Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

05/11/2008 12:07 #111 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Καλημέρα φίλοι μου :)

Eιλικρινά, προβληματίζομαι να καταλάβω γιατί τόση αντιπαράθεση - και εν μέρη και αντιπάθεια - μεταξύ φίλων των συγκεκριμένων καλαμιών και των 'αντιπάλων' τους, Στις 20 Σεμπτεμβρίου κάποιος φίλος ανέβασε το θέμα ρωτώντας να μάθει πληροφορίες για τα συγκεκριμένα καλάμια, και απο εκεί και μετά
άρχισε ο καυγάς μεταξύ των μέλων, ρε παληκάρια ως προς τι όλη αυτή η 'βαβούρα' γύρω απο διαφιμήσεις, marketing, ετερείες - καλές η κακές, ευρωπαϊκές η Γιαπωνέζικες - καλάμια για 'στίβο' η για παραλία, φθηνά η ακριβά, δεν νομίζετε πως εδώ αυτό που είναι το επίκεντρο είναι το αγαπημένο μας ψάρεμα ; Δεν νομίζετε πως ο καθένας μπορεί να έχει ότι εκείνος θεωρεί πως εξυπηρετεί τις ανάγκες του - η και το μυαλό του - ; δεν νομίζετε πως ο καθένας μπορεί και έχει κάθε δικαίωμα να ξοδεύει και 300 και 500 και 1500 ευρώ αν μπορεί να τα διαθέσει ;πιστεύω πως ο κάθενάς μας έχει την αποψή του για τον εξοπλισμό του, και σίγουρα τις περισσότερες φορές είναι υποκειμενική, όμως αρκεί να έχουμε τ'αυτιά μας και τα μάτια μας ανοιχτά και να είμασται δεκτικοί, και να μπορούμε σαν άτομα να κάνουμε σωστή αξιολόγηση τόσο των όσων ακούμε,και όσων βλέπουμε, αλλά και απο ποιόν τα ακούμε η τα βλέπουμε.

Προσωπικά δεν έχω ιδέα απο 'αγωνιστικές ρήψεις' και με πιάνει 'δέος' όταν ακούω για κάποιο παληκάρι που έκανε βολή στα 240 μέτρα !!! ενώ εγώ μετά βίας μπορώ να ξεπεράσω τα 110-120, πόσο μάλλον να επιλέξω να αγοράσω ένα καλάμι που να είναι για τέτοια δουλειά, δεν νομίζετε πως θα είναι αν μην τι άλλο βλακεία μου ; επειδή όμως εγώ δεν θα το έχω στην κατοχή μου, δεν σημαίνει πως επειδή το έχει κάποιος άλλος θα τον κατηγορήσω γι'αυτό, τό ίδιο συμβαίνει και με τα αναφερόμενα καλάμια, δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά ακούω πως είναι καλά για την δουλειά που προορίζονται, είναι όμως κατά την δική μου γνώμη 'τσιμπημένα' στο κόστος, αν και γνωρίζω κι'εγώ τον φίλο Δήμο που τα εισάγει δεν έχω τέτοιο στην κατοχή μου ακόμα, και επειδή  αναφέρθηκε πως ο τρόπος που κάνει ο παραπάνω εισαγωγέας την πολιτική πώλησης είναι επιθετικός, δεν βλέπω κανένα κακό σε αυτό, επαγγελματίας είναι ο άνθρωπος και υποστρηρίζει την δουλειά του - και χωρίς να θέλω να φανώ βασιλικότερος του βασιλέως - όσες φορές επισκέφθηκα το κατάστημά του, παρ'ολο που δεν είμασται φίλοι, μέ κέρδισε με τον τρόπο που συμπεριφέρετε, και με την φιλικότητα που σε υποδέχετε, τώρα αν διέθετα τα χρήματα  σίγουρα θα αγόραζα καλάμια απο εκείνον, γιατί όπως και να το κάνουμε όλλοι μας έτσι αγοράζουμε, απο αυτόν που μας αρέσει ψωνίζουμε, ακόμα κι'αν είναι και λιγάκι ακριβότερος απο κάποιον άλλον.

Τώρα όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που έχουν ακουστεί εδώ μέσα - και εδώ θέλω να εστιάσω - θα ήθελα να πως φιλικά προς όλλους πως με οξύτητες και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς δεν γίνετε κουβέντα, με αποτέλεσμα το μπάχαλο που παρατηρήθηκε ανάμεσα σε 'συναδέλφους' ; ψαράδες,  να κάνει πολλούς απο εμάς που δεν διαθέτουμε την απαιτούμενη εμπειρία επάνω σε όρους όπως ' rodbuilding ' (αν το έγραψα σωστά ) και που ίσως περιμέναμε με αφορμή αυτό το post να μάθουμε κάποια πράγματα απο τους 'ειδήμονες' του χώρου, να παραιτηθούμε απο την συζήτηση και να είμασται παρατηρητές μιας κατά την γνώμη μου στείρας και ανούσιας αντιπαράθεσης , για το αν το τάδε η το δείνα καλάμι τρίσπατο, η πολύσπαστο, είναι καλύτερο η χειρότερο, αντί να μας πεί κάποιος που έχει τις γνώσεις πως  σχεδιάζετε, πως 'στήνετε' ένα καλάμι, πως γίνονται οι μετρήσεις του, πως εν τέλη καταλήγει στα χέρια μας και κάτω απο ποιές προϋποθέσεις ένα καλάμι ψαρέματος θεωρείτε 'καλό' η 'κακό' μείναμε να παρακολουθούμε διαλόγους του τύπου ( Γκαραγκιοζάκια , άσχετοι, μείνε να κλάνεις,παλιοκάλαμα κλπ κλπ ) αν νομίζετε αγαπητοί φίλοι ένθεν και κείθεν πως έτσι συνισφέρετε σε ενα εποικοδομιτικό διάλογο με στόχο την ενημέρωση των νεώτερων, αλλά και την αποδοχή των απόψεών σας στους υπολοίπους, θα μου επιτρέψετε να πως πως κάνετε λάθος, ποτέ μια αντιπαράθεση σε τέτοιο ύφος δεν μπορεί να προσφέρει ενημέρωση η μεταφορά γνώσεων και να γίνει αποδεκτή απο το σύνολο, ακούστηκε απο φίλο πώς : Δεν μπορώ να πω την γνώμη μου ; ασφαλώς και μπορεί και πρέπει να λέει την γνώμη του ο καθένας, αλλά και ό ίδιος φίλος  υπερασπήστηκε με μανία - και ίσως και λίγο τραβηγμένα - την αποψή του περί του αντιθέτου : το υπάρχουν καλάμια 'διαμάντια' αλλά δεν μας εξηγεί πως  ένα καλάμι μπορεί να χαραχτηρηστεί 'διαμάντι' και γιατί, εγώ αυτό θα περίμενα να μου πεί, επίσης ποιός είπε πως 'νεόκοπες' ετερείες δεν μπορούνε να έιναι πρώτες ; πόσο δύσκολο είναι στην εποχή μας να αποκτήσει κανείς τεχνογνωσία ; και γιατί θα πρέπει μια ετερεία να μπαίνει σε αγώνες αν οι πωλήσεις της βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα και το κοινό που θέλει να επεθύνετε και το έχει δεν αποτελείτε απο ρίπτες αλλά απο απλούς ψαράδες μέ κάποια 'φετίχ'  ίσως, αλλά και έτσι δεν βλέπει τον λόγο να μπεί σε μια τέτοια διαδικασία ; και γιατί μια ετερεία που στοχεύει σε ρίπτες και αγωνιστικά ψαρέματα θα πρέπει να κατακρίνετε απο τους άλλους ;

Επίσης θα ήθελα να πω τελειώνοντας πως ασφαλώς και ένας αθλητής πρέπει να είναι πρεσβευτής του αθλήματος που εκπροσωπεί, και να έχει το ανάλογο ύφος και ήθος, γιατί καλώς η κακός, έχει το προνόμιο να ξεχωρίζει με το ταλέντο του και να γίνεται 'ίδαλμα' για κάποιους που τον παρακολουθούν, ωστόσο αυτή 'δημοσιότητα' έχει και 'υποχρεώσεις' που θα πρέπει ο κάθε αθλητής - η κάθε διάσημος - να σεβαστεί απέναντι σε αυτούς που τον χειροκροτούν στις προσπάθειές του, και του δίνουν την δύναμη να συνεχίζει να χαρίζει στον εαυτό του νέα ρεκόρ, και στους υπόλοιπους γνώσεις.   

Αγαπητοί φίλοι σεμνά και ταπεινά,τα καλάμια είναι για ψάρεμα και όχι για καβάλημα.

Πάντα με φιλική διάθεση
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 13:31 #112 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Πασχάλη στα δύο κομμάτια που παρέθεσες από προηγούμενο ποστ μου τα έκοψες, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα τους ελαφρώς. Όταν λέω αν θα κάψεις τα καλάμια σου απαντώ αμέσως και λέω πως μάλλον όχι. Τα καλάμια σου είναι κορυφαία και η δεύτερη-τρίτη θέση σε αγώνα δεν τα κάνει να χάνουν την αξία τους. Οπότε λέμε τα ίδια και χαίρομαι γι'αυτό.
Στο θέμα του rodbuiding πραγματικά δεν με απασχολεί Πασχάλη το πως γίνεται ένα καλάμι. Έχω άλλα ενδιαφέροντα και το ενδιαφέρον και η γνώση μου για τα καλάμια επικεντρώνεται και εξαντλείται στο αν το καλάμι είναι ποιοτικά ανάλογο με τα χρήματα που θα μου κοστίσει. Αν δώσω 50 ευρώ θέλω να είναι το καλύτερο στα 50 ευρώ αν δώσω 1000 ευρώ, επίσης.
Το θέμα ήταν η γνώση καθε αυτή. Ο όποιοσδήποτε γνωρίζει ότι μαλακία και να ναι, έστω και παπαγαλία να έμαθε πέντε πράγματα είναι ειδήμων. Και να η έπαρση αμέσως. Γι' αυτό έφερα το παράδειγμα με μένα, ή με τον πυρηνικό φυσικό.(παρεπιπτόντως ο γηπεδόμαγκας δεν έχω ακούσει να έχει κατασκευάσει κανένα αξιόλογο καλάμι, οπότε η γνώση του είναι θεωρίες, ειρωνεύται και μιλά σαν παπαγάλος έτσι κι αλλιώς).
Δηλαδή σύμφωνα με την λογική αυτή, αυτοι που κατασκευάζουν τα zziplex, century etc πρέπει να μας έχουν για μπάτσες και μεις να τους γλείφουμε τα π@π@ρια.
Γιώργο Τσεντελιέρο η συζήτηση γίνεται σε χαλαρά όρια. Αν συνεχιστεί κι άλλο θα ξεφύγει. Οπότε δύο επιλογές έχω. Ή δεν συνεχίζω πάνω στο θέμα αυτό ή λόγω του ότι έλυσα το οικονομικό μου πρόβλημα από μικρός και δεν μου είναι βάρος μπορώ να πληρώσω όποιον θέλει (σε λογικά πλαίσια πάντα δεν θα πληρώσω μπούρδες ακριβά, η ζαργάνα πιάνει άλλη τιμή από την συναγρίδα) για να σταματήσει να με πρήζει. Μεγάλοι είμαστε και δεν πρόκειται να τσακωθούμε και να πιαστούμε στα χέρια. Πιστεύω πως με 100-200 ευρώ πάνω κάτω θα χαλαρώσει το κλίμα. Και δώρο τα μεταφορικά όπως συνηθίζεται να λέγεται και εδώ.
Πασχάλη σε χαιρετώ και ελπίζω να τα ξαναπούμε γιατί έχεις γνώση, άποψη και επίπεδο και τα απλώνεις στο γήπεδο. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 13:33 #113 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
εσυ αγορι μου(Αντρεα) δεν πεζεσαι. ολοι την γνωμη μας λεμε, αλλα εσυ το παρακανες  με τις βρησιιμηες και τισ βρησιες σου. εαν εχεις διαβασει τα ποστ μου, ολα τα καλαμια bad bass που εχω, τα εχω αγορασει στην κανονικη του τιμη και με το παραπαβω και απο ελλαδα μαλιστα. μηπως τελικα εσυ εισαι αυτος που γλυφεις εταιριες? σου ειπα και πρην μην κρινεις και μην θυγεις ατομα που δεν γνωριζεις. παρε την γκλιτσα σου και παρε τα βουνα, γιτι μονο για βοσκος μου κανεις. ατε να δουμε. που θα μας πεις και γλυφτες, δεν ντρεπεσε. μονο εσυ ξερεις να πετας βαρυδι. ελεος. ποσο ψωνιο εισαι τελικα?????? και το επομενο καλαμι που θα αγορασω, ειναι bad bass γιατι ειμαι πολυ ευχαριστιμενοουμενος με τα προηγουμενα και δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2008 13:47 #114 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Το τοπικ κλειδωνει μεχρι να ηρεμησουν ολοι  :bye:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 11:16 #115 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Το τοπικ ξεκλειδωθηκε...

Γιατι πρεπει σωνει και καλα οταν μιλαμε για καλαμια,
οδηγους,πετονιες κι αλλα καλουδια να απευθυνομαστε
προσβλητικα προς τους συναδελφους?
Αξιζει ολος αυτος ο συρφετος των μαραφετιων να σας κανει
να χαλατε τις καρδιες σας?
Σπαστε τα,καψτε τα,διαλυστε τα ρημαδια αν ειναι να σας
χαλανε τις καρδιες.
Αφηστε τα να κουρευονται βρε παιδια και δωστε εμφαση σε
μια καλη κουβεντα,αξιζει παντα τον κοπο και τον χρονο.
Οσοι κακομιλησατε να ζητησετε συγνωμη αλλιως για μενα
κι ισως και για την πλειοψηφια δεν αξιζετε δεκαρα.
Μπηκατε σε ξενα σαιτς,πηγατε σε σεμιναρια,μαθατε πολλα
πραγματα κι αντι να τα διαθεσετε στα αδελφια σας εσεις κοιτατε
ποση δοξα ποση φημη ποση ...σας πρεπει.
Τιποτα δεν σας πρεπει,εργατακια του ψαρεματος ειστε,ισοι μεταξυ
ισων,και μην φωναζετε δεν ακουει κανεις τιποτα.
Αριστα στα τεχνικα και μηδεν στον πολιτισμο,μην το επιτρεψετε δεν
το αξιζετε!



:give_heart:






Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 12:36 #116 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
"Μπηκατε σε ξενα σαιτς,πηγατε σε σεμιναρια,μαθατε πολλα
πραγματα κι αντι να τα διαθεσετε στα αδελφια σας εσεις κοιτατε
ποση δοξα ποση φημη ποση ...σας πρεπει.
Τιποτα δεν σας πρεπει,εργατακια του ψαρεματος ειστε,ισοι μεταξυ
ισων,και μην φωναζετε δεν ακουει κανεις τιποτα.
Αριστα στα τεχνικα και μηδεν στον πολιτισμο,μην το επιτρεψετε δεν
το αξιζετε!"

Κώστα, επειδή δεν μου αρέσουν όλα αυτά που έγραψες, κατα πρώτον επειδή γενικεύεις και κατά δεύτερον γιατί μηδενίζεις, έχω να σου προτείνω τό εξής.

Ανασκεύασε τα προηγούμενα και αναφέρσου προσωπικά ΜΟΝΟ σε εμένα. Δεν είναι σωστό να παίρνει η μπάλα όλους, για τις δικές μου προσωπικές απόψεις. Γράψε λοιπόν, Ο ΖΖΑRGANAS δεν έχει πολιτισμό κλπ.

Με ξέρεις αρκετά χρόνια και επειδή είχαμε και μαζί μια μακρόχρονη αντιπαράθεση, μην αδικείς τον εαυτό σου. Δεν χρειάζομαι υπερασπιστές, ούτε έχω κανένα ζόρι να απαντήσω και σε ολόκληρο το site, αν χρειαστεί.

Άσε λοιπόν όλους τους άλλους απ' έξω και ας κριθούμε όλοι από τα γραφόμενά μας.

Το θέμα αυτό με τις εταιρείες, ξέρεις πολύ καλά ότι είναι μια επανάληψη την οποία βλέπουμε κάθε χρόνο.

Είναι λοιπόν θεμιτό κατ' εσάς να γράφουμε διθυράμβους για τις εταιρείες, αλλά κατακριτέα η οποιαδήποτε αρνητική γνώμη. Εγώ λοιπόν θα γράφω τα κακώς κείμενα, και ας γίνομαι κόκκινο πανί. Εξάλλου αντέχω ακόμα.

Αυτά τα ολίγα και περιμένω τώρα που ξανάνοιξε το τόπικ, να δούν όλοι πιο ψύχραιμα το θέμα και να δεχτούν και την περί εναντίου άποψη.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς (λόγω του πρότερου μάχιμου βίου μας)

Ανδρέας





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 13:08 #117 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Γεια σου Ανδρεα
Μια συζητηση,κρινεται απο το αποτελεσμα της και δυστυχως το αποτελεσμα της συγκεκριμενης  ειναι 0
Δεν θα μιλησω για εταιρειες και για αγωνες αλλα μονο για τον τροπο που διεξαχθηκε η παραπανω κουβεντα
Ολοι ειχατε δικιο και ολοι το χασατε!
Δικιο ειχατε, γιατι ολων οι αποψεις εινα σεβαστες (ανεξαρτητα αν ειναι αντιθετες μεταξυ τους),το χασατε ομως με τις υβρεις!!!

Πιστευω να συμφωνεις σε αυτο!!

Φιλικα
Παυλος :bye:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 13:39 #118 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Το θέμα αυτό με τις εταιρείες, ξέρεις πολύ καλά ότι είναι μια επανάληψη την οποία βλέπουμε κάθε χρόνο.

Είναι λοιπόν θεμιτό κατ' εσάς να γράφουμε διθυράμβους για τις εταιρείες, αλλά κατακριτέα η οποιαδήποτε αρνητική γνώμη. Εγώ λοιπόν θα γράφω τα κακώς κείμενα, και ας γίνομαι κόκκινο πανί. Εξάλλου αντέχω ακόμα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς (λόγω του πρότερου μάχιμου βίου μας)

Ανδρέας



Τοσο η αρνητικη κριτικη οσο και η θετικη αν βασιζεται σε στοιχεια πρεπει να γινεται προς
οφελος ολων.Οταν ομως δεν υπαρχουν στοιχεια (συνηθως ολο και  κατι υπαρχει...) ειτε ο
αναγνωστης δεν ειναι σε θεση να παρακολουθησει τα στοιχεια (προσεξε ειναι το πιο συχνο !)
τοτε καθηκον ειναι να αναλυουμε οσο γινεται πριν  οπλοπολυβολησουμε με βελη + και -.
Κατα κανονα οποιος δεν καταλαβαινει κινειται εξ αρχης επιθετικα. Ειναι μια κακη νοοτροπια.
Την λαμβανουμε υπ οψη μας? Ειμαστε  προετοιμασμενοι να μην παρεξηγησουμε?
Εξεταζουμε αν υπαρχει εδαφος να σπειρουμε η βαμος κι οποιον παρει ο χαρος?
Εχω γραψει απο ιδρυσης σαιτ κι εγω δεν ξερω ποσα τοπικς αρθρα κτλ (μετρα οταν εχεις χρονο
εγω εχω χασει το λογαριασμο) και ποτε δεν απευθυνθηκα προσωπικα σε
κανενα με θυμο διοτι δεν βλεπω μπροστα μου ατομα φιλους γνωστους κτλ βλεπω
ψαρεμα...ΨΑΡΕΜΑ...κι αμα ειναι οκ θα πω οκ κι αμα ειναι μαλακια θα πω μαλακια αλλα οχι
καταμουτρα στον ανθρωπο τι μου φταιει αν ετυχε να εχει αλλη αποψη κεφαλια δεν παιρνει κανεις εδω. 
Τι εχει δειξει η εμπειρια τοσα χρονια εδω? Οτι αλλιως ξημερωνει αλλιως μεσημεριαζει
κι αλλιως βραδιαζει. Ρεουν ολα και το θεμα ειναι να ρεουν προς οφελος των πολλων μελων
κατι το οποιο ειναι συζητησιμο. Υπαρχει σαφεστατα επικοινωνιακο προβλημα. Ειναι λυπηρο
αλλα πολλα μελη εχουν τρελλες γνωσεις αλλα δεν μπορουν δεν ξερουν δεν θελουν δεν
καταδεχονται δεν ανεχονται δεν..δεν....να δωσουν το θησαυρο τους. Κι ετσι συνηθως μενει και
σκονιζεται στα συσταρια η στην καλυτερη  μοιραζεται σε μικροπαρεες οπου μαλλον στραφι παει... :sad:










Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 15:17 #119 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Σηκωσε τα ματια ο δασκαλος,κοιταξε,και εβαλε απουσια στην ουσια..

Παντα το καναμε αυτο..
Στραβωνομαστε με τα κοματα χανουμε την ουσια της πολιτικης.
Στραβωνομαστε με τις φανελες χανουμε την ομορφια του αθλητισμου..
Στραβωνομαστε με τα παραμανοστριφταρα χανουμε τη μαγεια του ψαρεματος..
Εχει στραβωσει κι'ο γυαλος και κοντευουμε να πνιγουμε..
Εγω ειμαι ασχετος απο ανθρακονηματα και οδηγους φουτζι,θες να εισαι μαγκας και μαστορας φιλε μου
φτιαξε την αρματωσια σου πονηρα και τραβα στα ψαρια ,ποσοι τρωμε τα μαυρα μουτρα μας με τα
μπλαζε εργαλεια και δε το λεμε ουτε του παπα και νασου ο παππους με τη ροδα και το πασσαλακι
στα 10 μετρα βγαζει τη τσιπουρα με το παστωμενο φαραω...
Κοντευει να γινει το ψαρεμα σαν αυτες τις ταμπελες του ΕΚΕΠ για τις εκθεσεις.."μονο για εμπορους" που ελεγε και ο πανουσης μια εποχη..
Το κακο ειναι οτι μπηκαμε και μεις στο λουκι του "εμπορα" και χουμε καταντησει σαν τις γκομενιτσες που χαλβαδιαζουν τις κρεμες στου Χοντου
με τα οχταωρα τρομαρα μας..
Δεν εχω τιποτα με αυτους που εχουνε μαγαζια με ειδη αλιειας,υπαρχουν και πολλοι που αγαπανε αυτο που κανουν θα σου πουν το σωστο
και οχι το δρακακι για να πουλησουν,το θεμα ειναι εμεις τι κανουμε..
Θελει την εξειδικευση,θελει τη μαστορια του ναι ρε παιδια αλλα οπως και στα χαρτια οποιος παντρευεται το φυλλο του αργα η γρηγορα τονε
παιρνει ο διαολος για τα καλα..

Χεσ**να εχω τα μπαντ μπασ χεσ**να και τα ζζιπλεξ
τα ψαρια εξαφανιστηκαν και πανα κανω τριπλεξ..(καρδιας) :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 17:39 #120 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Παύλο καλησπέρα,
συμφωνώ μαζί σου όπως προείπες.

Το θέμα ξεκίνησε με τίτλο BAD BASS. Καλούμεθα να λοιπόν να κάνουμε κριτική (θετική ή αρνητική). εεε εγώ έκανα αρνητική, δικαίωμά μου αναφαίρετο. Με βρίσανε και έβρισα. Τόσο απλό, λάθος αλλά απλό.

Εξάλλου οι παλιότεροι με γνωρίζουν πολύ καλά και ξέρουν ότι βρίζω και ότι τα χώνω άσχημα. Τώρα το έμαθαν και οι νεότεροι. Έτσι είμαι, τι να κάνω.

Εγώ τουλάχιστον απολογήθηκα. Περιμένω να κάνουν το ίδιο και οι απέναντι.

Και να πάρω πίσω τους χαρακτηρισμούς, η άποψή μου για τα καλάμια και την τιμή τους, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.

Όποιος θέλει ας συνεχίσει ΕΔΩ με επιχειρήματα ΒΑΣΙΜΑ και όχι αερολογίες.

Υ.Γ. Κώστα, να σε μπινελικώσω λίγο, έτσι για να θυμηθούμε τα παλιά?? Ρίχτα μου κι εσύ, να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα. :crazy:

Ανδρέας



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.203 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection