× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

09/09/2011 14:28 #2221 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά καλό φθινόπωρο. Επέστρεψα από διακοπές την Δευτέρα 5/9/2011 από τις διακοπές στη Μυτιλήνη. Τον καιρό που ημουν εκεί είχα το χρόνο να ασχολήθω εντατικά (όχι όσο το ήθελα βεβαια) με το καγιάκ. Πήγα για ψάρεμα πάνω από 10 φορές σε αποστάσεις έως και 2 μίλια μακριά από την ακτή που έριχνα το σκάφος (παράκτια πάντα και σε απόσταση <200μ από ακτή).Θα ήθελα να παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες σχετικά με τα καγιακοψαρέματα, αν και βέβαια πολλά από αυτά που θα αναφέρω πιθανά έχουν αναφερθεί και στο παρελθόν.

- Αποστάσεις έως και 3-4 μίλια με σκάφος >3.5μ πολυεθυλένιο (όχι φουσκωτό) πιστεύω ότι γίνονται άνετα από οποιονδήποτε υγιή άνθρωπο και με καιρό έως 3β
- Οι πτώσεις από το καγιάκ είναι σπάνιες ( sot με πλάτος >74εκ)
- Η πλέυση έιναι πρόβλημα όταν ο καιρός είναι στο πλάι. Όταν είναι κόντρα, με τον κατάλληλο ρυθμό κωπηλασίας νομίζω ότι αντιμετωπίζεται. Βέβαια η ταχύτητα δεν είναι η ίδια.
- Η μεγιστη ταχύτητα που ανέπτυξα με το OK prowler trindent 11 ήταν 6,8χλμ/ωρα μετρημένη με GPS χειρός.
Η μέγιστη απόσταση που διένυσα κωπηλατώντας χωρίς στάση ήταν 2χλμ.
- Περίεργα φαινόμενα που συνάντησα ήταν α) τα περίεργα ρεύματα σε ξενέρια - υφάλους κοντά σε κάβους όπου υπήρχαν ρεύματα που σε παρέσερναν και δυνατός αέρας όταν διασχίζοντας τον κάβο υπήρχε παραλία όπου ξαφνικά δυνάμωνε ο αέρας.β) Το δυνάμωμα το αέρα στο Αιγαίο έιναι εντυπωσιακό. Ψαρεύοντας ανοιχτά από έναν κάβο και μέσα σε διάστημα λιγότερο από 5 λεπτά η μπουνάτσα έγινε κύμα >0.5μ και ανοιχτά στο πλάι έβλεπα να αφρίζει η θάλασσα. Αναγκάστηκα να κόψω την άγκυρα που ήταν σκαλωμένη (δεν επιχείρησα καν να την ξεμπλέξω) και να βγώ "τρέχοντας".
- Το αγκυροβόλιο με 1,5κλ άγκυρα μανιτάρι αρκετά δύσκολο. Τις περισσότερες φορές με ξέσερνε, και όποτε δεν με ξέσερνε ήταν σκαλομένη. Αν δεν έκανα το κόλπο με το διπλό ΄δεσιμο θα είχα χάσει πολλές. (έχασα μόνο 2)
Σχετικά με το ψάρεμα τώρα. Δυστυχώς στα ρήχα σε βάθος >20μ με καθετή υπάρχουν κυρίως γύλοι, πέρκες, χάνοι. Τα άσπρα (σαργοί, τσιπούρες κλπ) θέλουν άλλο ψάρεμα που δυστυχώς δεν έκανα, αλλά φέτος γενικά δεν υπήρχαν.
Για να βρώ βάθη άνω των 30-40μ στη περιοχή που ήμουν έπρεπε να ανοιχτώ πάνω από 500μ μέσα, πράγμα που δεν το έκανα.(Του χρόνου ίσως). Βάρκες που ήταν 200-300μ πιο ανοικτά από έκεί που έκανα καθετί εγώ έβγαζαν παραπάνω και σε μεγαλύτερα μεγέθη.
Επειδή σας κούρασα κλεινοντας θέλω να πώ ότι η σωστή οργάνωση είναι απαραίτητη για επιτυχή ψαρέματα.
Καλό φθινόπωρο σε όλους!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), antonis123, Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2011 14:37 #2222 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη καλωs ορισεs φιλε!
Δεν μαs κουρασεs αδελφε!Ηταν τελειο το ποστ σου,μπορω να σου πω οτι μου φανηκε και λιγο,με τα τοσα ωραια που εγραφεs!Για μια στιγμη νομιζα οτι ημουν μαζι σου και σε βοηθαγα να σηκωσειs την αγκυρα...
Να εισαι παντα καλα και σε ευχαριστω!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2011 14:52 #2223 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη καλως όρισες και καλό φθινόπωρο :bye:

κι εγώ το ίδιο με τον Δημήτρη έπαθα, νόμιζα οτι ήμουν εκεί,
πολύ ωραία περιγραφή, μπράβο, μας είχαν λείψει αυτά,

να στε καλά παιδιά!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2011 22:55 #2224 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τι ειναι το διπλο δεσιμο της αγκυρας ρε παιδια? τσαπαρι εχει κανει κανενας με καγιακ? βολευει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2011 23:04 #2225 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ο κλεφτηs φιλε Σωτηρη...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2011 00:30 #2226 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2011 23:06 #2227 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παρακαλω φιλε Σωτηρη!Αν χρειαζεσαι καποια επεξηγηση μου λεs!
Να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2011 00:29 #2228 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδια προσοχη στα μπουρινακια.Ειχα ανοιχτει τελευταια φορα που μπηκα με το καγιακ και απο κει που ηταν λαδι
η θαλασσα σηκωσε εναν αερα και κυμα.Ωσου να μαζεψω την αγκυρα,30 μετρα σκοινι ο καιρος ειχε δυναμωσει για τα καλα.
Απο το γρηγορο κουπι με επιασαν κραμπες στα δαχτυλα και μπορω να πω με δυσκολια βγηκα εξω...
Προσοχη στον καιρο λοιπον,να ειμαστε σιγουροι οταν ανοιγομαστε! :4:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2011 12:50 - 11/09/2011 12:56 #2229 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σε ολους.Σωτήρη είναι ο τρόπος για να βγάζω ζωντανό δόλωμα τον τελευταίο καιρό το τσαπαρί.Καλάμι απο 2Μ και πάνω για να είναι μανιτζέβαιλο λόγο μήκους της αρματωσιάς.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 13:05 #2230 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλό Θθινόπωρο σε όλους!

Καλώς επανήλθαμε και, καλώς να φεύγουμε..!!

Λοιπόν, εχουν ερθει τα ωραία αφρόψαρα, και είναι μεγάλη ευκαιρία για συρτή αφρού. Ρίκια, παλαμίδες, τονάκια, είναι εκεί και περιμένουν όλους τους καγιακάδες για ψάρεμα. Είναι εύκολο και ωραίο ψάρεμα και απευθύνεται και στους πρωτόπειρους. Εαν κανείς χρειάζεται βοήθεια, ας ρωτήσει.

Αντε να φχαριστιόμαστε και κάνα ψητό ψαράκι, αφου ακούσουμε τα φρένα του μηχανισμού να "κάνουν θόρυβο"..

Α.! Εδώ δουλεύει καλά και το τσαπαρί σαν συρτή.. Εύκολο είναι, χωρίς καμμιά ιδιαίτερη τεχνική. Απλά είναι πιο αποτελεσματικό εαν το δουλεύουμε που και που σαν τσαπαρί (και οχι μονιμα σαν συρτή) δηλαδή, τραβάμε και αφήνουμε, που μπορεί και να γίνεται κάνοντας και στροφές ή, αυξομειώνοντας ταχύτητα στο καγιάκ.

ΚαγιακΑντώνης.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.474 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection