Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

05/11/2008 08:11 #101 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Νίκο (Ψυλλάκη) δεκτός ο παραλληλισμός σου με τις μηχανές αλλά πρόσεξα μερικές εκφράσεις που χρησιμοποίησες:

Ξαφνικά ως σίφουνας εμφανίστηκε η MV Agousta από την Ιταλία και σάρωσε τα πάντα.


και

Η Honda κατάλαβε πως οι αγώνες μοτοσυκλέτας είναι το μέλλον αν θέλει να κυριαρχήσει και ασχολήθηκε εντατικά με τους αγώνες. Διέλυσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες και στην αγορά.


Χαίρομαι διότι φαίνεται ότι οι αγώνες αποτελούν μέτρο σύγκρισης και μέσο βελτίωσης. Μιας βελτίωσης η οποία περνά αργά ή γρήγορα και σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Όταν κάποια εταιρία φτάσει σε σημείο να σαρώσει στους αγώνες όπως σαρώνουν τώρα οι zziplex και century τότε μιλάμε. Το αν είναι Αγγλικές ή Καμερουνέζικες οι εταιρίες εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο. Απλά το γεγονός καταδεικνύει μια ιδιαίτερη προσοχή που δείχνουν οι Εγγλέζοι στην κατασκευή ψαρευτικών προϊόντων ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ (αύριο ποιος ξέρει?). 

Εωσότου όμως σαρώσει μια εταιρία σε αγώνες θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στο πως χαρακτηρίζουμε τα προϊόντα της.

Ανδρέα…1000 δίκια έχεις αλλά τα χάνεις φίλε μου. Καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου αλλά επειδή εσύ κι εγώ έτυχε να βρεθούμε δίπλα δε έναν Κολοβό ή Κυριακίδη ή Neil ή όπως θες πες τον και μάθαμε 5 ή και παραπάνω πράγματα αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι είμαστε ειδήμονες στα καλάμια ή στις τεχνικές. Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι τα παιδιά αυτά μπορεί πραγματικά να πιστεύουν ότι έχουν «τα καλύτερα καλάμια του κόσμου?»

Και αν κάνουν λάθος, τι είναι καλύτερο? Να τους στείλεις από εκεί που ήρθανε ή να προσπαθήσεις να τους περάσεις 2-3 πράγματα? Θυμήσου κι εμείς τι μπαρούφες ρωτούσαμε στο παλιό ψάρεμα και τι λάθος απόψεις είχαμε...Εάν απλά μας μπινελίκωναν οι σχετικοί ακόμα μπαρούφες θα ρωτούσαμε ή θα νομίζαμε ότι ξέρουμε. 

Επειδή μιλάμε για καλάμια και κανένας δεν προσπαθεί να κλείσει το σπίτι κανενός ας είμαστε λίγο πιο υπομονετικοί. Υποτίθεται άλλωστε ότι η υπομονή είναι το μεγαλύτερο όπλο του ψαρά. Μεγαλύτερο ακόμα και από καλάμια και τεχνικές. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 09:46 #102 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Να απαντησω και εγω με τη σειρα μα μου μιας και ειμε ενας εκ των τριων badbassφυλακων. δεν θα πεσω βεβαια στο επιπεδο που επεσε α ανδρεας, αυτο ειναι το μονο ευκολο να γινει. το τοπικ αυτο ανοιξε για να πουν την γνωμη τους για τα bad bass αυτοι που τα χρησιμοποιουν η που τα εχουν δοκιμασει τουλαχιστον.  Εγω προσωπικα αυτο εκανα και βρεθικα να ειμαι ασχετος και καραγκιοζακι. Ασχετος ειναι αυτος που κρινει αυτα τα καλαμια, χωρις να τα εχει δοκιμασει. θελει αρκετο θρασος απο καποιον να χαρακτιριζει ετσι ανθρωπους που δεν τους γνωριζει. Ειλικρινα λυπαμε οταν συνανταω τετοιου ειδους συμπεριφορα, ειδικα σε εναν χωρο οπως το psarema.gr. απλα δεν καταλαβαινω και περιμενω καποιος να μου απαντησει. Γιατι υπαρχουν μερικοι τυποι (ευτοιχως λιγοι) που κυριολεκτικα μισουν τα bad bass??? και μαλιστα χωρις να τα δοκιμασουν καν οι περισσοτεροι? υπαρχει καποιο συμφερον? καποια ζηλια για την συνεχωμενη ανοδο των εν λογο καλαμιων? αν δεν τα γουσταρουν ας μην αγορασουν ποτε τετοιο καλαμι. οσο για το παραδειγμα με τα hundai και lamborgini, το βρισκω εντελως αστοχο. εαν θελεις να παροομιασεις τα καλαμια bad bass με καποια μαυρκα αυτοκινητων, βρες μια που πουλαει ακριβα αυτοκινητα και πουλαει πολλα και για τα αγγλικα, βρες μια μαρκα αυτοκινητων που πουλαει ακριβα και πουλαει λιγα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 09:55 #103 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
και επειδη μερικοι απο πολλοι απο εμας δεν συμμετεχουμε σε αγωνες, δεν σημαιναι οτι δεν γνωριζουμε απο αγωνιστικες ριψεις. και προσωπικα εγω, δεν εχω μαθει τιποτα απο τα δικα σου ποστ.!!!

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 10:04 #104 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Φίλε Πασχάλη, εγώ καταρχήν έγραψα την γνώμη μου για τα συγκεκριμένα καλάμια....ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ??? εκτός βέβαια εάν πρέπει μόνο θετικά σχόλια να ακούγονται.

Στη συνέχεια, οι Μπασοφύλακες μου την έπεσαν πρώτοι....εγώ αμυνόμενος έγραψα στον τόνο και τρόπο που τους αξίζει. (βλ. ποστ)

Φέρνω επιχειρήματα, όπως αγώνες, διεθνής αναγνώριση, επιδόσεις κλπ. και μου απαντούν με σαθρά επιχειρήματα τύπου "πωλήσεις στην Ελλάδα". ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ δλδ.

Τους λέω ότι πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά για καλάμια παγκοσμίως άγνωστα και αδοκίμαστα, μπάς και σώσουν το μισθό τους.....και την ακούω κι απο πάνω.

Τους εξηγώ ότι στα ίδια χρήματα υπάρχουν ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ...και αυτοί το χαβά τους.

Ε ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ

Ααααα....και φίλε Ηλία, εδώ δεν έγραψα ούτε σαν ΠΡΩΗΝ αθλητής ρίψεων, γι' αυτό μην λές μ@@@κίες σε παρακαλώ...μεγάλο παιδί είσαι. Αν θές να στοχοποιήσεις κάποιον, μην το κάνεις με το άθλημα, αλλά με μένα. Επίσης να ξέρεις, ότι το άθλημα δεν έχει ανάγκη την δική σου προτροπή ή την δική μου κακή εικόνα όπως πιστεύεις.

Κι αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα μαζί μου, ευχαρίστως να το λύσουμε. Κερνάω και καφέ Σαλόνικα, έλα να τα πούμε όποτε θέλεις.


Υ.Γ. KFRANK .......έχω δοκιμάσει badbass αγόρι μου, γι αυτό μιλάω. Επίσης κάνε μια παράθεση εδώ και τα φράγκα που παίρνεις για να γλύφεις τις εταιρείες. Εκτός αν είσαι τόσο καρμίρης (όσο και κάποιοι, που ευτυχώς τους ξεφορτώθηκα) που λιβανίζουν για ψίχουλα...καλάμια, πετονιές, αγγίστρια.

Υ.Γ. 2 ααααα...και που τις έμαθες τις αγωνιστικές ρίψεις ορέ τρελόπαιδο??? στο YOUTUBE??? το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις??? χαχαχαχαχαχαχαχα



ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

Με αγωνιστικούς χαιρετσιμούς σε όλους τους Ferraristi (για να μη νομίζετε ότι δεν συμπαθώ την Ιταλία)
Ανδρέας


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 10:19 #105 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Πασχάλη καλημέρα,
χαίρομαι πραγματικά γιατί διατυπώνεις τις απόψεις σου με ωραίο τρόπο και με ωραίο τρόπο θα προσπαθήσω να σου απαντήσω. Ο Αντρέας τσιτώθηκε και τσουβαλιάζει γνώμες, άτομα και απόψεις και κατάφερε να με τσιτώσει και μένα. Το αφήνω πίσω και προχωρώ. Δεν έχω καλάμι badbass. Με σειρά προτεραιότητας θα τα αξιολογούσα ως: ακριβά, σχετικά νέα στο χώρο, διαφημισμένα αρκετά, άγνωστα ως προς την ποιότητα κατασκευής και αντοχής στον χρόνο, όμορφα. Μπορεί να είναι τα καλύτερα στον κόσμο για ψάρεμα. Πως θα βγει αποτέλεσμα; Δεν γίνεται να βγει. Μπορεί να είναι τα καλύτερα στις βολές. Πως θα βγει αποτέλεσμα; πολύ εύκολα, μέσω των αγώνων ρίψεων. Εκεί θα δείξουν τι λένε. Στο προηγούμενο ποστ μου δεν αναφέρω μάρκες καλαμιών. Λέω ότι τα αγγλικά καλάμια είναι τα καλύτερα. Όπως και οι μοτοσυκλέτες ήταν. Δεν κρίνω κανένα που είναι κάτοχος τέτοιου καλαμιού. Τα φράγκα του ο καθένας τα κάνει ότι θέλει και όποια κριτική γίνεται επ'αυτού γίνεται από καθαρή ζήλεια. Δόξα το θεό δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω για κανέναν που δεν θα τα καταφέρνει να τα πληρώσει, οπότε συμβουλές του στύλ "μα τόσα λεφτά για ένα καλάμι" προέρχονται από την ζήλεια μας.
Λέω πως ακόμη και αν οι κολοσσοί καταφέρουν να επικρατήσουν στους αγώνες τα αγγλικά καλάμια θα παραμείνουν μοναδικά. Δεν είναι μόδα. Είναι αίσθηση. Δηλαδή αν η shimano τα τσακίσει όλα, θα κάψεις τα καλάμια σου Πασχάλη και θα πάρεις shimano; Δεν νομίζω. Πολλοί όμως από δω μέσα και γενικώς θα κάνουν την κωλοτούμπα και θα τα λένε αλλιώς.
Αν κάποιος δεν κατάλαβε τι εννοούσα στο προηγούμενο ποστ έχει πρόβλημα ανάγνωσης. Και πρόβλημα ανάγνωσης έχουν συνήθως οι δογματικοί. Απλά επεσήμανα πως δεν πρέπει να επιρρεαζόμαστε από το αν ένα δοκιμασμένο καλάμι και κορυφαίο επί χρόνια βρεθεί στην δεύτερη-τρίτη θέση αγώνα. Την ποιότητα και την ιστορία του την έχει αποδείξει και γράψει ήδη.
Τώρα για τις γνώσεις πάνω στο rodbuilding έχω μια απορία. Τόσο δύσκολο πλέον είναι να μάθεις πέντε πράγματα για το πως ξεκινάει και πως ολοκληρώνεται ένα καλάμι; Και γιατί τόση απαξία πλέον για τους αδαείς; Αναλογικά δηλαδή εγώ που γράφω βιβλία στο ελεύθερο χρόνο μου, πρέπει να στείλω την αντιτρομοκρατική στον όποιοδηποτε Αντρέα προσβάλει την αισθητική του λόγου μου. Και αυτοί που τελείωσαν πυρηνική φυσική να μας βλέπουν σαν φύλλα ξερά που τους βάζεις φωτιά και τα καίς.
Τελειώνοντας εδώ και μην αναφερόμενος σε κανέναν προσωπικά θέλω να πω στους απανταχού καλαμοκαβαλάρηδες πως δεν με ενδιαφέρει αν ξεκαβαλήσουν το καλάμι (αγγλικό,γιαπωνέζικο,ιταλικό κ.ο.κ). Τους παρακαλώ μόνο να προσέχουν διότι τα καλάμια είναι σχεδιασμένα για καβάλημα στην οριζόντιο αλλά εννίοτε και για όποιους δεν προσέχουν γυρνάνε στην κατακόρυφο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 11:07 #106 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Ρε π@π@ρ0σφίχτη, που στον ελέυθερο χρόνο σου γράφεις φωτορομάντζα, αφού συμφωνείς με όσα λέω γιατί μου τα κάνεις τσουρέκια??? (Να το γράψεις στο βιβλίο σου αυτό...είναι ωραίο).

Και μην λές αερολογίες για "κάποιους" και λοιπές φλωριές....Πές ο Ανδρέας είναι μ@@@@ας και καβαλημένος. Τουλάχιστον χώστα μου αντρίκια, όχι με υπαινιγμούς.

Υ.Γ. Επειδή είστε νέοι στο χώρο, να σας ενημερώσω ότι εγώ διασκεδάζω με τέτοιες φάσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 11:12 #107 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Ανδρέα, γιατί χτυπιέσαι;
Σοβαρά τώρα, σου πρόσβαλε το σπίτι κανείς;

Για καλάμια είναι η συζήτηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 11:14 #108 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Αντρέα,
μήπως ο πνευματικός σου πατέρας είναι ο Αλέφαντος; καημένε γηπεδόμαγκα δεν ξανακάνω το λάθος να ασχοληθώ μαζί σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 11:14 #109 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Ανδρέα σύμφωνα μ’ εμένα σαφώς και έχεις δικαίωμα. Κάτι το οποίο δεν υιοθετούν όλοι μας όπως σου εξήγησα.

Νίκο ανοίγεις πολλά θέματα.

Δηλαδή αν η shimano τα τσακίσει όλα, θα κάψεις τα καλάμια σου Πασχάλη και θα πάρεις shimano;.


Η διαδικασία αυτή Νίκο μπορεί να πάρει πολλά χρόνια. Εκτός και αν κάποια εταιρία ανακαλύψει κανένα «θαύμα» όπως π.χ.  ένα νέο υλικό.

Ακόμα και εάν μια εταιρία πέσει από την «κορυφή» αυτό δεν αναιρεί τα καλάμια της ούτε τα βγάζει άχρηστα. That’s life όπως λένε και οι Αγγλόφωνοι. Δεν υπάρχει μόνο η κορυφή και ο πάτος.

Τώρα για τις γνώσεις πάνω στο rodbuilding έχω μια απορία. Τόσο δύσκολο πλέον είναι να μάθεις πέντε πράγματα για το πως ξεκινάει και πως ολοκληρώνεται ένα καλάμι;


Δεν πρέπει κατά την γνώμη μου να συγχέουμε το rodbuilding με την καλαμογνωσία αν και συνήθως αυτά τα 2 πάνε μαζί. Ο «καθένας» μας μπορεί να επενδύσει σε γνώσεις και υλικά rodbuilding, και να ακολουθήσει την πεπατημένη.

Δηλαδή αγοράζεις ένα blank και του φοράς επάνω τα προτεινόμενα από την εταιρία ή από άλλους έμπειρους (πολλά τα ανάλογα forum) δαχτυλίδια με το προτεινόμενο από την εταιρία spacing. Αυτό με κάποια εξάσκηση ο «καθένας» μπορεί να το κάνει αρκεί να διαθέτει τα τρία Χ: Χρήμα, Χώρο και Χρόνο.

Ο καθένας επίσης μπορεί να δοκιμάσει διάφορα setup οδηγών σε ένα blank και να κρατήσει αυτό που θα του δουλέψει καλύτερα. Το εμπειρικό αποτέλεσμα όμως δεν σημαίνει απαραίτητα και σοβαρές γνώσεις περί καλαμιών.

Για το θέμα όμως αυτό υπάρχουν πολύ πιο σχετικοί από εμένα να απαντήσουν.

Quiz: ποια η διαφορά μιας εταιρίας που δεν φοβάται να πουλήσει το καλάμι της σαν blank από μια που τα δίνει αυστηρά με δικό της setup?

Τελειώνοντας εδώ και μην αναφερόμενος σε κανέναν προσωπικά θέλω να πω στους απανταχού καλαμοκαβαλάρηδες πως δεν με ενδιαφέρει αν ξεκαβαλήσουν το καλάμι (αγγλικό,γιαπωνέζικο,ιταλικό κ.ο.κ). Τους παρακαλώ μόνο να προσέχουν διότι τα καλάμια είναι σχεδιασμένα για καβάλημα στην οριζόντιο αλλά εννίοτε και για όποιους δεν προσέχουν γυρνάνε στην κατακόρυφο.


:crazy: :crazy: :crazy:

βρες μια που πουλαει ακριβα αυτοκινητα και πουλαει πολλα και για τα αγγλικα, βρες μια μαρκα αυτοκινητων που πουλαει ακριβα και πουλαει λιγα.


Φίλε kfrank συγκρίνεις την ψαρωκώσταινα Ελλάδα με παγκόσμιες αγορές???…Το ότι πούλησε μια εταιρία 500 και 600 καλάμια στην Ελλαδίτσα δεν λέει τίποτα. Περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο πεθαίνουν από κουτσούλισμα μπεκάτσας…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 11:21 #110 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Καλημέρα.
Μήπως, λέω μήπως πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο?  :beach:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.223 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection