- Δημοσιεύσεις: 21
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εξαλλου τελικα νομιζω πως ολλοι μας ξερουμε πως καθε χομπι μπορει να ειναι οσο ακριβο η φτηνο θελουμε εμεις.
Ειναι λιγο χαζο αν σκεφτουμε πως απο τη μια λεμε πως ενα καλαμι των 300 ευρω ειναι πανακριβο τη στιγμη που για ενα ψαρεμα μπορει μονο για τα δωλωματα να χαλασουμε πανω απο 30 ευρω και αν υπολογισουμε και τα σχετικα μικροεξοδα φτανουμε τα 50 ευρω.
Ρε παιδια σε 7-8 ψαρεματα εχουμε χαλασει ενα ολοκληρο καλαμι!!!!
Απιστευτο....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιατρέ σε πολλά πράγματα συμφωνώ μαζί σου αλλά εδώ νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν φταίνε σε τίποτα η BMW, η AUDI ή άλλες εταιρίες που παράγουνε αντικειμενικά καλύτερα αυτοκίνητα για την τιμή και το αγορασικό κοινό τους στην Ελλάδα. Οι μηχανικοί τους δεν τα σχεδιάζουνε για τον όποιον «σνόμπάκια» Έλληνα που τα αγοράζει για να κάνει την φιγούρα του. Στο κάτω κάτω εταιρίες σαν τις παραπάνω έχουνε ξοδέψει δις στην εξέλιξη της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων τους με αποτέλεσμα καινοτομίες οι οποίες σώζουνε ζωές. Η «ιστορία» τους δεν είναι κάτι αόριστο ή ρομαντικό αλλά μια επίπονη διαδικασία εξέλιξης που περιλαμβάνει ατελείωτες δοκιμές, υπέρογκες επενδύσεις, συμμετοχή σε αγώνες κ.α.
Βέβαια το παραπάνω δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο topic αλλά αν το γενικεύσουμε και στα ψαρευτικά εργαλεία μπορούμε να βγάλουμε χήσιμα συμπεράσματα.
Φιλικά Πασχάλης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Περικλή φυσικά και δεν θα καθίσουμε να μαλώσουμε για ένα καλάμι. Τον γιατρό είπα να κοντράρω μια φορά κι εγώ αλλά μου το χάλασε
![]()
![]()
![]()
Στην Ελλαδάρα που ζούμε με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούνε και με τις ελάχιστες ευκαιρίες που μας δίνονται σε επίπεδο απόκτησης τεχνικής κατάρτισης, θεωρώ σχετικά υπερβολική την αγορά οποιουδήποτε δίσπαστου καλαμιού για ψαρευτική χρήση. ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πώς να κοντραριστούμε σε κάτι που συμφωνούμε? ...
Όσον αφορά το casting τα τηλεσκοπικά αρκούνε και με το παραπάνω αλλά αν θελήσουμε να το εμβαθύνουμε θα πω μια λέξη……carp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD