα να εχετε  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 11:30 #74 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

το οτι το στελεχος δεν ταιριαζει απολυτα το γνωριζω. το ιδιο συναιβει και με το δικο μου. αυτο ομως δεν οφειλετε σε αλλανταλλων ανταλακτικα, αλλα στο οτι τα καλαμια ειναι χειροποιητα κομματι κομματι. το ανταλλακτικο σου αφινει περιθοριο να το φερεισ μονος σου, τριβοντας το με ψιλο γυαλοχαρτο η καλυτερα(γιατι εγω εφαγα τα χερια μου για 2 μερες να τριβω) να το φτιαξει ο αντιπροσωπος με το ειδικο μηχανημα για να γλυτωσεις την ταλεπορια και τον κοπο. Δεν αποκλειω το ενδεχωμενο, το καλαμι σου να ειχε εργοστασιακο προβλημα, ομως το θεωρω πολυ δυσκολο και σπανιο για τα συγκεκριμενα καλαμια.


Αν δεχεσαι φιλε μου να εχεις δωσει τοσα λεφτα για ενα καλαμι και να τριβεις δυο μερες με γυαλοχαρτα για να ταιριαξεις το κοματι τοτε παω πασο φιλε μου!

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 15:21 #75 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
επειδη μενω σε νησι και επρεπε να στειλω το καλαμι αθηνα, αποφασισα να το κανω μονος μου. στον αντιπροσωπο ειναι 5 λεπτα δουλεια αλλα δεν ηθελα να στειλω το καλαμι γιατι φοβομουν την μεταφορα, μηπως γινει καμια ζημια ως συνηθως. Νομιζω ομως οτι το ιδιο θα ισχυει και για ολες τις εταιριες που κατασκευαζουν χειροποιιτα τηλ/κα καλαμια. δεν ειναι θεμα λοιπον αν δεχωμε η οχι. απλα ετσι γινετε με τα χειροποιιτα, δεν ειναι οπως τα καλαμι που κατασκευαζωνται σε εργοστασια πανομιοτυπα και υπαρχει το ακριβες ανταλλακτικο. εγω αλλαξα το πρωτο στελεχος και πειρα ανταλλακτικο, ναι μεν για αυτο το καλαμι αλλα ηθελέ λιγο δουλεια για να κατσει σωστα. ειχα ομως επιλογη αν ηθελα να γινει η παραγγελια απο ιταλια με το σειριακο αριθμο του καλαμιου μου και να ερθει στα μετρα μου. αυτο ομως θα επερνε, τουλαχιστο 2 εβδομαδες και δεν ηθελα να περιμενω τοσο. σε 1 μερα με κουριερ το ειχα απο αθηνα και μετα απο 2 μερες, ετοιμο το καλαμι.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 16:16 #76 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΤΟΥΛΙΑΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΤΟΥΛΙΑΣ στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
ΦΙΛΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΒΟΛΕΣ ΜΕ BAD BASS ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ. ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΕ BAD BASS? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΡΙΠΤΕΣ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ BAD BASS.ΟΛΟΙ ΜΕ CENTURY KAI ZZIPLEX. ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΒΟΛΕΣ ΜΕ ΨΑΡΕΜΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 18:46 #77 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Να διαβαζεις καλητερα τα μηνυματα και μετα να τα σχολιαζεις φιλε.Εγω εγραψα ποσα μετρα βολη εχει βγαλει το U.K. Competition και δεν εγραψα για αγωνες βολων που ετσι και αλλιως δεν με ενδιαφερουν.Αλλα για να σου φυγει η απορια ενας βελγος μετριος ριπτης εκανε 245 μετρα στην Αγγλια το 2006 αν δεν κανω λαθος.
Και στο κατω κατω δεν ειπα οτι ειναι τα καλητερα καλαμια,((αλλος το ειπε)) αλλα δεν ειναι και τα χειροτερα, οπως αφηνεται να εννοηθει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 20:54 #78 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Να διαβαζεις καλητερα τα μηνυματα και μετα να τα σχολιαζεις φιλε.Εγω εγραψα ποσα μετρα βολη εχει βγαλει το U.K. Competition και δεν εγραψα για αγωνες βολων που ετσι και αλλιως δεν με ενδιαφερουν.Αλλα για να σου φυγει η απορια ενας βελγος μετριος ριπτης εκανε 245 μετρα στην Αγγλια το 2006 αν δεν κανω λαθος.
Και στο κατω κατω δεν ειπα οτι ειναι τα καλητερα καλαμια,((αλλος το ειπε)) αλλα δεν ειναι και τα χειροτερα, οπως αφηνεται να εννοηθει.


Ανδρέα επειδή μάλλον αναφέρεσαι σ' εμένα να σου απαντήσω. Το πόσα μέτρα έχει βγάλει ένα καλάμι μόνο από τους αγώνες φαίνεται και από επίσημα αποτελέσματα. Αλλιώς και η γιαγιά μου κάποτε πέταξε ένα ποντίκι με την σκούπα της στα 311 μέτρα...

Δες πρώτα αν κάνεις λάθος, ψάξε ποιος ρίπτης ήτανε και σε ποιο event αλλά και πάλι, στα τόσα χρόνια των UK COMPETITIONS ΕΑΝ πάρθηκε μια φορά  μια καλή θέση δεν λέει τίποτα.

Και στο κάτω κάτω την ονομασία UK COMPETITION δεν την έδωσα εγώ στο καλάμι. Ακόμα και εταιρίες που έχουν σαρώσει στα UK COMPETITION δεν θα τολμούσαν να δώσουν τέτοια βαρύγδουπη ονομασία γιατί φαντάζομαι ότι οι ίδιοι οι πελάτες τους θα του παίρναν με τις πέτρες...

Εάν κι εσύ διαβάσεις με προσοχή τα γραφόμενά μου αλλά και άλλων φίλων κανένας δεν είπε ότι είναι τα χειρότερα κι εγώ ο ίδιος λέω ότι καλοφτιαγμένα είναι. Τα έρμα τα καλάμια δεν πείραξαν κανέναν. Η λογική "τα καλύτερα ψαροκάλαμα στον κόσμο" ενοχλεί η οποία μάλιστα εκφράζεται και με πολύ απόλυτο τρόπο.



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 20:58 #79 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
                                              [glow=red,2,300][/glow]                      BAD ASS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2008 23:05 #80 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Καλα δεν βλεπω να βγαινει πουθενα η συζητηση. Ο καθενας εχει την γνωμη του για αυτα τα καλαμια εγω ανεφερα την δικη μου κακη!! εμπειρια με την μαρκα αυτη!


                                                         

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.195 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection