Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/05/2009 06:22 #271 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΗΘΙΚΗ


Ειμαστε ενα ψαρευτικο φορουμΣωστα και υποτιθεται οτι σαν ομοιοπαθεις (οπως λες και συ) κρινουμεΜεγαλη κουβεντα ο ενας τον αλλον...
Φυσιολογικοτατο και ανθρωπινο!!!Υποκειμενικο

Ανηθικο θεωρω το να θελω να πω κατι και να καταπιεζομαι να μην το πω!
Τι εννοεις με αυτο???Απλα πρεπει να προσεχω πως θα το πω!!Σωστα
Κατα ταλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ανθρωπινες αντιδρασεις!!!
Δεν ειαστε ολοι ιδιοι,με το ιδιο σκεπτικο,ιδια φιλοσοφια και νοοτροπια!!Το κραταω για παρακατω
Εχουμε διαφορετικες αποψεις και πρεπει να τις λεμε απλα πρεπει να προσεχουμε το πως θα τις πουμε!!!Σωστα

Ανθρωποι ειμαστε και μια θα ειμαστε στα πανω μας μια στα κατω μας...
Σημερα ειναι τα πολλα ψαρια,αυριο θα ειναι τα μικρα ψαρια μεθαυριο πιο ειναι το καλυτερο καλαμι και παει λεγοντας
Δεν υπαρχει λοιπον κατι προσωπικο με κανεναν απλα διαφορετικες γνωμες και αντιληψεις
Που ειναι το παραλογο?Για αυτο κρατησα το παραπανω.Εδω ειναι υποκειμενικο το τι ειναι παραλογο βαση του παραπανω Παυλο.Προσωπικα δε μου αρεσει το "δικαστηριο"

Ας αφησουμε λοιπον την ηθικη στην ακρη...Εντελως? :scratch_one-s_head:



Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 06:41 #272 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δε περνω το μερος κανενος ουτε ειμαι συνηγορος του Τασου κτλ .Ουτε καν τον ξερω αλλα προσωπικα βλεπω οτι θιγονται προσωπικοτητες και ειναι ασχημο.


εννοείς ότι θίγεται ο Τάσος ως προσωπικότητα?Ναι μιλω παντα για το ατομο μου και το παραδειγμα του Τασου ειναι τυχαιο εχει γινει και με αλλους

στο προηγούμενο ποστ του έγραψε το παρακάτω

αυτοι που για να με συκοφαντισουν με τον χειρωτερο τροπο,παρομοιαζουν το ψαρεμα με το καλαμι,με το ψαρεμα με ψαροντουφεκο το βραδυ με φακο( η τελειως ασχετοι ειναι, η παμπονηροι μαλλον το δευτερο )

<----Ασχημη διατυπωση του σαφως

Ουτε καν γνωριζόμαστε και μου λέει ότι τον συκοφαντώ και παρακάτω συνεχίζει λέγοντας ότι είμαι ή παμπόνηρος ή παντελώς άσχετος...Εγω δηλ πρέπει να θιχτώ? Αφού ούτε που με ξέρει....Ατοπο.Εγω που δε σε ξερω μπορω να πω οτιδηποτε για το ατομο σου?Παραδειγμα.
Και να σου πω ότι στο δικό μου ποστ (που ουδεμία σχέση είχε με τον Τασο), εγραψα απλώς οτι το να πετυχαινεις τα ψάρια να τρώνε και να τα ξεσκίζεις βασιζόμενος στην αδυναμία τους την χρονική στιγμη αυτή, το θεωρώ ίδιο με το να πηγαίνεις βράδυ και να τα καμακώνεις....Που το παράλογο δηλαδη?
Και εννοείται πως ότι γράφεται ή διαβάζεται έχει να κάνει με σχολιασμό και θίξιμο πράξεων και όχι προσωπικοτήτων αφού δεν γνωριζόμαστε....

Γιώργος 


Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 10:55 #273 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΗΘΙΚΗ


Ανηθικο θεωρω το να θελω να πω κατι και να καταπιεζομαι να μην το πω!
Εχουμε διαφορετικες αποψεις και πρεπει να τις λεμε απλα πρεπει να προσεχουμε το πως θα τις πουμε!!!
Ας αφησουμε λοιπον την ηθικη στην ακρη...?????


."Αρκετά αντιφατικό!
.....όπως και να έχει όμως  δεν είναι αυτό το θέμα μας ......!

Το θέμα δεν είναι η προσωπική αντιπαράθεση και να μου λες τι πρέπει να αφήσω και τι όχι!
Το θέμα είναι τα αποτελέσματα τα προσωπικά του καθενός και πως τα βλέπει ο άλλος....!
όπως και να τα βλέπει όμως και εδώ θέλω να σταθώ.....είναι...
όπως μου λέει μπράβο σε μία καλή ψαριά κατά την κρίση του ...(γιατί για μένα μπορεί και να μην είναι....)
έτσι μπορεί να καταθέσει την αντίθετη άποψή του (όχι απαραίτητα τη χολή)  και  για μία υπερβολική ψαριά!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και όχι τι πιστεύει για μένα από μία φωτογραφία.....που ανέβασα!

Υ.Γ αν ήθελα να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου Παύλο θα σου έλεγα π.χ πως
    " Ηθικό είναι το  αποδεκτό και ορθό- ανήθικο το ανάρμοστο και λανθασμένο"
      και θα συνέχιζα ρωτώντας σε ..."αυτό δεν συζητάμε?και αν ναι τότε γιατί να το αφήσω στην άκρη ?"
      Έχει περισσότερη σημασία (κατά την άποψή μου) όχι μόνο απλά να προσέχουμε  τι και πως θα πούμε κάτι...
      ΑΛΛΑ  "να έχουμε συνείδηση το τι γράφουμε και λέμε"!




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 12:01 #274 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χρηστο,δεν υπαρχει καμια αντιπαραθεση γιατι ουσιαστηκα λεμε το ιδιο.Απλα ή εσυ δεν καταλαβες τι ηθελα να πω ή εγω δεν εκφραστηκα σωστα...
Απομονωσα μονο την λεξη ηθικη γιατι κατα τη γνωμη μου ειναι βαρια κουβεντα
Κανεις δεν μπορει να μιλησει περι ηθικης οταν δεν γνωριζει καποιον προσωπικα εκτος βεβαια κι αν του δωθει το δικαιωμα

Οπως επισης το παραδειγμα με τον τριτο (αυτον που δεν ψαρευει) το θεωρησα ατοπο γιατι αν θελουμε να μαθουμε κατι για μια αρματωσια,ενα καλαμι κλπ κλπ ποιον θα ρωτησουμε ; Το ιδιο κατα τι γνωμη μου ισχυει και για τα αποτελεσματα...
Ας αφησουμε λοιπον τους τριτους απ εξω!!!

Δυο φορες επανελαβα οτι αυτο που θελουμε να πουμε πρεπει να το πουμε σωστα

Επισης το λανθασμενο δεν ειναι απαραιτητα και ανηθικο!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 13:50 #275 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παύλο Καταλαβαίνω....απλά δεν εκφράστηκες σωστά....!


Παρακάτω......
....μία ψαριά...σε ένα πρωϊνό μαζί με φίλους....με δόλωμα γαύρο σαρδέλα ...(πολυάγκιστρο πετονιά 50άρα)
μήκος περίπου 70 πόντους.Τα ψάρια χτυπούσαν από τις 2.30 το ξημέρωμα.!
ελαφρύ αεράκι,νοτιοανατολικός...βάθος 5 μέτρα...βυθός μεικτός...
δεν θυμάμαι βαρομετρικό και τοποθεσία ούτε το βάρος συνολικά..κάποια ήταν πάνω από κιλό κάποια κάτω ένα πάνω από 1900γρ!
σε εκατοστά δεν ήταν κανένα κάτω από 40)
ήταν και ένας κέφαλος...που δεν μπήκε στη φωτό...!

(την έβαλα εδώ μήπως και θελήσει κάποιος να γίνει λόγος περί του αποτελέσματος!





Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 14:38 #276 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε εξηγα μου το λογο που πηρατε τοσα πολλα ψαρια? :treaten:

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 14:50 #277 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ότι θέλεις φίλε μου...τι ακριβώς θέλεις να μάθεις...
(εκτός από την  τοποθεσία.είπα δεν την θυμάμαι ..δηλαδή δεν την λέω!)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 14:54 #278 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγώ δεν θα σε ρωτήσω γιατί πήρατε τόσα ψάρια...Δεν με νοιάζει ούτε με αφορα...Μπορείς να μου πεις γιατί έβαλες τη φωτό στο site? Μονο αυτό....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 15:14 #279 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θα σου έλεγα...

Για να την μοιραστώ με φίλους και γνωστούς .....
Γιατί είναι σύνηθες να ανεβάζουμε φωτογραφίες από ψάρια από τόπους από ψαριές...

Θα σου πω όμως πως την ανέβασα για να την συζητήσουμε..
Π.Χ με τι καλάμι ..μηχανάκι...καρούλι ..κτλ και άλλα πολλά ...καθώς ....
Το μόνο που δεν ανέφερα παραπάνω ήταν η τεχνική ...και βλέπω
π.χ εσένα να μην σε ενδιαφέρει....
Δεν σε ενδιαφέρει το ψαρευτικό του θέματος αλλά κάτι άλλο ...το οποίο δεν μπορώ να φανταστώ!
Εκτός αν το "μόνο αυτό " που έγραψες  έχει και συνέχεια...
αν όχι τότε σε κάλυψα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 15:22 #280 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νομίζω ότι αναφερεις τεχνική....Τελοσπάντων....Θέλω να σε ρωτήσω κάτι και να μου απαντήσεις με ειλικρίνεια....Αν το καλοκαίρι που παω διακοπες, παω σε ενα μερος και πεσω ενα βράδυ για ψαροτούφεκο και βγαλω 100 κιλά ψάρια (οι ψαροτουφεκάδες θα ξέρουν ότι αυτό μια χαρα εφικτο είναι) ή χτυπήσω καμιά 20αρια μονόκιλα ροφουδάκια, και ανεβάσω τις φωτο στο φορουμ, θα σε πειράξει ναι ή όχι? αν πιστεύεις ότι θα σε πείραζε θέλω να μου εξηγήσεις το λόγο....
Φιλικά Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.328 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection