× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/10/2011 12:48 - 12/10/2011 12:49 #2301 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Υ.Γ. Θέλω να πάω για καλαμάρια. Ξέρει κανείς τίποτα;

Καλησπέρα Αντώνη, τα καλαμάρια τα ψαρεύω μέρα (από 8 το πρωί έως 12 το μεσημέρι) σε βάθος (αυτή την εποχή) από 50 έως 100 μέτρα αναλόγως την ώρα (όσο μεγαλώνει η μέρα τόσο πιο βαθιά πάνε (κυρίως 50 – 70). Άλλος τρόπος είναι με συρτή αλλά θέλει πριν ξημερώσει και σε ρηχά νερά από 3 έως 10 μέτρα και κοντά σε παραλίες ή λιμάνια που έχουν φώτα που μαζεύουν ψιλό. Γενικά τα καλαμάρια έχω παρατηρήσει ότι μαζεύονται σε κόλπους που δεν τους χτυπάει συνήθως ο αέρας (και μαζεύουν ψιλό), την νύχτα ή ξημερώματα είναι στα ρηχά και το βράδυ είναι κοντά αλλά σε μεγάλα βάθη από 50 και πάνω. Θα πρέπει να έχει υπομονή για να ψάξεις την περιοχή που θες να πας (αν δεν έχεις παραπάνω πληροφορίες) και όταν τα βρεις βάλε στίγμα στο gps εκεί θα είναι κάθε μέρα (δεν αλλάζουν εύκολα τόπους). Αν είχες καλό βυθόμετρο θα σου έλεγα πως θα τα εντοπίσεις πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
Αν θες καλές καλαμαρίερες στείλε μου pm να σου πω.

Υ.Γ.
Στα μέρη μου πιάνω από 20 Αυγούστου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2011 13:01 #2302 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Στο λιμανακι τηs Ν.Μακρηs,ξερειs Αντωνη,τα περινενουν μερα με τη μερα...Το βραδυ εκει που ειναι τα φωτα του Δημου,στον Ομιλο δηλαδη,μαζευονται πολλα!


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Γιαννης (STAY_ALIVE), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2011 09:28 - 13/10/2011 09:43 #2303 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη, Δημήτρη,

Σας ευχαριστώ πολύ!

:thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

Παιδιά, όποιος μάθει για τόπο και ώρα που μπορούμε να ψαρέψουμε καλαμάρια με τα καγιάκ, ας μας πεί παρακαλώ πολύ εδώ.

Γιάυτή την εποχή έχω ακούσει πχ για την Πάχη Μεγάρων, για πρωί και, σε μεγάλα βάθη >50μ. Δεν τόχω κάνει με καγιάκ γιατί φοβάμαι εκει το λιμενικό.. :vampire:

Δηλαδή εξηγώ για όποιον βαρκάρη γνωρίζει και θα μπορούσε να βοηθήσει. Πρέπει να είναι σε απόσταση , εως 1χλμ απο ακτή (σε κάθετη απόσταση), σε απόσταση < 3χλμ απο σημείο πρόσβασης (αμμουδιά, βότσαλο, ράμπα σκαφών) που να πλησιάζουμε με το αμάξι για να μπορούμε να τα ρίξουμε, ώρες αυτή την εποχή, 7πμ - 8 μμ . (πριν και μετά κάνει "ψόφο" :tease: ). Εποχή απο τώρα μέχρι τα Χριστούγεννα που δεν εχει κρυώσει ακόμα πολύ η θάλασσα. Φυσικά όσο πλησιάζουμε προς τα Χριστούγεννα, τόσο περισσότερο πρέπει νάμαστε κοντά στις ώρες που έχει ήλιο λόγω κρύου..


Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2011 10:53 #2304 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη anton καλημέρα,

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν είμαι ναυπηγός...Η ιδέα ήταν σχετικά απλή. Το θέμα ήταν να προσαρμόσω την ιδέα στις απαιτήσεις μου και το καγιάκ μου με τις λιγότερες δυνατές μετατροπές και το μικρότερο κόστος. Το πανί ως υλικά και μόνο στοίχισε 135 € (υφάσματα ταινίες μπουντούζια). Το ράψιμο δεν είναι κάτι δύσκολο, σε ένα τεντά αν πάς στο κάνει. Η βάση στήριξης είναι δική μου πατέντα, μετρημένο και κομμένο για τα scuppers του καγιάκ μου. Έτσι μπαίνει και βγαίνει σε 1'' χωρίς τρυπήματα και άλλα. Βασικά μπορώ να βοηθήσω με μεγάλη μου χαρα, όποιον θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη μελέτη, σχεδιασμός και πολύ μεράκι για χειρονακτική εργασία. Το μότο μου είναι, είναι "μην αγοράζεις κάτι που μπορείς να φτιάξεις". Και για του λόγου το αληθές, το βάρος των amas του hobie, είναι 7 κιλά το ένα, ενώ τα δικά μου είναι 7 κιλά και τα 2. Όσο για αντοχή δεν το συζητώ. Τουλάχιστον 3πλάσια. Φαντάσου ότι έσπασε ο ιμάντας της σχάρας οροφής και έσκασαν στην άσαφαλτο με 100+ χλμ. και δεν έπαθαν τπτ. Και από άνωση 110 λίβρες το ένα!!!
Αυτά εν ολίγοις.
6936742742 κινητό. για τα υπόλοιπα.
Ανδρέας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2011 00:52 #2305 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γειά σε ολους.
Θα ηθελα να ρωτήσω ΟΛΟΥΣ εαν και σε ποιο βαθμό γνωρίζεται τη σχέση ύψους του κωπηλάτη με το μήκος του σκάφους,εαν και εφόσον αυτή υπάρχει.(κάποιος που είναι 1,92m και θέλει να μπεί σε 3m σκάφος και είναι κάποιος 1,72 και θέλει να μπεί σε 5m σκάφος )Το πλάτος του σκάφους σε σχέση με το ύψος έχουν κάποια σχέση .Θεωρώ οτι στα SOT το ύψος της θέσης θα είναι τουλάχιστον πάνω απ την ίσαλο.Ολα πάντα σε σχέση πρώτα με το ψάρεμα και μετά με τη βόλτα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2011 00:22 #2306 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πάθατε κάτι ολοι σας??
Αρχηγέ?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2011 10:37 #2307 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
''Κούρεμα'' πάθαμε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2011 23:21 #2308 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΜΗΗΗΗ σκύβεις το κεφάλι.Τότε ...θα έχουν νικήσει.Απάνω τους ωρέ, απάνω τους.



Εκείνο το γκαράζ του αυτοκινήτου ,αν μας μείνει ,(και δε μείνουμε μέσα)θα γίνει ωραίος λαχανόκηπος.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2011 12:57 #2309 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη Κατσουλίδη, Δημήτρη Κουζούπη, Δημήτρηδες και Δήμητρες, Χρόνια Καλά και Πολλά,

γεμάτα Φώς, Αγάπη και Δύναμη.!

Νάστε γεροί να μπορείτε να ψαρεύετε! :yahoo: :yess:

Φιλιά,

:give_heart: καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2011 13:46 #2310 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρονια σας πολλα παιδια! :occasion15:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.457 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection