Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

30/10/2008 16:55 #111 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Επειδή η βλακεία μερικών ανθρώπων δεν έχει όριο...θα παρακαλούσα κάποιον διαχειριστή του φόρουμ να κάνει το συγκεκριμένο τόπικ μόνιμο θέμα στα ψαράδικα νέα ώστε να μπορούν κάποιοι να λένε το κοντό τους και το μακρύ τους ΕΔΩ.
Παρατήρησα πάλι πως το καθημερινές και αποτελέσματα γέμισε με άσχετα σχόλια....Μπράβο.
Απλά γράψτε το νούμερο του ποστ και ξεκινήστε να σχολιάζετε ΕΔΩ και πουθενά αλλού.

Φιλικά Νίκος


GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 17:10 #112 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μηχανολογε χρονια και ζαμανια (ελα τσατ μετα....)


Εμπιστευομαστε τα μελη του σαιτ και πιστευουμε οτι εχουν την ωριμοτητα να διαφυλαξουν τα τοπικς
προς οφελος ολων μας. Τωρα αμα ξεφυγει και κανενας θα πεσει φαπα και θα επανελθει  :bye:

Τα τοπικς διορθωνονται λιγο μετα τις ληξεις τυχον ασχετων διαλογων ετσι ωστε να μην καταστρεψουμε
την επιθυμια των μελων να εκφραστουν (εστω και σε λαθος τοπικ.... :violent1:)

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2008 21:32 #113 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε ποιον ακριβως αναφερεσαι φιλε Νικο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 00:26 #114 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σε άλλα μέρη όμως όπως η Ρόδος, ο Άγιος Νικόλαος κτλ το βασικό θήραμα του casting είναι ο σαργός. Ο σαργός βόσκει πολύ κοντά στην ακτή. Ιδιαίτερα μετά από θαλασσοταραχή είναι τόσο κοντά στην ακτή που δεν το βάζει ο νους σου. Δεν χρειάζεσαι μακρινές βολές, αλλά αξιοπρεπή εξοπλισμό. Κάνω ότι έκπτωση στον εξοπλισμό θέλετε, ψαρεύω με κινέζικο καλαμάκι και μηχανισμό, αλλά το αγγίστρι και η πετονιές θα είναι κορυφαίας ποιότητας. Αν ξέρεις να διαβάζεις τον καιρό οι ψαριές σου είναι γεμάτες. Πάλι απλά. (Γιώργο Σάββενα αν κάνω λάθος σε παρακαλώ να με διορθώσεις).


Νίκο θα προσθέσω κάποια πράγματα στα λεγόμενά σου.
Μετά την θαλασσοταραχή θα επιλέξω  με ποιόν τρόπο θα ψαρέψω έχοντας ως στόχο
α) την καλύτερη ψαριά.
β) τον τρόπο και την  τεχνική που με ικανοποιεί περισσότερο

Μετά τη θαλασσοταραχή λοιπόν μπορώ να επιλέξω να πάω για απίκο μέσα από κάβους και πάνω στα βράχια,αν "διαβάσω" ότι το ρέμα παρασύρει κατά κει την  φυσική μαλάγρα που δημιουργεί η θάλασσα.Θέλω πολύ καλό καλάμι απίκο αν δεν θέλω να μπω σε περιπέτειες με τους κιλίσιους που παίζουν εκεί και μπορώ να το αγοράσω, αλλά μπορώ να κάνω τη δουλειά μου και με ένα φτηνιάρικο .

Μπορεί να επιλέξω να πάω για casting με τα μεσαία μου καλάμια πάνω σε προβλήτα, όπου εκεί έχω την πολυτέλεια να έχω και φτηνά καλάμια, αν και προτιμώ πλέον να αγοράζω αξιόλογα για να τα έχω και του χρόνου.

Αν όμως θέλω να κυνηγήσω το εκλεκτό θήραμα, την έκπληξη, το τρόπαιο, θα πάω για surfcasting στην παραλία, όπου εκεί δεν έχω την πολυτέλεια να επιλέξω ότι θέλω. Εκεί επιβάλλεται  να έχω κορυφαίο εξοπλισμό  για να μπορώ να ανταπεξέλθω στις ακραίες συνθήκες κυματισμού, στην ανάσυρση του μολυβιού άγκυρας, να πετάξω το δόλωμα στην απόσταση που πρέπει και τέλος να νιώσω όπως λέει και ο κιθαρίστας το καλό το πράμα στα χέρια μου, να το χαιδέψω, να του μιλήσω και να  μου μιλήσει, να θαυμάσω αυτόν που το κατασκεύασε.
Αν δεν έχω χρήματα για να το αγοράσω, απλά δεν θα κάνω surfcasting και θα επιλέξω να κάνω ψαρέματα που με ικανοποιούν αλλά τα σηκώνει και η τσέπη μου.

Αυτά για τη θαλασσοταραχή, όπως υπάρχουν δεκάδες πράγματα να πούμε και για τις άλλες συνθήκες ψαρέματος.

Ο ψαρευτικός εξοπλισμός του καθενός είναι θέμα που αφορά μόνο τον ίδιο και έχει να κάνει με τον προσανατολισμό του σε τεχνικές ψαρέματος και απόλαυσης, αλλά έχει να κάνει κυρίως και με τη τσέπη του.
Θάθελα πολύ να αγοράσω μια Ferrari και να πηγαίνω με 300 αλλά δεν έχω τα χρήματα, ή δεν έχω τους δρόμους για να το κάνω, ή μπορώ να αγοράσω Ferrari αλλά η ανάγκη μου είναι να κουβαλάω τούβλα, οπότε χρειάζομαι φορτηγάκι και την αγοράζω μόνο για να τη δείχνω στη πλατεία....

Φιλικά Γιώργος Σάββενας

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 00:51 #115 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σε ποιον ακριβως αναφερεσαι φιλε Νικο?


Μαρουσιότη φίλε άγνωστε (βάλε τα πλήρη στοιχεία σου αν θες), αναφέρομαι σε όλους όσους γράφουν (ακομα και σε μένα κατά καιρούς) τα άσχετά τους σχόλια στους πίνακες καθημερινές και αποτελέσματα καθώς και ΣΚ και αποτελέσματα.

Εκεί απλά κάποιος δίχνει την ψαριά του λέγοντας λίγα λόγια αν θέλει όπως τόπο δόλωμα καιρικές συνθήκες και ότι άλλο έχει κατά νου. Είναι λοιπόν ένα άλμπουμ φωτογραφιών μέσα στο φόρουμ και όχι τερέν για λογομαχίες.

Σε αυτό ακριβώς το τόπικ μπορούμε να γράψουμε και να κατηγορήσουμε ή να συγχαρούμε όποιον θέλουμε όσες φορές θέλουμε.

Ξαναπροτείνω να μπεί κάτω ακριβώς από τους άλλους 3 θυγατρικούς πίνακες (καθημερινές, ΣΚ, ημερολόγιο).

Αν νομίζεις πάντως ότι απευθύνομαι σε σένα φίλε μαρουσιότη συγνώμη. Σε μένα απευθύνομαι στον χρήστη του φόρουμ.

Φιλικά Νίκος

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 01:32 #116 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δε νομιζω οτι χρειαζεται τοσο σκληρη αυτοκριτικη αν καποια στιγμη ορμωμενοι γραφουμε σε λαθος σημειο καποιες σκεψεις
ο υγιης διαλογος ειναι κατι δυσκολο να περιοριστει παντα σε φορμες,παρολαυτα δεχομαι με σεβασμο την οπτικη σου και σε
διαβεβαιωνω οτι θα κανουμε το καλυτερο δυνατο να περιορισουμε τις καλοπροαιρετες αστοχιες μας..


Φιλικα Δημητρης Στεφας του Γεωργιου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 23:27 #117 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μου έχει κάτσει ροφός περίπου 900 γρ. σε πολυάγγιστρο με σαρδέλα.

www.psarema.eu/component/option,com_smf/...id,161/topic,30.730/
Απάντηση #731

Φιλικά Νίκος



Και εις ανωτερα!  :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 12:15 #118 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε ευχαριστώ φίλε αν και από άλλο τόπικ η απάντησή μου...

Φιλικά Νίκος

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 17:49 #119 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Topic "Σαββατοκύριακο και αποτελέσματα", post 1209:

www.psarema.eu/component/option,com_smf/...d,161/topic,29.1200/

Αγαπητέ Παναγιώτη, βλέπω ότι βάλθηκες να αποδείξεις ορισμένα πράγματα γύρω απο τον εξοπλισμό που δουλεύεις.
Αν θέλεις, για να μην γεμίζουμε άλλα topics άσκοπα, μπορείς να μας αναλύσεις αυτά που συμπέρανες εδώ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 16:42 #120 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ειμαι περιεργος να δω μεχρι ποτε θα ποσταρουμε σπαροκτονιες και τα ρεστα,γιατι ρε παιδια παρολο που τοση κουβεντα κανουμε
συνεχιζουμε αυτο το χουι?
Ακομα να καταλαβουμε οτι εμεις οι ερασιτεχνες ειμαστε η τελευταια γραμμη αμυνας?
Δε μπορω να μας καταλαβω..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.409 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection