Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/05/2009 20:16 #251 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φίλοι ψαράδες, θέλω να γράψω λίγα πραγματάκια περί "υπεραλιείας"

Δυστυχώς δεν είναι λίγες οι φορές που μέλη του psarema.gr ανεβάζουν φωτογραφίες με υπερβολικά μεγάλη ποσότητα αλιευμάτων, γεγονός που ξεφεύγει από τα όρια της λογικής μου.
Δεν έχει να κάνει μόνο με το νόμο κι αν αυτός λέει για 5 κιλά ή 5,5 κλπ
Το ζήτημα δυστυχώς είναι η άρρωστη νοοτροπία μας.
Δεν θέλω να σχολιάσω τα κίνητρα του καθενός που πράττει αλόγως αλλά θέλω να κάνω μια παράκληση.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να εμφανίζονται αυτές οι προκλητικές -κατ' εμέ- φωτογραφίες εδώ μέσα.
Όποιος θέλει να συνεχίσει να κάνει του κεφαλιού του ας το κάνει για τον εαυτό του, οι υπόλοιποι γιατί να το ξέρουμε;
Δε μας προσφέρει τίποτε περισσότερο από λύπη και θυμό.
Αν εκείνοι θέλουν να τονώνουν τον ανδρισμό τους περιμένοντας συγχαρητήρια, εγώ δεν θα το κάνω.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ λοιπόν να σβήνονται όλες οι προκλητικές φωτογραφίες περνώντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα ότι
ΤΟ PSAREMA.GR ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ


Αν πάλι εσείς -οι διαχειριστες- το θεωρείτε όμορφο αυτό που συμβαίνει τότε παρακαλώ να μου διαγράψετε το λογαριασμό
Αρνούμαι να κάνω τα στραβά μάτια.

Δημήτρη το τι θεωρεί καθένας όμορφο ή οχι το εφράζει με την άποψη του.
Αναφέρεσαι σε άρρωστη νοοτροπία και επικρίνεις τις υπερψαριές.Καλά κάνεις.
Δυστυχώς κάποιοι έχουν συνδέσει τον ανδρισμό τους,με την αλίευση.
Το να σβύσεις μια φώτο είναι πολύ εύκολο.Το δύσκολο είναι να αλλάξεις στον
αλλο την αρρωστη όπως λες νοοτροπία.
Είτε ενημερώνοντας τον είτε επικρίνοντας τον.
Αυτοι πρέπει να καταλάβουν πως για να βγαίνουν κάποιοι και να τους 'κράζουν'
κάτι τρέχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2009 23:31 #252 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δυστυχώς κάποιοι έχουν συνδέσει τον ανδρισμό τους,με την αλίευση   
Το να σβύσεις μια φώτο είναι πολύ εύκολο.Το δύσκολο είναι να αλλάξεις στον
αλλο την αρρωστη όπως λες νοοτροπία.
Είτε ενημερώνοντας τον είτε επικρίνοντας τον.σω
Αυτοι πρέπει να καταλάβουν πως για να βγαίνουν κάποιοι και να τους 'κράζουν'
κάτι τρέχει.
με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον  εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα 
Α) στο ενα μερος
Β) στις 8 ωρες
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια  ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια

Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα (φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι????
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και  ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα.
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 00:45 #253 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δυστυχώς κάποιοι έχουν συνδέσει τον ανδρισμό τους,με την αλίευση   
Το να σβύσεις μια φώτο είναι πολύ εύκολο.Το δύσκολο είναι να αλλάξεις στον
αλλο την αρρωστη όπως λες νοοτροπία.
Είτε ενημερώνοντας τον είτε επικρίνοντας τον.σω
Αυτοι πρέπει να καταλάβουν πως για να βγαίνουν κάποιοι και να τους 'κράζουν'
κάτι τρέχει.
με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον  εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα 
Α) στο ενα μερος  στη συνειδηση του καθενος
Β) στις 8 ωρες   Επιλογη τους ειναι.Δεν πανε για μεροκαματο!!
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια  ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια
Γνησιος ερασιτεχνης

Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα
(φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), (Δεν με επεισες....)
εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι???Εσυ ξερεις
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα Ριξε και δυναμιτη τοτε...Εστω γι μια φορα!!!
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο (Γιατι,μας καταπιεζει κανεις???)
και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και  ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, Ο Θεος μας εχει στειλει τα αγαθα του αλλα και νου!!Ας προσεχουμε λοιπον πως τον χρησιμοποιουμε!!
για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα. Μηπως αυτο θα επρεπε να σε βαζει σε σκεψεις???
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης


:give_rose:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 01:34 #254 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
(φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), (Δεν με επεισες....)
εχεις την δικια σου αποψη, εμενα αυτο με εκφραζει ετσι οπως το γραφω

προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα Ριξε και δυναμιτη τοτε...Εστω γι μια φορα!!!
πολυ ειρωνεια, οποιος καταλαβε καταλαβε

καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο (Γιατι,μας καταπιεζει κανεις???)
θα με αρεζε να το κανω, εστω και το διαβασμα της περιπετειας με καλυπτει

και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και  ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, Ο Θεος μας εχει στειλει τα αγαθα του αλλα και νου!!Ας προσεχουμε λοιπον πως τον χρησιμοποιουμε!!
συμφωνω , αλλα υπαρχει και θεος πανω απο εμας που τα κανονιζει καλυτερα

την διαφορα στις αποψεις την δεχομαι και ειναι σεβαστη,αλλα την ειρωνεια ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ, εαν σεβεστε περισσοτερο τα ψαρια απο τους ανθρωπους τοτε το σεβομαι σαν αποψη ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ
:give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 01:42 #255 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον  εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα
Α) στο ενα μερος
Β) στις 8 ωρες
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια  ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια

Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα (φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι?Απορία
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και  ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα.
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης


Φίλε σωτηρη επιτρεψε μου να διαφωνησω με μερικα απο τα γραφομενα σου....Μην νομιζεις οτι τα ψαρεματα με πολλα κιλα στις φωτογραφιες ειναι πολυημερα...Απλα καποιοι εξυπνοι πετυχανε τα ψαρια την ωρα που τρωγανε, η βρηκαν ενα μακρινο σημειο με ψαρια απονηρευτα και τα ρημαξανε...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...Το θεωρώ εξισου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με το να κανεις βραδυνο ψαροτυφεκο και να πιανεις τα ψαρια στον υπνο η να τα τυφλώνεις με το φακό...Εκμεταλλευεσαι με λιγα λογια τις αδυναμιες τους καποιες χρονικες στιγμες για να ικανοποιησεις την δικια σου απληστια...
Και 2ον δεν ειναι αυτο που λενε μερικοι απ αυτους 'οτι γουσταρω θα κανω και λογαριασμο δεν δινω'...Κανενας δεν εχει δικαιωμα να ρημαζει τοπους, μιας και δεν του ανηκουν...
Το οτι δεν καταφερες ποτε να βγάλεις οπως λες τοσα ψάρια να το θεωρείς μεγαλο σου κατορθωμα... :clapping:

Φιλικα Γιώργος :give_rose: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 02:16 #256 από Δημήτρης ο Μπάκακας
Απαντήθηκε από Δημήτρης ο Μπάκακας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


με αφορμη την παραπανω απαντηση καθως και του φιλου Δημητρη, θα ηθελα να καταθεσω και την δικια μου αποψη, λοιπον  εγω προσωπικα δεν καταφερα να βγαλω ποτε μου τοσα ψαρια, τα περισσοτερα ειναι 7-8 κιλα σε 4 ψαριες, αρα χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχει η δυνατοτητα απο καποιους να βγαζουν περισσοτερα, αλλα οπως εγραψε και ο Τασος μετα απο περπατημα,αλλαγη 2-3 μερη και 20 ωρες ψαρεμα. ας μου εξηγηση καποιος, η υπεραλιευση αφορα 
Α) στο ενα μερος
Β) στις 8 ωρες
Γ) η στην τεμπελια μου που βαριεμαι να ξεστησω τα καλαμια  ακομα και να σκεφτω αλλον τροπο για να πιασω ψαρια

Εχω δει ανθρωπους να καθονται 3μερες σε ενα μερος με ενα τσουβαλι δολωματα και να φευγουν με ελαχιστα ψαρια, οπως εχω παει 10 φορες και δεν εχω πιασει σχεδον τιποτα (φυσικα γεμιζω τις μπαταριες μου οσον αφορα την φυση και την ηρεμια που εχεις εκεινες τις ωρες), εαν θα πιασω και μια φορα παραπανω, σημαινει κατι????
προσωπικα δεν θα αισθανομουνα καμια ενοχη γιατι και και 6 στοματα να ταισω καθημερινα
Ειλικρινα καταλαβαινω καποιες αποψεις, θα τις εκραζα και εγω, εαν τις εβλεπα σε καθε ψαρια του οποιουδηποτε, αλλα οταν γινεται μετα απο τοσο κοπο, ωρες κλπ και μετα απο αψαριες , το βρισκω φυσιολογικο και οχι ανδρισμος, ετσι αναφερθηκα και στην λεξη "κακιες" σε απαντηση μου στις καθημερινες και αποτελεσματα.
και η λεξη κακιες αναφερεται στην υπερ αλιευση της ψυχης των ανθρωπων που την αγνοουμε και  ασχολουμαστε περισσοτερο με τα ψαρια, οπως επισης ειχα πει τα ψαρια για να πανε στα δολωματα μας ερχονται απο τον θεο οι οδηγιες, για αυτο και βλεπετε ενω οι περισσοτεροι επαγγελματιες εχουν κανει το μηκος των διχτυων τους τεραστιο τα ψαρια που πιανουν ειναι λιγοτερα.
Με πολυ αγαπη σε ολους σας
Σωτηρης


Φίλε μου τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο νομίζουμε.
Τα ψάρια είναι αρκετά όταν γεμίζουν το τραπέζι μας, όταν μπαίνουν στην κατάψυξη είναι περισσότερα από το "αρκετα" ...
Μην ξεχνάς ότι ερασιτέχνης σημαίνει εραστής της τέχνης και όχι μεροκαματιάρης που περιμένει με 2, 5, 100 ώρες να ταϊσει τη φαμίλια του.
Όταν ψαρεύεω 5 ώρες και έχω πιάσει  αρκετά ψαράκια, το να συνεχίσω να ψαρεύω για να τα κάνω περισσότερα είναι εγωιστικά άρρωστο.

Δεν καταλαβαίνω τον όρο 3-4 ψαριές. Η σωστή έκφραση είναι πάω για ψάρεμα.
Το να μαζεύω τα ψάρια από "4 ψαριές" για να τα μοστράρω στο φόρουμ αν δεν είναι εγωιστική επίδειξη "ανδρισμού" είναι δυστυχώς επίδειξη χειρότερων πτυχών του χαρακτήρα μου ...
Σε κάθε περίπτωση δεν έχει καμμιά ουσία και νόημα γι' αυτό και πρότεινα τη διαγραφή τέτοιων φωτογραφιών.
Βλέποντάς τες εκνευρίζομαι και δεν έχω αυτό το σκοπό συμμετόχοντας -όσο μπορώ- στο forum.

Περιμένω την απάντηση των διαχειριστών για το τι προτίθενται να πράξουν.

Δημήτρης ο Μπάκακας (σαν αυτούς που θα κυνηγάμε όταν δε θα υπάρχουν ψάρια)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 02:30 #257 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγώ πάλι θεούς, ανώτερες δυνάμεις και ότι άλλο πιστέυει ο καθένας λέω να το αφήναμε έξω από τις δουλειές μας...Οι θεοί κι οι δαίμονες δεν έχουν καμία σχέση με τα ψάρια που πιάνει ο καθένας πόσο μάλλον με τις καταστροφές που κάνει σε έναν τόπο!

Οι επαγγελματίες ψαράδες, λοιπόν, με αυτό το σκεπτικό δεν πρέπει να είναι πολύ πιστοί αφού ο θεός δεν στέλνει τα ψάρια στα δίχτυα τους!
Εγώ πάλι το κόβω πως η υπεραλίευση από εμάς τους ανθρώπους έχει συντελέσει περισσότερο στην μείωση των αλιευτικών αποτελεσμάτων...

Υπάρχουν έρευνες που αποδεικνύουν τις επιπτώσεις της υπεραλίευσης σε έναν τόπο!Τα στάδια είναι συγκεκριμέν και ξεκάθαρα!Για να επελθουν, λοιπόν, αυτές οι καταστάσεις δεν χρειάζεται μονο να περάσει η τράτα από εκεί και οι δικές μας υπερψαριές βοηθάνε επαρκώς!

Ατάκες του στυλ εγώ είμαι ερασιτέχνης, αν πιάσω 10 κιλά ψάρια όποτε τα πετύχω, δεν κάνω κακό στην θάλασσα είναι παιδαριώδεις δικαιολογίες...
Σαν εμένα τον "ερασιτέχνη" που θα σηκώσω ότι ψάρι βρεθεί στο αγκίστρι μου, υπάρχει άλλος ένας 200 μέτρα πιο κάτω, κι άλλος ένας 200 μέτρα πιο κάτω, κι άλλος ένας, κι άλλος ένας, κι άλλος, κι άλλος...
Σαν πολλοί δεν μαζευόμαστε τελικά;

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 02:38 #258 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και η φυση απαντα με λαγοκεφαλους για να μας κοβουν τα παραμαλλα χαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 03:00 #259 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Και η φυση απαντα με λαγοκεφαλους για να μας κοβουν τα παραμαλλα χαχα


Ξεκάθαρα και η παρουσία των λαγοκέφαλων στις θάλασσές μας είναι αποτέλεσμα των δικών μας πράξεων!Μπορεί να μην σχετίζονται με την υπεραλίευση που συζητάμε, αλλά εμείς ευθυνομαστε και για την υπερθέρμανση των θαλασσών και του πλανήτη γενικότερα, άρα εμείς ευθυνομαστε και για την μετανάστευσή του! :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2009 03:20 #260 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Υ.Γ.2. Τα έγραψα αυτά γιατί έχω θυμώσει πολύ με, προκλητικές, θα έλεγα ψαριές από  μερικούς. Νομίζω ότι, σε αυτό εδώ το forum καλλιεργείται μια ψαρευτική παιδεία και τέτοιες εικόνες είναι τουλάχιστον αντίθετες...




Τα ακόλουθα μέλη σου έδωσαν "συγχαρητήρια" για το ποστ σου:

Γιώργος Βαρέλης (Immortal), Γιωργος Μενεγακης (daemonhook), Πέτρος Κρητικός (pikrit), Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t), Κώστας Κωνσταντόπουλος (dady), Χρήστος Κονταξάκης (chrispic), Παπακωστας Δημητρης tselikas, Τσεντελιέρος Γιώργος ( Fisherman ), vasilios, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Δημήτρης ο Μπάκακας, panosxt, Μιχάλης_ (michael_s)

 

Γεια σας ψαραδες.......συχγωρεστε την αβλεψια μου,.......η απαντηση  στο ερωτημα μου.....2Υγ.Αν ομως πρεπει.......θα το μαθω.......ειχε ερθει επικηρωμενη απο το ποστ του αγνωστου φιλου Σταματη Λουπακη (stampoylis)......
που ουτε λιγο ουτε πολλυ,........λεει πως δεν εχω ψαρευτικη παιδια,........και οτι η εικονα μου ειναι τουλαχιστον αντιθετη με το foroym.....
λες και με ξερει απο χρονια και εχει σχηματησει αποψη...οπως και οι υπολοιποι που με κατακρινουν......

θα τον/τους αφησω λοιπον να διδασκουν ψαρευτικη παιδια......και να ριχνουν την χολη τους......

αυτοι που με το επιπεδο τους μας εδειχναν τα α@@@@@α τους......και μετα τα μαζεψαν αρον αρον.....

αυτοι με το που ειδαν μια καλη ψαρια τρομαξαν.......λες και ειμαι εγω αυτος που καταστρεφει την θαλασσα και οχι οι παρανομοι τρατιαριδες,που εχουν ρημαξει της θαλασσες , οι παρανομοι παρακτιοι που καλαρουν στα λιμανια.

αυτοι που διδασκουν ψαρευτικοι παιδεια κρυμενοι πισω απο τα pc τους και οταν ερχεται η ωρα να κατεβουν στον αγωνα ειναι αφαντοι...περνω αφορμη το ποστ του vasilios,,,,,,,SOS ΤΡΑΤΕΣ ωρα μηδεν!!!,,,,,,

αυτοι που θεωρισαν αδυναμια χα χα χα, που δεν διεγραψα εαυτον απ το foroum αμεσως, και αρχισαν τα περι ανδρισμου και δειχνω λεει της χειροτερες πτυχες του χαρακτηρα μου..και οτι μαζευω ψαρια απο 4 ψαριες...κρινουν οπως φενεται, εξ ιδιον τα αλοτρια...

αυτοι που για να με συκοφαντισουν με τον χειρωτερο τροπο,παρομοιαζουν το ψαρεμα με το καλαμι,με το ψαρεμα με ψαροντουφεκο το βραδυ με φακο( η τελειως ασχετοι ειναι, η παμπονηροι μαλλον το δευτερο )

αυτοι που ισως απ την ζηλια τους δεν μπορουν να δουν την πραγματικοτητα....και εχουν πιαστει με μενα για να σωσουν το ψαρεμα......              


Τελος  θα ευχαριστησω μερικους καλους φιλους, για την φιλια τους και την ζεστασια που μου εδωσαν, αυτο το λιγο διαστημα που γνωρηστηκαμε,και να τους ζητησω συγνωμη  που αν λεω αν εκανα κατι που τους στεναχωρησε....

                                  Γεια σας ψαραδες και μη......

                         


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.334 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection