Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

11/10/2006 08:01 #41 από Πασχάλης Πασχαλάκης (PaschalP)
Απαντήθηκε από Πασχάλης Πασχαλάκης (PaschalP) στο θέμα Απ: Bad bass
Φίλε Νίκο στην αναφορά μου καταλήγω΄με το ότι στο ψάρεμα τίποτα δεν είναι απόλυτο. Σίγουρα το καλάμι το οποίο αναφέρεις χωρίς να ξέρω την εταιρεία του, μπορεί να έχει μεγάλη ευαισθησία στη μύτη και να δείχνει τις μικροτσιμπιές, αλλά αυτό είναι ένα μέρος του συνόλου. Στην πλειοψηφία τους τα καλάμια αυτά έχουν κατασκευαστεί έχοντας άλλα πρότυπα και δεδομένα χωρίς βέβαια να τα κατηγορώ ή να μην έχω και εγώ τέτοια καλάμια. Πάντως για να πω την αλήθεια θα ήθελα να μου πεις ποιό είναι αυτό το καλάμι γιατί κάτι τέτοιο με ενδιαφέρει και θα ήθελα να το δοκιμάσω.

Φιλικά
Πασχάλης

Υ.Γ. Το να πει κάποιος τη γνώμη του και να αναφέρει μάρκες και εταιρείες δεν είναι απαραίτητα κακό όταν αυτό είναι αντικειμενικό και τεκμηριωμένο. Οπότε Νίκο μη διστάσεις να αναφέρεις το καλάμι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2006 10:16 #42 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: Bad bass
  Kαλημερα Πασχαλη η απαντηση μου αφωρουσε αυτες τις εξαιρεσεις απλα μου φανηκε οτι στο πρωτο σου ποστ υπηρχε μια γενικευση.
  Το καλαμι δεν το ανεφερα για να μην θεωρηθει οτι προσπαθω με πλαγιους τροπους να διαφημισω κατι αλλα αφου επιμενεις ας το παρει το ποταμι (μαλλον το εχεις πιασει στα χερια σου) προκειται για το παλιο ζζιπλεξ 3500 .
Οσο αφορα την τεκμηριωση και την αντικειμενικοτητα αφορουν την προσωπικη μου εμπειρια και τπτ παραπανω.

Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2008 20:37 #43 από ENERGY
Απαντήθηκε από ENERGY στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
εγω παντως ψαρευω περιπου δυο χρονια με BAD BASS και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 17:30 #44 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Εγω ψαρευω μονο με Bad Bass και ειμαι 100% ικανοποιημενος απο αυτα τα πραγματικα "εργαλεια".  Ειναι ολα αγορασμενα απο ελλαδα, ενω τα εβρησκα απο εξωτερικο λιγο φθηνοτερα. Εχει αναρρωτηθει κανεις ομως τι μας προσφερουν οι εμποροι του εξωτερικου? Γιατι να μην υποστιριζουμε τους ελληνες επιχειρηματιες φιλους μας? Που μας λυνουνε τα "ψαρευτικα μας προβληματα" αμεσα. Που μας βοηθανε σε οτι μπορουμνε για να γινουμε καλυτεροι στο χομπι μας? Που οτι ξερουμε ο καθενας μας για ψαρεμα, απο αυτους το μαθενουμε? ξεφυγα λιγο απο το θεμα αλλα βιδωθικα που καποιοι βιδωνοντε με τον αντιπροσωπο καποιας εταιριας που εισαγει καλαμια στην χωρα μας. Ο ανθρωπος αυτος, επειδη τον γνωριζω προσωπικα, ειναι ενας πολυ καλος ψαρας, εχει ενα εξειδικευμενο μαγαζι με ειδη αλιειας, ψαχτικε και "τολμησε" να κανει μια εισαγωγη μιας σειρας χειροποιιτων καλαμιων casting απο ιταλια, φερνοντας κοντα στον ελληνα ερασιτεχνη caster που συνεχως αναβαθμιζει τις γνωσεις του και τις τεχνικες του, κορυφεα εργαλεια. Νομιζω πως του συγκεκριμενου επιχειρηματια του αξιει ενα μπραβο και πρεπει και αλλοι επιχειρηματιες να κανουν το ιδιο. Εγω προσωπικα τα θεωρω τα καλυτερα ψαροκαλαμα και δεν μπενω καν στη διαδικασια να τα συγκρινω με αλλα, σε καμια κατηγορια , απο τα ποιο light εως τα αγωνιστικα μοντελα. Τεραστια ποικιλια, για ολα τα γουστα, τις αναγκες και τις απαιτησεις του ελληνα ψαρα. Τωρα επειδη διαβασα κατι για τεχνογνωσια, οι ανθρωποι φτιαχνουν μονο καλαμια για casting. αυτο τα λεει ολα...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 18:52 #45 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Και εγω βασικα με Badbass ψαρευω και νομιζω οτι ειναι ποιοτικα καλαμια.Εχουν ολα καθαρα δραση κορυφης και το βασικοτερο ψαρευουν και με κοντρα καιρο.Ειναι λιγο ακριβα,αν και στα Τρικαλα τα παιρνουμε φτηνοτερα απο την Αθηνα??Αλλα σαν τα Italcanna παιδια δεν ειναι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 21:09 #46 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Φίλε kfrank δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό που λες για τους "δικούς μας ανθρώπους". Προτιμώ κι εγώ να αγοράσω κάτι από Έλληνα έμπορα ακόμα και αν είναι λίγο πιο ακριβό από το εξωτερικό. Βέβαια όταν οι διαφορές είναι μεγάλες τότε κοιτάω πρώτα την τσέπη μου και προτιμώ το ξένο πράγμα.

Επειδή για τα Bad Bass έχω βρει ελάχιστα πράγματα στον παγκόσμιο ιστό θα ήθελα να σου κάνω 2-3 ερωτήσεις:

1.Όταν αναφέρεσαι σε "χειροποίητα καλάμια από Ιταλία" τι ακριβώς εννοείς? Ότι το blank κατασκευάζεται και δένεται στην Ιταλία ή κάτι άλλο?

2.Όταν αναφέρεσαι σε αγωνιστικά μοντέλα θα μπορούσες να μου πεις εσύ ή κάποιος άλλος ποια είναι αυτά και τι διακρίσεις έχουν σε διεθνείς αγώνες?

3.Από την στιγμή που δεν μπαίνεις στη διαδικασία να τα συγκρίνεις με άλλα πως ξέρεις αν είναι τα καλύτερα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 03:01 #47 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Φίλε Kfrank σε βρίσκω λίγο απόλυτο και όχι σωστά ενημερωμένο.
Μήπως γνωρίζεις τι γκάμα καλαμιών έχει η zziplex για παράδειγμα ? Τα καλάμια που λες πωλούνται πανάκριβα στην Ελλάδα, που σχεδόν με τα ίδια λεφτά πέρνεις κορυφαία καλάμια.
Και δε μιλάω αποκλειστικά για τα zziplex αλλά και για τα υπόλοιπα αγγλικά ΕΡΓΑΛΕΙΑ απο Century, Conoflex. Και πίστεψέ με ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ. Στέκομαι σε αυτές τις τρείς μάρκες γιατί αναφερόμαστε σε ΚΟΡΥΦΑΙΑ (πραγματικά) καλάμια. Και αν βάλουμε σα μέτρο σύγκρισης το κόστος και μπεί στο παιχνίδι η KILLWEL, η DAIWA η Shakespear και άλλες εταιρείες μεγαθήρια, τότε πραγματικά δεν υπάρχει σύγκριση.
Για την ακρίβεια πέρα από Ελλάδα, Ιταλία άντε και Ισπανία, δεν έχω δεί πουθενά αλλού να δουλεύονται πολύ τα καλάμια που αναφέρεις. Όλες οι παραπάνω εταιρείες είναι παγκοσμίου φήμης και εμβέλειας.
Δεν λέω πολύ καλά καλάμια τα Bad Bass αλλά όχι ότι είναι και τα κορυφαία παγκοσμίως... Μην τρελαθούμε... Επίσης τα θεωρώ (προσωπικά) υπερτιμημένα.

Όσον αφορά το ότι κατασκευάζουν ΜΟΝΟ casting καλάμια, εσύ αυτό το θεωρείς καλό ? Εγώ πάλι όχι.

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 08:34 #48 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
φιλε kfrank (αν θες πες μας το ονομα σου)θα συνφωνησω με ολους τους προλαλησαντες,τα bad bass κανεις δε λεει οτι δεν ειναι καλα ,μια χαρα ψαροκαλαμα ειναι ,αλλα απο τιμες αστα ................υπαρχει συνγριση με zziplex ,century ,conoflex,anyfishanywhere ,harrison ,penn ,greys και χιλιες δυο μαρκες που υπαρχουν σε αυτα τα λεφτα και ακομη λιγοτερα.και εδω αμα δεν επεφτε τετοια διαφημηση ,πιος θα τα ηξερε ?μην εισαι τοσο απολυτος ,δοκιμασε και κανα αλλο και πες μας  μετα τη γνωμη σου?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 09:47 #49 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Ντινο καλημερα.θα διαφωνησω μαζι σου ως προς το οτι τα bad bass ειναι ακριβα.τα καλαμια της ξεκινουν απο 100 ευρο και φτανουν μεχρι 500.το ιδιο ομως δεν γινεται πχ,με shimano,italcanna,daiwa ....κτλ?
Δεν υπαρχει λογος να αρχισει διαμαχη παλι .
:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 15:49 #50 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Φιλε Ντινο, αυτες οι μαρκες που ανεφερες δεν κανουν διαφημιση?
Κανουν απλως δεν εχουνε τοσο μεγαλη απηχηση στους ψαραδες.Δεν γινεται ομως τα badbass να ειναι πιο ακριβα να ειναι χειροτερα και να πουλανε τοσα κομματια.Αλλα και ετσι να ειναι, μαγκια τους που τα πουλανε.
Απλως, οι εταιρεις που αναφερεις  ειναι χρονια στη παγκοσμια αγορα και δοκιμασμενες γι' αυτο και μιλας εκ του ασφαλους.
Αυτο ομως δεν λεει οτι δε μπορει μια νεα εταιρεια να μπει σε χωραφια αλλων.Αλλωστε η badbass ηταν σπονσορας στο πρωταθλημα της Ιταλιας το 2002 και πιστευω οτι γνωριζεις τι σημαινει Ιταλια απο θεμα γνωσεων και τεχνογνωσιας γυρω απο το ψαρεμα.
Το UK COMPETITION 210+ ξερεις τη βολη εχει βγαλει?
Το Italcanna ultremare 4-6oz δεν αποκαλειται η ferrari στους αγωνες ριψεων?
Γιατι δεν αναφερεις την Ιταλκανα στις καλητερες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection