Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

25/02/2014 10:46 #451 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Επειδή έχω μπεδρευτεί λίγο, το στίγμα το έβαλες εσύ στο gps και ξαναπήγες και σε έδειχνε αλλού ή το πήρες από άλλο βυθόμετρο και το έβαλες στο HDS ?


Εγώ τα έβαλα![/quote]

ΟΚ, μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί δεν μου έχει συμβεί ποτέ και έχω πάνω από 200 στίγματα στο δικό μου GPS (HDS).
Βάλε πάλι δυο - τρία στίγματα, σημείωσε βάθος και ξανατσεκάρησε το μπορει να ήταν τυχαίο γεγονός ή πρόβλημα του GPS.
Στην δεύτερη περίπτωση πάρε τηλέφωνο στην Τεχνάβα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2014 22:45 #452 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μερικές ωραίες φωτογραφίες από καλαμάρια............







Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, fkostis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2014 22:54 #453 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γιαννη στην πρωτη πρεπει να το τσακωσες το καλαμαρι η κανω λαθος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2014 23:32 #454 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε: Γιαννη στην πρωτη πρεπει να το τσακωσες το καλαμαρι η κανω λαθος.


Ναι Λουκά, είσαι γάτα φίλε μου..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2014 11:53 #455 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Πιάσιμο συναγρίδας 6 κιλων με jigging στην φωτογραφία από το HDS βλέπεται τα κεφάλια που κάνει το ψάρι στην προσπάθεια του να φύγει, μέχρι που "σκαει" και παίρνει τον ανήφορο !!!!!!


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ, Φώτης Σαρρηγεωργίου, Ντακος Χρυσοβαλαντης, loukas και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2014 22:31 - 03/03/2014 22:34 #456 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Άλλη μια φωτογραφία από το HDS .......
Καλή Σαρακοστή να έχουμε.




Και η συνεχεια


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, Νεκταριος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2014 11:17 - 04/03/2014 11:21 #457 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ωραιες εικονες.
Γιαννη jigging εκανες φιλε μου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2014 16:33 #458 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

loukas έγραψε: Ωραιες εικονες.
Γιαννη jigging εκανες φιλε μου;


Καλησπέρα Λουκά , όχι φίλε , ζόγκα με νωπό καλαμάρι στην δεύτερη εικόνα φαίνεται καθαρά. Αλλά όπως βλέπεις πήρα τα αρχ..... μου , κάτι τους φάνηκε περίεργο γιατί στην αρχή δείχνουν ενδιαφέρον αλλά μετά εξαφανίστηκαν. Μάλλον έχω καταλάβει τι και την επόμενη φορά τους την έχω στημένη.......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2014 15:40 #459 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην παρεα.
Τη γνωμη εχετε για το FURUNO GP1870F.? ^-^
Ειναι εφαμιλο μετο LOWRANGE7 GEN2.? ^-^
Ειναι στην ειδια κατηγορια?
Αυτο που μου εκανε κλικ στο furuno ειναι η δυνατοτητα που δινει σε ενα μη εξιδικευμενο χρηστη,η αναγνωση βηθου και μεγεθος ψαριων. :heart:
Και στο LOWRAGE οτι εχει πολλη καλλη εταιρια στην ελλαδα την τεχναβα,που υποστηριζει τους πελατες της. :heart:

Ο ιαπωνας ειναι και οικονομικοτερος.(και μηλαμε και για τα 2 με ματι 600W).

Οποιαδηποτε αποψη θα εκτημιθει.Ευχαριστω!!!! :angel2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2014 17:22 #460 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Bασιλη καλησπερα.
Εχω το lowrance και μπορω να σου πω πως προκειται για ενα καταπληκτικο εργαλειο με φοβερες δυνατοτητες.Εαν το μαθεις θα μπορεις να δεις και να καταλαβεις τα παντα κατω απο το σκαφος σου.Επισης οπως ανεφερες, η αντιπροσωπεια στην ελλαδα,η τεχναβα δηλαδη, σου παρεχει τα παντα,απο την αγορα μεχρι την εκμαθηση και την επισκευη(αχρειαστη να ναι).Υπευθηνος εκει ειναι ο κυριος Μανωλης Πασχοπουλος.Ο ανθρωπος απλα δεν παιζεται.Λιγοι υπαρχουν σαν κι αυτον στην ελλαδα.Μια τηλεφωνικη κουβεντα και μονο, μαζι του και θα καταλαβεις τι εννοω.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.371 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection