× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

29/09/2011 14:45 #2271 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
5 με 6 τον δινει ακυρο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 16:01 #2272 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

mike έγραψε: μπραβο φιλαρακο κι εγω το καλοκαιρι εβγαλα καμια δεκαρια κιλα στα 50 60 μετρα το πολυ και 4 λιθρινια καλα .τιποτα αλλο δεν ειχε ο τοπος χανους κτ먴?Μπραβο και να στελνεισ φώτο να γουσταρουμε πάντα τέτοια .Αντωνηδες και λοιποι κυριακή θα πάω να το ρίξω δασκαλειό πάρτε κανα τηλ να πάμε όποιοσ θέλει .


Eιχε χανακια αλλα τα δινω σε εναν γλαρο που με ακολουθαει καθε φορα!!
Τον εχουμε ονομασει Κλι Κλι, γιατι οταν φοναζω Κλι Κλι, αυτος ερχετε!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 22:16 #2273 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:BangHead: :BangHead: :BangHead: Σε λάθος μέρος παω για κόκκινα μάλλον.????!!!!!
Μπράβο Γιάννη.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2011 23:50 #2274 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπερα εχω δει μερικα βιντεο με καγιακ που προσαρμοζοουν πανω ηλεκτροκινητηρα
υπαρχει κατι τετοιο στην ελλαδα η ερχονται απ εξω κατ ευθειαν..?
επισεις αν θελει καποιος αν δει καγιακ γενικοτερα υπαρχουν καταστηματα σοβαρα με ποικιλια να παρουμε 1 ιδεα..? εχω δει 1 στη τζαβελα στον πειραια υπαρχει κατι αλλο ξερει καποιος? :umnik2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 09:39 #2275 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
φιλε Γιαννη καλη σου μερα
στην νατεχ που εγινε την ανοιξη υπηρχε στο περιπτερο της cannibal ενα καγιακ το οποιο ειχε μπαταρια κ εδινε κινηση στη προπελα που ειχε πισω το καγιακ.
το πηδαλιο του μαλιστα οταν ηθελες σηκωνωτανε πανω .
Ισως ο δημητρης σου δωσει πιο πολλες πληροφοριες για αυτο.
Που μενεις πειραια κ αναφερεις την τζαβελα ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 10:30 #2276 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:hello: οδηγος σε λεωφορειο ειμαι και περναω απο εκει ειναι το μονο μερος που εχω δει κατι παρομοιο
θα μου αρεσε κατι το οποιο μπορω να βαλω στη σχαρα του αυτοκινητου και ετσι να συνδυασω και ψαρεμα και ασκηση..εχω δει κατι αμερικανικα..? σαιτε και βιντεο αλλα δεν καταλαβα πολλα πραγματα
βασικα για χρηση στη θαλλασα το θελω βολτιτσα και ελαφρα συρτη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2011 15:35 #2277 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σου γιάννη,αν διαβάσεις παλαιοτερες δημοσιεύσεις θα καταλάβεις πολλά πράγματα .Εν τάχει υπάρχουν καγιάκ από 300 ευρώ μεχρι και 3000 απότι ξέρω .Το θέμα είναι τι θες να κάνεις και τι ποιότητα να εξασφαλίσεις,ψάχνοντας πάντως σε ξένα βίντεο θα καταλάβεις ποια καγιάκ προτιμάνε οι έξω που είναι και τρελαμένοι με το kayakfishing ,ότι θες βέβαια εδώ είμαστε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2011 11:20 #2278 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σε ολους.Ο Αντώνης123 στη σελ.454 εχει σχετική ανάρτηση Γ.ΓΑΒΑΛΑ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2011 14:14 #2279 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2011 20:41 #2280 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
κανα σχολιο ρε παιδια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.385 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection