- Δημοσιεύσεις: 480
- Μου αρέσει που έλαβε 64
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αυτό ακριβώς λέω και εγώ υπάρχουν χιλιάδες ψαροκαλαμα με 60-200 ευρώ που είναι άριστα ψαροκαλαμα όταν φτάσω να δώσω 300-500 ευρώ ζητάω πολλά παραπάνω από την επιλογή που έκανα και όχι άπλα ένα ψαροκαλαμο αυτό το βρίσκω και με τα μισά λεφτά
Καλημερα παιδια. Το 95% των αγγλικων καλαμιων κατα την γνωμη μου,δεν ειναι καταλληλα για ψαρεμα στις ελληνικες θαλλασες.
Δοκιμαστε να ριξετε με ενα μονοδολι επανω ,και θα δειτε τι εννοω.
Εχω και zziplex και century και badbass,και εχω προσωπικη αποψη.
Τα badbass ειναι αριστα ψαροκαλαμα.
Οσο για την αντοχη στο χρονο που λεει ενας φιλος πιο πανω,εχω badbass 4 χρονια και δεν εχει φυγει ουτε κλωστη.
Θανάση μπορείς να μου πεις ποιο zziplex και century έχεις?
Ας μην μπερδεύουμε ορισμένα πράγματα διότι οι Εγγλέζοι έχουν τεράστια γκάμα καλαμιών για συγκεκριμένα ψαρέματα και συνθήκες. Μετά την έκρηξη του internet και του e-shopping η ματαιοδοξία και η ασχετοσύνη πολλών τους οδήγησε σε λάθος επιλογές μοντέλων. Δεν φταίνε οι γραφίτες.
Όσον αφορά τις zziplex, century και μερικές άλλες...τι να πεις...άνοιξε μια αναζήτηση στο google και θα βρεις χιλιάδες σελίδες από πολλές χώρες πλην της Αγγλίας. Αντιθέτως για άλλες πρέπει να ψάξεις να βρεις μια αναφορά ή ακόμα και την ιστοσελίδα τους...
Κανένας δεν είπε ότι τα Bad Bass ΔΕΝ είναι άριστα ψαροκάλαμα. Αλλά άριστα ψαροκάλαμα υπάρχουν και με 80 και με 100 ευρώ τα οποία επίσης δεν έχουν χάσει ούτε κλωστή και σε περισσότερα χρόνια. Αυτό δεν λέει τίπτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τι μπορει να εννοω φιλε πασχαλη? στην ιταλια υπαρχει ενα εργοστασιο(δεν ειμε και 100/% σιγουρος) που φτιαχνει blank.
Γιατι κακα τα ψεματα, αν και μεγαλα ονοματα στον χωρο(shimano, daiwa, κ.α.) εχουν χαλασει πολυ τα προιοντα τους. Κινεζικα γινανε απο ιαπωνεζικα με οτι αυτο συνεπαγετε.
Δεν ξερω αν το γνωριζεις αλλα καθε καλαμι της bad bass εχει μοναδικο σειριακο αριθμο παραγωγης και με αυτον ζητας τα ανταλλακτικα του.
Απο αγωνιστικα μοντελα γνωριζω το SKA και το UK COMPETITION. Για συμμετοχη και διακρισεις δεν γνωριζω. Δεν εχω ασχωληθει.
Προσωπικη μου γνωμη ειναι φιλε μου και θα σου το εξηγησω. Δεν νομιζετε ολοι οτι πρεπει να προσγειωθουμε λιγο και να δουμε την πραγματικοτιτα γιατι νομιζω πως ολοι μας λιγο πολυ εχουμε ξεφυγει. Οι περισσοτεροι απο εμας μεχρι πρην λιγα χρονια ψαρευαμε με τις καρουλες και με κινεζικα κλαμια. Τωρα ξαφνικα φτασαμε στα αγωνιστικα μοντελα, τους multi και τις τεχνικες βολες? Γιατι? Για να Πιανουμε σπαρακια και μουρμουρακια στα 150+ μετρα?
Τωρα το οτι η εταιρια τα σχεδιαζει και τοσο ομορφα, αυτο το θερω μαγκια της, μιας και τα περισσοτερα καλαμια της αγορας ειναι κακασχημα. δεν ειναι ομως μονο η φινετσα που τα εχει κανει να ξεχωρησουν και στην ελλαδα.
Εξαλλου καποιος που σκοπευει να αγορασει ενα καλο καλαμι, πρεπει να εχει σαν γνομωνα, οχι ποιο ειναι το καλυτερο καλαμι στον κοσμο για να το παρει και αυτος αλλα ποιο μοντελο καλαμιου θα τον βοηθησει στο ψαρεμα που κανει καλυτερα και θα του αοποδωσει τα μεγιστα.
Το ψαρεμα στην Αγγλια δεν εχει καμια σχεση με το ψαρεμα στην ελλαδα και δεν θα αγοραζα ποτε ενα καλαμι που εχει σχεδιαστει για αγγλια για να ψαρευω ελλαδα.
Θα σου Προτεινα να αγορασεις ενα καλαμι bad Bass, να το ψαρευεις οσο πιο συχνα μπορεις και θα αλλαξεις γνωμη
Οτι καλο εμεινε ειναι απο ιταλια (bad bass, crever, triaina, italcanna, maver κ.α) και απο αγγλια, με προτιμιση στα ιταλικα, λογο οτι ειναι ποιο κοντα στον ψαρα και στις απαιτησεις του ψαρεματος και οχι ενος αγωνα. Αν αγορασεις ποτε καλαμι bad bass, απο τηλεσκοπικο προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ MAD BLACK. Εργο τεχνης στα 300 ευρω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ποιος προσβάλει ποιον στην κρίση των υπολοίπωνcatos δινεις την εντυπωση απο τα γραφομενα σου ,του ξερολα,του παντογνωστη,γι αυτο λοιπον να σου πω οτι
ΞΕΡΩ παρα πολυ καλα να περναω ενα μονοδολι στο αγκιστρι ,οσο ατακτο κι αν ειναι.
Εγω γραφω την γνωμη μου και δεν εχω σκοπο να προσβαλω κανεναν,ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ
θελεις να επιβαλεις την γνωμη σου και προσβαλεις τους αλλους.
Φιλε paschal_s εχω το MF απο την ZZIPLEX,και το ULTRA LITE της CENTURY.
Δεν ξαναγραφω γι αυτο το θεμα παλι γιατι ξεφυγε πολυ το πραγμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το οτι ειναι ακριβα δεν σημαινει οτι δεν σπανε κιωλας. ολα τα καλαμια της αγορας σπανε εαν γινει καποιος αδεξιος χειρησμος. και εγω εχω σπασει το πρωτο στελεχος ενος καλαμιου bad bass. εφτεγα ομως εγω και οχι το καλαμι. Τωρα οσον αφορα αυτο που εχω πει πρην οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα στον κοσμο, ισως ητανε λιγο υπερβολικο μιας και δεν τα εχω δοκιμασει ολα για να εχω πληρη αποψη. Σημασια εχει παντως οτι ειναι παρα πολυ καλα εργαλεια για ψαρεμα και δεν ειναι υποχρεωτικο να τα αγορασει καποιος. ξερω παρα πολλους που εχουνα bad bass και δεν εχω ακουσει παραπονο απο κανεναν ποτε. οσον αφορα την τιμη, ισως ειναι λιγο τσιμπιμενα, ομως δεν παρουσιαζουν προβληματα ουτε και σε μοντελο των 100 ευρω, οπω συμβαινει με τα shimano και τα δακτυλιδια της, που ειναι και εταιρια "μεγαθηριο" στον χωρο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD