- Δημοσιεύσεις: 267
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε Ανδρεα γιατι εισαι τοσο ειρωνικος και απολυτος!κανεις το ιδιο πραγμα που εκανε και ο kfrank οταν ξαναρχισε η συζητηση αυτη!αυτο και κανενα αλλο στον κοσμο!!!
Εσυ Ανδρεα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ο σχεδιασμος των καλαμιων ειναι αποτυχημενος?οτι λογω οτι ειναι νεοκοπη η εταιρια ειναι τα καλαμια μαπα?ειναι λογικη αυτη?
δεν εχω καλαμι BAD BASS και ουτε και με ενδιαφερουν τα συγκεκριμενα καλαμια!ουτε συμφωνω με την αποψη οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα.
Μέχρι εδώ θα συμφωνήσω 100% μαζί σου φίλε Νίκο
Άλλωστε και ο λόγος που έγραψα στο συνγκεκριμενο τοπικ ήταν γιατί έβλεπα κάποιες απόλυτες απόψεις να γράφονται και απλα ήθελα να πω μια πιο ουδέτερη άποψη
Απλα πιστευω οτι οι χρηστες του φορουμ-ριπτες εχουν κανει ενα ας το πουμε γκετο με το οποιο υπερασπιζονται φανατικα τα αγγλικα καλαμια λες και ειναι δικες τους οι εταιριες!( η μηπως υπαρχει συμφερον!!!!)(το αντιστοιχο απο την αλλη)
Σε αυτό το κομμάτι όμως τι να σου πω δεν νομίζεις ότι αδικείς αρκετούς ανθρώπους βασιζόμενος σε μια ακραία κατ'εμε άποψη.
Και εγώ ριπτης είμαι.
Σε έκαναν τα γραφόμενα μου να πιστέψεις κάτι τέτοιο?
Συγνωμη αλλα αν υπηρχε ενας διαλογος του τυπου "αυτο το καλαμι ειναι καλυτερο γαι αυτο ,γι αυτο και γι αυτο !και τελος δεν θα ηταν καλυτερο?
τετοια ποστ νομιζω οτι καθε αλλο παρα πειθουν! η μηπως γινονται για να πειστουν οι ιδιοι οι κατοχοι?
Φιλικα Νικος
Στο τέλος όμως δίνεις ρέστα.Συμφωνώ 1000% μαζί σου με μια μικρή διάφορα κάλο είναι να γίνετε ένας διάλογος όσον άφορα τον εξοπλισμό μας φτάνει να είναι εποικοδομητικός και να ακουγότανε οι οποίες γνώμες υπέρ η κατά
Χωρίς όμως ακρότητες, προσβολές, και εικασίες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φέρτε τα παλιοκάλαμά σας να τα τεντώσουμε στο γήπεδο για να δείτε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
...................
ΡΕ ΟΥΣΤ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD