Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

23/11/2008 09:31 #201 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Άσε ρε Μάνο. Πάλι ενθουσιάστηκες άδικα.


Ρε Μιχάλη εσύ που κόλας  σ αυτά  που λέω.   Κίτα να κάνης  εσύ σωστά το χόμπι σου  και να βγάζεις  τα ψαράκια σου και να γουστάρεις και άσε εμάς να  βλέπουμε  των εξοπλισμό  του Καλούδη και του κάθε Καλούδη  και να λεμέ την γνώμη μας .
Μιχάλη σου γράφω πόλη  ήρεμα   για τι βλέπω μερικούς  και το τραβανε και αν το τραβήξω καίγω  το ****** το θέμα δεν προκαλώ κανέναν  γιαυτο  χαλαρώστε. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 12:39 #202 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχαλη δεν νομιζω να οφελει να αχολουμαστε με αυτο το θεμα πια.
ο φιλος Μανος εχει εκφρασει μια τεραστια συμπαθεια προς τον κ.Καλογερουδη που και στη καφετερια να τον δει να πινει καφε θα τον αποθεωσει με τον γνωστο τροπο!
επισης ουτε εγω ειδα καποιον να ψαρευει στο βιντεο  αλλα καποιον να εχει παει βολτα στη θαλασσα με τα καλαμια του!ο καθενας ειπαμε .......οπως την βρισκει!
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
οποτε ευχομαι και εις ανωτερα!


Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 14:06 #203 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
21 σελίδες χωρίς καθόλου νόημα................ :scratch_one-s_head: :scratch_one-s_head:

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 15:49 #204 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχαλη δεν νομιζω να οφελει να αχολουμαστε με αυτο το θεμα πια.
ο φιλος Μανος εχει εκφρασει μια τεραστια συμπαθεια προς τον κ.Καλογερουδη που και στη καφετερια να τον δει να πινει καφε θα τον αποθεωσει με τον γνωστο τροπο!
επισης ουτε εγω ειδα καποιον να ψαρευει στο βιντεο  αλλα καποιον να εχει παει βολτα στη θαλασσα με τα καλαμια του!ο καθενας ειπαμε .......οπως την βρισκει!
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
οποτε ευχομαι και εις ανωτερα!




Αυτό ακριβώς  πίνω καφέ με των  καλογερούδη  πιο είναι το πρόβλημα λυπών Νίκο
Λίγες  ***********  φωτογραφίες  και βίντεο  η πάρχουν  στο σύνολο  εδώ  και ασχολιέστε με των καλογερούδη και το Κολύμα σας είναι που βγαίνω  και των συγχαίρω.   Χαλαρώστε (ψαράδες ) και κοιτάξτε να κάνετε κανένα ψαρεματακι να χαλαρώσετε η ψαριά φαίνετε πως σας πείραζη  μερικούς. :yes3: :yes3:



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 16:01 #205 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχαλη δεν νομιζω να οφελει να αχολουμαστε με αυτο το θεμα πια.
ο φιλος Μανος εχει εκφρασει μια τεραστια συμπαθεια προς τον κ.Καλογερουδη που και στη καφετερια να τον δει να πινει καφε θα τον αποθεωσει με τον γνωστο τροπο!
επισης ουτε εγω ειδα καποιον να ψαρευει στο βιντεο  αλλα καποιον να εχει παει βολτα στη θαλασσα με τα καλαμια του!ο καθενας ειπαμε .......οπως την βρισκει!
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
οποτε ευχομαι και εις ανωτερα!




Αυτό ακριβώς  πίνω καφέ με των  καλογερούδη  πιο είναι το πρόβλημα λυπών Νίκο
Λίγες  **********  φωτογραφίες  και βίντεο  η πάρχουν  στο σύνολο  εδώ  και ασχολιέστε με των καλογερούδη και το Κολύμα σας είναι που βγαίνω  και των συγχαίρω.   Χαλαρώστε (ψαράδες ) και κοιτάξτε να κάνετε κανένα ψαρεματακι να χαλαρώσετε η αψαρία φαίνετε πως σας πείραζη  μερικούς. :yes3: :yes3:   






Νίκο Μην λες ότι σε δουλεύουν ψιλό γαζί  δες την πραγματικότητα  σκέψου λήγω παραπάνω και θα καταλάβεις  ποιος  δουλεύει ποιον

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 18:38 #206 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το ψάρι κάνει τον ψαρά ή ο ψαράς το ψάρι;
ποιό έυκολη απάντηση από το "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"..
Το ψάρι κάνει το ψαρά. Το επίθετο "ψαράς" βγαίνει από το ψάρι. Τον κάνει καλό, τον κάνει μάγκα, τον σκάει μέχρι να το βγάλει, τον κάνει να ξυπνάει και να σκέφτεται γιατί δεν του τσίμπησε, γιατί του τσίμπησε και το φτυσε, γιατί του τσίμπησε και τα κοψε, γιατί... και το ψάρι παραμένει εκεί μέχρι να γίνεις καλός και να καταφέρεις να το βγάλεις και μετά από την αρχή. Άρα ο καλός ψαράς δεν είναι αυτός με τα ακριβότερα εργαλεία αλλά αυτός που βγάζει τα ψάρια με παρόμοια εργαλεία με του άλλου. Δεν είναι θέμα τιμής. Υπάρχουν καλοί ψαράδες με ακριβά εργαλεία. Υπάρχουν καλοί ψαράδες με μέτρια εργαλεία. Υπάρχουν άσχετοι με καλά εργαλεία και υπάρχουν άσχετοι με μέτρια εργαλεία. Το θέμα είναι να πας για ψάρεμα. Αν δεν βρέξεις κώλο ψάρι δεν τρώς. Μπορεί να είσαι άσσος στα τεχνικά ζητήματα που αφορούν τα καλάμια, μηχανάκια και να χεις να δεις θάλασσα ποιό παλιά κι από τον Νώε. Τι ψάρι να βγάλεις; Μπορεί να μην έχεις ιδέα για τα υλικά και να σαι όλη μέρα στην θάλασσα, να σαι μια σαρδέλα ολόκληρος και να μιλάς στο ψάρι. Ε, θα βγάλεις ψάρια πως να το κάνουμε;
Τώρα δεν έχω πιάσει γιατί ο ένας προσβάλει τον άλλο. Αυτό θέλει ψυχιατρική ανάλυση. Δηλαδή αν είμασταν αντίκρυ έτσι θα τα λέγαμε; μπά. Απλά η κάλυψη του υπολογιστή είναι ιδανικό πεδίο να βγάλουμε απωθημένα από μέσα μας, σε ανθρώπους που δεν τους ξέρουμε και δεν θα συναντήσουμε ποτέ. Τι με νοιάζει εμένα αν ο Χ έχει 10 MMILLEX καλάμια (αν δεν μου ζήτησε δανεικά φυσικά) ή ο Ψ ψαρεύει με made in Kazakstan μπαμπού καλάμι; όλοι εναντίον όλων, αγγλικά διαμάντια vs ιταλικού ταπεραμέντου, Κινέζοι vs Nipponέζων, Παλιοί vs νέων, βόρειοι vs Νότιων και ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Σε χαλάει το τι ποστάρει ο Παναγιώτης; Μην το ανοίξεις να το δεις. Σε χαλάει ο Μάνος 76; μην διαβάζεις αυτά που γράφει. Σε χαλάει ο Ανδρέας που με το hyperloop βγάζει συναγρίδες; ε αφού βγάζει τι να κάνει να τα πετάει πίσω; Μην τα διαβάζεις. Αλλά το να τα διαβάζεις και μετά να βγάζεις χολή είναι σαν να βλέπεις φανατικά Στεφανίδου και μετά να κάνεις παράπονα για την ποιότητα του προγράμματος του ΑΝΤ1. Δηλαδή απόκτησε νόημα η προσβολή; Τσάμπα μαγκιές λέω γω. Ηλεκτρονικές ή μη φατριες που μάχονται για το δικαίωμα στην αποκλειστική έκφραση-έκθεση του λόγου. Να αποκλειστούν οι υπόλοιποι και να μείνουμε εμείς. Δέκα-είκοσι άτομα, κλειστό club ψαράδων. Στο psarema.gr έχουν γραφτεί πολλά άτομα που αποχώρησαν (σταμάτησαν να γράφουν), ο καθένας για δικούς του λόγους. Αυτή τη στιγμή αν τσεκάρει κάποιος μπαίνουν 80-110 άτομα συνεχώς. Με πρόχειρο προς τα πάνω υπολογισμό κάνουν χρήση του site 250 διαφορετικά μέλη καθημερινά. και οι διαμάχες είναι υπερβολικά αυξημένες σε σχέση με τα άτομα. Σαν καρκίνος ένα πράγμα. Εγώ λοιπόν μπαίνω σε πρόγραμμα θεραπείας. Δεν ξαναγράφω τίποτα μέχρι να είμαι καλά εγώ. Θα διαβάζω καμιά φορά αλλά δεν θα γράφω τίποτα. Σας χαιρετώ όλους και παρακαλώ όποιος θέλει να σχολιάσει πρσβλητικά να μην το κάνει εδώ αλλά να μου στείλει πμ για να του στείλω τα πλήρη στοιχεία μου καθώς και τα έξοδα για να έρθει να με βρεί και να με προσβάλει καταπρόσωπο. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 19:35 #207 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!


:ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 20:09 #208 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!


:ok:

:victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 20:38 #209 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!


:ok:



Νίκο  εσύ δεν έχεις καταλάβει τίποτα  μου φαίνετε παράξενο  αλά να σε ρωτήσω κάτι για να δω  αν όντως δεν έχεις καταλάβει 
Αν  έστελνες  τα μπράβο σου  και τα συγχαρητήρια  σένα άνθρωπο που συμπαθούσες  κάθε φόρα που των έβλεπες  να φγαζη Φώτο η βίντεο  θα σάρεσε να βγαίνουν  συγκεκριμένα κοτσάνια και να στη λένε  να εστανεσε ότι σου απαγορεύουν να γραφής αυτά που εστανεσε  περιμένω  απάντηση  Νίκο  για τι ξέρης πως σε συμπαθώ  και για να μην παρεξηγηθώ λέω κοτσάνια μερικούς  συγκεκριμένους  εδώ  για να μην τους ονομάσω  διαφορετικά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 20:51 #210 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Μάνο,είμαστε 2 οι Νικολάδες!
Σε ποιόν αναφέρεσαι?

Φιλικά.
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.341 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection