- Δημοσιεύσεις: 4
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ έγραψε: Καλημέρα σε όλους. Πρόσφατα απέκτησα το Garmin echo 300c και στην πρώτη εξόρμηση με άφησε αρκετά ικανοποιημένο αλλά μόνο όταν κινούμουν με μικρές ταχύτητες. Όταν πλάναρα δεν έδειχνε τίποτα. Δοκίμασα με όλες τις δυνατές γωνίες τοποθέτησης της βάσης αλλά το αποτέλεσμα δεν άλλαζε. Η τοποθέτηση έχει γίνει στον καθρέφτη συμβατικού φουσκωτού, συμφωνα με τις οδηγίες της garmin(σωστή απόσταση από προπέλα, στο κατώτερο σημείο του καθρέφτη, αλφαδιασμένο σωστά κτλ..). Κοιτάζοντας μέσα από το νερό (με μάσκα) πρόσεξα ότι ναι μεν το τοποθέτησα όσο πιο χαμηλά γινόταν στον καθρέφτη, αλλά η φουσκωτή γάστρα κάνει μία κοιλιά και πιθανολογώ ότι κατά την πλέυση δημιουργεί φυσσαλίδες και επηρεάζει το μάτι. Πριν λοιπόν αρχίσω τις πατέντες για να κατεβάσω το μάτι πιο χαμηλά για πείτε καμιά γνώμη..Να ευθύνεται όντως το ύψος ή υπάρχει καμία περίπτωση να πρέπει να παίξω με τις ρυθμίσεις του βυθομέτρου?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φαντασου ο σωληνας ειναι 40 ποντους και εγω το ματι το βαζω πανω απο 15 ποντους κατω απο το νεροΓΡΗΓΟΡΗΣ έγραψε: Ωραία δουλειά φιλε μου
Θυμάσαι πόσα εκατοστά περίπου βρίσκεται το μάτι κάτω από τον καθρέφτη?
Το βυθόμετρο πρόλαβα να το δουλέψω μόνο σε ένα ψάρεμα μέχρι τώρα και όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολήθηκα καθόλου με ρυθμίσεις. Τα είχα όλα στο αυτόματο. Τα βάθη που πήγα ήταν 5-45μ και όταν πηγαινα απλανάριστος μου έδειχνε πολύ καλά τη μορφολογία. Σε κάποια στιγμή μας έδειξε και ένα κοπαδάκι από μικρόψαρα και ακριβώς διπλα του 2 ωραιότατες αψίδες. Ολα αυτα σε πλήρη οθόνη με συχνοτητα 200khz. Επειδη κανω ψαροτούφεκο, που σημαινει οτι καθε φορά θα διασταυρώνω τους χρωματισμούς που δείχνει το βυθόμετρο με την πραγματική σύσταση του βυθού πιστεύω οτι δεν θα αργήσω πολύ να φτιάξω ένα υπόμνημα χρώμα-σύσταση βυθού. Με το που θα το ετοιμάσω θα το ανεβάσω στο φόρουμ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημερα και καλως ηρθες στο φορουμ. Για τα ερωτηματα σου θα σου απαντησει ο καταλληλος ανθρωπος μας. Γιαννης [stay alive ]nikos έγραψε: Καλησπερα στην παρεα κανετε πολυ καλη δουλεια και να συνεχισεται ετσι.Εχω και γω μια ερωτηση.Ειμαι μεταξυ
Furuno GP1670F και]
LOWRANCE HDS 5 Gen2 .Μπορειτε να μου πειτε ποιο προτεινεται και γιατι.Ολες οι γνωμες αποδεκτες...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
nikos έγραψε: Καλησπερα στην παρεα κανετε πολυ καλη δουλεια και να συνεχισεται ετσι.Εχω και γω μια ερωτηση.Ειμαι μεταξυ
Furuno GP1670F και
LOWRANCE HDS 5 Gen2 .Μπορειτε να μου πειτε ποιο προτεινεται και γιατι.Ολες οι γνωμες αποδεκτες...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD