× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

02/09/2011 14:34 #2211 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τι εγινε αντωνη καλά είμαι όσο μπορούμε δηλαδή τι λέει θα κάνουμε κάνα ντου /?εγω βασικά λέω να το ρίξω αύριο αλλά ξενερώνω με τον κόσμο έχει παντού κόσμο ρε φίλε κι αν δεν ξυπνήσω νωρίς αντε γειά θα το ρίξω απ την γλίστρα...χαχαχα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2011 20:10 #2212 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σε ολους.Επιτέλους ...λιγότεροι στις παραλίες.Απάνωτους.Το ψάρεμα μόλις ξεκινάει.Καλό φθινόπωρο σε όλους.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), atherinos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/09/2011 12:15 #2213 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: Επιτέλους ...λιγότεροι στις παραλίες.

Μήτσο μου δυστυχώς σε αυτούς συμπεριλαμβανώνται και πολλοί απο εμάς :'(
Να δώ πότε θα μπορέσουμε να πάμε για ψάρεμα εμείς!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/09/2011 21:26 #2214 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
θα το ρίχνουμε μόνο στη λίμνη φίλε.ΜΟΝΟ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/09/2011 23:07 #2215 από Αλεξανδρος32
Απαντήθηκε από Αλεξανδρος32 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Επειδή δεν εχω βρεί αντίστοιχο τομέα για να το πώ το γράφω εδώ...

Έχει ασχοληθει κανείς με Float Tube? Πόσο εφικτό είναι για τη θαλασσα(κατα προτίμηση σε νηνεμια)?

Για όσους δεν γνωρίζουν το Float Tubing είναι κατι σαν το καγιακ, με τη διαφορα οτι είναι φουσκωτο και ερχεται σε διαφορα μεγεθη και είδη. Προορίζεται κυρίως για γλυκα νερά όπου ο αναβάτης χρησιμοποιεί βατραχοπέδιλα ενώ υπάρχουν και μεγαλυτερα μοντέλα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και στη θάλασσα, με κουπιά. Κάτι σαν καθισματάκι φουσκωτό για να φτάνεις να ψαρέψεις πιο βαθεία...




Υπάρχουν και με πλαστικούς πλωτήρες που τα κανει περισσοτερο Καταμαραν-καγιακ παρα float tubes. Εχουν βάσεις για καλαμια, αποθηκευτικούς χώρους, κλπ,κλπ. οτι χρειάζεται ένας ψαράς μαζί του δηλαδη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/09/2011 23:33 #2216 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αλέξανδρε γειά σου και καλώς ήρθες.! :wav:

Και, Χρόνια καλά και πολλά!
Προσωπικά τα γνωρίζω απο βιβλιογραφία στά Αγγλικά, υπάρχει ενα μικρό και πολύ κατατοπιστικό βιβλιαράκι που περιγράφει τα σύν και πλήν όλων των μικρών παράκτιων χειροκίνητων-ποδοκίνητων σκαφών για ψάρεμα. Είναι όπως τα περιγράφεις (αρκετά πρακτικά), αλλά σε περίπτωση αέρα, (Καλοκαίρι στην Ελλάδα) :help1: .

Καλά κάνεις και το βάζεις εδώ, μας ενδιαφέρουν πάντα όλες οι καινούργιες ιδέες για σκάφη κινούμενα απο άνθρωπο. Σε ευχαριστούμε για τις φωτό. Είσαι στην "ιδέα" ή το έχεις δοκιμάσει;
Αν ναί, θα μας ενδιέφεραν επιπλέον πληροφορίες..

Χαιρετισμούς σε όλους,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2011 12:13 - 06/09/2011 12:28 #2217 από Αλεξανδρος32
Απαντήθηκε από Αλεξανδρος32 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς σας βρίσκω, Αντώνη. Παρότι στη ζωή μου έχω κάνει καγιακ και είχα στο παρελθόν μικρή βάρκα με ενθουσιάζει περισσότερο η ιδέα μιας κατασκευής ή πλατφόρμας την οποία μπορεις να έχεις στο πορτμπαγκαζ....

Προς το παρόν είμαι στο στάδιο της ιδέας και του ψαξίματος για το επόμενο καλοκαίρι...

Το float tube και τα pontoons είναι κατι που εφαρμόζουν πιο πολύ οι Ιρλανδοι. Ψάχνοντας στο διαδύκτιο πολλές εταιρίες που φτιάχνουν τέτοια είναι Ιρλανδικές. Στην πλειοψηφέια τους "πλατφόρμες" όπως της δεύτερης φωτογραφίας αποσυναρμολογούνται τελειως χωρίς εργαλεία και χωράνε σε πορτμπαγκαζ. Ειδικά αυτό της δεύτερης φωτο κοστίζει γυρω στα 1000Eu και παιρνει και μνικρή μηχανή επάνω, και είναι σχεδιασμένη και για όρθιο ψάρεμα.

Μια ενδεικτική σελίδα κατασκευαστή/προμηθευτή... Aquatec ODC Flats Raider 9

Κάποια είναι και για θαλασσινό νερό ενώ υπάρχουν και διθέσια....


Και κάτι που βρήκα σε βίντεο....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 17:33 #2218 από Παρασκευάς Καράς
Απαντήθηκε από Παρασκευάς Καράς στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι νέο μέλος (άνοιξα και νέο post με το ίδιο περιεχόμενο αλλά μάλλον εδώ γράφετε όλοι)και έχω διαβάσει όλα τα posts στο forum γιατί έχω κολλήσει και 'γω το μικρόβιο του καγιάκ. Πολύ καλή δουλειά και πολύ χρήσιμες πληροφορίες, Μπράβο σε όλους. Καγιάκ δεν έχω ακόμα δικό μου αλλά σκοπεύω να πάρω έως το τέλος του έτους (να έχω μαζέψει κ΄ το απαιτούμενο ποσό). Σκοπεύω να διαθέσω το πολύ έως 800-900 ευρώ (ή 500-600 για μικρό 3Μ με όλα τα παρελκόμενα: κουπί, σωσίβιο κλπ) για sot μονό(3-4 μέτρα για ψάρεμα κ μονοήμερες εξορμήσεις σε θάλασσα/σαρωνικό αιγαίο κ κρητικό). Μετά από πολύμηνη έρευνα αγοράς κατέληξα στο συμπέρασμα ότι, οι εδώ αντιπρόσωποι είναι 20%-60%!!! πιο ακριβοί από ότι οι αντίστοιχοι τους ευρωπαίοι! πράγμα που θεωρώ αδικαιολόγητο. Επειδή όμως έχω τον αδερφό μου στην Αγγλία σκέφτομαι να το πάρω από κει. Με έρευνα έχω υπολογίσει ότι θα μου βγεί (μαζί με τη μεταφορά) από 10-35% φτηνότερα από τους εδώ αντιπρόσωπους.
'Εχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Wilderness Systems Tarpon 120
Wilderness Systems Tarpon 100
Cobra Explorer
Ocean Prowler Trident 11
Ocean Caper Angler
Ocean Mysto
Όπως είπα έχω κάνει εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο αλλά και στα μαγαζιά αλλά δυστυχώς δεν έχω κωπηλατήσει με κανένα από τα 6 και άρα δεν έχω προσωπική άποψη. Για να μη σας κουράζω άλλο θα ήθελα τη γνώμη σας για τα παραπάνω μοντέλα και ειδικότερα από όποιον έχει δικό του ή έχει κωπηλατήσει κάποιο από τα 6. Επίσης εσείς που είστε καιρό ιδιοκτήτες καγιάκ πόσο σημαντικό είναι το after sales service? γιατί αν αγοράσω από εξωτερικό δε θα χω (ή μάλλον θα έχω από τους εδώ αντπροσώπους όμως δεν θα είναι το ίδιο με κάποιον που το αγόρασε απευθείας από αυτούς).

Ευχαριστώ και ελπίζω να τα λέμε συχνά και όταν εξοπλιστώ με το καλό να μπω στην καγιακοπαρέα για ψάρεμα και βόλτες, με λένε Παρασκευά και μένω Αθήνα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 17:36 - 08/09/2011 17:39 #2219 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα Παρασκευα.Καλωs ηρθεs φιλε!Εδω θα εχειs την ευκαιρια να μιλησειs με αγαπητουs φιλουs που θα χαρουν πραγματικα να ανταλλαξετε αποψειs!
Να εισαι παντα καλα!


ΥΓ- Το νεο θεμα που ανοιξεs και διπλοποσταρισεs θα το σβησω αδελφε!Αφου πολυ σωστα εγραψεs εδω!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2011 17:43 #2220 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ξεχασα να σου πω φιλε Παρασκευα οτι υπαρχει και ομαδα ΚΑΓΙΑΚ και ειναι εδω...www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...roupid=21&Itemid=219 μπορειs αν θελειs να γινειs μελοs!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.427 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection