Υ.Γ. Κώστα, να σε μπινελικώσω λίγο, έτσι για να θυμηθούμε τα παλιά?? Ρίχτα μου κι εσύ, να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα.
Ανδρέας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ανδρεα,ουτε καν καποιος που μπορει να σας συναγωνιστει σε γνωσεις χωραφιων αλλα σε επιπεδο συζητησης κυριοι ειστε ανεπαρκεις.Αλλο τί λεει η γλωσσα αλλο τη γραφει το πληκτρο του Η/Υ.
Ειστε οι αγνωστοι γνωστοι ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικοι τυποι που μονο να βριζετε γνωριζετε και αυτο γιατι δεν εχετε καταφερει τιποτα απο αυτα που θελατε και νομιζετε οτι η δικη σας απαξια θα εμποδισει αλλους να θελουν και να προσπαθουν.
Προθεση σας δεν ηταν να θιξετε τα Χ καλαμια αλλα εμας(εγω 2εχω) που τα χρησιμοποιουμε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Υ.Γ4. Παυλο,δεν μπορει να εχουμε ολοι δικαιο.Μην γενικευεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ανδρεα,ουτε καν καποιος που μπορει να σας συναγωνιστει σε γνωσεις χωραφιων αλλα σε επιπεδο συζητησης κυριοι ειστε ανεπαρκεις.Αλλο τί λεει η γλωσσα αλλο τη γραφει το πληκτρο του Η/Υ.
Ειστε οι αγνωστοι γνωστοι ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικοι τυποι που μονο να βριζετε γνωριζετε και αυτο γιατι δεν εχετε καταφερει τιποτα απο αυτα που θελατε και νομιζετε οτι η δικη σας απαξια θα εμποδισει αλλους να θελουν και να προσπαθουν.
Προθεση σας δεν ηταν να θιξετε τα Χ καλαμια αλλα εμας(εγω 2εχω) που τα χρησιμοποιουμε.
ειμαι και εγω ενας απο τους (ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικους,υβριστες) τυπους του χωραφιου, εχεις ομως βρει καποιο ποστ μου που να χρησιμοποιω εις βαρος σου τους παραπανω χαρακτηρισμους? εσυ γιατι το κανεις ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Είναι πολύ άδικο να εκφράζεσαι έτσι Νίκο και να παίρνει η μπάλα όλους τους παλιούς, αλλά δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί έχεις δίκιο σε όσα λες με βάση την συμπεριφορά κάποιων "παλιών".
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD