Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

06/05/2009 13:08 #231 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΟΧΙ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΙΑ ΔΙΗΜΕΡΟΥ 5 ΑΤΟΜΩΝΜΕ ΚΑΘΕΤΗ ΚΑΙ ΣΚΕΤΗ ΓΑΡΙΔΑ ΦΡΕΣΚΙΑ .ΟΥΤΕ ΜΑΛΑΓΡΕΣ ,ΟΥΤΕ ΨΑΡΟΤΡΟΦΕΣ,ΚΛΠ.ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 17 KG.


AN είναι έτσι ,συγχαρητήρια για την ψαριά σας και καλοφάγοτα... :ok:
καλό είναι για αποφυγή παρεξηγήσεων να γράφουμε λεπτομέρειες για την ψαριά που ποστάρουμε...τρόπο ,συνθήκες ψαρέματος,δόλωμα..έτσι ευχαριστιώμαστε και εμείς που τα βλέπουμε σαν να είμασταν παρέα στο ψάρεμμα.. :yes3:

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 13:44 #232 από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu)
Απαντήθηκε από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χμμμμμ..... κατι δεν μου παει καλα...
Και να εξηγηθω.

Το θεμα ειναι εαν την ποσοτητα των αλιευματων που ειδαμε την εβγαλε 1-2-5...50 ατομα? Δηλαδη τωρα που απ' οτι μαθαινουμε εχει βγει απο 5 ατομα οποτε βαση του γραμματος του νομου δεν υφισταται παρανομια ολα ειναι μελι γαλα και δεν τρεχει τπτ??
Δηλαδη τωρα δεν υφισταται ζημια? Ενω εαν ειχαν αλιευτει απο ενα η δυο ατομα θα ειχαμε προβλημμα???

Δεν υπαρχει λογικη συνεχεια σ αυτα, η τουλαχιστον δεν την βρισκω εγω...

Για μενα προσωπικα ολα αυτα που λεγονται κατα καιρους για τα μεγεθη, κιλα κλπ ειναι λογια του αερα. Το νοημα δεν ειναι να ειμαστε στο γραμμα του νομου αλλα στην ουσια. Προσωπικα θεωρω οτι η ιδια ζημια συντελεστηκε είτε ψαρεψαν 50 ατομα ή ενας.

Δεν υπαρχει λυση καμια οσο και να σκοτωνομαστε και να ερχομαστε σε αντιπαρεθεσεις... Ολα ειναι θεμα παιδειας και αυτοσεβασμου. Οσο αυτα απουσιαζουν δεν προκειται να γινει τιποτα.
Ο καθενας μπορει να κανει ο,τι θελει.. Απο τη στιγμη που το μονο φραγμα μπορει να το μπει απο τη συνειδηση του καθενος ειναι αυταπατη να θεωρουμε οτι μπορει κατι να αλλαξει σε ολα αυτα εαν πρωτα δεν αλλαξουμε εμεις οι ιδιοι πρωτα. Βημα - βημα....

Αυτα δεν αναφερονται πουθενα συγκεκριμενα αλλα απο την αλλη αναφερονται και σε ολους οσους νομιζουν οτι τους αγγιζουν..

Φουντουλακης Νικος.

-Martin Luther King: «Η γενιά μας θα πρέπει να απολογηθεί όχι τόσο για τις κακές πράξεις των μοχθηρών ανθρώπων, όσο για την αποτρόπαιη σιωπή των καλών ανθρώπων»

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 14:57 #233 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νίκο,,,

κατά την άποψή σου πάντα ...
ΤΙ θα έπρεπε να κάνουν οι 5 φίλοι ψαράδες?



Υ.Γ όσο για το Νόμο ...ας ξεκινήσουμε από κει (άποψή μου )..γιατί έχουμε ξεφύγει
      και θα φθάσουμε σιγά σιγά και στην ουσία...βήμα βήμα όπως γράφεις..!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 16:12 #234 από petranij
Απαντήθηκε από petranij στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε νικο καταρχας για ποιους νομους μιλαμε σ'αυτο το κρατος ?
για την ανεμοτρατα που ψαρευει 50 μετρα απο την ακτη δεν τρεχει τιποτα¨?
για αυτους που ψαρευουν με ψαροτροφες και ιχθυελαια ουτε και γιαυτους τρεχει κατι (και μετα τα τρωνε)
για αυτους που ριχνουν δυχτια ενω απαγορευονται?
για δυναμιτες δεν το συζητω.........
για τα παραγαδια με διακοσια αγγιστρια?
για το οτι πληρωσα προστιμο στο λημεναρχειο γιατι δεν ειχα μαζι μου την ασφαλεια του σκαφους
(την εστειλα μετα με fax στο λιμεναρχειο και παρολα αυτα πληρωσα προστιμο)
Ε λοιπον εχεις δικιο φταιω γιατι εβγαλα 5 κιλα ψαρια παραπανω χιλια συγνωμη παιδια φταιω....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 16:17 #235 από petranij
Απαντήθηκε από petranij στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟΙ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 16:24 #236 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καποιοι ομως πρεπει να κανουν την αρχη για να σταματισει αυτο το μπαχαλο!Προχτες που ψαρευα ηρθε ενας μ......κας και εριξε διχτυα 50 μετρα απο την ακτη,πηρα το 100 για να μαθω το νουμερο του λιμεναρχειου της περιοχης μου το δωσανε πηρα τηλ. και τους ειπα οτι ειναι ενας και ψαρευει με δυχτια 50 μετρα απο την ακτη και μου λεει οτι επιτρεπεται αυτο που εκανε.Ωραιοι νομοι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 16:41 #237 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:bye:Γεια σας συναδελφοι..... εγραφηκα στο forum επηδει αισθανομουν την αναγκη, να μοιραστω την χαρα που μου δινει η Γαλανη,  αλλα με ανθρωπους που δεν με ξερουν.

Και αυτο γιατι οσοι με ξερουν, το μονο που τους ενδιαφερει ειναι......το πως, που, με τι, τι ωρα,κ.λ.π....
Οι περισοτεροι πονηρα σκεπτομενοι ο νοων νοειτω.....{λες και ειμαι υποχρεομενος να τους πω τα παντα, και ας μην τους ξερω, η λες και τα ψαρια ειναι οι εχθροι μας και μολις τα βρουμε πρεπει να φωναξουμε απαντες.}

Χωρις να αποκλειω καποιους καλους φιλους,που χαιρομε να μοιραζομε εμπηρειες μαζι τους.

Σας αναφερω αυτα,, για να καταλαβεται γιατι λεω, πως ηθελα να μοιραστω την χαρα μου με ανθρωπους που δεν με ξερουν.

Ερχονται καποιοι και λενε, πολλα τα ψαρια,γενεοκτονια,δεν εχει σημασια ποσα ατομα ψαρεψαν,.κ.λ.π.....
λες και ολοι αυτοι ειναι οι απολυτος νομιμοι,η ο αλλος,εβγαλε 7,5 κιλ ψαρια και ειναι λιγο παρανομος, καποιος λεει περι 5 κιλων.

Ενταξει εμεις δυο ατομα πιασαμε παραπανω....συχγαριτηρια πιασατε τους εγκληματιες....βλεπετε το δεντρο και δεν βλεπετε το δασος.

ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑ?? ε δεν ειμαστε καλα....τοσος ντορος για μενα?????? γιατι δεν κανετε το ιδιο και για τις τρατες, που εχουν ρημαξει τις θαλλασες ?,γιατι δεν βγαινετε στα λιμανι να σταματησετε τους παρανομους παρακτιους που καλαρουν καθε βραδυ?

Λιμενικος ελεγχος?????????????!!!!!!!!!!! παρακαλαω να υπαρξει....αλλα για ολλους , και συνεχομενος,...

Δικαιωμα σας ειναι να κανετε κριτικη.........και οπως ειπε καποιος δημοκρατια εχουμε.

Τελος απο οτι καταλαβα μαλλον εχω δημιουργισει προβλημα στο foroym, και δεν θα ξανα ποσταρω.... :thank_you2:
και ευχαριστω που με ανεχτηκατε.

1Υγ.μπορει καποιος να πει.... γιατι δεν μας αδειαζεις την γωνια ρε ΠΑΡΑΝΟΜΕ????!!!!
    επηδει γνωρισα εδω μεσα καποια καλα φιλαρακια.

2Υγ.Αν ομως πρεπει.......θα το μαθω... 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 17:04 #238 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

φιλε νικο καταρχας για ποιους νομους μιλαμε σ'αυτο το κρατος ?
για την ανεμοτρατα που ψαρευει 50 μετρα απο την ακτη δεν τρεχει τιποτα¨?
για αυτους που ψαρευουν με ψαροτροφες και ιχθυελαια ουτε και γιαυτους τρεχει κατι (και μετα τα τρωνε)
για αυτους που ριχνουν δυχτια ενω απαγορευονται?
για δυναμιτες δεν το συζητω.........
για τα παραγαδια με διακοσια αγγιστρια?
για το οτι πληρωσα προστιμο στο λημεναρχειο γιατι δεν ειχα μαζι μου την ασφαλεια του σκαφους
(την εστειλα μετα με fax στο λιμεναρχειο και παρολα αυτα πληρωσα προστιμο)
Ε λοιπον εχεις δικιο φταιω γιατι εβγαλα 5 κιλα ψαρια παραπανω χιλια συγνωμη παιδια φταιω....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 17:09 #239 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τάσο, δεν είναι λύση αυτή.

Το εύκολο είναι να νιώθεις αδικημένος και να αποχωρείς απο τη συζήτηση.
Αφού έχεις την εντύπωση ότι άδικα έγιναν αυτά τα σχόλια, κάτσε και συζήτα το.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 17:20 #240 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλα το να μιλάμε για νόμους είναι πιστεύω γελοίο...Μονο την άθλια απαγόρευση του Μαη στους ερασιτέχνες ψαράδες (ψαροτουφεκάδες για να γίνω σαφής) να σκεφτείτε, πιστεύω ότι φτάνει...Απο κει και πέρα το ζητημα είναι καθαρά θέμα παιδείας....Ενας ψαράς αν ενδιαφέρεται για τη θάλασσα, οφείλει να ξέρει την αναπαραγωγική περίοδο των ψαριών και να μην γυρνάει σπίτι του με αυγωμένα ψάρια (ένα παράδειγμα φέρνω)...Δηλαδή εγω γυρνώντας με το 3κιλο αυγομένο λαβράκι σπίτι Απρίλη δεν πρέπει να νιώθω τύψεις??
όσο για την απαγόρευση των 5 κιλών και το 'πότε πρέπει να σταματάμε'  (που αναφέρθηκαν παραπάνω) το θέμα είναι πολύ υποκειμενικό... στο καθημερινό ψάρεμα των 5-6 ωρών πιστεύω (και πράττω) οτι όταν ξεπερνάμε τα δύο με τρία κιλά ψάρια το πολύ πρέπει να σταματάμε αν θέλουμε να εχουμε και αύριο... όταν όμως κάποιος (και στη συγκεκριμένη 5 κάποιοι) έχει κάνει του κόσμου τα έξοδα και έχει φάει του κόσμου την κούραση για ένα διήμερο με βάρκα
1ον είναι πολύ δύσκολο να κρατηθείς
2ον 17 κιλά δεν είναι και τόσα πολλά (για να μην πω καθόλου πολλά)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.356 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection