Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

12/03/2014 00:06 #461 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

vasilis moystakas έγραψε: Καλησπερα στην παρεα.
Τη γνωμη εχετε για το FURUNO GP1870F.? ^-^
Ειναι εφαμιλο μετο LOWRANGE7 GEN2.? ^-^
Ειναι στην ειδια κατηγορια?
Αυτο που μου εκανε κλικ στο furuno ειναι η δυνατοτητα που δινει σε ενα μη εξιδικευμενο χρηστη,η αναγνωση βηθου και μεγεθος ψαριων. :heart:
Και στο LOWRAGE οτι εχει πολλη καλλη εταιρια στην ελλαδα την τεχναβα,που υποστηριζει τους πελατες της. :heart:

Ο ιαπωνας ειναι και οικονομικοτερος.(και μηλαμε και για τα 2 με ματι 600W).

Οποιαδηποτε αποψη θα εκτημιθει.Ευχαριστω!!!! :angel2:


Καλησπέρα Βασίλη ,
Το ερώτημα σου το έχουν πολλοί φίλοι και θα μας απασχολεί ίσως για καιρό . Για μένα η διάφορα δεν είναι οικονομική αφού έχουν την ίδια τιμη .
Η διάφορα είναι οτι στο Lowrance (κατα την γνώμη μου) μαθαίνεις να διαβάζεις το βυθομετρο σου ενώ στο Furuno στηρίζεται σε αυτο που θα σου δείξει με την οποία πιθανότητα λάθους. Δεν μαθαίνεις δηλαδή να αντλείς πληροφορίες απο το βυθομετρο.
Σχετικά με τον κ Πασχοπουλο τα είπε όλα ο Λουκάς στο post του.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2014 19:39 #462 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Παιδια εχω ρηξει πολλοι μελετη επανω και στα δυο βυθομετρα.
Οι ψαραδες της lowrange εχουν μια σεληδα στο facebook και βοηθαει παρα πολλοι
.Μπορω να διακρινω τα ψιλα ψαρια απτα καλαμαρια.
Καταλαβενης αποτη φοτο κυματισμο
αποτα χρωματα της ανακλασης βυθου η αντικιμενα,
τη ειδος ψαριου εχει κατο με βαση την αψιδα?
το χρωμα που το εμφανιζει,και το μεγεθος,
αναλογα με το βαθος που ειναι,
αναλογα με το ζοομ.
Τελος παντον με λιγη πηρα επανο στο μηχανιμα μπωρεις να συμπερανεις με αρκετη σηγουρια ακρηβος τη ψαρη ειδες στην οθονη.
Και το βαθμολογο με 9,8/10 :14: Κορυφη. Αναλογια τιμης-αποδοσης.

Το FURUNO η αληθεια ειναι οτι δεν το ξερω το μηχανιμα.Απο μελετη που εχω κανει, εχει αλλο φασμα χρωματων στην οθονη τα οποια δεν τα αντηλαμβανωμαι η δεν τα εχω μαθει ακομα.
Εχει μια ξεκουραστη αναγνωση βυθου.
Και το μεγεθος τον ψαριων που στο αναγραφει,(αλλα ειναι σωστο μονο οταν το ψαρι ειναι οριζοντια).
Ειναι ενα μηχανιμα που τωρα εκανε ανοιγμα στον ερασειτεχνη ψαρα.
Και αυτο το αγνοστω μηχανιμα με τετοιο βαρη ονομα με τρωει. :14:

Μετα αν ερθουμε στο θεμα υποστηριξεις.Το LOWRANGE κυκλοφορει πολλα χρονια στην αγορα και(περα απτην εταιρια που ειναι κορυφη)εχει ενα φαν ατομον που μπωρουν να σε βοηθησουν σε πολλα θεματα(ρυθμησεις,αναλησει εικονας κτλ.).

Τωρα το FURUNO εχει 2-3 ατομα που ειναι δασκαλη (καθηγητες τα παλικαρια) επανο στο ψαρεμα και στα βυθομετρα γενικοτερα.
Αλλα δεν ξερω η δεν εχω ακουσει τιποτα για τεχνικη υποστρηριξει επανο στα μηχανιματα τους.(χρειαζετε ψαξιμο)
Ειναι ακομη νεα εταιρια για τον ερασυτεχνη ψαρα!!!

Ερε αυτο το αγνωστο θα με φαει!!!!!!και τα 2 μηχανιματα ειναι κορυφη!!!

Ισως πρεπει να βρω τα αδηνατα σημεια τους,γιατη τα δυνατα σημεια τους ειναι παρα πολλα.

ευχαρηστω για το χρονο σας.(εγω θα το ψαξω το θεμα.εχω χρονο μεχρι τελους του καλοκαιριου)Θα το μελετησω ποιο πολλοι και απο πανελλαδικες χαχαχαα. :boxing:

ΥΓ.συγγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη. :hat9:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2014 19:52 #463 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μια διαπηστοση με βαση το θεμα που ανοιξα.ειναι και ας με διορθωσει καποιος οτι το LOWRANGE εχει gps με ποιο καλη ακριβεια η εστω αποκληση απτο FURUNO :rtfm:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2014 01:47 #464 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γεια σου Βασίλη , αν μένεις Αθήνα κανε μια βόλτα απο την Τέχναβα πιστεύω θα σε βοηθήσει στην επιλογή, και μετα πας και μια βόλτα απο Furuno για να έχεις και μια εικόνα απο τις δυο εταιρίες .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2014 14:14 #465 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Δυστηχος μενω Χαλκιδικη.Και δεν εχω την πολητελεια για τετοια βολτα.Αναζητηση γηνετε απο το ιντερνετ και απο φιλους,
Θεσσαλονικη δυστηχος εχει μονο καταστηματα πωλησεις.
Οταν ερθει η ωρα θα γινει τηλ παραγγελεια.!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2014 18:30 #466 από Papadatos Dimitris
Απαντήθηκε από Papadatos Dimitris στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην ομάδα,
Έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις κάποιων στα βυθομετρα ονόματα δεν χρειάζονται ...
Διαθέτω γύρω στα 350 με 400€.
Κάνω κάθετη,συρτή βυθού
Σκέφτομαι το

echo 301dv της garmin.
Τι λέτε;;
Ο ειδικός;;;

Ευχαριστώ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2014 19:30 #467 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλησπερα γιαννη (γκουρου τις lowrance) :) θελω την γνωμη σου για την φωτο αυτη

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2014 11:37 #468 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Papadatos Dimitris έγραψε: Καλησπερα στην ομάδα,
Έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις κάποιων στα βυθομετρα ονόματα δεν χρειάζονται ...
Διαθέτω γύρω στα 350 με 400€.
Κάνω κάθετη,συρτή βυθού
Σκέφτομαι το

echo 301dv της garmin.
Τι λέτε;;
Ο ειδικός;;;

Ευχαριστώ!!!

καλημερα φιλε. γιατι δεν περνεις το echo 500 η το 550. ειναι 5ιντζο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2014 12:59 #469 από Papadatos Dimitris
Απαντήθηκε από Papadatos Dimitris στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:

Papadatos Dimitris έγραψε: Καλησπερα στην ομάδα,
Έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις κάποιων στα βυθομετρα ονόματα δεν χρειάζονται ...
Διαθέτω γύρω στα 350 με 400€.
Κάνω κάθετη,συρτή βυθού
Σκέφτομαι το

echo 301dv της garmin.
Τι λέτε;;
Ο ειδικός;;;

Ευχαριστώ!!!

καλημερα φιλε. γιατι δεν περνεις το echo 500 η το 550. ειναι 5ιντζο.


Καλημέρα φίλε!

Έχω ´ψαρωσεί¨ με την τεχνολογία dv που εχει το συγκεκριμμενο..
Αλλά επειδή οι γνώσεις λίγες ζητάω την εμπειρία σας..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2014 13:11 #470 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
το εχει η garmin εδω η απο εξωτερικο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.280 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection