Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/11/2008 22:30 #141 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

παρακαλω επισης να ψαρευουμε με χαρακτηρα.

και μια που μιλαμε για σπαροκτονιες οριστε μια που εκανα με 2 φιλους το καλοκαιρι.μια νυχτα,ενα ψυγειο γεμισε.αντε να αναψουν τα αιματα...


Ετσι ειναι φιλε μου,αν δεν θελεις να κρινονται τα αποτελεσματα σου να μην ανεβαζεις φωτογραφιες και δεν ισχυει μονο για εσενα αυτο,δεν ειναι τυχαιο που εστειλε ο Θεος τους λαγοκεφαλους και θα χτυπιεστε πανω σας ως το τελος του αλλου χρονου,ουτε σπαρους δεν θα βγαζετε και σας βλεπω για βολες pendulum στα χωραφια να τραβατε με τα κινητα  :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 00:26 #142 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γηαννι μπραβω  :victory: :victory: :victory: :victory: ησαι αψωγωςςςςς  :heart: :heart: :heart: θα σου ερθο για τραπαιζη  :air_kiss: :air_kiss: παντα ταιτηα φηλαι μου!!! παιρημαινο κε βηντεω!!  :heart: :heart: :heart:


:lol2: :lol2: :lol2
βιντεο τα επομενα συμβιβασου με φωτογραφιες τωρα.ξερεις ποσες οικογενειες εφαγαν εκεινα τα σπαρακια;ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.και ειναι αυτο που κανει τον ψαρα χαρουμενο να μπορει να πιασει αρκετα ψαρια να τα μοιρασει στην γειτονια.Υ.Γ.τα ψαρια ειναι στον κοσμο για να τα τρωει ο ανθρωπος δεν προκειται να αλλαξει αυτο.






Ναι ρε φίλε, έχεις δίκαιο.
Και τα δέντρα για να τα κάνουμε καρέκλες, την ατμόσφαιρα για να τη γεμίζουμε μονοξείδιο του άνθρακα και τα αυτιά μας για να πέφτουν με αυτά που ακούμε τελευταίως.
Είσαι ωραίος. Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι τη νύχτα εκείνη...πεινούσες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 01:07 #143 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τζαμπα καιει η λαμπα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 01:39 #144 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ποιός θα μου πληρώσει τον οφθαλμίατρο? :shok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 11:20 #145 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ποιός θα μου πληρώσει τον οφθαλμίατρο? :shok:


Ο ΝΟΜΠΑ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 19:40 #146 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.


Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο :bye:.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 19:57 #147 από Kινατσίδης Γιάννης (295lele)
Απαντήθηκε από Kινατσίδης Γιάννης (295lele) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.


Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο :bye:.

πλΑκα μας κανεται τωρα;θα πειναει απο ελειψη σπαρων;;;η απο την ασυδοσια απο τισ τρατες;;; ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 20:08 #148 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.


Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο :bye:.

πλΑκα μας κανεται τωρα;θα πειναει απο ελειψη σπαρων;;;η απο την ασυδοσια απο τισ τρατες;;; ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα


Καλά εσύ δεν είπες πριν ότι με την ψαριά σου τάισες τον κόσμο που πεινάει? Δεν καταλαβαίνω... Παρεπιμπτώντος με το να εξαλείψεις η να υπεραλιεύσης ένα είδος, π.χ. σπάρους, δεν επηρεάζεις μόνο αυτό το είδος αλλά ολόκληρη την τροφική αλυσίδα

Και ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε επιτέλους πίσω από της τράτε!!!

1 τράτα = 1000 φορές περισσότερη ζημιά από 1 ασυνείδητο ψάρα

1000 ασυνείδητοι ψαράδες =  την ίδια ζημιά με την τράτα

Και πίστεψε με οι ασυνείδητοι ψαράδες είναι πολύ περισσότεροι από τις τράτες!!!

Κύριε Γιάννη πρέπει να καταλάβουμε όλοι επιτέλους ότι το πράμα δεν πάει αναλογικά αλλά αθροιστικά. Δεν έχει σημασία πιος κάνει την περισσότερη ζημιά αλλά το πόση ζημιά γίνεται συνολικά  :give_rose:...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 20:37 #149 από Kινατσίδης Γιάννης (295lele)
Απαντήθηκε από Kινατσίδης Γιάννης (295lele) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.
[/quote]

Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο :bye:.
[/quote]
πλΑκα μας κανεται τωρα;θα πειναει απο ελειψη σπαρων;;;η απο την ασυδοσια απο τισ τρατες;;; ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα
[/quote]

Καλά εσύ δεν είπες πριν ότι με την ψαριά σου τάισες τον κόσμο που πεινάει? Δεν καταλαβαίνω... Παρεπιμπτώντος με το να εξαλείψεις η να υπεραλιεύσης ένα είδος, π.χ. σπάρους, δεν επηρεάζεις μόνο αυτό το είδος αλλά ολόκληρη την τροφική αλυσίδα

Και ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε επιτέλους πίσω από της τράτε!!!

1 τράτα = 1000 φορές περισσότερη ζημιά από 1 ασυνείδητο ψάρα

1000 ασυνείδητοι ψαράδες =  την ίδια ζημιά με την τράτα

Και πίστεψε με οι ασυνείδητοι ψαράδες είναι πολύ περισσότεροι από τις τράτες!!!

Κύριε Γιάννη πρέπει να καταλάβουμε όλοι επιτέλους ότι το πράμα δεν πάει αναλογικά αλλά αθροιστικά. Δεν έχει σημασία πιος κάνει την περισσότερη ζημιά αλλά το πόση ζημιά γίνεται συνολικά  :give_rose:...

ολοι οικολογοι γινατε;;οικολογια και ψαρεμα δεν πανε μαζι.καλυτερα μαζεβετε ραδικια η μανιταρια η καντε ανακυκλωση που ειναι και της μοδας.
η ακομα καλυτερα πανε για ψαρεμα και αν σου κατσει καμια τσιπουρα κανα κιλο αφησε την να μεγαλωσει,μεγαλωνει και αλλο.η κανα γοφαρι κανα δυο κιλα παλι αφησε το να γινει πεντε.ετσι μπορεις να μου την λες οσο θελεις,θα ζυτησω και συγνωμη μετα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 20:45 #150 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Για την ιστορία:

1) Και ανακύκλωση κάνω
2) Και τις παραλίες κάθομαι και καθαρίζω όταν δεν τσιμπάει το ψάρι
3) Και μανιτάρια μαζεύω (ήδη οι πρώτε βροχές έδωσαν μερικά καλά κομμάτια  :ok:)
4) Και ψάρια του κιλού έχω αφήσει ελεύθερα (δυστυχώς δεν κρατάω φωτογραφικό αρχείο αλλά ελπίζω να σου είναι αρκετός ο λόγος μου)

Δυστυχώς είμαι από Κύπρο και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί εδώ που να μπορούν να στηρίξουν τα λεγόμενα μου αλλά έχεις το λόγο μου ότι τα πιο πάνω ισχύουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.778 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection