Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/10/2008 15:08 #101 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ανοίγω λοιπόν νέο θέμα, το οποίο ελπίζω να αφιερωθεί αποκλειστικά στους ακόλουθους προβληματισμούς:

7. Για να πεί κάποιος την άποψη του ΧΩΡΙΣ κίνδυνο διαγραφής των σχολίων του, πρέπει να πληρεί κάποια κριτήρια; Και αν ναι, ποιά είναι αυτά;


Μιχάλη,όταν βρείς την λύση σ'αυτό,ενημέρωσέ με αν θέλεις.....

Φιλικά.
Νίκος,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 16:33 #102 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε μανο αν νομιζεις πως η κουβεντα γινετε για 1 σπαρακι τοτε νομιζω πως κανεις λαθος..
Ξερω ατομο που εφαγε 40 λεπτα για να σωσει μια brown trout που επιασε με spinning επειδη ηταν εποχη της αναπαραγωγης και ξερω και ατομο που γεμησε 1 κουβα σαργους των 5-10γρ με απικο,σε πια ομαδα θελεις να ανηκεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 18:43 #103 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
<<Βαρεθηκα να ξεμενω απο εξοπλισμο καθε χρονο και αγορασα ακριβα καλαμια>> Εσυ ειπες.
Εγω τι ειπα στο πρωτο μηνυμα?Ψαρευω με καλητερα εργαλεια γιατι μου αρεσει.
Ουτε για να δειξω ουτε γιατι την ειδα καπως.Εσυ με χαρακτηρισες και πηρες την απαντηση.
Τωρα για τις τσεπες ασε καλητερα.
Και μια εξηγηση για τα καλαμια ..
Βαρεθηκα να ψαρευω χειμωνα με 5-6-7 και να κολλαω μυτες και δαχτυλιδια απο τα φυκια και να χανω ολο το ψαρεμα.Γιατι για να παω για ψαρεμα θελω το λιγοτερο 140-250 χιλιομετρα πηγαινε και αλλα τοσα ελα  καθως και 100 με 200 ευρω εξοδα.(βενζινες-καφεδες-δολωματα).Εσυ ανοιγεις τη πορτα και για σας.Η χομπι σου εγινε απο συνηθεια.
Ως αναφορα στο ποστ με το σπαρο και τα MF,θα συμφωνησω για το Μιχαλη οτι δεν ειναι καλαισθητο και βασικα οι φωτογραφιες δεν βγηκαν για το σπαρο αλλα και παλι τι εγινε.Ηθελε να δειξει τα καλαμια και τα εδειξε.
Το Φανφαρας δεν το ειπα τυχαια ουτε ειναι προσβολη,απλως με αυτα που εγραψες μου θυμησαν τελεια τα πιστευω του ποιητη.<<μεγαλο λογια ανεκληρωτα>>
Και για να τελειωσει το θεμα<προσωπικο>,το δικαωμα στον εξοπλισμο μου τον εχω μονο εγω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 18:55 #104 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μανο αφου δεν βρισκεις κατι το ουσιαστικο σ αυτες τις 50 σελιδες που λες τοτε γιατι συμμετεχεις?
και μαλιστα με ουσιαστικοτερα για σενα posts?
Να σου απαντησω εγω?
για να δικαιολογησεις το περιεργο σου ποστ μετα τις φωτο του παναγιωτη!

Υ.Γ Εχω μια απορια.αυτο το "θα μας τρελανειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς" το εννοουσες?

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 20:33 #105 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

<<Βαρεθηκα να ξεμενω απο εξοπλισμο καθε χρονο και αγορασα ακριβα καλαμια>> Εσυ ειπες.
Εγω τι ειπα στο πρωτο μηνυμα?Ψαρευω με καλητερα εργαλεια γιατι μου αρεσει.
Ουτε για να δειξω ουτε γιατι την ειδα καπως.Εσυ με χαρακτηρισες και πηρες την απαντηση.
Τωρα για τις τσεπες ασε καλητερα.
Και μια εξηγηση για τα καλαμια ..
Βαρεθηκα να ψαρευω χειμωνα με 5-6-7 και να κολλαω μυτες και δαχτυλιδια απο τα φυκια και να χανω ολο το ψαρεμα.Γιατι για να παω για ψαρεμα θελω το λιγοτερο 140-250 χιλιομετρα πηγαινε και αλλα τοσα ελα  καθως και 100 με 200 ευρω εξοδα.(βενζινες-καφεδες-δολωματα).Εσυ ανοιγεις τη πορτα και για σας.Η χομπι σου εγινε απο συνηθεια.
Ως αναφορα στο ποστ με το σπαρο και τα MF,θα συμφωνησω για το Μιχαλη οτι δεν ειναι καλαισθητο και βασικα οι φωτογραφιες δεν βγηκαν για το σπαρο αλλα και παλι τι εγινε.Ηθελε να δειξει τα καλαμια και τα εδειξε.
Το Φανφαρας δεν το ειπα τυχαια ουτε ειναι προσβολη,απλως με αυτα που εγραψες μου θυμησαν τελεια τα πιστευω του ποιητη.<<μεγαλο λογια ανεκληρωτα>>
Και για να τελειωσει το θεμα<προσωπικο>,το δικαωμα στον εξοπλισμο μου τον εχω μονο εγω.


Ε τότε, αφού όπως φαίνεται ΔΕΝ ανήκεις στη "νέα τάξη πραγμάτων", και οι λόγοι που ξοδεύεις για εξοπλισμό είναι καθαρά πρακτικοί γιατί πιάστηκες;
Μάλλον χωρίς λόγο ξεκίνησε η επίθεση σου αν κατάλαβα καλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 23:44 #106 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φιλε μανο αν νομιζεις πως η κουβεντα γινετε για 1 σπαρακι τοτε νομιζω πως κανεις λαθος..
Ξερω ατομο που εφαγε 40 λεπτα για να σωσει μια brown trout που επιασε με spinning επειδη ηταν εποχη της αναπαραγωγης και ξερω και ατομο που γεμησε 1 κουβα σαργους των 5-10γρ με απικο,σε πια ομαδα θελεις να ανηκεις?





Φίλε μου ανήκω στους χωμπιστες και όχι στους ψαράδες  οι χωμπιστες ξέρουν να λένε μπράβο στα μικρά και στα μεγάλα. Εγώ γουστάρω να τραβαω  από  το  πιο μικρό  έως ένα μεγάλο θήραμα από τα εκατό μετρά και το ψαρή να μου ρχετε τελειωμένο στα χεριά μου  Αυτό απαιτώ από τα εργαλεία μου  και  γουστάρω  να  φωτογραφίζω  τα  μικρά και τα μεγάλα. Δηλαδή θα πρέπει να βγαίνουν η ψαράδες οι καλή να  την λένε.  :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/10/2008 17:37 #107 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
απαντησες απο μονος σου  :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/10/2008 20:03 #108 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Εγώ γουστάρω να τραβαω  από  το  πιο μικρό  έως ένα μεγάλο θήραμα από τα εκατό μετρά και το ψαρή να μου ρχετε τελειωμένο στα χεριά μου  Αυτό απαιτώ από τα εργαλεία μου


Φίλε Μάνο,

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς ακριβώς με αυτό αλλά αν εννοείς το ψάρι να έρχεται έξω χωρίς να του δίνεις καθόλου περιθώρια μάχης τότε αυτό δεν το κάνουν τα ακριβά εργαλεία αλλά τα χοντρά εργαλεία.

Την επόμενη φορά που θα πας για ψάρεμα δοκίμασε να βάλεις πιο λεπτή μισίνα και ένα καλάμι το οποίο δεν είναι σκουπόξυλο με c.w 200gr σε λάντα θάλασσα αλλά ας πούμε ένα καλάμι με c.w 120gr ή ακόμα και 80gr έτσι ώστε να δώσεις στο ψάρι μια ευκαιρία να παλέψει.

Πίστεψε με η αίσθηση είναι πολύ μεγαλύτερη και θα εκτιμήσεις περισσότερο τις δυνατότητες των ψαριών και ίσως να αποφασίσεις σαν φόρο τιμής σε ένα άξιο αντίπαλο να το επιστρέψεις πίσω  :bye:.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 14:54 #109 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ρε παιδια δεν καταλαβαινω γιατι γινεται σε τοσες σελιδες τοση ιστορια για το θεμα του εξοπλισμου,κατι που ειναι καθαρα υποκειμενικο και αφορα αποκλειστικα τη τσεπη και το γουστο του καθε ενα απο μας.Στην δουλεια πας και με αμαξι το 8000ευρω και με ενα των 50000,απο κει και περα ειναι θεμα γουστου και δυνατοτητων τι θα εχει ο καθενας.Και εγω που μιλαω χωνο αρκετα λεφτα γιατι μου αρεσει να εχω το "καλο" απο εκει και περα ψαρευω και με καρουλες και με οτι τυχει μια και ο αυτοσκοπος ειναι να παω στην θαλασσα να ηρεμησω και να περασω καλα.Στο θεμα το μικροψαρων και βεβαια δεν συμφωνο στο να τα κραταμε και ποσο μαλλον να τα ποσταρουμε κιολας,αλλα μια και η ενοτητα με τα αποτελεσματα εχει γινει πολλες φορες αιτια διαφορων ισως θα επρεπε να αλαξει τιτλο και να λεγετα "Νομιμα αλιευτικα αποτελεσματα" ,ισως ετσι πριν μπουν καπιοες φωτο να σκευτονται τις εκαστοτε αντιδρασεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 16:56 #110 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

"Νομιμα αλιευτικα αποτελεσματα


πολυ καλη η ιδεα σου η εστω αν γινετε καποια αναφορα με φωτογραφια ψαριου κατω απο το νομιμο μεγεθος να ακολουθει και μια αλλη με release.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.850 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection