Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/05/2009 08:46 #261 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

αυτοι που για να με συκοφαντισουν με τον χειρωτερο τροπο,παρομοιαζουν το ψαρεμα με το καλαμι,με το ψαρεμα με ψαροντουφεκο το βραδυ με φακο( η τελειως ασχετοι ειναι, η παμπονηροι μαλλον το δευτερο )



Πιστεύεις ότι εγραψα το παρπάνω με πονηριά? (Γιατι το παντελώς άσχετος δεν μπορω να το δεχτώ με τίποτα) Εγω με τη σειρά μου θα σου απαντήσω οτι εγώ στα 18 μου χρόνια δεν έχω καμια απολύτως όρεξη να γράψω 'πονηριες' στο φόρουμ (δεν καταλαβαίνω και πως το εννοεις) παρά να μάθω 5-10 πράγματα....
Τωρα, για να μιλησουμε και πιο παραδειγματικά, αφου οι αερολογίες δεν βοηθάνε... Πες φίλε μου οτι ενα λιμάνι έχει μέσα 500 ή 1000 σπάθες (λέω, δεν ξέρω ακριβώς) και πάει ένας και πιάνει 100...Πες μου εσύ, να το θεωρήσω κατορθωμα? Αν είναι έτσι να πάω να πιάσω και έγω αλλες τόσες να πω και σε 5-10 άλλα άτομα να έρθουν να μην μείνει καμία...Και μετά να κάθομαι να ισχυρίζομαι ότι οι επαγγελματίες μου φταίνε....
Αν δεν αλλάξουμε εμείς προκοπή μην περιμένουμε...

Φιλικά (και χωρίς καμία παμπόνηρη πρόθεση), Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 10:44 #262 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Απαντηση στον Δημητρη,
Μην ξεχνάς ότι ερασιτέχνης σημαίνει εραστής της τέχνης και όχι μεροκαματιάρης που περιμένει με 2, 5, 100 ώρες να ταϊσει τη φαμίλια του.
Όταν ψαρεύεω 5 ώρες και έχω πιάσει  αρκετά ψαράκια, το να συνεχίσω να ψαρεύω για να τα κάνω περισσότερα είναι εγωιστικά άρρωστο.

Δεν καταλαβαίνω τον όρο 3-4 ψαριές. Η σωστή έκφραση είναι πάω για ψάρεμα. 
Το να μαζεύω τα ψάρια από "4 ψαριές" για να τα μοστράρω στο φόρουμ αν δεν είναι εγωιστική επίδειξη "ανδρισμού" είναι δυστυχώς επίδειξη χειρότερων πτυχών του χαρακτήρα μου ...
Το να πηγαινω στο ψαρεμα ειναϊ
Α) εχω απαγορευση απο την οικογενεια μου γιατι με εχει πιασει τρελα, εδω και 1,5 χρονο αγοραζοντας και δοκιμαζοντας σχεδον τα παντα,για να πιασω ενα αξιολογο ψαρι και οχι γατοψαρα
Β) Το να απολαμβανω ετσι οπως θελω εγω την απομονωση και την ηρεμια
Γ) το οτι δεν μπορω να φωτογραφιζω την καθε ψαρια χωρια ειναι οικογενειακο προβλημα προσωπικο και δεν αφορα κανεναν
Δ) Αν ηταν να ταισω την οικογενεια μου θα αλλαζα επαγγελμα το ξανα ειπα,  χαριτολογοντας
Ε) Οσον αφορα για τον ανδρισμο του καθενος εχεις τους κοντινους του φιλους και γνωστους που τον ζουνε σε ολες τις στιγμες τις ζωης του για να κρινουν ποιος ειναι και τι εχει δωσει μεχρι τωρα καλοπροεραιτα η μη.
ποιος απλως γραφει πισω απο ενα pc και ποιος τρεχει και παραταει και την δουλεια του οταν εστω και ενας φιλος ψαρας (εστω και σε μικροτερη ηλικια ζηταει την βοηθεια του) 
παντα σε σχεση με τον ανθρωπο και τι εχει να δωσει απο την ψυχη του και τον χρονο του, μπορουν να το επιβεβαιωσουν ανθρωποι που ειναι μελη εδω και μη.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΨΑΡΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ

Ολοι οι πελατες μου γνωριζουν οτι οταν με στεναχωρουν πηγαινω για ψαρεμα και τους το εχω πει και το σεβονται
και ποτε δεν μενουν μονο πελατες αλλα και φιλοι

Το οτι δεν μπορεις να καταλαβεις εναν οικογενειαρχη με μεγαλη οικογενεια το καταλαβαινω, αμα εχεις την ευλογια να την κανεις και εσυ τοτε θα καταλαβεις και ολα τα υπολοιπα, για αυτο τον λογω σε συγχωρω.
Γενικα σε ολους βλεπετε οτι γραφω οταν εχω διαθεση, αν σας ενοχλησε κατι ισως ειναι ο γραπτως λογος που πισω απο ενα pc ειναι λιγο ψυχρος, ισως εαν καταφερουμε να βρεθουμε απο κοντα εστω και σε μικρες ομαδες τα λογια θα ειναι περιττα, εστω και με διαφορετικες αποψεις.
προσωπικα δεν θυμωνω με κανεναν , σημερα ειναι μια καινουργια μερα, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

πραγματικα με αγαπη
Σωτηρης
:give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 11:05 #263 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παρανομος η νομοτυπος καποιος?Χμ...Δικαστηριο καταντησαμε  :shok:

Ρε παιδια ειτε φταιει ειτε οχι αφηστε να το κρινει ο Δημιουργος  :yes:Οπως ολοι ατομικα εχουν την αποψη τους για κατι ετσι εχει και ο Τασος η εκαστοτε Τασος ΧΨΩ κτλ...

Αφηστε το δικαστηριο και πιαστε κανα καλαμι ορε  :beach:

Για αυτο καποιος καποτε μου ειπε σε αυτο το σαιτ "Βαγγελη ωραιο να λες για τοποθεσιες ψαρευτικες αλλα κρατα τις και για την παρτη σου!" και ειχε δικιο γιατι η μια ψαρευτρα εχει ριμαχθει!!!!!

Οποιος καταλαβε καταλαβε!

Υπαρχουν πολλοι τροποι να υπερασπιστει την "ευαισθησια" του καποιος και οχι ετσι νομιζω.
Ετσι και λαθος να ειναι ο ανθρωπος(αυτο ειναι προσωπικη αποψη του καθενος) εμεσα θιγεται και σαν προσωπικοτητα σε καποιον καινουριο στο χωρο !

Δε περνω το μερος κανενος ουτε ειμαι συνηγορος του Τασου κτλ .Ουτε καν τον ξερω αλλα προσωπικα βλεπω οτι θιγονται προσωπικοτητες και ειναι ασχημο.

Το μηνυμα και η ουσια δεν ειναι να του πει καποιος "Εισαι υπερβαρος" η "Δε θα ξαναπιασει ποτε κανενας λαβρακια εκει"!
Η ουσια ειναι οτι την επομενη που θα παει εκει τα αποτελεσματα τα αληθινα εκεινης της μερας θα τα δει τοτε!

Αυτα και παντα καλοπροαιρετα μαγκες :give_rose:

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 11:33 #264 από Δημήτρης ο Μπάκακας
Απαντήθηκε από Δημήτρης ο Μπάκακας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
sotirisales το θέμα δεν αφορά προσωπική διαφορά άλλωστε δε σε ξέρω και δε με ξέρεις

το θέμα αφορά καθαρά τη νοοτροπία μας και αν η στάση που κρατάμε είναι σταθερή ή παλαντζάρει κατά το δοκούν
αν δεν τηρήσουμε όλοι οι ερασιτέχνες σωστή στάση και αυτοσυγκράτηση πώς περιμένουμε να αποκτήσει νόημα και δύναμη η όποια αντίδραση κατά των τρατών για παράδειγμα;
η γυναίκα του καίσαρα λέει πρέπει να είναι και να φαίνεται τίμια

έχουμε αφανίσει εμείς οι ερασιτέχνες ουκ ολίγους ψαρότοπους
δε μου αρέσει καθόλου αυτή η κατάσταση και αν χρειάζεται να αντιπαρατεθώ θα το κάνω σε όλους τους τόνους ξεκινώντας από το δικό μου ψαρευτικό μικρόκοσμό, αυτό των ερασιτεχνών ψαράδων
η αλήθεια είναι ότι οι εκφράσεις μου είναι σκληρές
από τη στιγμή που τα ευχολόγια δεν φαίνεται να πιάνουν τόπο για πολλούς ερασιτέχνες, ίσως είναι προτιμότερο να προσβληθεί ο εγωισμός τους μπας και ταρακουνηθούν
ας με βρίζουν μερικοί όλη τη μέρα δε με πειράζει αρκεί να καταλάβουν τη σημαντική τους συμβολή στο κακό που συντελείται καθημερινά

προσωπικά δεν έχω ανεβάσει ποτέ φωτογραφία  γιατί δε συνηθίζω καν να τα φωτογραφίζω (αυτό για κάποιον που έγραψε ότι κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια)

αυτό φίλε μου που έγραψες "έχω και οικογένεια με 6 στόματα να ταίσω καθημερινά" να με συγχωρείς αλλά το θεωρώ εντελώς άστοχο από τη στιγμή που και ο ίδιος αναφέρεις ότι "αν ήταν να ταισω την οικογενεια μου θα αλλαζα επαγγελμα"
στη δικιά μου λογική νομιμοποιεί τον άλλο ερασιτέχνη που μετά από απανωτές αψαριές πετυχαίνει καλή μέρα και σκέφτεται "τώρα που τα βρήκα θα τα ξεσκίσω" ...
και η αλυσίδα συνεχίζεται
αν δε βάλουμε όρια στους εαυτούς μας, πάντα θα βρίσκουμε δικαιολογίες εγώ αυτό πιστευω

Όταν γράφω κάτι πιάνομαι από λόγια και εκφράσεις όχι από πρόσωπα αφου δε γνωρίζω κανέναν από το forum προσωπικά, οπότε δεν κατάλαβα για τι ακριβώς με συγχωρείς

Υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου
Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 12:40 #265 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δε περνω το μερος κανενος ουτε ειμαι συνηγορος του Τασου κτλ .Ουτε καν τον ξερω αλλα προσωπικα βλεπω οτι θιγονται προσωπικοτητες και ειναι ασχημο.


εννοείς ότι θίγεται ο Τάσος ως προσωπικότητα?

στο προηγούμενο ποστ του έγραψε το παρακάτω

αυτοι που για να με συκοφαντισουν με τον χειρωτερο τροπο,παρομοιαζουν το ψαρεμα με το καλαμι,με το ψαρεμα με ψαροντουφεκο το βραδυ με φακο( η τελειως ασχετοι ειναι, η παμπονηροι μαλλον το δευτερο )


Ουτε καν γνωριζόμαστε και μου λέει ότι τον συκοφαντώ και παρακάτω συνεχίζει λέγοντας ότι είμαι ή παμπόνηρος ή παντελώς άσχετος...Εγω δηλ πρέπει να θιχτώ? Αφού ούτε που με ξέρει....
Και να σου πω ότι στο δικό μου ποστ (που ουδεμία σχέση είχε με τον Τασο), εγραψα απλώς οτι το να πετυχαινεις τα ψάρια να τρώνε και να τα ξεσκίζεις βασιζόμενος στην αδυναμία τους την χρονική στιγμη αυτή, το θεωρώ ίδιο με το να πηγαίνεις βράδυ και να τα καμακώνεις....Που το παράλογο δηλαδη?
Και εννοείται πως ότι γράφεται ή διαβάζεται έχει να κάνει με σχολιασμό και θίξιμο πράξεων και όχι προσωπικοτήτων αφού δεν γνωριζόμαστε....

Γιώργος 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 14:04 #266 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αυτό φίλε μου που έγραψες "έχω και οικογένεια με 6 στόματα να ταίσω καθημερινά" να με συγχωρείς αλλά το θεωρώ εντελώς άστοχο από τη στιγμή που και ο ίδιος αναφέρεις ότι "αν ήταν να ταισω την οικογενεια μου θα αλλαζα επαγγελμα"
εγω συγνωμη για την πρωτη εκφραση, αλλα την συνηθιζω λογω το οτι μου το χτυπαει η γυναικα μου οταν γυριζω αψαρος η με 2-3 ψαρια και παλι μικρα, τι να κανουμε ο καθενας με τα βιωματα του γραφει και κατι, αλλα φαντασου και την χαρα του αλλου οταν εχει ψαρια για να φανε ολοι, και τα δικα μου παιδια τρωνε πολυ( ειναι πανω στην αναπτυξη)χαχαχχαα
στο side μπηκα για να μαθω καποια πραγματα αλλα και για να γνωρισω νεους φιλους και το πετυχα μεχρι τωρα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τον Μακη (ιχθυς), Μελανουρι και τον Βαλαντι και Χρυσανθο, να ειναι καλα τα παιδια πειραζομαστε γελαμε και περναμε καλα και να φανταστεις εχουμε και διαφορετικες αποψεις.
Τις προαλλες βαφτισα και τον Μελανουρι (γιατι του αρεσει να σκαρφαλωνει στα βραχια) ΤΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ.
  .
χαιρετισματα και σε σενα και την οικογενεια σου
Σωτηρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 15:55 #267 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγω πρωτινο να τους επικηριξουμε  προς συμμορφωση των υπολοιπων με 1000ευρω εκαστος.
                                               


                                        ΤΑΣΟ ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΝΟΤΑ ΣΟΥ  ΕΡΧΟΜΕ  :new_snipersmilie:



      Φιλικα  ψαρακας

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 17:47 #268 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Εγω πρωτινο να τους επικηριξουμε  προς συμμορφωση των υπολοιπων με 1000ευρω εκαστος.
                                               
                                        ΤΑΣΟ ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΝΟΤΑ ΣΟΥ  ΕΡΧΟΜΕ  :new_snipersmilie:



      Φιλικα  ψαρακας

αμα θα παρει ο επικυριγμενος χιλια απο τον καθενα , παρακαλω πολυ να επικυριξετε και εμενα :dance3: :dance3:και μετα :10: :10: :beach: :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 21:47 #269 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΗΘΙΚΗ

Ρωτήστε κάποιον που δεν ψαρεύει ...
και για να το κάνω πιο δυνατό...
κάποιον που δεν ψαρεύει και που δεν τρώει ψάρια...
ΤΙ γνώμη έχει για την ενασχόλσή μας...
πως νιώθει όταν βλέπει έστω και ένα ψάρι...νεκρό στο τσιμέντο..
ή ακόμη ζωντανό να σπαρταράει για τη ΖΩΗ του....
ξέρετε τι έχετε να ακούσετε?
όχι αλλά φαντάζεστε ...
ξεκινήστε μια συζήτηση μαζί του ..και θα δείτε θα είναι δίχως τέλος...(δεν θα σας πείσει να σταματήσετε το ψάρεμα δεν θα τον πείσετε να το αρχίσει!)

και τώρα ....

ρωτήστε εμένα ή κάποιον που ψαρεύει (από εδώ μέσα) πως νιώθει όταν...

χτυπά ο ειδιποιητής....το καμπανάκι...
όταν ακούει τα φρένα..να "σφυρίζουν"
όταν βλέπει την πομπίνα του να αδειάζει
όταν  γονατίζει το καλάμι .....και το ψάρι δεν λέει να έρθει...
ρωτήστε τον πως νιώθει χωρίς να το νιώσει αυτό για ημέρες ...
και πως όταν τα ψάρια του κάνουν το κέφι....και όταν είναι πολλά...!

Ξέχασα ...γιατί να τον ρωτήσετε?..το γνωρίζετε....και μάλιστα μοναδικά!


Υ.Γ ..όσοι δεν το έχουν ζήσει δεν γνωρίζουν εκ των προτέρων πως θα λειτουργούσαν άρα ας αφήσουμε τις υποθέσεις..
        και τώρα ας πάμε σ'εκείνους που το έζησαν να  μας πουν με ειλικρίνεια πως ένιωσαν τις πρωτόγνωρες εκείνες στιγμές....
........πως λίγο αργότερα που οι στιγμές εκείνες έγιναν συχνό φαινόμενο φθάσαν στην αυτοσυγκράτηση....
        και γιατί πιστεύουν πως έχουν λόγο να "ηθικολογούν"......
        Παίρνοντας θέση στο τελευταίο περί ηθικής να λάβουν υπόψιν εκείνον που είπα στην αρχή ....κάποιον δηλ. που δεν ψαρεύει και δεν
        τρώει  ψάρια και που γενικά είναι ενάντια στη θανάτωση ζωντανών οργανισμών..
        κάποιον μη κυνηγό...!
        Εξηγήστε σε εκείνον γιατί να είστε πιο "ηθικοί" από τον Τάσο ή εκείνοι που πρέπει να τον συμβουλεύσουν...!
        Αν θέλετε και σε μένα....!
        Ξέρω....... θα είναι πολύ δύσκολο.....θα είστε  προσεχτικοί και μετρημένοι καθώς δεν με γνωρίζετε εις βάθος....
          Οπότε δεν είναι και σωστό να θίγουμε να αξιολογούμε και να πικραίνουμε ανθρώπους σε μία κοινότητα "ομοιοπαθών"
          με αφορμή μία φωτογραφία!


Υ.Γ Να κανονίσετε να πάτε για ψάρεμα με τον Τάσο και κάθε Τάσο αν το επιτρέπουν οι συνθήκες..να τον γνωρίσετε να μάθετε απ'αυτόν να του 
      δείξετε. πράγματα......να τον καταλάβετε να σας καταλάβει.........τότε θα δείτε πόσο διαφορετικά είναι όλα...!
      αυτός μεταξύ άλλων πρέπει να είναι και ο σκοπός της συνάντησής μας εδώ και σε άλλες παρόμοιες εικονικές συνευρέσεις! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2009 14:38 #270 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΗΘΙΚΗ


Ειμαστε ενα ψαρευτικο φορουμ και υποτιθεται οτι σαν ομοιοπαθεις (οπως λες και συ) κρινουμε ο ενας τον αλλον...
Φυσιολογικοτατο και ανθρωπινο!!!

Ανηθικο θεωρω το να θελω να πω κατι και να καταπιεζομαι να μην το πω!
Απλα πρεπει να προσεχω πως θα το πω!!
Κατα ταλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ανθρωπινες αντιδρασεις!!!
Δεν ειαστε ολοι ιδιοι,με το ιδιο σκεπτικο,ιδια φιλοσοφια και νοοτροπια!!
Εχουμε διαφορετικες αποψεις και πρεπει να τις λεμε απλα πρεπει να προσεχουμε το πως θα τις πουμε!!!

Ανθρωποι ειμαστε και μια θα ειμαστε στα πανω μας μια στα κατω μας...
Σημερα ειναι τα πολλα ψαρια,αυριο θα ειναι τα μικρα ψαρια μεθαυριο πιο ειναι το καλυτερο καλαμι και παει λεγοντας
Δεν υπαρχει λοιπον κατι προσωπικο με κανεναν απλα διαφορετικες γνωμες και αντιληψεις
Που ειναι το παραλογο?

Ας αφησουμε λοιπον την ηθικη στην ακρη...



-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.306 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection