Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

20/11/2008 18:45 #191 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.................Κρίμα.

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 19:12 #192 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
mariosK

υπάρχει κανονισμός λειτουργίας και χρήσης της ιστοσελίδας,

διάβασε τον σε παρακαλώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 19:18 #193 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mariosK

υπάρχει κανονισμός λειτουργίας και χρήσης της ιστοσελίδας,

διάβασε τον σε παρακαλώ.


Φίλε απλά είπα ότι αυτή η τακτική δημιουργεί σύγχυση και το διευκρίνισα στον Νίκος (pacman)... Δεν κατάλαβα ποιον κανόνα παραβίασα  :unknw:...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 19:31 #194 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Μάριε δεν σου λέω πως παραβιάζεις κάποιο κανόνα.

Απλά δεν συμφωνώ πως οι διορθώσεις των διαχ/στών είναι το πρόβλημα που

ξεφεύγουν οι συζητήσεις.

Ισως δεν κατάλαβα καλά το νόημα αυτού που έγραψες.

οκ :bye:


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 19:40 #195 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μην αναλωνεται την ενεργεια σας στους διαξιφισμους δε θα εχετε δυναμη για τα ψαρεματα του σαββατοκυριακου που ερχονται.Αυτο το topic κοντευει να αλλαξει ονομα να λεγεται "Η ΜΑΧΗ" απο δω και περα χαλαρωστε...... :dance3: :dance3:

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 19:44 #196 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φίλε Μάριε δεν σου λέω πως παραβιάζεις κάποιο κανόνα.

Απλά δεν συμφωνώ πως οι διορθώσεις των διαχ/στών είναι το πρόβλημα που

ξεφεύγουν οι συζητήσεις.

Ισως δεν κατάλαβα καλά το νόημα αυτού που έγραψες.

οκ :bye:



ΟΚ κανένα πρόβλημα. Το τι ήθελα να πω είναι ότι οι διορθώσεις καλύτερα να γίνονται έτσι ώστε να ξεχωρίζουν ότι έγιναν από το διαχειριστή  και να μην μπερδεύονται με τα σχόλια του χρήστη :ok:.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2008 19:16 #197 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

re mano mou fenesai ligo upervolikos, xaras tis sinxikes,ama einai autes sunxikes ti na poun ali pou xarevoune me kanonikes sunxikes surfcasting  (fotis kolovos ,makis kuriakidis, giorgos sabenas, basilis xeodosiou klp)kirie panagioti mpravo pou gia tin ilikia sou den sixnazis se kafenia alla stin megali agapi olon oson einai mesa se auto to site, alla surfcasting paei na pei xarema sta kimata k oxi.......................epidixi exoplismou  (signomi apo tous diaxiristes gia ta greek-englise )

Οπως λες ψαρεμα στα κύματα.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2008 19:33 #198 από Denis.zziplex m4
Απαντήθηκε από Denis.zziplex m4 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

re mano mou fenesai ligo upervolikos, xaras tis sinxikes,ama einai autes sunxikes ti na poun ali pou xarevoune me kanonikes sunxikes surfcasting  (fotis kolovos ,makis kuriakidis, giorgos sabenas, basilis xeodosiou klp)kirie panagioti mpravo pou gia tin ilikia sou den sixnazis se kafenia alla stin megali agapi olon oson einai mesa se auto to site, alla surfcasting paei na pei xarema sta kimata k oxi.......................epidixi exoplismou  (signomi apo tous diaxiristes gia ta greek-englise )

Οπως λες ψαρεμα στα κύματα.


Λιγο σεμνοτητα δεν βλαπτη για ολους .φιλικα :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2008 21:27 #199 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

re mano mou fenesai ligo upervolikos, xaras tis sinxikes,ama einai autes sunxikes ti na poun ali pou xarevoune me kanonikes sunxikes surfcasting  (fotis kolovos ,makis kuriakidis, giorgos sabenas, basilis xeodosiou klp)kirie panagioti mpravo pou gia tin ilikia sou den sixnazis se kafenia alla stin megali agapi olon oson einai mesa se auto to site, alla surfcasting paei na pei xarema sta kimata k oxi.......................epidixi exoplismou  (signomi apo tous diaxiristes gia ta greek-englise )

Οπως λες ψαρεμα στα κύματα.





Παναγιώτη φιλέ μου και πάλη μπράβο σου κάνε αυτό που γουστάρεις και τίποτα παραπάνω εγώ σε εκτιμώ σαν άνθρωπο και σαν αθλητή.  όσο για το βίντεο η συνθήκες είναι τσάμι για των τρόπο που ψαρεύεις. :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2008 23:27 #200 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Άσε ρε Μάνο. Πάλι ενθουσιάστηκες άδικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.350 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection