- Δημοσιεύσεις: 1769
- Μου αρέσει που έλαβε 98
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εδω φιλε πεταλουδα(βαλε καμια φωτο και γραψε και κανα ονομα ,να ξερουμε σε πιο μιλαμε )θα μιλησουν οσοι ασχολουνται με της ριψεις,και οχι εγω .να σου πουν 2 πραγματα παραπανω.(παντως κατι απο της 3 παρακατω περιπτωσεις συνβαινει με εσενα ,η με το ζαφειροπουλο ηστε κουμπαροι ,η με βελισσαρη η τα ιταλικα γουσταρεις γενικαΦιλε Ντινο, αυτες οι μαρκες που ανεφερες δεν κανουν διαφημιση?
Κανουν απλως δεν εχουνε τοσο μεγαλη απηχηση στους ψαραδες.Δεν γινεται ομως τα badbass να ειναι πιο ακριβα να ειναι χειροτερα και να πουλανε τοσα κομματια.Αλλα και ετσι να ειναι, μαγκια τους που τα πουλανε.
Απλως, οι εταιρεις που αναφερεις ειναι χρονια στη παγκοσμια αγορα και δοκιμασμενες γι' αυτο και μιλας εκ του ασφαλους.
Αυτο ομως δεν λεει οτι δε μπορει μια νεα εταιρεια να μπει σε χωραφια αλλων.Αλλωστε η badbass ηταν σπονσορας στο πρωταθλημα της Ιταλιας το 2002 και πιστευω οτι γνωριζεις τι σημαινει Ιταλια απο θεμα γνωσεων και τεχνογνωσιας γυρω απο το ψαρεμα.
Το UK COMPETITION 210+ ξερεις τη βολη εχει βγαλει?
Το Italcanna ultremare 4-6oz δεν αποκαλειται η ferrari στους αγωνες ριψεων?
Γιατι δεν αναφερεις την Ιταλκανα στις καλητερες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το UK COMPETITION 210+ ξερεις τη βολη εχει βγαλει?
Το Italcanna ultremare 4-6oz δεν αποκαλειται η ferrari στους αγωνες ριψεων?
Γιατι δεν αναφερεις την Ιταλκανα στις καλητερες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλημερα παιδια. Το 95% των αγγλικων καλαμιων κατα την γνωμη μου,δεν ειναι καταλληλα για ψαρεμα στις ελληνικες θαλλασες.
Δοκιμαστε να ριξετε με ενα μονοδολι επανω ,και θα δειτε τι εννοω.
Εχω και zziplex και century και badbass,και εχω προσωπικη αποψη.
Τα badbass ειναι αριστα ψαροκαλαμα.
Οσο για την αντοχη στο χρονο που λεει ενας φιλος πιο πανω,εχω badbass 4 χρονια και δεν εχει φυγει ουτε κλωστη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD