Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

02/11/2008 10:58 #61 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Και όσον αφορά το μονοδόλι που λες επειδή το άκουσα και από κάτι άλλα φιλαράκια στην Αθήνα και φαντάζομαι ότι έχει γίνει κάποιου είδους σλόγκαν μπορώ να σε πληροφορήσω το αντίθετο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 11:31 #62 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Καλημερα παιδια.  Το 95% των αγγλικων καλαμιων κατα την γνωμη μου,δεν ειναι καταλληλα για ψαρεμα στις ελληνικες θαλλασες.
Δοκιμαστε να ριξετε με ενα μονοδολι επανω ,και θα δειτε τι εννοω.
Εχω και zziplex και century και badbass,και εχω προσωπικη αποψη.
Τα badbass ειναι αριστα ψαροκαλαμα.
Οσο για την αντοχη στο χρονο που λεει ενας φιλος πιο πανω,εχω badbass 4 χρονια και δεν εχει φυγει ουτε κλωστη.


Θανάση μπορείς να μου πεις ποιο zziplex και century έχεις?

Ας μην μπερδεύουμε ορισμένα πράγματα διότι οι Εγγλέζοι έχουν τεράστια γκάμα καλαμιών για συγκεκριμένα ψαρέματα και συνθήκες. Μετά την έκρηξη του internet και του e-shopping η ματαιοδοξία και η ασχετοσύνη πολλών τους οδήγησε σε λάθος επιλογές μοντέλων. Δεν φταίνε οι γραφίτες.

Όσον αφορά τις zziplex, century και μερικές άλλες...τι να πεις...άνοιξε μια αναζήτηση στο google και θα βρεις χιλιάδες σελίδες από πολλές χώρες πλην της Αγγλίας. Αντιθέτως για άλλες πρέπει να ψάξεις να βρεις μια αναφορά ή ακόμα και την ιστοσελίδα τους...

Κανένας δεν είπε ότι τα Bad Bass ΔΕΝ είναι άριστα ψαροκάλαμα. Αλλά άριστα ψαροκάλαμα υπάρχουν και με 80 και με 100 ευρώ τα οποία επίσης δεν έχουν χάσει ούτε κλωστή και σε περισσότερα χρόνια. Αυτό δεν λέει τίπτα.

αυτό ακριβώς λέω και εγώ υπάρχουν χιλιάδες ψαροκαλαμα με 60-200 ευρώ που είναι άριστα ψαροκαλαμα όταν φτάσω να δώσω 300-500 ευρώ ζητάω πολλά παραπάνω από την επιλογή που έκανα και όχι άπλα ένα  ψαροκαλαμο αυτό το βρίσκω και με τα μισά λεφτά
Τώρα να ζητήσω συγνώμη από τον kfrank που έχουμε ξεφύγει και δεν χρησιμοποιούμε ακόμα της τρίχες από της αλογοουρές που έφτιαχναν οι προγονοί μας τριχιές για ψάρεμα και χρησιμοποιούμε τα multy για ψάρεμα
Επίσης φίλε spatharaios εάν το μονοδολι είναι άτακτο μάλλον ο τρόπος που το περνάς στο αγκίστρι φταίει και όχι το καλάμι
άντε μην τρελαθούμε κιόλας που ο κάθε ένας μας προσπαθώντας να στηρίζει την γνώμη του πολύ εύκολα προσβάλει τον οποιονδήποτε έτσι κύριοι δεν γίνετε διάλογος άλλα επιβολή απόψεων

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 12:48 #63 από Γαλλής Γιώργος
Απαντήθηκε από Γαλλής Γιώργος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Αγαπητοί φίλοι,αυτο που γράφει ο Γ Μπόνης είναι τό σημαντικότερο.να μην προσβαλλόμαστε μεταξύ μας .Όσο για τα μονοδόλια χρησιμοποιώντας ενα από  τα δυνατότερα η (σκληρότερα )καλάμια κατ"αλους veret.(vrt) στο όριο με βολές (πέντιλουμ ) δεν παθαίνουν τίποτε ,αρκεί να συγκρατηθεί με ένα (μπαιτ- κλιπ) αλώστε με  μια δοκιμή μπορεί να πειστεί  η όχι ο καθένας απο εμάς .Να ¨σται  όλοι καλα. γιώργος.             






   







     

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 16:05 #64 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
catos δινεις την εντυπωση απο τα γραφομενα σου ,του ξερολα,του παντογνωστη,γι αυτο λοιπον να σου πω οτι
ΞΕΡΩ παρα πολυ καλα να περναω ενα μονοδολι στο αγκιστρι ,οσο ατακτο κι αν ειναι.
Εγω γραφω την γνωμη μου και δεν εχω σκοπο να προσβαλω κανεναν,ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ
θελεις να επιβαλεις την γνωμη σου και προσβαλεις τους αλλους.

Φιλε paschal_s εχω το MF απο την ZZIPLEX,και το ULTRA LITE της CENTURY.

Δεν ξαναγραφω γι αυτο το θεμα παλι γιατι ξεφυγε πολυ το πραγμα. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 17:19 #65 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Τι μπορει να εννοω φιλε πασχαλη? στην ιταλια  υπαρχει ενα εργοστασιο(δεν ειμε και 100/% σιγουρος) που φτιαχνει blank.

Γιατι κακα τα  ψεματα, αν και μεγαλα ονοματα στον χωρο(shimano, daiwa, κ.α.) εχουν χαλασει πολυ τα προιοντα τους. Κινεζικα γινανε απο ιαπωνεζικα με οτι αυτο συνεπαγετε.


Φίλε μου ψάξε λίγο παραπάνω για εταιρίες που κατασκευάζουν τα καλάμια τους στην Κίνα. Μπορεί και να εκπλαγείς….

Δεν ξερω αν το γνωριζεις αλλα καθε καλαμι της bad bass εχει μοναδικο σειριακο αριθμο παραγωγης και με αυτον ζητας τα ανταλλακτικα του.


Αυτό αν και δεν είναι κακό δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

Απο αγωνιστικα μοντελα γνωριζω το SKA και το UK COMPETITION. Για συμμετοχη και διακρισεις δεν γνωριζω. Δεν εχω ασχωληθει.


Μια που εσύ μίλησες για αγωνιστικά καλάμια ψάξε το και αυτό λίγο…Θα εκπλαγείς…

Προσωπικη μου γνωμη ειναι φιλε μου και θα σου το εξηγησω. Δεν νομιζετε ολοι οτι πρεπει να προσγειωθουμε λιγο και να δουμε την πραγματικοτιτα γιατι νομιζω πως ολοι μας λιγο πολυ εχουμε ξεφυγει. Οι περισσοτεροι απο εμας μεχρι πρην λιγα χρονια ψαρευαμε με τις καρουλες και με κινεζικα κλαμια. Τωρα ξαφνικα φτασαμε στα αγωνιστικα μοντελα, τους multi και τις τεχνικες βολες? Γιατι? Για να Πιανουμε σπαρακια και μουρμουρακια στα 150+ μετρα?


Για την προσγείωση θα συμφωνήσω μαζί σου. Όπως είπα και παραπάνω οι ματαιοδοξία μας έχει κάνει να αγοράζουμε καλάμια των 500 ευρώ χωρίς να έχουμε επιδέξιους κώλους. Από εκεί και πέρα όμως εάν εσύ θες να αγοράσεις καλάμια των 300 ή 500 ευρώ για να ψαρεύεις κάτω από τα 150 μέτρα…απλά κάνε το…κανένας δεν θα σε κατηγορήσει.

Τωρα το οτι η εταιρια τα σχεδιαζει και τοσο ομορφα, αυτο το θερω μαγκια της, μιας και τα περισσοτερα καλαμια της αγορας ειναι κακασχημα. δεν ειναι ομως μονο η φινετσα που τα εχει κανει να ξεχωρησουν και στην ελλαδα.


Είπαμε…η φινέτσα είναι κάτι το υποκειμενικό. Προσωπικά προσπαθώ να αγοράζω εργαλεία με το πάνω κεφάλι και όχι σύμφωνα με το «Μεσογειακό ταμπεραμέντο» που απαιτεί και την συμμετοχή άλλων οργάνων. Αναγραφές τύπου Italian Design και λοιπά καλαμπαλίκια με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Μπορώ να βρω ένα κορυφαίο για τις ανάγκες μου blank χωρίς τίποτα «ζωγραφιές» πάνω??? Αυτό θέλω.

Εξαλλου καποιος που σκοπευει να αγορασει ενα καλο καλαμι, πρεπει να εχει σαν γνομωνα, οχι ποιο ειναι το καλυτερο καλαμι στον κοσμο για να το παρει και αυτος αλλα ποιο μοντελο καλαμιου θα τον βοηθησει στο ψαρεμα που κανει καλυτερα και θα του αοποδωσει τα μεγιστα.


Δεν υπάρχει καλύτερο καλάμι στον κόσμο. Υπάρχουν μόνο κορυφαίες εταιρίες με πολύ μεγάλη γκάμα καλαμιών για ψάρεμα σε ότι συνθήκες θες.

Το ψαρεμα στην Αγγλια δεν εχει καμια σχεση με το ψαρεμα στην ελλαδα και δεν θα αγοραζα ποτε ενα καλαμι που εχει σχεδιαστει για αγγλια για να ψαρευω ελλαδα.


Μύθος μύθος μύθος μύθος….Ποιοί βολεύονται από αυτή τη θεωρία?

Θα σου Προτεινα να αγορασεις ενα καλαμι bad Bass, να το ψαρευεις οσο πιο συχνα μπορεις και θα αλλαξεις γνωμη


Εάν μου το…χάριζες ευχαρίστως θα το ψάρευα. Ποτέ δεν είπα ότι τα καλάμια αυτά είναι κακά. Μάλιστα σίγουρα είναι καλύτερα σχεδόν απ’ όλα τα καλάμια τα οποία διαθέτω. Απλά εγώ δεν θα αγόραζα ποτέ Bad Bass γιατί στα χρήματα αυτά μπορώ να αγοράσω καλάμι από κάποια από τις εταιρίες που προσωπικά θεωρώ κορυφαίες.

Οτι καλο εμεινε ειναι απο ιταλια (bad bass, crever, triaina, italcanna, maver κ.α) και απο αγγλια, με προτιμιση στα ιταλικα, λογο οτι ειναι ποιο κοντα στον ψαρα και στις απαιτησεις του ψαρεματος και οχι ενος αγωνα. Αν αγορασεις ποτε καλαμι bad bass, απο τηλεσκοπικο προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ MAD BLACK. Εργο τεχνης στα 300 ευρω.


Δεν θα έδινα 300 ευρώ για τηλεσκοπικό καλάμι ούτε για να σώσω την ζωή μου.

Θανάση για τα MF & UL σε ζηλεύω. Εάν προσθέσεις και δύο τύπου bass στα 1-3 oz τελείωσες από εργαλεία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 18:51 #66 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

catos δινεις την εντυπωση απο τα γραφομενα σου ,του ξερολα,του παντογνωστη,γι αυτο λοιπον να σου πω οτι
ΞΕΡΩ παρα πολυ καλα να περναω ενα μονοδολι στο αγκιστρι ,οσο ατακτο κι αν ειναι.
Εγω γραφω την γνωμη μου και δεν εχω σκοπο να προσβαλω κανεναν,ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ
θελεις να επιβαλεις την γνωμη σου και προσβαλεις τους αλλους.

Φιλε paschal_s εχω το MF απο την ZZIPLEX,και το ULTRA LITE της CENTURY.

Δεν ξαναγραφω γι αυτο το θεμα παλι γιατι ξεφυγε πολυ το πραγμα. :give_rose:

ποιος προσβάλει ποιον στην κρίση των υπολοίπων
Και δυστυχώς όταν στερούμαστε επιχειρημάτων και γνώσεων αρχίζουμε τους χαρακτηρισμούς

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 20:47 #67 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Είναι δυνατών να μην γνωρίζει ο Γιώργος ο Μπόνης από καλάμια .
όταν έχει το ρεκόρ στης βολές στα 240μετρα και είναι ο πρώτος τον πρώτον στον ελλαδικό χώρο. Δεν πάμε καλά.;;;;;

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 22:50 #68 από mathiou74
Απαντήθηκε από mathiou74 στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Συγνωμη που μπαινω στην συζητηση σας ειμαι ενας πρωην κατοχος εφτα Bad Bass τρια απο αυτα σπασαν απο δυο φορες και μιλαμε απο τα καλα μοντελα τους και τονιζω σπασαν σε ψαρεμα. Καλα καλαμια δεν λεω αρκει το ακριβοτερο να ειχε με τα βιας 350 ευρο!! ξερω οτι υπαρχουν πολυ ποιο αξιοπιστα καλαμια σε καλυτερες τιμες. Και να ρωτησω κατι? γιατι αρπαζεστε? γιατι το μονο οφελος ειναι η διαφημηση καποιον ετσι οπως το βλεπω

Porsche man!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 23:17 #69 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Το οτι ειναι ακριβα δεν σημαινει οτι δεν σπανε κιωλας. ολα τα καλαμια της αγορας σπανε εαν γινει καποιος αδεξιος χειρησμος. και εγω εχω σπασει το πρωτο στελεχος ενος καλαμιου bad bass. εφτεγα ομως εγω και οχι το καλαμι. Τωρα οσον αφορα αυτο που εχω πει πρην οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα στον κοσμο, ισως ητανε λιγο υπερβολικο μιας και δεν τα εχω δοκιμασει ολα για να εχω πληρη αποψη. Σημασια εχει παντως οτι ειναι παρα πολυ καλα εργαλεια για ψαρεμα και δεν ειναι υποχρεωτικο να τα αγορασει καποιος. ξερω παρα πολλους που εχουνα bad bass και δεν εχω ακουσει παραπονο απο κανεναν ποτε. οσον αφορα την τιμη, ισως ειναι λιγο τσιμπιμενα, ομως δεν παρουσιαζουν προβληματα ουτε και σε μοντελο των 100 ευρω, οπω συμβαινει με τα shimano και τα δακτυλιδια της, που ειναι και εταιρια "μεγαθηριο" στον χωρο.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 23:28 #70 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Το οτι ειναι ακριβα δεν σημαινει οτι δεν σπανε κιωλας. ολα τα καλαμια της αγορας σπανε εαν γινει καποιος αδεξιος χειρησμος. και εγω εχω σπασει το πρωτο στελεχος ενος καλαμιου bad bass. εφτεγα ομως εγω και οχι το καλαμι. Τωρα οσον αφορα αυτο που εχω πει πρην οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα στον κοσμο, ισως ητανε λιγο υπερβολικο μιας και δεν τα εχω δοκιμασει ολα για να εχω πληρη αποψη. Σημασια εχει παντως οτι ειναι παρα πολυ καλα εργαλεια για ψαρεμα και δεν ειναι υποχρεωτικο να τα αγορασει καποιος. ξερω παρα πολλους που εχουνα bad bass και δεν εχω ακουσει παραπονο απο κανεναν ποτε. οσον αφορα την τιμη, ισως ειναι λιγο τσιμπιμενα, ομως δεν παρουσιαζουν προβληματα ουτε και σε μοντελο των 100 ευρω, οπω συμβαινει με τα shimano και τα δακτυλιδια της, που ειναι και εταιρια "μεγαθηριο" στον χωρο.


Δεν ειναι καλο να λεμε και και να ξελεμε!αν θελουμε  να μετραει η αποψη μας!
τωρα αν καταλαβες πως δεν επρεπε να εισαι τοσο απολυτος ,καλο ειναι αυτο!

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.194 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection