- Δημοσιεύσεις: 4
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
nikos έγραψε: Καλησπερα Γιαννη και σε ολη την παρεα.Γιαννη εχω ασχοληθει με πολλα ειδη ψαρεματος .Σε μεγαλα ψαρια ασχολουμαι με τον φυλακα.Εδω θελω τωρα ενα καλο βυθομετρο και σε βαθεια καθετη.Ενας φιλος που ειχε το λορανς το 8αρι , πηρε το φορουνο και επιμενει να παρω το 1670 λογω το οτι εχει και την επιλογη μου λεει που βλεπεις τον στοχο οταν ειναι κατω απο το σκαφος και την αναλυση δομης του βυθου.Ψαχνομαι και θελω να ακουω γνωμες πριν καταληξω γιαυτο και η καθε αποψη ειναι δεκτη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
fkostis έγραψε: καλησπερα στην ομαδα ειμαι ο κωστης εχω την βαρκα μου στην σκυρο και στην αθηνα κοιταω τα ψαρια στην λαικη χαχαχα
μενω ιλιον και αν θελει ο φιλος απο την πετρουπολη παρεα ειμαι μεσα μενω στην αρχη της πετρουπολεως
για βυθομετρο ψαχνω και εγω μιας και δεν ειχα ποτε και ψαρευω της απαντησεις σας και μαλλον θα καταληξω και εγω σε Lowrance HDS 5 Gen 2 .........
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλως ορισες φιλε κωστα . Το κανονιζουμε καποια στιγμη απλα ο μοναδικος ορος ειναι να μην εισαι ολυμπιακος. Ακους Κουζουπηfkostis έγραψε: καλησπερα στην ομαδα ειμαι ο κωστης εχω την βαρκα μου στην σκυρο και στην αθηνα κοιταω τα ψαρια στην λαικη χαχαχα
μενω ιλιον και αν θελει ο φιλος απο την πετρουπολη παρεα ειμαι μεσα μενω στην αρχη της πετρουπολεως
για βυθομετρο ψαχνω και εγω μιας και δεν ειχα ποτε και ψαρευω της απαντησεις σας και μαλλον θα καταληξω και εγω σε Lowrance HDS 5 Gen 2 .........
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
nikos έγραψε: Γιαννη δεν το γνωριζω αλλα θα προσπαθησω να μαθω .παιζει τοσο πολυ ρολο το ματι πιστευεις?εσυ τι βυθομετρο εχεις ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD