× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/09/2011 13:41 - 15/09/2011 22:43 #2231 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλό μεσημέρι Αντώνη μου, τι γίνεσαι;

Με τη βάρκα δουλεύει το σύστημα συρτής που προτείνεις; επίσης με τι αρματωσιά κάνεις εσύ συρτή με το Καυάκ;

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 16:26 - 15/09/2011 22:42 #2232 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη μου σε ευχαριστώ, απάντησες σε όλα μου τα ερωτήματα. :good: :good: :good:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 19:04 #2233 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη πότε επιστρέφεις Αθήνα, για να κανονίσει τίποτα η ομάδα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 23:35 #2234 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σε ολους.Για τη τσαπαροσυρτή έχουμε γράψει Χρήστο κάπου στη 300...κάτι σελίδα.Εάν δεν το βρείς ευχαρίστως να σου εξηγήσω το δικό μου απλό σύστημα για το σκάφος.Το ίδιο κάνω και στο καγιάκ.
Διαβάζω τελευταία για το ψάρεμα του γατόψαρου και του γουλιανού στα γλυκά νερά και ομολογώ οτι είναι εντυπωσιακό.Για τον κυπρίνο δε ,εκεί κι αν υπάρχει μπόλικο υλικό.ΛΕΣ ΝΑ..........

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 11:07 #2235 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: Γεια σε ολους.Για τη τσαπαροσυρτή έχουμε γράψει Χρήστο κάπου στη 300...κάτι σελίδα.Εάν δεν το βρείς ευχαρίστως να σου εξηγήσω το δικό μου απλό σύστημα για το σκάφος.Το ίδιο κάνω και στο καγιάκ.
Διαβάζω τελευταία για το ψάρεμα του γατόψαρου και του γουλιανού στα γλυκά νερά και ομολογώ οτι είναι εντυπωσιακό.Για τον κυπρίνο δε ,εκεί κι αν υπάρχει μπόλικο υλικό.ΛΕΣ ΝΑ..........


Επειδή είναι δύσκολο να το ψάχνω στις προηγούμενες σελίδες, θα σου ήμουν ευγνώμων, αν μου έδινες αυτές τις οδηγίες στο E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 19:47 #2236 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: θα το ρίχνουμε μόνο στη λίμνη φίλε.ΜΟΝΟ.

Μια βολτα με την Κατερινα και τον μικρο μου! :yahoo:
Εσυ φιλε μου ειχες δουλεια. Σου το λεω για να μην στεναχωριεσαι
Βλεπω οτι γυριζουν ολοι σιγα σιγα. Καλη νεα σεζον λοιπον.
Παρασκευα :tr_hi: Σου ευχομαι καλα ψαρεματα
Ο αρχηγός μας τα χτύπησε τα ψαράκαι του ε;
Αντώνη 123 πώς πάει η ισοροπία;

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 22:29 #2237 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ok

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 12:52 #2238 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: Γεια σε ολους.Για τη τσαπαροσυρτή έχουμε γράψει Χρήστο κάπου στη 300...κάτι σελίδα.Εάν δεν το βρείς ευχαρίστως να σου εξηγήσω το δικό μου απλό σύστημα για το σκάφος.Το ίδιο κάνω και στο καγιάκ.
Διαβάζω τελευταία για το ψάρεμα του γατόψαρου και του γουλιανού στα γλυκά νερά και ομολογώ οτι είναι εντυπωσιακό.Για τον κυπρίνο δε ,εκεί κι αν υπάρχει μπόλικο υλικό.ΛΕΣ ΝΑ..........


δημητρη γεια σου κ καλο φθινοπωρο ναχουμε,
με αφορμη την αναφορα σου για το ψαρεμα των γουλιανων κ των γατοψαρων, ψαρια που φθανουν σε απιστευτα μεγαλα μεγεθη ( βλεπε ψαρεμα γατοψαρου στον ποταμο εμπρο ) εχω να σου πω το εξης :
οσοι απο του καγιακερς αποφασησουν να ασχοληθουν με το ψαρεμα των παραπανω ψαριων στα γλυκα νερα εχετε ενα σημαντικοτατο αβανταζ κ αυτο ειναι το καγιακ.
βεβαια το καγιακ δεν θα βοηθησει στο καθαυτο το ψαρεμα αλλα θα βοηθησει στο να μεταφερετε τις αρματωσιες σας
στα επιθυμητα μερη η σημεια του ποταμου η λιμνης που θελετε να ριξετε τις αρματωσιες σας.
Εξηγω : επειδη τα ψαρια αυτα ειναι μεγαλα σε μεγεθη, στον παραπανω ποταμο της ισπανιας που αναφερω τα γατοψαρα φτανουν σε μεγεθη ανω των 70 κιλων με ευκολια, χρησιμοποιουν χοντρα κ δυνατα καλαμια κ με μηχανισμους moultiplier κ το προβλημα με τα μηχανακια αυτα ειναι οτι δεν μπορουμε να κανουμε μακρινες ριψεις.
Για αυτο λοιπον οι καλαμαδες εχουν στην ακρη του ποταμου μια μικρη βαρκουλα οπου ο συναιτερος του ψαρεματος περνει την αρματωσια μεσα στην βαρκα κ παει κ την αποθετει στο σημειο που θελουν να ψαρεψουν.
Στο σημειο αυτο λοιπν βοηθαει το καγιακ για την μεταφορα της αρματωσιας μας.
Απο τα βιντεο που εχω δει κατα καιρους ειτε στο national ειτε sto discovery μπορω να πω οτι ειναι συγκλονιστηκα κ απαιτητικα ψαρεματα οπου εχεις να κανεις με πολυ δυνατους αντιπαλους οπως ειναι τα γατοψαρα, οι γουλιανοι καθως κ οι κυπρινοι.
βεβαια σε οσα ντοκυμαντερ εχω δει ολοι οι ψαραδες των εν λογω ψαριων ανηκουν στην κατηγορια των catch and releace.
Αυτα για τα εν λογω ψαρια κ καλες βολτες να εχετε ολοι οι καγιακαδοροι του σαιτ μας.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 23:55 #2239 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΝΑΣΟ καλησπερα και σε ολους επίσης.Το release τουλάχιστον για τη λίμνη μας είναι πλέον αναγκαίο κακό εδω και καιρό.Ευτυχώς διαθέτω μηχανισμούς συρτής για ολα τα μεγέθη και αυτο δεν θα με δυσκολέψει πιστευω.Στη λιμνη μας οι γουλιανοί δεν έχουν ξεπεράσει τα 3 περίπου κιλά????????για κάποιο λογο που εγω τουλάχιστον δε γνωρίζω.Επίσης αλλοι ξενόφερτοι γίγαντες είναι τα γκρας.Ηρθαν με την ελπίδα να ''φάνε''πολύ καλάμι αλλά ...δεν.Υπάρχει λοιπόν διασκέδαση και το κυριότερο χωρίς...οικονομικό κόστος.
crispic ελπίζωαύριονα το στείλω.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 22:36 #2240 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νάσο, Αντώνη, Αντώνη, Δημήτρη, Δημήτρη, Μιχάλη, Σάκη, Σωτήρη, Γιάννη, Γιάννη,Νίκο και όλοι της όμορφης καγιακοπαρέας, γειά σας και.. Καλό Φθινόπωρο σε όλους.!!

Ας προσπαθήσουμε να είμαστε χαρούμενοι και δυναμικοί, παρά την γενική μιζέρια, στεναχώρια και προβλήματα που μας κατακλύζουν όλους..

Αντώνη Καραό είμαι εδώ, Αθήνα (δυστυχώς). Οποιος εχει ψαρονέα, η ιδέες, ας μας γράφει να χαιρόμαστε, ζηλεύουμε, ονειρευόμαστε..

Νάμαστε καλά και να κωπηλατούμε (εκτός απο την καθημερινότητα ούτως ή άλλως) και στην γαλανή...!!!!!!

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.443 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection