- Δημοσιεύσεις: 2396
- Μου αρέσει που έλαβε 67
Δημήτρη το τι θεωρεί καθένας όμορφο ή οχι το εφράζει με την άποψη του.Φίλοι ψαράδες, θέλω να γράψω λίγα πραγματάκια περί "υπεραλιείας"
Δυστυχώς δεν είναι λίγες οι φορές που μέλη του psarema.gr ανεβάζουν φωτογραφίες με υπερβολικά μεγάλη ποσότητα αλιευμάτων, γεγονός που ξεφεύγει από τα όρια της λογικής μου.
Δεν έχει να κάνει μόνο με το νόμο κι αν αυτός λέει για 5 κιλά ή 5,5 κλπ
Το ζήτημα δυστυχώς είναι η άρρωστη νοοτροπία μας.
Δεν θέλω να σχολιάσω τα κίνητρα του καθενός που πράττει αλόγως αλλά θέλω να κάνω μια παράκληση.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να εμφανίζονται αυτές οι προκλητικές -κατ' εμέ- φωτογραφίες εδώ μέσα.
Όποιος θέλει να συνεχίσει να κάνει του κεφαλιού του ας το κάνει για τον εαυτό του, οι υπόλοιποι γιατί να το ξέρουμε;
Δε μας προσφέρει τίποτε περισσότερο από λύπη και θυμό.
Αν εκείνοι θέλουν να τονώνουν τον ανδρισμό τους περιμένοντας συγχαρητήρια, εγώ δεν θα το κάνω.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ λοιπόν να σβήνονται όλες οι προκλητικές φωτογραφίες περνώντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα ότι
ΤΟ PSAREMA.GR ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ
Αν πάλι εσείς -οι διαχειριστες- το θεωρείτε όμορφο αυτό που συμβαίνει τότε παρακαλώ να μου διαγράψετε το λογαριασμό
Αρνούμαι να κάνω τα στραβά μάτια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δυστυχώς κάποιοι έχουν συνδέσει τον ανδρισμό τους,με την αλίευση
Το να σβύσεις μια φώτο είναι πολύ εύκολο.Το δύσκολο είναι να αλλάξεις στον
αλλο την αρρωστη όπως λες νοοτροπία.
Είτε ενημερώνοντας τον είτε επικρίνοντας τον.σω
Αυτοι πρέπει να καταλάβουν πως για να βγαίνουν κάποιοι και να τους 'κράζουν'
κάτι τρέχει.
με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα
Α) στο ενα μερος στη συνειδηση του καθενος
Β) στις 8 ωρες Επιλογη τους ειναι.Δεν πανε για μεροκαματο!!
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια
Γνησιος ερασιτεχνης
Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα
(φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), (Δεν με επεισες....)
εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι? Εσυ ξερεις
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα Ριξε και δυναμιτη τοτε...Εστω γι μια φορα!!!
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο (Γιατι,μας καταπιεζει κανεις)
και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, Ο Θεος μας εχει στειλει τα αγαθα του αλλα και νου!!Ας προσεχουμε λοιπον πως τον χρησιμοποιουμε!!
για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα. Μηπως αυτο θα επρεπε να σε βαζει σε σκεψεις
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα
Α) στο ενα μερος
Β) στις 8 ωρες
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια
Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα (φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι?ΑποÏία
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα.
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα
Α) στο ενα μερος
Β) στις 8 ωρες
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια
Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα (φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι?
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα.
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Και η φυση απαντα με λαγοκεφαλους για να μας κοβουν τα παραμαλλα χαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD