× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

15/09/2011 23:17 - 16/09/2011 10:15 #2241 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και, μιάς και έχω όρεξη για κουβέντα, σχολιάζω τις πολύ όμορφες περιγραφές του καλού συνάδελφου πατεντιάρη
Αντώνη Καραό. Σχολιάζω όχι σαν "ειδήμων", αλλά σαν "όρεξη για κουβέντα".

Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) έγραψε: Παιδιά καλό φθινόπωρο. Επέστρεψα από διακοπές την Δευτέρα 5/9/2011 από τις διακοπές στη Μυτιλήνη. Τον καιρό που ημουν εκεί είχα το χρόνο να ασχολήθω εντατικά (όχι όσο το ήθελα βεβαια) με το καγιάκ. Πήγα για ψάρεμα πάνω από 10 φορές σε αποστάσεις έως και 2 μίλια μακριά από την ακτή που έριχνα το σκάφος (παράκτια πάντα και σε απόσταση <200μ από ακτή).Θα ήθελα να παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες σχετικά με τα καγιακοψαρέματα, αν και βέβαια πολλά από αυτά που θα αναφέρω πιθανά έχουν αναφερθεί και στο παρελθόν.

1) Πάντα είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο να ακούμε τις "προσωπικές απόψεις". Γιάυτό και "πήρες" τόοοοσα "μάρέσει"..

- Αποστάσεις έως και 3-4 μίλια με σκάφος >3.5μ πολυεθυλένιο (όχι φουσκωτό) πιστεύω ότι γίνονται άνετα από οποιονδήποτε υγιή άνθρωπο και με καιρό έως 3β

2) !!!!!

- Οι πτώσεις από το καγιάκ είναι σπάνιες ( sot με πλάτος >74εκ)

3) Πολύ σωστό. Μην το φοβόμαστε.! Κάτι που καλό είναι νάχουμε υπ'όψιν, είναι τα βαριά αντικείμενα που βάζουμε ψηλά (πχ, ιστίο, ομπρέλλα για τον ήλιο, άλλα..) αλλάζουν το κέντρο βάρους, διευκολύνοντας την πτώση..

- Η πλέυση έιναι πρόβλημα όταν ο καιρός είναι στο πλάι. Όταν είναι κόντρα, με τον κατάλληλο ρυθμό κωπηλασίας νομίζω ότι αντιμετωπίζεται. Βέβαια η ταχύτητα δεν είναι η ίδια.

- Η μεγιστη ταχύτητα που ανέπτυξα με το OK prowler trindent 11 ήταν 6,8χλμ/ωρα μετρημένη με GPS χειρός.
Η μέγιστη απόσταση που διένυσα κωπηλατώντας χωρίς στάση ήταν 2χλμ.

4) Μωρέ μπραβο! κάνεις και για τους Ολυμπιακούς.!! Αρα, είναι ιδανικό σκάφος για βόλτες, τουρισμό, ψάρεμα, κοντά.. 7χλμ/ωρα είναι ρυθμός ελαφρού τρξίματος ή, γρήγορου βάδην. 2 χλμ χωρίς στάση, δεν ξέρω αν θάντεχα...

- Περίεργα φαινόμενα που συνάντησα ήταν α) τα περίεργα ρεύματα σε ξενέρια - υφάλους κοντά σε κάβους όπου υπήρχαν ρεύματα που σε παρέσερναν και δυνατός αέρας όταν διασχίζοντας τον κάβο υπήρχε παραλία όπου ξαφνικά δυνάμωνε ο αέρας.β) Το δυνάμωμα το αέρα στο Αιγαίο έιναι εντυπωσιακό. Ψαρεύοντας ανοιχτά από έναν κάβο και μέσα σε διάστημα λιγότερο από 5 λεπτά η μπουνάτσα έγινε κύμα >0.5μ και ανοιχτά στο πλάι έβλεπα να αφρίζει η θάλασσα. Αναγκάστηκα να κόψω την άγκυρα που ήταν σκαλωμένη (δεν επιχείρησα καν να την ξεμπλέξω) και να βγώ "τρέχοντας".

5) Υπ'όψιν οτι κοντά στην ξηρά (πχ εως 300μ) και λόγω του επηρεασμού της επιφάνειας απο την διαφορετική γεωμορφολογία του εδάφους καθώς φυσά ο αέρας, υπάρχει πιθανότητα να αλλάζει και κατεύθυνση ο αέρας καθε 10-15 λεπτά, ενω πιο ανοιχτά, θάναι πιο σταθερός. Γι'αυτό και καλό είναι να δένουμε την άγκυρα με τρόπο που να λύνεται εύκολά, ακόμα και με ένα χέρι.

- Το αγκυροβόλιο με 1,5κλ άγκυρα μανιτάρι αρκετά δύσκολο. Τις περισσότερες φορές με ξέσερνε, και όποτε δεν με ξέσερνε ήταν σκαλομένη. Αν δεν έκανα το κόλπο με το διπλό ΄δεσιμο θα είχα χάσει πολλές. (έχασα μόνο 2)

6)Εδω μου κάνει εντύπωση το "ξέσερμα".. Εμένα ακόμα και με 5Β, με άγκυρα 1,5κιλο χωρίς αλυσίδα, με κρατά καλά. Μηπως δεν είχες αφήσει αρκετό μήκος σχοινιού; Το "διπλό" δέσιμο που περιγράφει και ο Δημήτρης με σκίτσο, είναι πολύ χρήσιμο όπως λές. Επίσης, ενα χρήσιμο κόλπο είναι (αν εχει "πιάσει κάτω") να αφήσεις μπόσικα, να πάρεις φόρα απο πιο μακρυά, και να την τραβήξει το σκάφος με δύναμη..


Σχετικά με το ψάρεμα τώρα. Δυστυχώς στα ρήχα σε βάθος >20μ με καθετή υπάρχουν κυρίως γύλοι, πέρκες, χάνοι. Τα άσπρα (σαργοί, τσιπούρες κλπ) θέλουν άλλο ψάρεμα που δυστυχώς δεν έκανα, αλλά φέτος γενικά δεν υπήρχαν.
Για να βρώ βάθη άνω των 30-40μ στη περιοχή που ήμουν έπρεπε να ανοιχτώ πάνω από 500μ μέσα, πράγμα που δεν το έκανα.(Του χρόνου ίσως). Βάρκες που ήταν 200-300μ πιο ανοικτά από έκεί που έκανα καθετί εγώ έβγαζαν παραπάνω και σε μεγαλύτερα μεγέθη.

7) Με ΓΕΙΑ!!!

Επειδή σας κούρασα κλεινοντας θέλω να πώ ότι η σωστή οργάνωση είναι απαραίτητη για επιτυχή ψαρέματα.
Καλό φθινόπωρο σε όλους!!


8) Καθόλου δεν μας κούρασες.! Μπράβο και ευχαριστούμε για τις περιγραφές!!

Και σε άλλα με ΥΓΕΙΑ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2011 13:27 #2242 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ όλους για τα καλά σχόλια και ιδιαίτερα τον Αντώνη Καντιδάκη για την αποδελτίωση των παρατηρήσεων μου. Να προσθέσω επίσης δυο σημαντικές παρατηρήσεις σε θέματα ασφάλειας που δεν ανέφερα στο προηγούμενο post
1. Όταν έχουμε φορτώσει το καγιάκ αρκετά (πλησιάζοντας το επιτρεπόμενο βάρος), εγω τουλάχιστον παρατήρησα εισροή υδάτων από τα scupperς μπροστά στα πόδια. Συνεπώς το φορτωμα του σκάφους πρέπει να γίνεται με σύνεση, να ισοκατανέμουμε το βάρος και όταν δούμε ότι το νέρο που εισέρχεται απο τα scupperς παραμένει και δεν βγαίνει όπως συνήθως όταν κωπηλατούμε πρέπει να ελαφρύνουμε το σκάφος.
2. Σε δοκιμές που έκανα στο σκάφος μου αναποδογυρίζοντας το και προσπαθώντας να ξαναμπώ μέσα διαπίστωσα εισροή νερού στα ταμπούκια. Όσο και αν προσπάθησα να τα κλέισω ερμητικά υπήρχε πάντα ( έστω και μικρότερη)εισροή. (από 2 έως 5 πόντους). Αυτό σε συνδυασμό με ένα φορτωμένο σκάφος είναι πιθανό να δημιουργήσει πρόβλημα.....
Να είστε πάντα καλά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2011 21:34 #2243 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα και καλο φθινοπορο!
Παιδια μια φορα που εφερα επιτιδες το καγιακ τουμπα φετος μολις πηγα σπιτι ειχε παρει ελαχιστα,νερα ισα ενα ποτιρι οχι παραπανω!Φορτωμενο οπως λεει και ο Αντωνης λογικα θα περνει και πιο πολλα νερα!Εμενα γενικα ειναι πολυ στεγανο το καγιακ,μετα παο 5 ωρες ψαρεμα συρτη δεν εχει παρει σταγονα μεσα! :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 17:17 - 20/09/2011 17:26 #2244 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Στις 18/9/2011 πηγα για ψαρεμα με το καγιακ (ανοικτης θαλασσης)
Δεν επιασα κατι σπουδαιο παρα μονο μερικα χανακια!!
Τελος παντων καποια στιγμη αρχισα να νιωθω πως το καγιακ εβαζε νερα και βαρενε.
Δεν εδωσα πολυ σημασια και συνεχισα!!
Στο τελος το πισω μερος ειχε βουλιαξει!!!
Μολις ξεκινησα να βγαινω προς την παραλια, το καγιακ τουμπαρε, και ειχε σχεδον βουλιαξει!!
Ευτυχως προλαβα και το εβγαλα εξω!!
Το καγιακ ειναι απο πολυεστερα!!!!
Τι λετε να κανω για να το επισκευασω?
σκεφτομαι να του βαλω gel coat!!
Τι λετε?
Επισης μου ειπαν να το περασω με σιλικονη!!
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 19:17 #2245 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Γιάννη και καλώς ήρθες στην παρέα. :tr_hi:

Τι καγιάκ έχεις; καμμιά φωτό; Δωσε κάποιες λεπτομέρειες γιάυτό και για την εμπειρία σου αν θές.

Εφόσον είναι απο πολυεστέρα, (πόσα κιλά είναι;) μάλλον θα πρέπει να το επσκευάσεις όπως τις βάρκες αντίστοιχα. Ρωτα σε καταστήματα που πουλούν πολυεστερικές βάρκες. Πρώτα όμως βεβαιώσου γα τα σημεία διαρροών. Να τα ξέρεις όλα. Πως θα τα εντοπίσεις?

Μην εμπιστεύεσαι πρόχειρες λύσεις όπως η σιλικόνη εάν απομακρύνεσαι απο στερηά. Εκτός και εαν σκοπεύεις να το επιθεωρείς συχνά ώστε να αλλάζεις την φθαρμένη με τον χρόνο..

Αντώνη και Νίκο, είναι φυσικό να μπαίνει λίγο νερό στο καγιάκ μας με το αναποδογύρισμα. Απορώ με την στεγανότητα του Νίκου..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 19:37 #2246 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το gel coat ειναι για φινιρισμα φιλε Γιαννη!Θα το παs καπου που επισκευαζουν πολυστερικα Σκαφη ή Καγιακ!Καλυτερα βεβαια εκει που το αγορασεs! Ποτε το αγορασεs?Δεν εχει εγγυηση?Το προβλημα σου δεν στεκει...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 21:06 #2247 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη το δικο σου καγιακ βαζει πιο πολλα νερα μεσα?
Εμενα μονο οταν ειναι υπερφορτωμενο βαζει,αλλα παλι ελαχιστα!
Εχω βιντεακια απο ψαρεμα καθετης αλλα δεν εχω πολυ χρονο να κατσω να το φτιαξω...Οταν μπορεσω θα το ανεβασω! :yu:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 22:31 - 20/09/2011 22:32 #2248 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
NA MHN BAΛΩ GEL COAT ?? TO KAYAK TO ΒΡΗΚΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΝΩ ΨΑΡΕΥΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ!!!
ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ Η ΕΠΙΔΙΩΡΘΩΣΗ??
ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ KAYAK ΑΠΟ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑ?
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??
ΚΑΤΙ ΣΕ ΔΙΘΕΣΕΙΟ!!
ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΨΑΧΝΩ, ΔΕΝ ΠΑΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ Ή ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ !!
ΠΑΩ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 22:34 #2249 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ααααα,οκ Γιαννη!Το GEL COAT απο μονο του δεν θα κανει τιποτα!Θελει επισκευη πολυεστερα αλλα για να το φουνταρανε θα πρεπει να εχει σοβαρο θεμα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 22:43 #2250 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑ!!
ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ GEL COAT??
ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΑΠΟ 2ΘΕΣΕΙΑ ΚΑΥΑΚ?
ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.427 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection