× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

28/09/2011 00:35 #2261 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: giannis και να τα χαρείται .Να ρωτήσω γιατί το 13 και οχι το 15? η είναι μεγάλη ερώτηση με το καλημέρα σας?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2011 11:07 #2262 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα Μιχαλη!Πώs παει ο Βυρωναs?Εχω πολυ καιρο να κατεβω!

Καλημερα Δημητρη,ευχομαι να εισαι καλα!

Καλημερα Γιαννη,καλωs ηρθεs και εδω! :tr_hi:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2011 14:01 #2263 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημέρα κι απο μένα.ρε δημητρη πάλι προβλημα με την παράθεση και την απάντηση έχω δεν πειράζει.δημήτρη θα σου πω εγώ γιατί το 13 γιατί οταν είδαν το15 έμοιαζε με κολόνα τησ ΔΕΗ χαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2011 14:38 #2264 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χαιρετω κ εγω με την σειρα μου την ομορφη παρεα των καγιακαδορων του σαιτ μας,
φιλε γιαννη καλως ηρθες κ εσυ στην παρεα κ σε αυτο το θεμα θα βρεις ωραιους καγιακαδορους ψαραδες
για παρεα κ εξορμησεις.
Αντωνη τι εγινε βρε φιλε ολα καλα ? ελπιζω ναι κ ναχεις κανει κ καλα ψαρεματα, περιμενω νεα σου.
Το καγιακ που αναφερει ο φιλος μας Γιαννης ειναι αυτο που ειχαν στην νατεχ με την προπελα η κανω λαθος Δημητρη ?
μεγαλη καψουρα ειχα ( πλεον το λεω με σιγουρια το ειχα γιατι δεν διναμε οικονομικα να κανω ονειρα αποκτησης του ) φαει με αυτο στην εκθεση.
καλη μερα να εχετε ολοι σας

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2011 23:04 #2265 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν είναι ,αλλά...αυτό με τη προπέλα!!!!!!!!!!!!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 00:43 #2266 από GIANNIS
Απαντήθηκε από GIANNIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σας ευχαριστώ όλους για το καλοσόρισμα.

Επέλεξα το 13(4,10μ) σαν μέση λύση μεταξύ 11(3.50μ) και 15(4.8μ) χωρίς να έχω προηγούμενη εμπειρία απο καγιάκ.
Όντος το 15άρι είναι έτσι όπως το λέει ο mike δεν χωράει πουθενά...

Και γω φίλε Νάσο το πήρα στο τσάκ 4 μέρες πρίν φύγω για διακοπές(σωστή στιγμή για αγορές είσαι μες την καλή χαρά) , με ένα φίλο μου οπου τα είδαμε πέμπτη απο κοντά(cannibals) , και Σαββάτο μεσημέρι τα είχαμε φορτωμένα στις σχάρες μας.

Και λέω στο τσάκ γιατί τώρα δεν υπήρχε περίπτωση να το πάρω τώρα με τόσα που "σκάνε" στο κεφάλι μας κάθε μέρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 12:58 #2267 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πηγα σημερα με το kayak μου και εβγαλα τα παρακατω ψαρακια!!!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 13:12 #2268 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Γιαννης έγραψε: Γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πηγα σημερα με το kayak μου και εβγαλα τα παρακατω ψαρακια!!!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:


Γιάννη δώσε μας λεπτομέρειες. Ευρυτερη περιοχή, τρόπος ψαρέματος, βάθος, δώλωμα. Δεν έχω ξαναδεί μπαλάδες από καγιάκ!!!! (αυτά είναι σε βάθος τα ψάρια...)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 13:19 #2269 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) έγραψε:

Γιαννης έγραψε: Γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πηγα σημερα με το kayak μου και εβγαλα τα παρακατω ψαρακια!!!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:


Γιάννη δώσε μας λεπτομέρειες. Ευρυτερη περιοχή, τρόπος ψαρέματος, βάθος, δώλωμα. Δεν έχω ξαναδεί μπαλάδες από καγιάκ!!!! (αυτά είναι σε βάθος τα ψάρια...)



Λοιπον, πηγα ανοικτα απο την Ελουντα(Σπιναλονγκα αν σας λεει κατι)
Με καθετι στα 30 μετρα βαθος με γαριδα για δολωμα!!
Δεν ειναι μπαλαδες ειναι Φαγκρια με λιθρινια!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 14:38 #2270 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μπραβο φιλαρακο κι εγω το καλοκαιρι εβγαλα καμια δεκαρια κιλα στα 50 60 μετρα το πολυ και 4 λιθρινια καλα .τιποτα αλλο δεν ειχε ο τοπος χανους κτ먴?Μπραβο και να στελνεισ φώτο να γουσταρουμε πάντα τέτοια .Αντωνηδες και λοιποι κυριακή θα πάω να το ρίξω δασκαλειό πάρτε κανα τηλ να πάμε όποιοσ θέλει .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.395 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection