Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

19/11/2008 19:28 #181 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γιατι τρελενεστε ρε παιδια ο ανθρωπος γουσταρει τα καλαμακια του τα εχει πληρωσει δε τα εκλεψε γουσταρει να τα ψαρευει και ειναι και περιφανος που τα μαζεψε και τα αγορασε και σιγουρα περνει και ψαρακια μπορει τωρα να μην επιασε ομως σιγουρα εχει κανει και καλες ψαριες και στο κατω κατω ειναι και ψαγμενος για να εχει τον εξοπλισμο αλλα και τη γνωση να τον χρησιμοποιησει και γω γουσταρω να βλεπω τα δικα μου και τα γιαλιζω και τα περναω με σιλικονι και τα χαιρομαι που ειναι το προβλημα???Και στο κατω κατω τα topic με τις πιο πολλες συζητησεις ειναι για εξοπλισμο μη τρελενομαστε παμε για κανα ψαρεματακι που εχει ωραια βροχη και ολα τα αλλα λυνονται :give_rose: :give_rose:

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 19:58 #182 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τι με νοιαζει αν ο καθε παναγιωτης πηγαινει ψαρεμα με porshe carrera το θεμα ειναι οτι στην στηλη για κυπρινους δεν πεταγεσαι οπως το μωρο του δημοτικου που θελει σημασια και να λες για λουτσους ουτε στην στηλη του spinning να μιλας για παραγαδια,γκεγκε? το πιασατε? εγω μπαινω στα αποτελεσματα για να βλεπω φωτογραφιες με ψαρια και να γουσταρω οχι να βλεπω 1 ψαρι και απο κατω 3200234 σχολια με μπραβο και "εισαι πρωτοςςςςςςςςςς" και την καινουργια μοδα με ασχετα επι του θεματος βιντεο επειδη ταχατες του το ζητησε ο αλλος,αυριο θα βαζω και εγω φωτογραφιες με διαστημοπλοια της nasa και θα εχω και cheerleader να φωναζει οτι ειμαι "πρωτοςςςςςςσσςς"  :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 20:00 #183 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η αληθεια ειναι οτι τωρα τελευταια ο συμπαθεστατος Παναγιωτης εχει γινει μπλοκι για να σκαμε πανω του τα απωθημενα μας..
Φτανει το σταυρωμα..
Εχουμε σοβαροτερα προβληματα!!!!
Σαββατο και Κυριακη ελατε στην Εκθεση Ναυτικο σαλονι που θα γινει στο πρωην Ελληνικο να ενημερωσουμε το κοσμο για τη καταντια της θαλασσας
αξιζει να θυσιασουμε και ενα ψαρεμα γιαυτο,φυλλαδια θα μοιρασουμε δεν θα μας πεσουνε τα νεφρα...
Οποιος θελει να συνεχισουν να υπαρχουν αλιευτικα αποτελεσματα για να μπορουμε να τα εχουμε και να συζηταμε γιαυτα
πρεπει να ενδιαφερθει..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 20:25 #184 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μαγκες εγω ενα ξερω!οτι απο μικρο παιδι που πηγαινα σχολιο τα παιδακια που περιφανευοντουσαν για τα συμπραγκαλακια τους και το παιζανε καποιοι...τα φωναζαμε ΦΛΟΡΑΚΙΑ!οσο για το εξοπλισμο που λετε...και μεις εχουμε καλαμια και μπορει να εχουμε και τα φραγκα να αγορασουμε οτι γουσταρουμε...αλλα δεν τα δειχνουμε εδωμεσα για να περιφανευομαστε!ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟS ΚΥΡΙOS ΤΡΑBΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΣΥΝΕΧΩς ΚΑΙ ΘΕΛΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΕΙ!ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΥΔΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΕΣ 200 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΥΔΗΣ ΜΕ ΤΑ ΖΙΠΛΕΧ ΠΟΥ ΨΑΡΙ ΣΟBΑΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΠΟΤΕ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 20:57 #185 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με αυτα που λες φιλε μου αντρεα και σχολιαζεις μαλον εχεις  ξεχαστει σε εκεινα τα χρονια τα παιδικα σου.Αυτοι που τα σχολιαζουν αρνιτηκα και δεινουν εκταση ειναι που εχουν την μυγα.

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 21:33 #186 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Με αυτα που λες φιλε μου αντρεα και σχολιαζεις μαλον εχεις  ξεχαστει σε εκεινα τα χρονια τα παιδικα σου.Αυτοι που τα σχολιαζουν αρνιτηκα και δεινουν εκταση ειναι που εχουν την μυγα.


Κάτσε ρε Χάρη τώρα γιατί νομίζω αντιστράφηκαν εντελώς τα πράγματα:
Τόσα χρόνια, εγώ ήξερα ότι ψάρεμα = ΤΕΧΝΗ-ΓΝΩΣΗ-ΤΑΛΕΝΤΟ. Και τη μύγα την είχαν αυτοί που κάθονταν στο μώλο και μάζευαν σάλιαρους, ενώ ο άλλος δίπλα πετούσε έξω κομματάρες.

2 χιλιάρικα για να πάρεις 2-3 καλάμια αρίστης ποιότητας, με τα ασσορτί μηχανάκια τους, θήκες ντελούξ και τα λοιπά ΔΕΝ είναι ποσό για να το βλέπεις και να κλαίς. ΣΙΓΑ την περιουσία να πούμε, στη χειρότερη, μαζεύεις για ένα χρόνο και τα έχεις.
Να πάς να μάθεις να ρίχνεις σωστά, μια απόφαση είναι. Κι εγώ ας πούμε πήγα στο τελευταίο σεμινάριο του Neil, και θα πάω και στα επόμενα. Μια απόφαση ήταν.
Να ξοδέψεις χρόνο για προπονήσεις σε χωράφια, αυτό θέλει ΜΕΡΑΚΙ και ΟΡΕΞΗ. Δεν τα έχεις, δεν το κάνεις. Αλλά αν δεν γουστάρεις προπόνηση, γιατί να ζηλεύεις τον άλλο; Αφού ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ να χάνεις αυτό το χρόνο και προτιμάς να πάς θάλασσα!

Ποιά μύγα εννοείς ακριβώς, για να καταλάβω. Γιατί όλη αυτή η μόδα περι surfcasting και αγγλικών διαμαντιών άρχισε να παραγίνεται κουραστική.
Το "πατωτό" έγινε "casting" και "ledgering" και διάφορα άλλα λουλουδάτα, και χάσαμε τη μπάλα για τα καλά.

Ποιά μύγα ρε Χάρη; Εγώ πάντως τη μύγα την έχω όταν ακούω για το Γιώργο που τσάκωσε Σάργαρους με απίκο απο την παραλία αντί να καρτερά το δόλωμα που έστειλε μακρυά, ή τους φίλους που πόσταραν σερί τσιπουροψαρέματα,  και όχι όταν βλέπω....καλάμια. Για όνομα του Θεού δηλαδή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 12:57 #187 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγνωμη ρε παιδια αλλα ο κ.Παναγιωτης δεν νομιζω να χρειαζεται δικηγορο για να εκπροσωπηθει στο σαιτ και νομιζω οτι μπορει να απαντησει και μονος του!
βλεπω μια τεραστια απαξια στις συζητησεις του σαιτ απο τον κ.Παναγιωτη ,υπαρχουν τοσσες πολλες σελιδες οι οποιες τον αφορουν αμεσα και το μονο που κανει ειναι να ποσταρει αμετρητα τεχνικα βιντεο απο το youtube.
οταν εχεις μια αποψη(και η αποψη του παναγιωτη φαινεται απο προσωπικα του βιντεο) μπορεις να πεις 5 πραγματα τα οποια σε κανουν και την πιστευεις και αν μπορεις να το αποδειξεις!
ο κ.Παναγιωτης καθε αλλο παρα την αποδεικνυει!εγω βασικα περιμενα απο το τελευταιο βιντεο να κλεισει τα στοματα και να βγαλει με τις καλαμαρες του τα τερατακια που βρισκονται στην ζωνη των 150+ μετρων οπως υποστηριζει!!!μακαρι να το πραξει στα επομενα !!
εχουμε στησει μια συζητηση απο την οποια μαλλον λειπει ο ξενοδοχος!ο οποιος ουτε βλεπω να ερχεται!
ενταξει ο ανθρωπος εχει τρελα με τις ριψεις και καλα κανει γιατι ειναι η κ....α  του εχει  top εξοπλισμο αλλα αυτο δεν τον κανει με το ζορι μεγαλο ψαρα ουτε τα ψαρια του ψαρουκλες οπως πολλοι εδω μεσα υποστηριζουν!
οποτε πιστευω οτι η συζητηση αυτη δεν θα βγαλει πουθενα!

Υ.Γ Ρε φιλε zerocast λες καποια ατομα απο το φορουμ μλκες και μετα τους ζητας να ειναι ευπρεπεις!εσυ που τους το ζητας εισαι?και εχεις πιασει και τον παλμο του φορυμ ε?δουλευομαστε εδω μεσα μου φαινεται

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 13:16 #188 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
mastercast. zerocast είναι άλλος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 13:31 #189 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω για την παρατηρηση blackbass! :good: :good:

mastercast ηθελα να πω !! απλα μπερδευτικα λογω μικρης ομοιοτητας

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2008 18:09 #190 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
To
"ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ"

προστέθηκε σαν παρατήρηση στον χρήστη από τον διαχειριστή, λάθος του κατά την γνώμη γιατί δημιουργούνται τέτοια προβλήματα.

Καλύτερα οι διαχειριστές να μην αλλάζουν τα κείμενα των χρηστών αλλά να κάνουν έναν ποστ από κάτω μετά σχόλια τους, ή τουλάχιστο να βάζουν το όνομα τους πριν το σχόλιο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.392 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection