Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

14/02/2014 21:51 #431 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα Γιαννη και σε ολη την παρεα.Γιαννη εχω ασχοληθει με πολλα ειδη ψαρεματος .Σε μεγαλα ψαρια ασχολουμαι με τον φυλακα.Εδω θελω τωρα ενα καλο βυθομετρο και σε βαθεια καθετη.Ενας φιλος που ειχε το λορανς το 8αρι , πηρε το φορουνο και επιμενει να παρω το 1670 λογω το οτι εχει και την επιλογη μου λεει που βλεπεις τον στοχο οταν ειναι κατω απο το σκαφος και την αναλυση δομης του βυθου.Ψαχνομαι και θελω να ακουω γνωμες πριν καταληξω γιαυτο και η καθε αποψη ειναι δεκτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2014 22:20 #432 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

nikos έγραψε: Καλησπερα Γιαννη και σε ολη την παρεα.Γιαννη εχω ασχοληθει με πολλα ειδη ψαρεματος .Σε μεγαλα ψαρια ασχολουμαι με τον φυλακα.Εδω θελω τωρα ενα καλο βυθομετρο και σε βαθεια καθετη.Ενας φιλος που ειχε το λορανς το 8αρι , πηρε το φορουνο και επιμενει να παρω το 1670 λογω το οτι εχει και την επιλογη μου λεει που βλεπεις τον στοχο οταν ειναι κατω απο το σκαφος και την αναλυση δομης του βυθου.Ψαχνομαι και θελω να ακουω γνωμες πριν καταληξω γιαυτο και η καθε αποψη ειναι δεκτη.


Πριν σου απαντησω και σου πω την γνωμη μου , απαντησε μου (αν γνωριζεις) στα παρακατω.
Είχε το 8αρη με τι μάτι ; Πόσο καιρό είχε το 8αρη και πόσο καιρό έχει το Furuno ; Ποιο μοντέλο έχει της Furuno και τι μάτι ;
Επίσης οταν λες βαθιά κάθετη σε τι βάθη αναφερεσαι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2014 17:05 #433 από fkostis
Απαντήθηκε από fkostis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλησπερα στην ομαδα ειμαι ο κωστης εχω την βαρκα μου στην σκυρο και στην αθηνα κοιταω τα ψαρια στην λαικη χαχαχα

μενω ιλιον και αν θελει ο φιλος απο την πετρουπολη παρεα ειμαι μεσα μενω στην αρχη της πετρουπολεως

για βυθομετρο ψαχνω και εγω μιας και δεν ειχα ποτε και ψαρευω της απαντησεις σας και μαλλον θα καταληξω και εγω σε Lowrance HDS 5 Gen 2 .........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2014 17:20 #434 από fkostis
Απαντήθηκε από fkostis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

fkostis έγραψε: καλησπερα στην ομαδα ειμαι ο κωστης εχω την βαρκα μου στην σκυρο και στην αθηνα κοιταω τα ψαρια στην λαικη χαχαχα

μενω ιλιον και αν θελει ο φιλος απο την πετρουπολη παρεα ειμαι μεσα μενω στην αρχη της πετρουπολεως

για βυθομετρο ψαχνω και εγω μιας και δεν ειχα ποτε και ψαρευω της απαντησεις σας και μαλλον θα καταληξω και εγω σε Lowrance HDS 5 Gen 2 .........


10523-001


HDS-5 Gen2, Έγχρωμη οθόνη
5 ίντσες, Βυθόμετρο-ανιχνευτής

ψαριών, GPS, Chart plotter, βασικός χάρτης, με αισθητήρα 50/200kHz
HST-DFSBL 50/200 kHz 654 ΕΥΡΩ

www.lowrance.gr/index.files/pricelist2.htm

Το θελω για συρτη βυθου ,παραγαδι χοντρο ,ψιλο ,,καθετη για βαθια , με καλύπτει ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2014 18:21 #435 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

fkostis έγραψε: καλησπερα στην ομαδα ειμαι ο κωστης εχω την βαρκα μου στην σκυρο και στην αθηνα κοιταω τα ψαρια στην λαικη χαχαχα

μενω ιλιον και αν θελει ο φιλος απο την πετρουπολη παρεα ειμαι μεσα μενω στην αρχη της πετρουπολεως

για βυθομετρο ψαχνω και εγω μιας και δεν ειχα ποτε και ψαρευω της απαντησεις σας και μαλλον θα καταληξω και εγω σε Lowrance HDS 5 Gen 2 .........

καλως ορισες φιλε κωστα . Το κανονιζουμε καποια στιγμη απλα ο μοναδικος ορος ειναι να μην εισαι ολυμπιακος. Ακους Κουζουπη??????????????
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, fkostis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2014 22:48 #436 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
10523-001


HDS-5 Gen2, Έγχρωμη οθόνη
5 ίντσες, Βυθόμετρο-ανιχνευτής

ψαριών, GPS, Chart plotter, βασικός χάρτης, με αισθητήρα 50/200kHz
HST-DFSBL 50/200 kHz 654 ΕΥΡΩ

www.lowrance.gr/index.files/pricelist2.htm

Το θελω για συρτη βυθου ,παραγαδι χοντρο ,ψιλο ,,καθετη για βαθια , με καλύπτει ;[/quote]

Κωστα καλησπερα και καλως ηρθες στην παρεα μας.
Το HDS σε καλυπτει σιγουρα σε οτι ψαρεμα κι αν κανεις αρκει να ασχοληθεις μαζι του για να το μαθεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2014 01:40 #437 από fkostis
Απαντήθηκε από fkostis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
μανωλη ,με βλεπεις αραχτο με κοκκινη μπλουζα και κοκκινο πρόσωπο , χαμογελαστος ,τι ομαδα θα ειμαι ρε φιλε ; αλλα να σου πω και κατι καλύτερα που εισαι μαλλον παναθηναϊκός για να σε πειράζω οσοι ωρα δεν τσιμπανε χαχαχαα :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2014 23:33 #438 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γιαννη δεν το γνωριζω αλλα θα προσπαθησω να μαθω .παιζει τοσο πολυ ρολο το ματι πιστευεις?εσυ τι βυθομετρο εχεις ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2014 11:02 #439 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

nikos έγραψε: Γιαννη δεν το γνωριζω αλλα θα προσπαθησω να μαθω .παιζει τοσο πολυ ρολο το ματι πιστευεις?εσυ τι βυθομετρο εχεις ?


Καλημέρα Νίκο , το μάτι παίζει το σημαντικότερο ρόλο στο βυθόμετρο αφού είναι όπως λέει και το όνομα του τα «ματια» του βυθομέτρου. Άρα θα πρέπει να κάνω σωστή τοποθέτηση στον καθρέπτη της βάρκας ή εσωτερικά και δεύτερον να επιλέξω τα σωστά Watt.
Δλδ αν ψαρεύω βαθιά καθετή τότε το μάτι μου θα πρέπει να είναι 1 KW και μιλάω για βάθη πάνω από 300 μέτρα . Εκεί με αυτό το μάτι και σωστές ρυθμίσεις θα μπορείς να ξεχωρίσεις τους μπαλάδες «ένα προς ένα» και να καταλάβεις το μέγεθος τους!
Αν τα ψαρέματα μου είναι πιο ρηχά (φύλακας, jigging, καθετή, παραγάδι…..) κάτω από 300μέτρα θα επέλεγα μάτι 600 Watt το οποίο είναι καλύτερο γιατί έχει μεγαλύτερη γωνία εκπομπής σήματος άρα και θα σου καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια βυθού, σε αυτά τα μέτρα το 1000αρη μάτι δεν είναι το καταλληλότερο.
Εγώ είχα HDS 5 μετά πήγα στο 7αρη (Gen 1) και τώρα μαζεύω χρήματα για το 8αρη (Gen 2).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2014 22:55 #440 από fkostis
Απαντήθηκε από fkostis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Να και ,μερικές δικές μου , με σφυρίδες και συναγρίδες......

Το συνημμένο αρχείο .jpg δε βρέθηκε






γιαννη πως καταλαβαίνουμε οτι ειναι συναγρίδες ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.335 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection