Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

04/11/2008 18:17 #91 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Αντρέα ειλικρινά σε λυπάμαι. Αν νομίζεις πως η ζωή μου είναι τα καλάμια κάνεις λάθος. Αν νομίζεις πως είσαι ο Loeb ή o Σουμάχερ τα χεις παίξει. Τα καλάμια είναι για τη θάλασσα και η θάλασσα είναι γι αυτούς που τη χαίρονται και χαλαρώνουν. Εσύ κάτσε στο χωράφι με τα τρακτέρ και τις μελιτζάνες. Αν βγάλεις καμιά μεγάλη να μας την στείλεις φωτογραφία. Και να με διώξεις εσύ με τα ουστ λες κι είμαι σκύλος δεν πρόκειται. Είσαι αγράμματος καημένε και το δείχνεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 18:22 #92 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
εχεις δικιο Νικο. απαραδεκτος ο Ανδρεας. Τι να κανουμε, αυτα εχει η ζωη...αξιοπλυπιτος...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 18:24 #93 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass


Φιλε Ανδρεα γιατι εισαι τοσο ειρωνικος και απολυτος!κανεις το ιδιο πραγμα που εκανε και ο kfrank οταν ξαναρχισε η συζητηση αυτη!αυτο και κανενα αλλο στον κοσμο!!!
Εσυ Ανδρεα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ο σχεδιασμος των καλαμιων ειναι αποτυχημενος?οτι λογω οτι ειναι νεοκοπη η εταιρια ειναι τα καλαμια μαπα?ειναι λογικη αυτη?
δεν εχω καλαμι BAD BASS και ουτε και με ενδιαφερουν τα συγκεκριμενα καλαμια!ουτε συμφωνω με την αποψη οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα.
Μέχρι εδώ θα συμφωνήσω 100% μαζί σου φίλε Νίκο
Άλλωστε και ο λόγος που έγραψα στο συνγκεκριμενο τοπικ ήταν γιατί έβλεπα κάποιες απόλυτες απόψεις να γράφονται και απλα ήθελα να πω μια πιο ουδέτερη άποψη

Απλα πιστευω οτι οι χρηστες του φορουμ-ριπτες εχουν κανει ενα ας το πουμε γκετο με το οποιο υπερασπιζονται φανατικα τα αγγλικα καλαμια λες και ειναι δικες τους οι εταιριες!( η  μηπως υπαρχει συμφερον!!!!)(το αντιστοιχο απο την αλλη)
Σε αυτό το κομμάτι όμως τι να σου πω δεν νομίζεις ότι αδικείς αρκετούς ανθρώπους βασιζόμενος σε μια ακραία κατ'εμε άποψη.
Και εγώ ριπτης είμαι.
Σε έκαναν τα γραφόμενα μου να πιστέψεις κάτι τέτοιο?

Συγνωμη αλλα αν υπηρχε ενας διαλογος του τυπου "αυτο το καλαμι ειναι καλυτερο γαι αυτο ,γι αυτο  και γι αυτο !και τελος δεν θα ηταν καλυτερο?
τετοια ποστ νομιζω οτι καθε αλλο παρα πειθουν! η  μηπως γινονται για να πειστουν οι ιδιοι οι κατοχοι?


Φιλικα Νικος
Στο τέλος όμως δίνεις ρέστα.Συμφωνώ 1000% μαζί σου με μια μικρή διάφορα κάλο είναι να γίνετε ένας διάλογος όσον άφορα τον εξοπλισμό μας φτάνει να είναι εποικοδομητικός και να ακουγότανε οι οποίες γνώμες υπέρ η κατά
Χωρίς όμως ακρότητες, προσβολές, και εικασίες


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:05 #94 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Γιωργο Μπονη συγχαρητηρια απο εμενα για τις ριψεις και τις αποψεις σου.Ευχομαι καθε επιτυχια σε νεες δοκιμασιες.

Οσο για τον ΑΝΔΡΕΑ(zzarganas), αν θεωρει οτι τρομαξαμε και οτι ειναι ο μεγας ψαρας επειδη ειναι στο σαιτ πιο παλια απο εμας  :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:δεν παιρνουμε χαμπαρι :beach:.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:23 #95 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Φέρτε τα παλιοκάλαμά σας να τα τεντώσουμε στο γήπεδο για να δείτε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
...................
ΡΕ ΟΥΣΤ


Άργησε να μιλήσει,αλλά ζωγράφισε πάλι  ο άτιμος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:41 #96 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
KFRANK, BLACKBASS, ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

ΟΙ 3 BADBASSΟΦΥΛΑΚΕΣ

Επειδή η ασχετοσύνη είναι μεγαλύτερη από τη γλώσσα σας, όταν λέμε για σχεδιασμό δεν εννοούμε τα σχεδιάκια πάνω στο καλάμι, αλλά τον σχεδιασμό του καλαμιού ως προς την συμπεριφορά και τα υλικά.

Ρε καραγκιοζάκια, μιλάμε για καλάμια surfcasting,μιλάμε για παγκόσμια αγορά, για αγώνες και μου λέτε πόσα πούλησε στην Ελλάδα. Τότε τι να πεί η Shimano δλδ. Τι σημαίνει αυτό??? Και η Hyundai πουλάει πιο πολλά αυτοκίνητα από τη Lamborgini....τι πάει να πεί???

Είστε όμως τόσο ανίδεοι που αγοράζετε Hyudai σε τιμή Lamborgini, επειδή μόνο αυτό είστε ικανοί να οδηγήσετε.

Όταν πιάσετε στα χέρια σας κανένα πραγματικό καλάμι και μετανοιώσετε για τα λεφτά που δώσατε για τους χουρντάδες, τότε ελάτε να τα ξαναπούμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:49 #97 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Γελοίε Αντρέα,
Δεν έχω ΒΑD BASS και δεν θα αποκτήσω.Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω καν. Μείνε μόνος σου να κλάνεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:57 #98 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Το καραγκιωζης δεν ειναι βρισια αλλα επειδη εσυ μαλλον τη θεωρεις,το λογο εχουνε οι συντονιστες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 19:59 #99 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Επειδή η υπομονή έχει και όρια, το τόπικ κλειδώνεται προσωρινά, μέχρι να ηρεμήσετε.
Εάν θέλετε, μπορείτε να συζητήσετε όμορφα, χωρίς χαρακτηρισμούς.

Σας ευχαριστώ... :bye:

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 02:44 #100 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Καλη σας μερα.
Νωμιζω πως εχουμε ξεφυγει λιγακι θα ελεγα και βαδιζουμε προς ασυναρτισιες προς το δικο μας κακο βλεπωντας τετοιου ειδους απαντησεις επιθετικοτιτας για λογους μηδαμινους θα ελεγα μιας και το θεμα μας γενικα στο σαιτ ειναι το ψαρεμα μας.
Τωρα αν ειναι εγγλεζικα,κινεζικα,αλαμπουρνεζικα,μογκολεζικα και γω δεν ξερω τι;Μου αρκει να βρω αυτο που θελω για το ψαρεμα μου και ας ειναι της καλαμια απο το ποταμι καλα αποξηραμενο και διασφαλισμενο σε ευθεια γραμμη ωστε να περιστρεφετε αναλογα σαν ενα αγωραστο καλαμι.[ ισιο ]Τωρα αν το καλαμι μου κανει την δουλεια που θελω θα ειναι το καλυτερο για μενα αφου οπως ειπαμε την δουλεια θα την κανει [ αξιοπιστο ].

ΕΝΑ θα πω ομως γιατι η συμπεριφωρα απεναντι στους συνανθρωπους μας θα επρεπε να ειναι κοσμια προς τους συνομιλιτες μας αν θελουμε το σαιτ αυτο να παει μπροστα και γιατι οχι να το βλεπουν οι γενιες των γενεων.
Σωστη η καθε αντιπαραθεση αλλα λαθος η επιθεση για διαφιλαξη των δικων μας πιστευω για τα δικα μας δεδωμενα περι πρωσοπικων πρωτιμησεων η ακομη και δεδωμενων οπως τα καλαμια αγωνων η τα ψαροκαλαμα της καθε ετερειας.

Επισεις θα υθελα να επισυμανο πως αν το θεμα ειναι ιεραρχικο ως συμετοχη στο σαιτ των νεων μελλων αυτου, τοτε βαδιζουμε προς την αντιθετι πλευρα που βασικα ξεκινησε το psarema.gr.

Πειρα την αποφαση να γραψω στο τοπικ αυτο μιας και τυχαια ειμαι χρηστης ενος μπαντ μπας και ειπα την γνωμη μου ταπινα προς αυτα τα καλαμακια οπως και για αλλα καλαμακια που εχω στην γκαμα μου χωρις να αναφερω μαρκες κ.τ.λ. Την γνωμη την ειπα.
Βλεπω ωμος μετα απο μερικα ποστ επιθεση προς καποια πρωσοπα και μεσα σε αυτα συμπεριλαμβανωμε και εγω συν ολους που εχουν ποσταρει σε αυτο το τοπικ γιατι απλα μερικοι απο εμας εχουμε τυχαια η λογου συστασεις καποιον φιλων αυτα τα καλαμακια.


ΑΥΤΑ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ.

Θα υθελα να πω πως με την συμπεριφωρα του φιλου ποιο πανω θα το σκεφτω πραγματικα η ακομη και να πρωτινω φιλους που θα θελαν να συμετεχουν στις βολες θαλασιον βαρων μονο και μονο για την απρεπη συμπεριφωρα ενος αθλητη της κατηγοριας αυτης με το σκεπτικο του σνομπισμου που θα εχω η θα εχουν οι τυχων μελωντικοι συναθλιτες του στο τερεν και φερτε την εικωνα μπρωστα σας στο χλευασμο του παλιου αθλητη στην δικη σας βολη και σκεφθειτε την απογοητευση που θε εχετε ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ.
Το κακο ξερετε ομως ποιο ειναι;
Στο αθλημα ειπαρχουν ανρθρωποι ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ αλλα πισω απο το ξερω καιγετε και το χλωρο.

Ισως να παραφερωμε στο παραπανω κοματι αλλα αυτο ειδα σημερα

Γνωριζω πολυ καλα τι γραφω και ας με επιπληξετε μερικοι!!  :yes:

Δειτε το θεμα σε βαθος και μην πλυκρολογειτε πυροβολισμους γιατι η ζωη ειναι ωραια και το ψαρεμα μας ενωνει και οχι να μας φερνει σε αντιπαραθεση για καποια η καποιες ετερειες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection