Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

21/09/2006 08:56 #11 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS
Bad Bass..... λοιπόν έχουμε και λέμε:

Καλό παιδί και φίλος ο εισαγωγέας και η άποψή μου για τα Bad Bass δεν είναι μομφή κατά του ιδίου.

Καλά καλάμια από φινίρισμα και γενικά προσεγμένη κατασκευή αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο άλλων εταιρειών.

Καλή συμπεριφορά στη χρήση (όσα έχω δοκιμάσει... δανεικά) αλλά και στο ψάρεμα.

Πολύ υπερτιμημένα όμως. Στην ίδια τιμή (200-400€) βρίσκεις ποιοτικά καλύτερα και επώνυμα καλάμια. Κατανοητό το μεγαλύτερο κόστος κατασκευής (στην Ιταλία) αλλά σαν καταναλωτής δεν με συμφέρει μιά τέτοια αγορά όταν μπορώ να έχω καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε μικρότερη ή έστω και την ίδια τιμή από άλλη εταιρεία. Στην μισή τιμή θα ήταν πιο προσιτά, και θα έκλεινε και η ψαλίδα που λέγεται σχέση ποιότητας-κόστους.


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 09:15 #12 από Κυκος Αθανασιος (xartas)
Απαντήθηκε από Κυκος Αθανασιος (xartas) στο θέμα Απ: BAD BASS
πασχαλη δες    www.progettopesca.it/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 10:05 #13 από Ανδρέας Πούλιος (Psilos)
Απαντήθηκε από Ανδρέας Πούλιος (Psilos) στο θέμα Απ: BAD BASS
Γεια σας σε όλους
Δεν συνηθίζω να γράφω αλλά σε αυτό το τοπικ θα απαντήσω. Και η απάντηση δεν θα αναφέρεται στο προϊόν ως προϊόν αλλά στον τρόπο προώθησης του. Και θα αναφερθώ στην προώθηση των προϊόντων όχι από τον ίδιο των εισαγωγέα, τον οποίο συμπαθώ και παραδέχομαι ως επιχειρηματία αλλά και ως άνθρωπο, αλλά από κάποιους κύκλους γύρω από τον εν λόγω επιχειρηματία, οι οποίοι έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν δύο ομάδες ατόμων. Η μία ομάδα δεν θέλει καν να ακούσει για την συγκεκριμένη εταιρεία και μια άλλη η οποία δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει εξοπλισμό άλλης εταιρείας.
Οι κύκλοι αυτοί απαρτίζονται από κάποιους «επώνυμους» του χώρου και από κάποιους επαγγελματίες εμπόρους και τα τσιράκια τους. Πιστεύω ότι αυτοί οι επώνυμοι και μη κάνουν κακό και στον ίδιο τον εισαγωγέα και κατά προέκταση στα προϊόντα που αυτός εμπορεύεται.
Τέλος θα αναφερθώ και στην τιμή των προϊόντων της εν λόγω εταιρείας, η οποία είναι πολύ μεγάλη για αυτά που προσφέρει. Με την ίδια αξία αγοράζω επώνυμα καταξιωμένα προϊόντα άλλων εταιρειών.
Δεν θα ήθελα να ζητηθεί να ονομάσω αυτούς τους «επώνυμους» και μη γιατί έτσι και αλλιώς δεν θα το κάνω. Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το ψάρεμα τους ξέρουμε ποιοι είναι και τι κάνουν.
Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές εκτιμήσεις και δεν αντιπροσωπεύω κανέναν.
Φιλικά Ανδρέας Πούλιος (psilos)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 10:13 #14 από moutsakislazaros
Απαντήθηκε από moutsakislazaros στο θέμα Απ: BAD BASS
ευχαριστω για τις παρατηρησεις - σχολια, ηταν ολα κατατοπιστικοτατα και σημαντικα, με εξισου σημαντικη και την τιμη των καλαμιων η οποια απο μονη της σε κανει να θες να δεις και αλλες μαρκες σε αυτα τα επιπεδα... (δεν εχω ιδεα βεβαια ποιες θα μπορουσαν να ηταν αυτες αλλα.....)
τελος παντον θα συνεχισω να ψαχνω, ρωταω, μαθαινω ...!!

ευχαριστω και παλι

λαζαρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2006 10:25 #15 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: BAD BASS

Bad Bass..... λοιπόν έχουμε και λέμε:

Καλό παιδί και φίλος ο εισαγωγέας και η άποψή μου για τα Bad Bass δεν είναι μομφή κατά του ιδίου.

Καλά καλάμια από φινίρισμα και γενικά προσεγμένη κατασκευή αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο άλλων εταιρειών.

Καλή συμπεριφορά στη χρήση (όσα έχω δοκιμάσει... δανεικά) αλλά και στο ψάρεμα.

Πολύ υπερτιμημένα όμως. Στην ίδια τιμή (200-400€) βρίσκεις ποιοτικά καλύτερα και επώνυμα καλάμια. Κατανοητό το μεγαλύτερο κόστος κατασκευής (στην Ιταλία) αλλά σαν καταναλωτής δεν με συμφέρει μιά τέτοια αγορά όταν μπορώ να έχω καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε μικρότερη ή έστω και την ίδια τιμή από άλλη εταιρεία. Στην μισή τιμή θα ήταν πιο προσιτά, και θα έκλεινε και η ψαλίδα που λέγεται σχέση ποιότητας-κόστους.


Ο Κώστας τα είπε σαν να μιλούσα εγώ...  :ok:

Βέβαια το ίδιο ισχύει και για άλλα προϊόντα από Ιταλία.... Συγκεκριμένα για κάποιο εισαγωγέα είχα πεί ότι κατέβηκε από τον Άρη με τις τιμές που δίνει τα πολύ καλά κατά τα άλλα καλάμια που εισάγει... Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι 2-3 φίρμες στη γειτονική μας χώρα πο παράγονται πωλούνται έως και 40-50% κάτω... (Με τα πόδια έρχονται τα καλάμι και ακριβαίνουν τόσο...? :lazy:)

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 02:51 #16 από Περικλής (zer0fish)
Απαντήθηκε από Περικλής (zer0fish) στο θέμα Απ: BAD BASS
Λογω του οτι εχω στα χερια μου ενα καλαμι της εταιριας και λογω του οτι γενικα πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους νομιζω πως ειναι αδικο να κρινουμε ενα προιον αν ειναι καλο η κακο απο το τροπο που διαφημιζεται. Δεν ξερω καλα τον αντιπροσωπο της εταιριας στην ελλαδα αλλα νομιζω πως ειναι δικαιωμα του να διαφημιζει οπως και οσο θελει τα εμπορευματα του. Απο εκει και περα ειναι στο χερι μας και μονο να διαπιστωσουμε αν κανουν σε εμας και αν ειναι η οχι τα οσα υποσχονται.
Το καλαμι που εχω μου αρεσει παρα πολυ και μπορω να πω πως το βρισκω σε αρκετα σημεια ανωτερο αλλων της αγορας σε παρομοια τιμη. Τιμη η οποια ειναι λιγο τσουχτερη αλλα τελικα μαλλον εχει να κανει με το οτι ειναι ευρωπαικης προελευσης, πολυ καλης κατασκευης και τελειου οπτικου αποτελεσματος.

Εξαλλου τελικα νομιζω πως ολλοι μας ξερουμε πως καθε χομπι μπορει να ειναι οσο ακριβο η φτηνο θελουμε εμεις.
Ειναι λιγο χαζο αν σκεφτουμε πως απο τη μια λεμε πως ενα καλαμι των 300 ευρω ειναι πανακριβο τη στιγμη που για ενα ψαρεμα μπορει μονο για τα δωλωματα να χαλασουμε πανω απο 30 ευρω και αν υπολογισουμε και τα σχετικα μικροεξοδα φτανουμε τα 50 ευρω.

Ρε παιδια σε 7-8  ψαρεματα εχουμε χαλασει ενα ολοκληρο καλαμι!!!!

Απιστευτο....

SEA ROCKERS (Nafplio Fishing Team)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 03:10 #17 από Περικλής (zer0fish)
Απαντήθηκε από Περικλής (zer0fish) στο θέμα Απ: BAD BASS
Α.....εχω και μερικες ερωτησεις.

1) Ποτε ενα προιν ειναι επωνυμο, και πια πραγματα το χαρακτηριζουν ετσι?
2) Η τεχνογνωσια για μια εταιρια εξασφαλιζεται αποκλειστικα και μονο με τα χρονια παρουσιας της σε ενα χωρο. Δηλαδη πχ τα diesel ειναι καλυτερα ρουχα απο τα energy?
3) Γιατι αγοραζουμε bmw και Audi τη στιγμη που μπορουμε να φανουμε εξυπνοι και να γλυτωσουμε τα μισα λεφτα αγοραζοντας ενα εξισου ποιοτικο και επωνυμο αυτοκινητο οπως πχ ενα kia η ενα hyundai.

Τα παραδειγματα ειναι τυχαια...

Ας μου απαντησει καποιος για να μαθω και εγω....

SEA ROCKERS (Nafplio Fishing Team)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 07:20 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Περικλή θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ερωτήσεις σου.

1.Η τεχνογνωσία αποκτάται μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με ένα αντικείμενο αλλά και απο συμμετοχή σε σχετικούς αγώνες. Μια που μίλησες για αυτοκίνητα υπολόγισε πόσα χρόνια έχει η FERRARI στο χώρο. Μια εταιρία όμως που άνοιξε προχθές είναι δυνατόν να έχει την ίδια τεχνογνωσία?

2.Φυσικά και με τα Hyundai κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. Αρκεί να μην τα πληρώνεις όσο ένα Mercedes.

Φιλικά Πασχάλης


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 10:07 #19 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS

Α.....εχω και μερικες ερωτησεις.

1) Ποτε ενα προιν ειναι επωνυμο, και πια πραγματα το χαρακτηριζουν ετσι?


Όταν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού - Χαρακτηρίζονται από την σχέση τιμής/ποιότητας και την αξιοπιστία τους.

2) Η τεχνογνωσια για μια εταιρια εξασφαλιζεται αποκλειστικα και μονο με τα χρονια παρουσιας της σε ενα χωρο. Δηλαδη πχ τα diesel ειναι καλυτερα ρουχα απο τα energy?


Οχι απαρραιτήτως... Μπορεί με λίγα χρόνια παρουσίας να έχει μεγάλη τεχνογνωσία ή ακόμα και να έχει μεγάλη τεχνογνωσία εξ αρχής και να καθιερώσει έτσι την επωνυμία της στον χώρο. Πάρε παράδειγμα τους μηχανισμούς της Accurate: μεγάλη εμπειρία των κατασκευαστών από τον χώρο κατασκευής εξαρτημάτων αεροσκαφών. Όταν έφταξαν (αρχικά από μεράκι) κάποιους μηχανισμούς συρτής αμέσως καθιερώθηκαν αναάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες παρά την έλλειψη "ιστορίας" στον χώρο της αλιείας.  Ή το παράδειγμα της Shimano με δεκάδες χρόνια τεχνογνωσίας στην κατασκευή ποιοτικών συστημάτων ταχυτήτων ποδηλάτων, γραναζιών κτλ. Όταν κατασκεύασαν τους πρώτους μηχανισμούς τους για ψάρεμα σαρώσανε την αγορά με την ασυναγώνιστη ποιότητά τους. Σήμερα η Shimano κατέχει το 43% της παγκόσμιας αγοράς σε μηχανισμούς και καλάμια ψαρέματος. Αρά αυτό που μετράει φαίνεται να είναι η τεχνογνωσία αι η ποιότητα ασχέτως του χρόνου παρουσίας στον χώρο.

Άλλες φορές έχουμε και μεταφορά τεχνογνωσίας. Στην δεκαετία του ΄50 η ανατολικογερμανική ΜΖ κατασκεύαζε κορυφαίες για την εποχή αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Για να μπουν οι Ιάπωνες στον χώρο, δελέασαν και πήραν τους αρχιμηχανικούς της ΜΖ και με την βοήθειά τους εμφανίστηκαν οι πρώτες Yamaha στις αγωνιστικές πίστες. Τα υπόλοιπα είναι πλέον ιστορία.

3) Γιατι αγοραζουμε bmw και Audi τη στιγμη που μπορουμε να φανουμε εξυπνοι και να γλυτωσουμε τα μισα λεφτα αγοραζοντας ενα εξισου ποιοτικο και επωνυμο αυτοκινητο οπως πχ ενα kia η ενα hyundai.


Δεν συμπαθώ τα BMW γιατί έχω την αίσθηση ότι είναι η επιλογή του κάθε νεόπλουτου που θέλει να κάνει την επίδειξή του. Όσο καλά κι αν είναι μου τη σπάνε αυτοί που τα οδηγούν. Καλά τα Audi αλλά.... είχα ένα Hyundai Accent που το έχει τώρα η γυναίκα μου κι εγω είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το Kia Cerato μου. Χρειάζεται να πω κάτι άλλο?  :)

Τα παραδειγματα ειναι τυχαια...

Ας μου απαντησει καποιος για να μαθω και εγω....


Τα παραδείγματά σου είναι πολύ πετυχημένα :)

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 10:41 #20 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Γιατρέ σε πολλά πράγματα συμφωνώ μαζί σου αλλά εδώ νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν φταίνε σε τίποτα η BMW, η AUDI ή άλλες εταιρίες που παράγουνε αντικειμενικά καλύτερα αυτοκίνητα για την τιμή και το αγορασικό κοινό τους στην Ελλάδα. Οι μηχανικοί τους δεν τα σχεδιάζουνε για τον όποιον «σνόμπάκια» Έλληνα που τα αγοράζει για να κάνει την φιγούρα του. Στο κάτω κάτω εταιρίες σαν τις παραπάνω έχουνε ξοδέψει δις στην εξέλιξη της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων τους με αποτέλεσμα καινοτομίες οι οποίες σώζουνε ζωές. Η «ιστορία» τους δεν είναι κάτι αόριστο ή ρομαντικό αλλά μια επίπονη διαδικασία εξέλιξης που περιλαμβάνει ατελείωτες δοκιμές, υπέρογκες επενδύσεις, συμμετοχή σε αγώνες κ.α.

Καλός ο νέος αλλά ο παλιός είναι πάντα αλλοιώς.

Βέβαια το παραπάνω δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο topic αλλά αν το γενικεύσουμε και στα ψαρευτικά εργαλεία μπορούμε να βγάλουμε χήσιμα συμπεράσματα.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.183 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection