Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/11/2008 19:12 #121 από Kινατσίδης Γιάννης (295lele)
Απαντήθηκε από Kινατσίδης Γιάννης (295lele) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πιστεύω να γνωρίζεις ότι ο σπάρος καταπίνει το αγκίστρι, "πολύ συχνό φαινόμενο" και αυτοκτονεί!!
Αν δεν έρθεις να ψαρέψεις μαζί μου δεν θα καταλάβεις πόσα ψάρια απελευθερώνονται και πόσα κρατούνται.
Τα περισσότερα σπαράκια της φωτογραφίας απ' όσο ξέρω δεν μεγαλώνουν και πολύ ακόμη..Και ρωτάω τώρα εγώ:
τι θα άλλαζε αν έβγαζα μόνο τα άλλα μικράκια ψάρια της φωτογραφίας?
Θα μουν σωτήρας ε? Αυτή η σιγουριά σου ότι δεν υπάρχουν και πιο μικρά και ντροπιαστικά αλιεύματα "πίσω" από τις άλλες
φωτογραφίες του site από που πηγάζει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 19:41 #122 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ειμαι περιεργος να δω μεχρι ποτε θα ποσταρουμε σπαροκτονιες και τα ρεστα,γιατι ρε παιδια παρολο που τοση κουβεντα κανουμε
συνεχιζουμε αυτο το χουι?
Ακομα να καταλαβουμε οτι εμεις οι ερασιτεχνες ειμαστε η τελευταια γραμμη αμυνας?
Δε μπορω να μας καταλαβω..

Φιλε Δημητρη
Κατα την προσωπικη μου γνωμη,το προβλημα δεν ειναι οι σπαροκτονιες.Ετσι κι αλλιως,οι περισσοτεροι σπαροι που βλεπουν το φως της δημοσιοτητας ειναι ενηλικες τουλαχιστον( η ετσι ελπιζω...).
Το προβλημα ειναι με τα υπολοιπα ψαρια σε βρεφικο η νηπιακο μεγεθος.Οταν βλεπεις λαβρακια,τσιπουρες και προσφατα λουτσους και γοφαρια σε τετοιο μεγεθος που οχι μονο δεν δικαιολογει κρατημα για φαγητο,ποσο μαλλον ποσταρισμα κιολας...Και φυσικα και τα συγχαρητηρια απο κατω...
Το να κρατησεις ενα σπαρο που δεν γινεται πανω απο μια παλαμη,δεν λεει και πολλα πραγματα.
Το να κρατησεις ομως ενα γοφαρι 25 ποντων οταν αυτο το ψαρι φτανει και ξεπερναει τα 10 κιλα....τοτε εχουμε θεμα..
Φιλικα Γιωργος

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 21:48 #123 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Απο μονοι μας ουτε σωτηρες ειμαστε ουτε μακελαρηδες αλλα καλο ειναι να μη τα διαφημιζουμε,φυσικα και υπαρχουν σε καθε ψαριά
οι αυτοχειρες..
Φιλε Γιωργο ολα μετρανε και εννοειται οτι αυτο που περιγραφεις ειναι κατα πολυ χειροτερο..
Μιας που ειπες για λουτσους επειδη εγραψα στα σαββατοκυριακα και αποτελεσματα αν αναφερεσαι σε μενα
μαλλον δεν διαβασες οτι τους απελευθερωσα και τους τρεις και μαλιστα σε ενα μεγεθος που πολλοι απο εδω μεσα
ΣΙΓΟΥΡΑ θα τους εβαζαν στο ψυγειακι τους...
Μηπως λοιπον εννοεις καποιον αλλο??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 22:05 #124 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και για να προσθεσω κατι να μην εχουμε παρεξηγησεις.

Δεν εχω και δεν θα εχω ποτε προθεση να παραστησω το μεγαλο ψαρα κρινοντας τα ψαρια
καποιου αλλου γιατι απο μονος μου με τοποθετω τεχνικα σαν ψαρα αρκετα κατω απο το μεσο ορο.. :mamba:

Δεν γνωριζω κανεναν και δεν εχω να χωρισω τιποτα με κανεναν..

Η οποια ενσταση μου προερχεται απο την τ ε ρ α σ τ ι α θλιψη που με διακατεχει για τη καταντια των θαλασσων μας..
Καταντια η οποια δηστυχως αντιμετωπιζεται απο καποιους με χαχανα και ειρωνιες..
Ισως οταν εξαφανιστει καθε ειδος ζωης στη θαλασσα να ειναι καλυτερα τα πραγματα,γιατι τοτε στις παραλιες και στα λιμανια
θα εχουν απομεινει μονο οι "τρελοι" που ποτε δε τους ενοιαξαν τα ψαρια (οποιουδηποτε μεγεθους και ειδους).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 22:10 #125 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Και για να προσθεσω κατι να μην εχουμε παρεξηγησεις.

Δεν εχω και δεν θα εχω ποτε προθεση να παραστησω το μεγαλο ψαρα κρινοντας τα ψαρια
καποιου αλλου γιατι απο μονος μου με τοποθετω τεχνικα σαν ψαρα αρκετα κατω απο το μεσο ορο.. :mamba:

Δεν γνωριζω κανεναν και δεν εχω να χωρισω τιποτα με κανεναν..

Η οποια ενσταση μου προερχεται απο την τ ε ρ α σ τ ι α θλιψη που με διακατεχει για τη καταντια των θαλασσων μας..
Καταντια η οποια δηστυχως αντιμετωπιζεται απο καποιους με χαχανα και ειρωνιες..
Ισως οταν εξαφανιστει καθε ειδος ζωης στη θαλασσα να ειναι καλυτερα τα πραγματα,γιατι τοτε στις παραλιες και στα λιμανια
θα εχουν απομεινει μονο οι "τρελοι" που ποτε δε τους ενοιαξαν τα ψαρια (οποιουδηποτε μεγεθους και ειδους).




μαρουσιοτη θα σου στηλο των κοκοβιο με κουριελ κανωνισε αχαχαχαχαχαχα :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: και δωρο το κοτοπουλο που εφαγε αχαχαχαχαχαχχ :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 22:50 #126 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλα εσυ εισαι εκτος συναγωνισμου  :BangHead:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 23:05 #127 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φιλε Γιωργο ολα μετρανε και εννοειται οτι αυτο που περιγραφεις ειναι κατα πολυ χειροτερο..
Μιας που ειπες για λουτσους επειδη εγραψα στα σαββατοκυριακα και αποτελεσματα αν αναφερεσαι σε μενα
μαλλον δεν διαβασες οτι τους απελευθερωσα και τους τρεις και μαλιστα σε ενα μεγεθος που πολλοι απο εδω μεσα
ΣΙΓΟΥΡΑ θα τους εβαζαν στο ψυγειακι τους...
Μηπως λοιπον εννοεις καποιον αλλο??

Δημητρη δεν εννοω εσενα....
Εννοω την ψαρια του Σιναν εδω
www.psarema.eu/component/option,com_smf/...d,161/topic,30.1020/
Ποστ 1020
Μας εχει συνηθισει σε πολυ καλυτερα κομματια...
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 23:16 #128 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγνωμη που το παρεξηγησα τοτε.
Τι να πω εκει που ψαρευει ο Σιναν πρεπει να ειναι ευλογημενος τοπος.
Παρατηρωντας τη φωτο καλυτερα ειδα και τους λουτσους που εννοεις εγω τους ιδιους προσωπικα τους πεταξα στη θαλασσα παλι.
Ως αναφορα τα γοφαρια δεν εχω πιασει ποτε και δεν μπορω με το ματι να κρινω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2008 23:18 #129 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:good:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 12:25 #130 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δημητρη μπραβο σε σενα και στην παρεα σου ωραια κοματια παντα τετοια  :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.778 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection