Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

13/11/2008 20:46 #151 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Επιτέλους φτάνουν οι αντιπαραθέσεις......δεν βαρεθήκατε πια να τρώγεστε?

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 20:53 #152 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Επιτέλους φτάνουν οι αντιπαραθέσεις......δεν βαρεθήκατε πια να τρώγεστε?


Έχεις δίκαιο φίλε... Απλά καλό είναι κάποιοι χρήστες να μην προκαλούν τις οικολογικές ευαισθησίες κάποιων άλλων.

Δεν συμφωνείς?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 20:53 #153 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Βρε Γιάννη τι όρεξη για καυγά έχεις και σύ; από όταν πόσταρες την φωτογραφία έγραψες "σπαροκτονία" και "άντε να ανάψουν τα αίματα". Δηλαδή το νόημα που θες να πεις είναι τι; Έχεις πρόβλημα με αυτούς που την βλέπουν αλλιώς τη δουλειά; Ε, επέτρεψε και σ'αυτούς να έχουν πρόβλημα με το πως το βλέπεις εσύ. Αμάν με τις μάχες επί πληκτρολογίου. Κάνε ότι θες, τάισε την γειτονιά, κόψε και εισιτήριο για Ρόδο (προλαβαίνεις;) βγαίνουν τσιπούρες με το τσουβάλι. Από κει και πέρα το να προκαλείς, φέρνει αντίδραση. Το πέτυχες λοιπόν. Παρακάτω. Πες μας και τίποτα άλλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 21:15 #154 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τι να πει... χασαπης ειναι ο ανθρωπος αλλα αυτο που κανει εντυπωση ειναι τα release που λεει οτι εκανε σε καποιες λιμνες ενω στην θαλασσα γινετε εξολοθρευση...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 22:02 #155 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα


Ωωωωωωωωω!
Τώρα συνέλαβα το μεγαλείο του σχεδίου σου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 22:47 #156 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γιάννη, μεγάλη πατάτα έριξες (ψάρεμα και "οικολογία" δεν πάνε μαζί).

Πρώτον, οι αμερικανιές "οικολόγος = εκκεντρικός χίππης" τέλειωσαν, πάρτο χαμπάρι.
Δεύτερον, όσο παραπάνω χρόνο περνά κάποιος στη θάλασσα, τόσο πιο ΔΥΣΚΟΛΑ κρατά ψάρι. Όχι γιατί είναι "μάγκας", αλλά γιατί αντιλαμβάνεται με τον καιρό τί συμβαίνει γύρω του.

Αν εσύ το βλέπεις διαφορετικά, με τις υγείες σου. Πατάτες όμως απέφευγε να ρίχνεις αν μπορείς. Εκτίθεσαι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 22:50 #157 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δεύτερον, όσο παραπάνω χρόνο περνά κάποιος στη θάλασσα, τόσο πιο ΔΥΣΚΟΛΑ κρατά ψάρι. Όχι γιατί είναι "μάγκας", αλλά γιατί αντιλαμβάνεται με τον καιρό τί συμβαίνει γύρω του.


Σοφα λογια Μιχαλη......
Συγχαρητηρια :yes3:
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 23:25 #158 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ολοι οικολογοι γινατε;;οικολογια και ψαρεμα δεν πανε μαζι.


Μακ Οικολογία και Ψάρεμα πάνε μαζί...

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 23:33 #159 από Kινατσίδης Γιάννης (295lele)
Απαντήθηκε από Kινατσίδης Γιάννης (295lele) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ολοι οικολογοι γινατε;;οικολογια και ψαρεμα δεν πανε μαζι.


Μακ Οικολογία και Ψάρεμα πάνε μαζί...

να σε θυμισω που βριζεις τους οικολογους που αμολανε στα βουνα τις αλεπουδες και δεν μπορεις να χτυπησεις λαγο;;;
το ψαρεμα ετσι οπως ειναι στις μερες μας δεν μπορει να ειναι οικολογικο!!!
ειναι απλα η γνωμη μου και η γνωμη σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 23:37 #160 από Δανιήλ Πέτρου (LeeHooker)
Απαντήθηκε από Δανιήλ Πέτρου (LeeHooker) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευαισθησία και σεβασμό χρειάζεται το ψάρεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.850 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection