Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

20/09/2006 11:59 #1 από moutsakislazaros
Καλάμια Bad Βass δημιουργήθηκε από moutsakislazaros
καλημερα σε ολους!!
διαβαζοντας διαφορα περιοδικα για το ψαρεμα με surfcasting βλεπω πολλες διαφημισεις για τα καλαμια της bad bass.
τα εχει δοκιμασει κανεις η εχει να προτεινει κανεις καποιο συγκεκριμενο μοντελο της ; ποια ειναι η γνωμη σας... :mda:
βασικη προυποθεση βεβαια και η τιμη, action κλπ. καταλαβαινω αλλα θα ηθελα να διαβασω και την γνωμη σας για αυτα τα περιβοητα BAD BASS!!!
οπτικα τουλαχιστον ειναι τελεια...!!!
περιμενω σχολια με αγωνια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 13:12 #2 από Pan0s (Πάνος)
Απαντήθηκε από Pan0s (Πάνος) στο θέμα Απ: BAD BASS

καλημερα σε ολους!!
διαβαζοντας διαφορα περιοδικα για το ψαρεμα με surfcasting βλεπω πολλες διαφημισεις για τα καλαμια της bad bass.
τα εχει δοκιμασει κανεις η εχει να προτεινει κανεις καποιο συγκεκριμενο μοντελο της ; ποια ειναι η γνωμη σας... :mda:
βασικη προυποθεση βεβαια και η τιμη, action κλπ. καταλαβαινω αλλα θα ηθελα να διαβασω και την γνωμη σας για αυτα τα περιβοητα BAD BASS!!!
οπτικα τουλαχιστον ειναι τελεια...!!!
περιμενω σχολια με αγωνια...


τα εχω δει σε καταστημα, δεν εχω προσωπικη εμπειρια να σου πω αλλα απο τιμες τα ειδα πανω απο 250 ευρο.
μπορει να υπαρχουν και φτηνοτερα μοντελα και να μην τα ειχε το καταστημα.

Πανος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 15:41 #3 από wizard(Αποστόλης Θεοδώρου)
Απαντήθηκε από wizard(Αποστόλης Θεοδώρου) στο θέμα Απ: BAD BASS
Αξιόμαχα καλάμια , πολυ καλό στήσιμο σαν κατασκευή αλλά τσουχτερά στην τιμή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 16:35 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Προσωπικά σιχαίνομαι το ότι το «περιβόητο» της υπόθεσης προήλθε από το εκνευριστικά πιεστικό marketing της εταιρίας που τα εισάγει. Μόνο και μόνο γι’αυτό δεν θα τα προτιμούσα.
Και κάτι άλλο…όσο και να έψαξα δεν εντόπισα πουθενά e-shop που να πουλάει οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρίας. Το μόνο site που βρήκα είναι της ίδιας «περιβόητης» Bad Bass Technology και μάλιστα μόνο στα Ιταλικά.
Το αν είναι καλά καλάμια δεν ξέρω αλλά πέρα από την (αποτελεσματική δε λέω…) μέθοδο προώθησης στην Ελλάδα δεν έχουνε καμία μα καμία περγαμηνή. 

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2006 16:41 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Εν ολίγοις:

1.Πόθεν έσχες την τεχνογνωσία?

2.ΕΛΕΟΣ!!!! Μας τα έχουνε κάνει μπαλόνια με τα bad bass

Φιλικά Πασχάλης



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 00:28 #6 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: BAD BASS
Με λίγα λόγια αν αντέχει η τσέπη σου χαμένος δε θα βγείς.
Είναι Ιταλικό καλάμι made in Italy (από τα λίγα) με πάρα πολύ καλό φινίρισαμ και πάρα πολύ καλή ποιότητα.


Πασχάλη (χωρίς παρεξήγηση, τα "λεμε" καιρό εδώ και νομίζω μπορώ να σου μιλήσω όπως σε ένα φίλο μου :friends:) είσαι άδικος.
Κάνε μία έρευνα και μάζεψε πληροφορίες πριν υιοθετήσεις τόσο εχθρική στάση απέναντι στο προιόν. Αν έκανες ένα τηλέφωνο στον εισαγωγέα θα σου απαντούσε στις απορίες σου.
Δεν έχω κανένα τέτοι καλάμι στον εξοπλισμό μου (έχω ψαρέψει και δοκιμάσει μόνο "δανικό" και έχω άποψη) αλλά θεωρώ άδικη τη στάση σου για ένα τόσο αξιόλογο προϊόν.

Η μόνη ένστασή μου είναι στην τιμή, όπως και για μερικά άλλα (κυρίως) Ιταλικά καλάμια.

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 01:11 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Σταμάτη να μου μιλάς με το μαλακό να γίνω μούσι να με ξουρίσεις  :give_heart::give_rose:

Όπως έγραψα πάνω:

Το αν είναι καλά καλάμια δεν ξέρω


και φυσικά δεν έχω και την εμπειρία να το αξιολογήσω. Απλά έτυχε να ρίξω με 1 δίσπαστο 1-2 φορές. Όπως ανέφερα με χαλάει ο τρόπος που το πλασάρουνε.
Αλλά και τον αντιπρόσωπο τι να τον ρωτήσω? Γιατί δεν βρίσκω ούτε 1 e-shop που να πουλάει bad bass? Γιατί δεν βρίσκω ούτε ένα ψαρευτικό forum που να γίνεται κάποιο review ή κάποια αναφορά σε κάποιο από τα καλάμια?
Η αίσθηση που έχω είναι ότι η εταιρία ξεπετάχτηκε από το πουθενά και τουλάχιστον στην Ελλάδα παρουσιάζεται σαν κολοσσός σε τεχνογνωσία. Πρόσεξε…μιλάω για αίσθηση.
Καλό το marketing παιδιά αλλά τι να πούνε και άλλες εταιρίες με πολλά πολλά χρόνια στην πλάτη τους.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 02:19 #8 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Απ: BAD BASS
Πασχάλη
Έχω σχηματίσει την εντύπωση (άν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη), ότι δεν είναι η BAD BASS που σε χαλάει, αλλά οτιδήποτε το Ιταλικό που έχει σχέση με την αλιεία.
Θυμάμαι, ότι στο psarema.gr1 τα είχες βάλει και με άλλες εταιρείες Ιταλικές.
Βρε μήπως οφείλεται σε κάποια Ιταλίδα, όλη αυτή η αντιπάθεια?
Τα μακαρόνια Barilla τουλάχιστον σου αρέσουν? :scratch_one-s_head:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 06:47 #9 από Νίκος Ζωντανός (nzon)
Απαντήθηκε από Νίκος Ζωντανός (nzon) στο θέμα Απ: BAD BASS
Δεν εχω γνωμη για τα συγκεκριμενα καλαμια,
ξερω ομως απο συμπτωση τον εισαγωγεα και ειναι ενα πολυ καλο παιδι,
που εκανε το χομπυ του επαγγελμα.
Εχει ενα μικρο μαγαζι με ειδη αλιειας και πριν απο καιρο
πηρε την αντιπροσωπια και το παλευει αναμεσα στα θηρια του χωρου.
Ειναι βιοπαλαιστης με ατελειωτες ωρες δουλειας και καλος ενας ερασιτεχνης
ψαρας σαν ολους μας.
Δεν με ενοχλει η επιθετικη πολιτικη πωλησεων, αντιθετα χαιρομαι για
την προοδο του, που ειναι αποτελεσμα της πολυ σκληρης
δουλειας του.

Φιλικα
Νικος

ΥΓ Δυστυχως λογω αποστασης δεν μπορω να ψωνιζω απο
το μαγαζι του.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 08:19 #10 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Μιλτιάδη δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα ιταλικά προϊόντα εκτός από τα αυτοκίνητά τους που τα θεωρώ μεγάλη απάτη (πω ρε πάλι κράξιμο θα φάω).  :shout:
Barilla δεν τρώω γιατί:

1 προτιμώ τα Μέλισσα που είναι και τοπικά  :victory:
2 στην ουσία τα Barilla είναι Misko  :clapping:
3 πρόσφατα η Barilla έφαγε καμπάνα για τα ζυμαρικά της  :rtfm:

Ίσως τελικά να φταίει ότι πρώτη φορά είδα Bad Bass στα χέρια του κύριου Κ…Ε μετά πως να μην είσαι προκατελειμμένος??  :mega_shok:

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.229 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection