Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

05/02/2014 16:50 #411 από ΝΙΚΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΙΚΟΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.

Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?

Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?

Τι ματι προτεινετε?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 17:00 #412 από ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΆΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ LOWRANCE HDS5-GEN2 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΑΔΙΑ.
ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 17:58 #413 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.

Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?

Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?

Τι ματι προτεινετε?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

μην μενεις στην χωρα κατασκευης. Εχωμια μπλουζα που την εχω4 χρονια και ειναι made china και την εχω κατα ευχαριστηθει και αλλη made italy καιμου χαλασε στους εξι μηνες. δεν λεει κατι αυτο. το βυθομετρο παρτο με κλειστα ματια. βλεπεις αψιδες και με το 5αρι. τελος το σιγουρο ειναι οτι κατασκευαζεται καπου στην ασια . στη ταιβαν νομιζω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 18:06 - 05/02/2014 18:08 #414 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.

Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?

To βυθόμετρο είναι made in Mexico . Από που έμαθες ότι κατασκευάζεται Κίνα ?


Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?

Το 5αρι με το 7αρι έχουν την ίδια ακριβώς κάθετη ανάλυση, συνεπώς απεικονίζουν τις αψίδες ακριβώς το ίδιο.
Καλύτερη ανάλυση 'εχει το 8αρι ή οποία είναι ίδια με το 10αρι.


Τι ματι προτεινετε?
Το μάτι εξαρτάται από τι ψάρεμα θέλεις να κάνεις. Πχ μπαλάδες οπότε μιλάμε για πάνω από 300μέτρα τότε 1000αρι αλλιώς το 600αρι σε καλύπτει πλήρως.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 18:09 #415 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ έγραψε: ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΆΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ LOWRANCE HDS5-GEN2 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΑΔΙΑ.
ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...


Όταν λές βαθεία εννοείς πάνω από 300μέτρα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 18:52 #416 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.

Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?

To βυθόμετρο είναι made in Mexico . Από που έμαθες ότι κατασκευάζεται Κίνα ?


Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?

Το 5αρι με το 7αρι έχουν την ίδια ακριβώς κάθετη ανάλυση, συνεπώς απεικονίζουν τις αψίδες ακριβώς το ίδιο.
Καλύτερη ανάλυση 'εχει το 8αρι ή οποία είναι ίδια με το 10αρι.


Τι ματι προτεινετε?
Το μάτι εξαρτάται από τι ψάρεμα θέλεις να κάνεις. Πχ μπαλάδες οπότε μιλάμε για πάνω από 300μέτρα τότε 1000αρι αλλιώς το 600αρι σε καλύπτει πλήρως.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

κοντα επεσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 19:55 #417 από ΝΙΚΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΙΚΟΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.
Τωρα για την Κινα καπου το ειχα ακουσει σε ψαροσυζητηση.
Το ματι παει πακετο με το βυθομετρο? Ειναι σαν τα κοινα αισθητηρια καθρεφτη και το 600 και το 1000 ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/02/2014 21:04 - 05/02/2014 21:05 #418 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
:hat9:

ΝΙΚΟΣ έγραψε: Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.
Τωρα για την Κινα καπου το ειχα ακουσει σε ψαροσυζητηση.
Το ματι παει πακετο με το βυθομετρο? Ειναι σαν τα κοινα αισθητηρια καθρεφτη και το 600 και το 1000 ?


Ναι , υπάρχουν και 600 και 1000αρια ματιά που μπαίνουν στον καθρέπτη της βαρκας .
Το μάτι δεν παει πακέτο με το βυθομετρο επιλέγεις εσυ ποσά watt μάτι θέλεις .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2014 10:31 #419 από Βάκης Φιλιππαίος
Απαντήθηκε από Βάκης Φιλιππαίος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα σε όλους, είμαι νέος στη παρέα σας και από ότι βλέπω έχω πολλά να μάθω από εδώ μέσα...

αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι, αν ακόμα στις κορυφαίες κατηγορίες παίζουν τα Lowranche HDS γιατί από το 2012 που διάβασα το θέμα είναι αυτά που προτείνεται περισσότερο...

μέχρι στιγμής έχω ασχολειθεί μόνο με καθετή αλλά μελλοντικά θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες μεθόδους ψαρέματος...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2014 11:11 - 10/02/2014 11:13 #420 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Βάκης Φιλιππαίος έγραψε: Καλημέρα σε όλους, είμαι νέος στη παρέα σας και από ότι βλέπω έχω πολλά να μάθω από εδώ μέσα...

αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι, αν ακόμα στις κορυφαίες κατηγορίες παίζουν τα Lowranche HDS γιατί από το 2012 που διάβασα το θέμα είναι αυτά που προτείνεται περισσότερο...

μέχρι στιγμής έχω ασχολειθεί μόνο με καθετή αλλά μελλοντικά θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες μεθόδους ψαρέματος...

καλως ηρθες στην παρεα μας φιλε βακη καλοριζικος. λοιπον το hds ειναι ενα βυθομετρο- gps που θα σε καλυψει απολυτα σε ολα σου τα ψαρεματα. Οποτε αν βγαινεις οικονομικα το παιρνεις και ξεκινας με ενα δυνατο συμμαχο στην θαλασσα. Το σιγουρο ειναι οτι αν μαθεις να το χρησιμοποιεις σωστα [δεν ειναι και τιποτα δυσκολο αφου υπαρχουν πολλα αρθρα μεσα στο σαιτ για τισ λειτουργιες του] θα σε βοηθησει παρα πολυ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), Βάκης Φιλιππαίος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.250 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection