και μια που μιλαμε για σπαροκτονιες οριστε μια που εκανα με 2 φιλους το καλοκαιρι.μια νυχτα,ενα ψυγειο γεμισε.αντε να αναψουν τα αιματα...παρακαλω επισης να ψαρευουμε με χαρακτηρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Γηαννι μπραβω
![]()
![]()
![]()
ησαι αψωγωςςςςς
![]()
![]()
θα σου ερθο για τραπαιζη
![]()
παντα ταιτηα φηλαι μου!!! παιρημαινο κε βηντεω!!
![]()
![]()
![]()
:lol2
βιντεο τα επομενα συμβιβασου με φωτογραφιες τωρα.ξερεις ποσες οικογενειες εφαγαν εκεινα τα σπαρακια;ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.και ειναι αυτο που κανει τον ψαρα χαρουμενο να μπορει να πιασει αρκετα ψαρια να τα μοιρασει στην γειτονια.Υ.Γ.τα ψαρια ειναι στον κοσμο για να τα τρωει ο ανθρωπος δεν προκειται να αλλαξει αυτο.
Ναι ρε φίλε, έχεις δίκαιο.
Και τα δέντρα για να τα κάνουμε καρέκλες, την ατμόσφαιρα για να τη γεμίζουμε μονοξείδιο του άνθρακα και τα αυτιά μας για να πέφτουν με αυτά που ακούμε τελευταίως.
Είσαι ωραίος. Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι τη νύχτα εκείνη...πεινούσες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ποιός θα μου πληρώσει τον οφθαλμίατρο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
πλΑκα μας κανεται τωρα;θα πειναει απο ελειψη σπαρων;;;η απο την ασυδοσια απο τισ τρατες;;; ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα
ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.
Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
πλΑκα μας κανεται τωρα;θα πειναει απο ελειψη σπαρων;;;η απο την ασυδοσια απο τισ τρατες;;; ασε που αν τελειωσοθν τα σπαρακια πραγμα απιθανο μπορει να προλαβει να φαει και καμια τσιπουρα το δωλομα
ε παρτε το χαμπαρι ο κοσμος πειναει και οταν μοιραζεις την ψαρια σου σε φιλους το ευχαριστω αρκει.
Και με τέτοιες ψαριές του χρόνου θα πεινάει περισσότερο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD