Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

01/11/2008 16:04 #51 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
θαναση καλησπερα ,δεν υπαρχει λογος για διαμαχη ,διαλογο κανουμε .σε ρωταω θα παρεις 2σπαστο π.χ  αυτο που εχει' φτιαξει' ο λαγουταρελης 480 ευρω και δε θα παρεις ενα zziplex mf,3500 η profile????? δε θα παρεις century με ακομα πιο λιγα χρηματα και τα καλαμια ειναι αλλου? με 100 ευρω σε bad bass πες μου σε παρακαλω το μοντελο που θα παρεις ?οπως το ειπες το πιο φθηνο :yes3:της εταιριας.για τα shimano  ,σε τετοιο μαγαζι δουλευα και τα εχω ψαρεψει σχεδον ολα,να αρχισω απο τα τηλ/κα δινεις 160 ευρω και περνεις beast master και σου πουλαει παραμυθη για ανθρακα με π.χ τοσους τονους πιεση στη πρεσα  :crazy: :crazy: :crazy:και δεν εχει ουτε fuji δαχτυλιδια .οσο οτι οπιως πει οτι τα απλα δαχτυλιδια της shimano ειναι καλα :rofl: :rofl: :rofl:
....καθε βδομαδα φερνανε 2-3 με ξεκολιμενες πορσελανες και κομενα τα ποδια των οδηγων :yes3: :yes3: :yes3:ακομα και σε speedmaster 20-30 lbs για φυλακα .να πας τωρα σε κανα aspire εε τοτε περνεις τα παραπανω που αναφερω .για τρισπαστα ???και η zziplex βγαζει τρισπαστο ενα  μοντελο βεβιαα αλλα ειναι zziplex.σε spinning να παρω beast master να βαλω νημα ??? 110 ευρω και παλι fuji δεν εχει,γιατι μα μη παρω ενε mikado ,η maver ???με πιο λιγα χρηματα.προβλημα δεν εχω με κανενα εμπορα και καλαμακια,ουτε τα περνω για να λεω τη γνωμη μου,και τα zzioplex αν βγαλουν προβλημα το λεω,δε κολαω πουθενα ..αλλα μην παρασυρομαστε και δινουμε τα χρηματα μας σε εργαλεια υπερτημημενα ,ενω με τα ιδια χρηματα περνουμε κατι καλυτερο.παρασυρομαστε απο της διαφημισεις και τα περιοδικα (ο ταδε το δοκομασε και ειναι κορυφη)να μουπεις αμα δε πενεψεις το σπητι σου θα πεσει να σε π :give_rose: :give_rose: :give_rose:λακωσει)

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 16:09 #52 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Φιλε Ντινο, αυτες οι μαρκες που ανεφερες δεν κανουν διαφημιση?
Κανουν απλως δεν εχουνε τοσο μεγαλη απηχηση στους ψαραδες.Δεν γινεται ομως τα badbass να ειναι πιο ακριβα να ειναι χειροτερα και να πουλανε τοσα κομματια.Αλλα και ετσι να ειναι, μαγκια τους που τα πουλανε.
Απλως, οι εταιρεις που αναφερεις  ειναι χρονια στη παγκοσμια αγορα και δοκιμασμενες γι' αυτο και μιλας εκ του ασφαλους.
Αυτο ομως δεν λεει οτι δε μπορει μια νεα εταιρεια να μπει σε χωραφια αλλων.Αλλωστε η badbass ηταν σπονσορας στο πρωταθλημα της Ιταλιας το 2002 και πιστευω οτι γνωριζεις τι σημαινει Ιταλια απο θεμα γνωσεων και τεχνογνωσιας γυρω απο το ψαρεμα.
Το UK COMPETITION 210+ ξερεις τη βολη εχει βγαλει?
Το Italcanna ultremare 4-6oz δεν αποκαλειται η ferrari στους αγωνες ριψεων?
Γιατι δεν αναφερεις την Ιταλκανα στις καλητερες?

εδω φιλε πεταλουδα(βαλε καμια φωτο και γραψε και κανα ονομα ,να ξερουμε σε πιο μιλαμε )θα μιλησουν οσοι ασχολουνται με της ριψεις,και οχι εγω .να σου πουν 2 πραγματα παραπανω.(παντως κατι απο της 3 παρακατω περιπτωσεις συνβαινει με εσενα ,η με το ζαφειροπουλο ηστε κουμπαροι ,η με βελισσαρη η τα ιταλικα γουσταρεις γενικα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:) :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 16:19 #53 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Το ονομα το γραφει απο κατω,οσο για τη φωτογραφια δεν τη βαζω γιατι ειμαι ασχημος.
Η κουμπαρια με τον Ζαφειροπουλο και το Βελησαρη χαλασε.Αν παρω ZZIPLEX θα με παντρεψεις εσυ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 16:30 #54 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
ανοιχτα ,εδω στη κρητη συνιθηζονται οι κουμπαριες :yes3: :yes3:και το δωρο αντι για κανα kalasnikof θα παρεις ενα profile  :dance3: :dance3: :dance3:
περα απο τη πλακα ,μου αρεσεις γιατι ξεχωριζεις το απλο  fuji απο το alconite απο τη φωτο :crazy: :lol2:  :lol2: :give_rose: :give_rose: :give_rose:
υ.γ οσο για τα italcanna και της ριψεις,τωρα αρχιζουν οι ελιες εδω και χρειαζομαι μερικα για να της ριχνω κατω :crazy: :crazy: :crazy:
και τωρα που το λες ,θα κανω το φωτη κουμπαρο και το χαρτα ,μπας και παρω κανενα zziplex δωρο,γιατι μεχρι τωρα τα πληρωνω κανονικοτατα.φρατζεσκακη εχεις κανα παιδι αβαπτηστο ,να το βαπτισω ,μπας και παρω και κανα century δωρο ??? :lol2:
παντα φιλικα και στο χαβαλε.ντινος.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 17:07 #55 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Δεν καταλαβαινω το τροπο σκεψης σου και δεν βλεπω το λογο να συνεχισω.Καλο μαζεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 22:33 #56 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Το UK COMPETITION 210+ ξερεις τη βολη εχει βγαλει?


Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πόσα μέτρα, από ποιόν και που?

Το Italcanna ultremare 4-6oz δεν αποκαλειται η ferrari στους αγωνες ριψεων?


Από ποιόν θεωρείται? Μπορείς να μου πεις ποιοι ρίπτες το χρησιμοποιούν και ποιες οι επιτυχίες τους?

Γιατι δεν αναφερεις την Ιταλκανα στις καλητερες?


Καλύτερες στο τι?

Σου έκανα πιο πριν μερικές ακόμα ερωτήσεις. Θα μπορούσες να μου απαντήσεις αν γίνεται?

Σου υπενθυμίζω:

1.Όταν αναφέρεσαι σε "χειροποίητα καλάμια από Ιταλία" τι ακριβώς εννοείς? Ότι το blank κατασκευάζεται και δένεται στην Ιταλία ή κάτι άλλο?

2.Όταν αναφέρεσαι σε αγωνιστικά μοντέλα θα μπορούσες να μου πεις εσύ ή κάποιος άλλος ποια είναι αυτά και τι διακρίσεις έχουν σε διεθνείς αγώνες?

3.Από την στιγμή που δεν μπαίνεις στη διαδικασία να τα συγκρίνεις με άλλα πως ξέρεις αν είναι τα καλύτερα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 00:28 #57 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Κύριοι οι απόλυτες γνώμες πότε δεν είναι σωστές,και ικανές να προάγουν ένα διάλογο με σκοπό να βγουν σωστά συμπεράσματα.
Ντίνο δεν μπορείς να πεις σε κάποιον που έσκασε 500 ευρώ ότι αυτό που πήρε δεν είναι κάλο,σίγουρα ένα καλάμι τέτοιας άξιας για κάποιο λόγο κάνει τόσα λεφτά π.χ τα εν λόγο καλάμια είναι αποτελούμενα από μεγάλα στελέχη και αυτό είναι κάτι που λόγο δυσκολίας κατασκευής τα κάνει και αυτόματος ακριβότερα
τώρα στο θέμα βόλων στην Ελλάδα όσοι ασχολούμαστε χρησιμοποιούμε κατά 90% αγγλικά καλάμια(zziplex,century,Daiwa) μόνο ο κύριος Γαλλης έχει έρθει σε αγώνα με ένα VERET(μοντέλο VRT) και κάνεις πότε δεν έχει ρίξει σε αγώνα με κάποιο μοντέλο της BAD BASS ώστε να βγουν τα οποία συμπεράσματα σε θέμα βόλων.
τώρα δίκη μου γνώμη όσον άφορα  τα καλάμια γενικότερα
Όταν μιλάμε για ανθρακονηματα μιλάμε για μια πατέντα αμερικάνικη(αυτοί τα ανακάλυψαν) άλλα πρώτοι οι Εγγλέζοι τα χρησιμοποίησαν για την κατασκευή καλαμιών και όχι μόνο(αεροπλάνα,φόρμουλα,μοτοσυκλέτες,ποδήλατα,και άλλα πολλά)
άραγε μιλάμε για την ίσως μεγαλύτερη τεχνογνωσία επί του θέματος και ίσως ακόμα την μεγαλύτερη εξειδίκευση
Από την άλλη όμως τα Εγγλέζικα καλάμια έχουν πάντα τον δικό τους δρόμο και τι εννοώ
ενώ όλος ο κόσμος οδηγεί από δεξιά οι Εγγλέζοι όχι!!!
ενώ παντού στον κόσμο τα τηλεσκοπικά καλάμια έχουν γίνει αποδεκτά λόγο ευκολίας χρήσης στην Αγγλία δεν υπάρχουν πουθενά.
Και για να γίνω πλήρως κατανοητός εννοώ ότι τα εγγλέζικα καλάμια κατασκευάζονται με γνώμονα την ντόπια αγορά(είναι τεράστια τα ποσά που ξοδεύουν οι Εγγλέζοι για το ψάρεμα) και της ντόπιες ανάγκες
μόνο τα τελευταία χρονιά κάτι δείχνει να αλλάζει και να ρίχνουν λίγο νερό στο κρασί τους
Τελειώνοντας θα πω ότι προσωπικά εχω βρει τρόπους να μπορώ να ψαρευω με τα καλάμια που χρησιμοποιώ και στα γήπεδα και ότι για έμενα πρώτα και πάνω από όλα μετρά η αντοχή ενός καλαμιού στην χρήση και στον χρόνο δεν μπορώ να πω όμως και σε οποιοδήποτε ότι το καλάμι που διάλεξε σύμφωνα με τα δικά του θέλω και τα δικά του κριτήρια ότι δεν είναι και σωστό
βρίσκω τα εν λόγο καλάμια λίγο τσιμπημένα στην τιμή τους μην έχοντας αποδείξει της αρετές(σίγουρα για ψάρεμα είναι πολύ καλά) τους στην διάρκεια του χρόνου μιας και είναι σχετικά νέα εταιρεία
πάντως την δεδομένη στιγμή εάν είχα 300-500 ευρώ για να πάρω ένα καλάμι για να καλύψει της δικές μου ανάγκες σίγουρα δεν θα έπαιρνα ένα BAD BASS σε μερικά χρονιά και εάν έχουν αποδείξει της αρετές τους σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια δεν το αποκλείω καθόλου μιας και όπως προείπα είναι πολύ καλά στο ψάρεμα

φιλικά Γιώργος

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 09:37 #58 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Τι μπορει να εννοω φιλε πασχαλη? στην ιταλια  υπαρχει ενα εργοστασιο(δεν ειμε και 100/% σιγουρος) που φτιαχνει blank. Επειτα η καθε ετερια στηνει τα καλαμια της οπως τα εχει σχεδιασει. Η BadBass στην ουσια ειναι μια βιοτεχνια  που σχεδιαζει καλαμια Surfcasting, και τα στηνει, χρησημοποιωντας τα καλυτερα υλικα απο ανθρακα, δακτυλιδια, κτλ. ολα δεμενα με το χερι. Δεν ξερω αν το γνωριζεις αλλα καθε καλαμι της bad bass εχει μοναδικο σειριακο αριθμο παραγωγης και με αυτον ζητας τα ανταλλακτικα του.
Απο αγωνιστικα μοντελα γνωριζω το SKA και το UK COMPETITION. Για συμμετοχη και διακρισεις δεν γνωριζω. Δεν εχω ασχωληθει.
Προσωπικη μου γνωμη ειναι φιλε μου και θα σου το εξηγησω. Δεν νομιζετε ολοι οτι πρεπει να προσγειωθουμε λιγο και να δουμε την πραγματικοτιτα γιατι νομιζω πως ολοι μας λιγο πολυ εχουμε ξεφυγει. Οι περισσοτεροι απο εμας μεχρι πρην λιγα χρονια ψαρευαμε με τις καρουλες και με κινεζικα κλαμια. Τωρα ξαφνικα φτασαμε στα αγωνιστικα μοντελα, τους multi και τις τεχνικες βολες? Γιατι? Για να Πιανουμε σπαρακια και μουρμουρακια στα 150+ μετρα? Αυτο που εχει κανει τα καλαμια της ΒadBass να πουλανε, ειναι οτι ειναι καθαροαιμα ψαροκαλαμα, ολα μελετιμενα για συγκεκριμενα ψαρεμα σε μεσογειακα νερα. Ολα σχεδιασμενα απο ψαραδες για ψαραδες. Τωρα το οτι η εταιρια τα σχεδιαζει και τοσο ομορφα, αυτο το θερω μαγκια της, μιας και τα περισσοτερα καλαμια της αγορας ειναι κακασχημα. δεν ειναι ομως μονο η φινετσα που τα εχει κανει να ξεχωρησουν και στην ελλαδα. Εξαλλου καποιος που σκοπευει να αγορασει ενα καλο καλαμι, πρεπει να εχει σαν γνομωνα, οχι ποιο ειναι το καλυτερο καλαμι στον κοσμο για να το παρει και αυτος αλλα ποιο μοντελο καλαμιου θα τον βοηθησει στο ψαρεμα που κανει καλυτερα και θα του αοποδωσει τα μεγιστα. Το ψαρεμα στην Αγγλια δεν εχει καμια σχεση με το ψαρεμα στην ελλαδα και δεν θα αγοραζα ποτε ενα καλαμι που εχει σχεδιαστει για αγγλια για να ψαρευω ελλαδα. Θα σου Προτεινα να αγορασεις ενα καλαμι bad Bass, να το ψαρευεις οσο πιο συχνα μπορεις και θα αλλαξεις γνωμη. Γιατι κακα τα  ψεματα, αν και μεγαλα ονοματα στον χωρο(shimano, daiwa, κ.α.) εχουν χαλασει πολυ τα προιοντα τους. Κινεζικα γινανε απο ιαπωνεζικα με οτι αυτο συνεπαγετε. Οτι καλο εμεινε ειναι απο ιταλια (bad bass, crever, triaina, italcanna, maver κ.α) και απο αγγλια, με προτιμιση στα ιταλικα, λογο οτι ειναι ποιο κοντα στον ψαρα και στις απαιτησεις του ψαρεματος και οχι ενος αγωνα. Αν αγορασεις ποτε καλαμι bad bass, απο τηλεσκοπικο προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ MAD BLACK. Εργο τεχνης στα 300 ευρω.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 10:34 #59 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Καλημερα παιδια.  Το 95% των αγγλικων καλαμιων κατα την γνωμη μου,δεν ειναι καταλληλα για ψαρεμα στις ελληνικες θαλλασες.
Δοκιμαστε να ριξετε με ενα μονοδολι επανω ,και θα δειτε τι εννοω.
Εχω και zziplex και century και badbass,και εχω προσωπικη αποψη.
Τα badbass ειναι αριστα ψαροκαλαμα.
Οσο για την αντοχη στο χρονο που λεει ενας φιλος πιο πανω,εχω badbass 4 χρονια και δεν εχει φυγει ουτε κλωστη.



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2008 10:52 #60 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Καλημερα παιδια.  Το 95% των αγγλικων καλαμιων κατα την γνωμη μου,δεν ειναι καταλληλα για ψαρεμα στις ελληνικες θαλλασες.
Δοκιμαστε να ριξετε με ενα μονοδολι επανω ,και θα δειτε τι εννοω.
Εχω και zziplex και century και badbass,και εχω προσωπικη αποψη.
Τα badbass ειναι αριστα ψαροκαλαμα.
Οσο για την αντοχη στο χρονο που λεει ενας φιλος πιο πανω,εχω badbass 4 χρονια και δεν εχει φυγει ουτε κλωστη.


Θανάση μπορείς να μου πεις ποιο zziplex και century έχεις?

Ας μην μπερδεύουμε ορισμένα πράγματα διότι οι Εγγλέζοι έχουν τεράστια γκάμα καλαμιών για συγκεκριμένα ψαρέματα και συνθήκες. Μετά την έκρηξη του internet και του e-shopping η ματαιοδοξία και η ασχετοσύνη πολλών τους οδήγησε σε λάθος επιλογές μοντέλων. Δεν φταίνε οι γραφίτες.

Όσον αφορά τις zziplex, century και μερικές άλλες...τι να πεις...άνοιξε μια αναζήτηση στο google και θα βρεις χιλιάδες σελίδες από πολλές χώρες πλην της Αγγλίας. Αντιθέτως για άλλες πρέπει να ψάξεις να βρεις μια αναφορά ή ακόμα και την ιστοσελίδα τους...

Κανένας δεν είπε ότι τα Bad Bass ΔΕΝ είναι άριστα ψαροκάλαμα. Αλλά άριστα ψαροκάλαμα υπάρχουν και με 80 και με 100 ευρώ τα οποία επίσης δεν έχουν χάσει ούτε κλωστή και σε περισσότερα χρόνια. Αυτό δεν λέει τίπτα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection