Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

03/01/2014 16:29 #371 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
θα ρωτησω πρωτα εαν υπαρχει τετοια περιπτωσει κ μετα θα το παραγγειλω εκτος..εαν βρω κ δωσω το αλλο εδω κ το παρω απο εδω ...ιδωμεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 16:31 #372 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
μπορεις να δεις στο δικο σου τον χαρτη εαν εχεισ χαλκιδικη στο υψος καληκρατειας μπορεις να δεις αν γινεται καποια ξερα? γιατι σε εναν χαρτι εβλεπα 2 ξερες κ εανς αλλος δινει μια ανοιχτα τισ καλληκρατειας κ εαν μπορεισ να με δωσεις τα στηγματα που τις βλεπεις εσει να τισ βαλω στο gps που εχω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 19:57 #373 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
παιδια ξαναποσταρο το ίδιο μήπως πέρασε και δεν το είδατε.
[
καλησπέρα και καλή χρονιά να εχουμε μια ερώτηση πηγα για ψαρεμα εχθες και ενώ ήμουνα αραγμενοσ και εβγαλα κατι λιθρινακια κατι γοπες και ενα σαργουδακι και ενώ υπήρχαν ψάρια απο κάτω το βυθόμετρο δεν μου δείχνε τιποτα .ψάρευα στα 60 μετρα βαθος]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 22:28 #374 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε: παιδια ξαναποσταρο το ίδιο μήπως πέρασε και δεν το είδατε.
[
καλησπέρα και καλή χρονιά να εχουμε μια ερώτηση πηγα για ψαρεμα εχθες και ενώ ήμουνα αραγμενοσ και εβγαλα κατι λιθρινακια κατι γοπες και ενα σαργουδακι και ενώ υπήρχαν ψάρια απο κάτω το βυθόμετρο δεν μου δείχνε τιποτα .ψάρευα στα 60 μετρα βαθος]

Καλησπέρα Μάκη και καλή χρονιά να έχεις, τώρα είδα το ποστάρισμα σου.
Το ευχάριστο είναι ότι δεν βλέπεις ψάρια αλλά πιάνεις ενω εμείς βλέπουμε αλλα δεν πιάνουμε...χιχιχιχι πλάκα κάνω
Να τα παρουμε τα πράγματα από την αρχή και όπου κάνω λάθος με διορθώνεις.
Έχεις το Garmin echo 150 και δεν έβλεπες τα ψάρια που έπιανες στα 60 μέτρα (ειναι αυτά που έβγαλες στην φωτογραφία,σωστά;). Το βυθόμετρο σου έχει ανάλυση pixel 256 (κάθετη) η οποία είναι πολύ μικρή γι' αυτά τα μέτρα έτσι ώστε τα ψάρια στhn φωτογραφιές (που είναι μικρά σε μέγεθος) να φανούν σαν αψίδες αυτό που θα έπρεπε να δείς ήταν κάποιες έντονες κουκίδες. Για να δεις αψίδα σε αυτά μέτρα θα πρέπει να είναι κάποιο ψάρι πάνω από 2 κιλά.
Ελπίζω να σε βοήθησα αλλά ότι θες το συζητάμε .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": makis kiriakidis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2014 02:38 #375 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γνωριζει καποιος που μπορω να βρω τους χαρτες C-MAP για το Furno GP1870F

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2014 06:30 #376 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
γιαννη μου σε ευχαριστω για της ευχεσ σου και ανταποδίδω
μαλον εκανα λαθος επιλογή βυθομετρου ,μήπως ξερης απο πια μετρα βλέπεις αψιδες
καλημερα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2014 10:53 - 04/01/2014 10:53 #377 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

\makis kiriakidis έγραψε: γιαννη μου σε ευχαριστω για της ευχεσ σου και ανταποδίδω
μαλον εκανα λαθος επιλογή βυθομετρου ,μήπως ξερης απο πια μετρα βλέπεις αψιδες
καλημερα

Καλημέρα Μάκη , τα βυθόμετρα δουλεύουν όπως και η οθονη του υπολογιστη σου δλδ οσο μεγαλύτερη αναλυση τόσο καλύτερη απεικόνιση των στόχων.Δεν είναι εύκολο να στο περιγράψω αλλά θα προσπαθήσω (το καλυτερο είναι να στο ζωγραφίσω σε χαρτή...κάποιοα στιγμη θα το κάνω γιατί ρωτάνε πολλοί φίλοι).
Λοιπόν στο δικό σου βυθόμετρο έχεις κάθετη ανάλυση 256 pixel αν πχ βρίσκεσαι στα
60 μέτρα δλδ 6000 εκατοστα τότε σε κάθε Pixel θα καλύπτει 6000 / 256 = 23,5 εκ υψος νερού αρα ενα ψάρι με κοιλια μέχρι 23 εκατοστά θα καλυπτει ένα pixel το οποοο σημαίνει ότι μπορεί να δημιουργήσει με την κίνηση του μια αψίδα . αν είναι μικρότερο πχ 15 εκατοστά θαφανεί σαν τελεία αρα δεν μπορεί να φανεί ως αψίδα.
Στα 40 μέτρα αντίστοιχα έχουμε 4000/256=15,5εκατοστά
Στα 30 .......................................... 3000/256= 11,5 (εδώ το ψάρι με 15 εακατοστα κοιλιά θα φανεί ώς αψίδα)
Στα 20 .......................................... 2000/256= 7,5 (εδώ το ψάρι με 15 εκατοστά κοιλια θα πιάνει 2 pixel αλλά πολύ πιο έντονη αψίδα !!)
Αρα τα ψάρια που έπιασες θα τα έβλεπες ως αψίδες από τα 30 και κάτω μέτρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2014 11:29 #378 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Neophytos έγραψε: Γνωριζει καποιος που μπορω να βρω τους χαρτες C-MAP για το Furno GP1870F

Καλημέρα Νεοφυτε , επικοινώνησε με τον αντιπροσωπο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2014 19:30 #379 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
γιαννη μου ήσουνα σαφεστατος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2014 20:02 #380 από stratos
Απαντήθηκε από stratos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Συμφωνω με την πιο πανω αναλυση αλλα τι γινεται με το ζουμ?
Εμενα ας πουμε ειναι αναλογικο αλλα εχει ζουμ 4x (Lowrance elite 4).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.298 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection