Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

12/02/2014 12:41 #421 από ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΡΗΓΟΡΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα σε όλους. Πρόσφατα απέκτησα το Garmin echo 300c και στην πρώτη εξόρμηση με άφησε αρκετά ικανοποιημένο αλλά μόνο όταν κινούμουν με μικρές ταχύτητες. Όταν πλάναρα δεν έδειχνε τίποτα. Δοκίμασα με όλες τις δυνατές γωνίες τοποθέτησης της βάσης αλλά το αποτέλεσμα δεν άλλαζε. Η τοποθέτηση έχει γίνει στον καθρέφτη συμβατικού φουσκωτού, συμφωνα με τις οδηγίες της garmin(σωστή απόσταση από προπέλα, στο κατώτερο σημείο του καθρέφτη, αλφαδιασμένο σωστά κτλ..). Κοιτάζοντας μέσα από το νερό (με μάσκα) πρόσεξα ότι ναι μεν το τοποθέτησα όσο πιο χαμηλά γινόταν στον καθρέφτη, αλλά η φουσκωτή γάστρα κάνει μία κοιλιά και πιθανολογώ ότι κατά την πλέυση δημιουργεί φυσσαλίδες και επηρεάζει το μάτι. Πριν λοιπόν αρχίσω τις πατέντες για να κατεβάσω το μάτι πιο χαμηλά για πείτε καμιά γνώμη..Να ευθύνεται όντως το ύψος ή υπάρχει καμία περίπτωση να πρέπει να παίξω με τις ρυθμίσεις του βυθομέτρου?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2014 16:59 - 12/02/2014 16:59 #422 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΓΡΗΓΟΡΗΣ έγραψε: Καλημέρα σε όλους. Πρόσφατα απέκτησα το Garmin echo 300c και στην πρώτη εξόρμηση με άφησε αρκετά ικανοποιημένο αλλά μόνο όταν κινούμουν με μικρές ταχύτητες. Όταν πλάναρα δεν έδειχνε τίποτα. Δοκίμασα με όλες τις δυνατές γωνίες τοποθέτησης της βάσης αλλά το αποτέλεσμα δεν άλλαζε. Η τοποθέτηση έχει γίνει στον καθρέφτη συμβατικού φουσκωτού, συμφωνα με τις οδηγίες της garmin(σωστή απόσταση από προπέλα, στο κατώτερο σημείο του καθρέφτη, αλφαδιασμένο σωστά κτλ..). Κοιτάζοντας μέσα από το νερό (με μάσκα) πρόσεξα ότι ναι μεν το τοποθέτησα όσο πιο χαμηλά γινόταν στον καθρέφτη, αλλά η φουσκωτή γάστρα κάνει μία κοιλιά και πιθανολογώ ότι κατά την πλέυση δημιουργεί φυσσαλίδες και επηρεάζει το μάτι. Πριν λοιπόν αρχίσω τις πατέντες για να κατεβάσω το μάτι πιο χαμηλά για πείτε καμιά γνώμη..Να ευθύνεται όντως το ύψος ή υπάρχει καμία περίπτωση να πρέπει να παίξω με τις ρυθμίσεις του βυθομέτρου?


Καλησπέρα Γρηγόρη , αν η τοποθέτηση που έχεις κάνει είναι σαν και αυτή στη φωτογραφία (την πήρα από το manual της Garmin) τότε σίγουρα όταν πηγαίνεις με μεγαλύτερες ταχύτητες θα χάνεις τον βυθό. Είναι πολύ ψηλά , θέλει η βάση να είναι οριακά στον καθρεπτή της βάρκας.
Αν το έχεις τοποθετήση σωστά τότε μπορεί να φταίει όπως λές η φουσκωτή γάστρα.
Κατά 99% δεν φταίνε οι ρυθμίσεις του βυθόμετρου.


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2014 18:07 - 12/02/2014 18:08 #423 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
φιλε γρηγορη εχω το ιδιο βυθομετρο και μπορει και το ιδιο συμβατικο [guick silver 3.40] . Λοιπον η μικρη πειρα που εχω απο το φουσκωτακι μου ειναι η εξης. Επειδη ειναι μικρο και εστω και το που καθεσαι το επηρεαζει ειτε στην πλευση ειτε στην σταθεροτητα πρεπει να δεις πως εισαι μςσα στο φουσκωτο.Πρεπει δηλαδη οταν καθεσαι πισω στο ξυλο και εισαι 100 κιλα [ πχ οπως εγω] να ανεβασεις λιγο τον αισθητηρα να κοιταει λιγο προς τα εξω ελαχιστα . αυτο μπορεις να το κανεις σε μια παραλια στα ρηχα. Εγω βεβαια το εχω κανει να βγαινει ολο το ματι και να το κατεβαζω και 10 ποντους κατω απο το νερο. με 20 knots εβλεπα μετρα οχι βυθοαλλα εως 10knots βλεπω παρα πολυ καλα . τωρα εσυ με ποσα πλαναρεις και ποσο περιπου πας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2014 10:45 #424 από ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΡΗΓΟΡΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Φίλε ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ το συμβατικό μου είναι ένα 4μετρο honwave και επειδή έχει τιμονιέρα και καναπεδάκι ειναι στανταρντ η θέση που κάθομαι και είναι περίπου στη μέση του σκάφους. Επειδή έπαιξα αρκετά με όλες τις πιθανές κλίσεις θεωρώ ότι το μάτι πλέον είναι παράλληλο με το βυθό(το επιβεβαίωσα και με μάσκα). Πιστέυω ότι με το κατέβασμα του ματιού πιο χαμηλά θα βλέπω κ γω. Αν σου βρίσκεται καμιά φώτο από την πατέντα σου ανέβασε να πάρω ιδέα..Ταχύτητα πλαναρίσματος δεν θυμάμαι αλλά max είναι 23 knots και φυσικά δεν έχω καμιά απαίτηση να βλέπω με τόσα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2014 11:07 - 13/02/2014 11:15 #425 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα


καλημερα φιλε γρηγορη. Οι παρακατω φωτο ειναι απο τον δικο μου τροπο τοποθετησης αισθητηρα. Δεν φαινετε καλα αλλα δεν ειναι κατι δισκολο. Ενας ινοξ σωληνας και πανω σ αυτον εβαλα το ματι. Στον καθρεπτη εχω βαλει μια ινος δεστρα μου περναει ο σωληνας και σφιγγει με την πεταλουδα .Το σημαντικο ειναι οτι ειναι ολα ανοξιδοτα 13/6 το λενε νομιζω και ειναι οτι καλυτερο στα ανοξιδοτα. μηδεν σκουρια λενε. Πες μου ομως τις εντυπωσεις σου για το βυθομετρο σου γιατι και εγω εχω λιγο καιρο που το εχω. Εχεις κανει ισως καποιες αλλες ρυθμησεις. τι ευαισθησια δουλευεις. τι χρωματα και διαφορα αλλα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2014 20:15 #426 από ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΡΗΓΟΡΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ωραία δουλειά φιλε μου :icon_thumle
Θυμάσαι πόσα εκατοστά περίπου βρίσκεται το μάτι κάτω από τον καθρέφτη?
Το βυθόμετρο πρόλαβα να το δουλέψω μόνο σε ένα ψάρεμα μέχρι τώρα και όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολήθηκα καθόλου με ρυθμίσεις. Τα είχα όλα στο αυτόματο. Τα βάθη που πήγα ήταν 5-45μ και όταν πηγαινα απλανάριστος μου έδειχνε πολύ καλά τη μορφολογία. Σε κάποια στιγμή μας έδειξε και ένα κοπαδάκι από μικρόψαρα και ακριβώς διπλα του 2 ωραιότατες αψίδες. Ολα αυτα σε πλήρη οθόνη με συχνοτητα 200khz. Επειδη κανω ψαροτούφεκο, που σημαινει οτι καθε φορά θα διασταυρώνω τους χρωματισμούς που δείχνει το βυθόμετρο με την πραγματική σύσταση του βυθού πιστεύω οτι δεν θα αργήσω πολύ να φτιάξω ένα υπόμνημα χρώμα-σύσταση βυθού. Με το που θα το ετοιμάσω θα το ανεβάσω στο φόρουμ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2014 20:19 #427 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΓΡΗΓΟΡΗΣ έγραψε: Ωραία δουλειά φιλε μου :icon_thumle
Θυμάσαι πόσα εκατοστά περίπου βρίσκεται το μάτι κάτω από τον καθρέφτη?
Το βυθόμετρο πρόλαβα να το δουλέψω μόνο σε ένα ψάρεμα μέχρι τώρα και όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολήθηκα καθόλου με ρυθμίσεις. Τα είχα όλα στο αυτόματο. Τα βάθη που πήγα ήταν 5-45μ και όταν πηγαινα απλανάριστος μου έδειχνε πολύ καλά τη μορφολογία. Σε κάποια στιγμή μας έδειξε και ένα κοπαδάκι από μικρόψαρα και ακριβώς διπλα του 2 ωραιότατες αψίδες. Ολα αυτα σε πλήρη οθόνη με συχνοτητα 200khz. Επειδη κανω ψαροτούφεκο, που σημαινει οτι καθε φορά θα διασταυρώνω τους χρωματισμούς που δείχνει το βυθόμετρο με την πραγματική σύσταση του βυθού πιστεύω οτι δεν θα αργήσω πολύ να φτιάξω ένα υπόμνημα χρώμα-σύσταση βυθού. Με το που θα το ετοιμάσω θα το ανεβάσω στο φόρουμ.

φαντασου ο σωληνας ειναι 40 ποντους και εγω το ματι το βαζω πανω απο 15 ποντους κατω απο το νερο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2014 00:09 #428 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην παρεα κανετε πολυ καλη δουλεια και να συνεχισεται ετσι.Εχω και γω μια ερωτηση.Ειμαι μεταξυ
Furuno GP1670F και
LOWRANCE HDS 5 Gen2 .Μπορειτε να μου πειτε ποιο προτεινεται και γιατι.Ολες οι γνωμες αποδεκτες...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2014 09:21 #429 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

nikos έγραψε: Καλησπερα στην παρεα κανετε πολυ καλη δουλεια και να συνεχισεται ετσι.Εχω και γω μια ερωτηση.Ειμαι μεταξυ
Furuno GP1670F και]
LOWRANCE HDS 5 Gen2 .Μπορειτε να μου πειτε ποιο προτεινεται και γιατι.Ολες οι γνωμες αποδεκτες...

καλημερα και καλως ηρθες στο φορουμ. Για τα ερωτηματα σου θα σου απαντησει ο καταλληλος ανθρωπος μας. Γιαννης [stay alive ]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2014 10:41 - 14/02/2014 10:43 #430 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

nikos έγραψε: Καλησπερα στην παρεα κανετε πολυ καλη δουλεια και να συνεχισεται ετσι.Εχω και γω μια ερωτηση.Ειμαι μεταξυ
Furuno GP1670F και
LOWRANCE HDS 5 Gen2 .Μπορειτε να μου πειτε ποιο προτεινεται και γιατι.Ολες οι γνωμες αποδεκτες...


Καλημέρα Νίκο , και καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Καταρχήν μιλάμε για δύο σοβαρές εταιρίες στον χώρο του βυθομέτρου-FishFinder και τα αντίστοιχα μοντέλα που αναφέρεις είναι τα καλύτερα (κατά την γνώμη μου) στην αγορά.
Αν θες την άποψη μου θα σου πρότεινα HDS , γιατί ; Παρακάτω είναι μερικοί λόγοι….
i) Είναι ένα βυθόμετρο που έχει πιάσει τον παλμό του ερασιτέχνη ψαρά και καλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανάγκες του.
ii) Έχει πολύ καλά γραφικά που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις εύκολα την δομή του βυθού αλλά και το είδος και το μέγεθος των ψαριών που βρίσκονται κάτω από την βάρκα σου.
iii) Συνεργάζεται άψογα το βυθόμετρο με το GPS .
iv) Μπορείς να κάνεις καταγραφή βυθού και στην συνέχεια να δεις όλο σου το ψάρεμα στο σπίτι μέσα από τον υπολογιστή σου (πολύ χρήσιμο).
v) Είναι βυθόμετρο που εξελίσσεται με updates στο λογισμικό του (αλλαγές που προέρχονται κυρίως από τις ανάγκες των πελατών τους) και με επιπλέον καλούδια όπως το Gofree που μπορείς να συνδέσεις το tablet σου ή το Smartphone σου κάνοντας διάφορα πράγματα όπως να χειρίζεσαι το βυθόμέτρο σου μέσα από το tablet σου.
vi) Πάρα πολύ καλή αντιπροσωπεία η οποία θα σε βοηθήσει να μάθεις να διαβάζεις και να χειρίζεσαι το βυθόμετρο σου αλλά και θα σε εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο σε μια δύσκολη στιγμή

Αυτοί είναι μερικοί λόγοι που θα διάλεγα HDS.
Νίκο με τι ψαρέματα ασχολείσαι ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.358 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection