Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

09/10/2006 18:35 #31 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS


Εαν θελεις να ασχοληθης με το surfcasting, Ειναι μονοδρομος μια ειναι η μαρκα στελνεις ενα ΠΜ.


Παναγιώτη,

Πέρα από τις προτιμήσεις του καθενός... δεν νομίζεις ότι το "μια ειναι η μαρκα" είναι πολύ απόλυτο?


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 18:58 #32 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS


Εαν θελεις να ασχοληθης με το surfcasting,Ειναι μονοδρομος μια ειναι η μαρκα στελνεις ενα ΠΜ.


:secret: :secret: :secret: :secret:

Ειναι μυστικο.....δεν κανει να το μαθουμε; :scratch_one-s_head:

Συγκεντρωθειτε!! :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 20:39 #33 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: BAD BASS
Γεια σου Κώστα και Θωμά.
Η άποψη είναι προσωπική και γιαυτο δεν την έγραψα και είπα για το ΠΜ.
Έχω κάνει πολλές δοκιμές και κατέληξα σε διάφορα συμπεράσματα .
Έχω δοκιμάσει κάμποσα καλάμια.
Και ασχολούμαι καθημερινά με της ρίψης και της τεχνικές βολές.
Δεν ανακοίνωσα την μάρκα για να μην έρθω σε αντιπαράθεση με αλλά ατομα.Και το τονίζω δεν έχω προσωπικό κέρδος. :bye:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 21:56 #34 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: BAD BASS


  Ο καθε ψαρας βολευεται με οτι του καθετε καλυτερα στα χερια.Σιγουρα τα bad bass εχουν ανεβει και εχουμε ακουσει καλες κριτικες.
Δεν μπορουμε ομωςνα αμφισβητησουμε την ποιοτητα και την αξιοπιστια μιας εταιριας. Φυσικα οταν φτανεις σε αυτα τα επιπεδα αναζητας
την κορυφη γιατι πολυ απλα θα σε καλυψει.

  Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 22:14 #35 από Γιάννης (ioanchr)
Απαντήθηκε από Γιάννης (ioanchr) στο θέμα Απ: BAD BASS
καλυτερη διαφημηση απο αυτη που γινεται σ΄αυτη τη συζητηση τοσες μερες δεν θα μπορουσε να πετυχει δωρεαν κανεις επιχειρηματιας.

αυτο ειναι μαρκετινγκ και οχι του εισαγωγεα. 

αυτο που μενει ειναι το ονομα bad bass σαν πλυση εγκεφαλου. 

βλεπω καμια μερα να αγοραζω και εγω κανενα καλαμι τους και μετα θα αναρωτιέμαι ποιος μου περασε στο υποσυνειδητο την ιδεα....

ειναι και ακριβα να παρει...

φιλικα γιαννης


ΞΥΠΝΗΣΤΕ..........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 22:38 #36 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: BAD BASS


H κορυφη στο ειδος δεν ειναι η bad bass. Aλλη εχει τα σκηπτρα και θα συνεχιση να τα εχει. Απλα η ενλογω εταιρεια εχει
βγαλει μια καλη φημη.Νομιζω ομως οτι η τιμη της (τσουχτερη) δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα της.Αυτα στα μειον της.

  Φιλικά
guitarman

   

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2006 07:41 #37 από Πασχάλης Πασχαλάκης (PaschalP)
Απαντήθηκε από Πασχάλης Πασχαλάκης (PaschalP) στο θέμα Απ: BAD BASS
κάθε μια από τις κορυφαίες κατασκευάστριες εταιρείες καλαμιών έχει και τα καλά της αλλά και τα κακά της μοντέλα, δηλαδή εκείνα που εξυπηρετούν το σκοπό μας και εκείνα που όχι. Ανάλογα λοιπόν με το στυλ και το είδος ψαρέματος που επιλέγει ο καθένας πρέπει να εφοδιαστεί με τον ανάλογο εξοπλισμό ίσως άσχετα με το πόσο κοστίζει αν αυτό κάνει κέφι. Υπάρχουν κορυφαίες εταιρείες που έχουν υπέροχα αλλά πανάκριβα μοντέλα και ταιριάζουν ή όχι στα ψαρευτικά δεδομένα της Ελλάδας. Καλό ένα δίσπαστο καλάμι 4-8 oz που κοστίζει 500 ευρώ και έχει σχεδιαστεί να ψαρεύει μπακαλιάρους των 4 - 5 κιλών στον ωκεανό αλλά για τις μουρμούρες των 300 γραμμαρίων μάλλον είναι ανεπαρκές. Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του που μπορεί να ξεκινούν από το οπτικό σύνολο του καλαμιού και να καταλήγει οπουδήποτε. Εξάλλου όπως είναι γνωστό στο ψάρεμα τίποτα δεν είναι απόλυτο!

φιλικά
Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2006 12:48 #38 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS

Νομιζω ομως οτι η τιμη της (τσουχτερη) δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα της.Αυτα στα μειον της.

  Φιλικά
guitarman

   
[/quote]

Κώστα,αυτό το λες επειδή έχεις άποψη για την ποιότητα των συγκεκριμένων καλαμιών?
Έχεις ψαρέψει με κάποιο μοντέλο τους?
Αν όχι,από που γνωρίζεις για την ποιότητα που λές?

Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2006 17:09 #39 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: BAD BASS
Για να διευκολυνω τον φιλο Παναγιωτη(surf) νομιζω οτι μιλαη για τα ZZiplex,και κατα την ταπεινη μου γνωμη εχει δικιο :yes: :good:

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2006 17:21 #40 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: BAD BASS
Mια μικρη απαντηση στο Πασχαλη τον οποιο εκτιμω απεριοριστα για την καλη δουλεια που κανει στο περιοδικο.
Πριν ενα χρονο αποκτησα 1 δισπαστο καλαμι περιπου της τιμης που αναγραφει (οχι βεβαια με την λογικη να πιανω μουρμουρες) τα αποτελεσματα συντομα με διεψευσαν το ακριβο δισπαστο οχι μονο εριχνε το μολυβι αρκετα μετρα μακρια αλλα ναι εδειχνε και τα τσιμπηματα απο τις μουρμουρες και απο τις περκες πολυ καλιτερα απο καποια αλλα καλαμια μικρου και μεσαιου κοστους που εχω ....

Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection