Καλημέρα φίλοι μου
Eιλικρινά, προβληματίζομαι να καταλάβω γιατί τόση αντιπαράθεση - και εν μέρη και αντιπάθεια - μεταξύ φίλων των συγκεκριμένων καλαμιών και των 'αντιπάλων' τους, Στις 20 Σεμπτεμβρίου κάποιος φίλος ανέβασε το θέμα ρωτώντας να μάθει πληροφορίες για τα συγκεκριμένα καλάμια, και απο εκεί και μετά
άρχισε ο καυγάς μεταξύ των μέλων, ρε παληκάρια ως προς τι όλη αυτή η 'βαβούρα' γύρω απο διαφιμήσεις, marketing, ετερείες - καλές η κακές, ευρωπαϊκές η Γιαπωνέζικες - καλάμια για 'στίβο' η για παραλία, φθηνά η ακριβά, δεν νομίζετε πως εδώ αυτό που είναι το επίκεντρο είναι το αγαπημένο μας ψάρεμα ; Δεν νομίζετε πως ο καθένας μπορεί να έχει ότι εκείνος θεωρεί πως εξυπηρετεί τις ανάγκες του - η και το μυαλό του - ; δεν νομίζετε πως ο καθένας μπορεί και έχει κάθε δικαίωμα να ξοδεύει και 300 και 500 και 1500 ευρώ αν μπορεί να τα διαθέσει ;πιστεύω πως ο κάθενάς μας έχει την αποψή του για τον εξοπλισμό του, και σίγουρα τις περισσότερες φορές είναι υποκειμενική, όμως αρκεί να έχουμε τ'αυτιά μας και τα μάτια μας ανοιχτά και να είμασται δεκτικοί, και να μπορούμε σαν άτομα να κάνουμε σωστή αξιολόγηση τόσο των όσων ακούμε,και όσων βλέπουμε, αλλά και απο ποιόν τα ακούμε η τα βλέπουμε.
Προσωπικά δεν έχω ιδέα απο 'αγωνιστικές ρήψεις' και με πιάνει 'δέος' όταν ακούω για κάποιο παληκάρι που έκανε βολή στα 240 μέτρα !!! ενώ εγώ μετά βίας μπορώ να ξεπεράσω τα 110-120, πόσο μάλλον να επιλέξω να αγοράσω ένα καλάμι που να είναι για τέτοια δουλειά, δεν νομίζετε πως θα είναι αν μην τι άλλο βλακεία μου ; επειδή όμως εγώ δεν θα το έχω στην κατοχή μου, δεν σημαίνει πως επειδή το έχει κάποιος άλλος θα τον κατηγορήσω γι'αυτό, τό ίδιο συμβαίνει και με τα αναφερόμενα καλάμια, δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά ακούω πως είναι καλά για την δουλειά που προορίζονται, είναι όμως κατά την δική μου γνώμη 'τσιμπημένα' στο κόστος, αν και γνωρίζω κι'εγώ τον φίλο Δήμο που τα εισάγει δεν έχω τέτοιο στην κατοχή μου ακόμα, και επειδή αναφέρθηκε πως ο τρόπος που κάνει ο παραπάνω εισαγωγέας την πολιτική πώλησης είναι επιθετικός, δεν βλέπω κανένα κακό σε αυτό, επαγγελματίας είναι ο άνθρωπος και υποστρηρίζει την δουλειά του - και χωρίς να θέλω να φανώ βασιλικότερος του βασιλέως - όσες φορές επισκέφθηκα το κατάστημά του, παρ'ολο που δεν είμασται φίλοι, μέ κέρδισε με τον τρόπο που συμπεριφέρετε, και με την φιλικότητα που σε υποδέχετε, τώρα αν διέθετα τα χρήματα σίγουρα θα αγόραζα καλάμια απο εκείνον, γιατί όπως και να το κάνουμε όλλοι μας έτσι αγοράζουμε, απο αυτόν που μας αρέσει ψωνίζουμε, ακόμα κι'αν είναι και λιγάκι ακριβότερος απο κάποιον άλλον.
Τώρα όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που έχουν ακουστεί εδώ μέσα - και εδώ θέλω να εστιάσω - θα ήθελα να πως φιλικά προς όλλους πως με οξύτητες και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς δεν γίνετε κουβέντα, με αποτέλεσμα το μπάχαλο που παρατηρήθηκε ανάμεσα σε 'συναδέλφους' ; ψαράδες, να κάνει πολλούς απο εμάς που δεν διαθέτουμε την απαιτούμενη εμπειρία επάνω σε όρους όπως ' rodbuilding ' (αν το έγραψα σωστά ) και που ίσως περιμέναμε με αφορμή αυτό το post να μάθουμε κάποια πράγματα απο τους 'ειδήμονες' του χώρου, να παραιτηθούμε απο την συζήτηση και να είμασται παρατηρητές μιας κατά την γνώμη μου στείρας και ανούσιας αντιπαράθεσης , για το αν το τάδε η το δείνα καλάμι τρίσπατο, η πολύσπαστο, είναι καλύτερο η χειρότερο, αντί να μας πεί κάποιος που έχει τις γνώσεις πως σχεδιάζετε, πως 'στήνετε' ένα καλάμι, πως γίνονται οι μετρήσεις του, πως εν τέλη καταλήγει στα χέρια μας και κάτω απο ποιές προϋποθέσεις ένα καλάμι ψαρέματος θεωρείτε 'καλό' η 'κακό' μείναμε να παρακολουθούμε διαλόγους του τύπου ( Γκαραγκιοζάκια , άσχετοι, μείνε να κλάνεις,παλιοκάλαμα κλπ κλπ ) αν νομίζετε αγαπητοί φίλοι ένθεν και κείθεν πως έτσι συνισφέρετε σε ενα εποικοδομιτικό διάλογο με στόχο την ενημέρωση των νεώτερων, αλλά και την αποδοχή των απόψεών σας στους υπολοίπους, θα μου επιτρέψετε να πως πως κάνετε λάθος, ποτέ μια αντιπαράθεση σε τέτοιο ύφος δεν μπορεί να προσφέρει ενημέρωση η μεταφορά γνώσεων και να γίνει αποδεκτή απο το σύνολο, ακούστηκε απο φίλο πώς : Δεν μπορώ να πω την γνώμη μου ; ασφαλώς και μπορεί και πρέπει να λέει την γνώμη του ο καθένας, αλλά και ό ίδιος φίλος υπερασπήστηκε με μανία - και ίσως και λίγο τραβηγμένα - την αποψή του περί του αντιθέτου : το υπάρχουν καλάμια 'διαμάντια' αλλά δεν μας εξηγεί πως ένα καλάμι μπορεί να χαραχτηρηστεί 'διαμάντι' και γιατί, εγώ αυτό θα περίμενα να μου πεί, επίσης ποιός είπε πως 'νεόκοπες' ετερείες δεν μπορούνε να έιναι πρώτες ; πόσο δύσκολο είναι στην εποχή μας να αποκτήσει κανείς τεχνογνωσία ; και γιατί θα πρέπει μια ετερεία να μπαίνει σε αγώνες αν οι πωλήσεις της βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα και το κοινό που θέλει να επεθύνετε και το έχει δεν αποτελείτε απο ρίπτες αλλά απο απλούς ψαράδες μέ κάποια 'φετίχ' ίσως, αλλά και έτσι δεν βλέπει τον λόγο να μπεί σε μια τέτοια διαδικασία ; και γιατί μια ετερεία που στοχεύει σε ρίπτες και αγωνιστικά ψαρέματα θα πρέπει να κατακρίνετε απο τους άλλους ;
Επίσης θα ήθελα να πω τελειώνοντας πως ασφαλώς και ένας αθλητής πρέπει να είναι πρεσβευτής του αθλήματος που εκπροσωπεί, και να έχει το ανάλογο ύφος και ήθος, γιατί καλώς η κακός, έχει το προνόμιο να ξεχωρίζει με το ταλέντο του και να γίνεται 'ίδαλμα' για κάποιους που τον παρακολουθούν, ωστόσο αυτή 'δημοσιότητα' έχει και 'υποχρεώσεις' που θα πρέπει ο κάθε αθλητής - η κάθε διάσημος - να σεβαστεί απέναντι σε αυτούς που τον χειροκροτούν στις προσπάθειές του, και του δίνουν την δύναμη να συνεχίζει να χαρίζει στον εαυτό του νέα ρεκόρ, και στους υπόλοιπους γνώσεις.
Αγαπητοί φίλοι σεμνά και ταπεινά,τα καλάμια είναι για ψάρεμα και όχι για καβάλημα.
Πάντα με φιλική διάθεση
Βασίλης