Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

06/05/2009 18:19 #241 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σημερα ειναι ο Τασος,αυριο θα ειμαι εγω τις προαλλες ηταν καποιος αλλος....

Ολοι μας εχουμε κανει λαθη μικρα ή μεγαλα!

Ο ενας με υπεραλιευση,ο αλλος με τα σκουπιδια που αφηνει κλπ κλπ...

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν δεν ψαρευουμε με συναιση...

Στο μελλον θα πηγαινουμε για ψαρεμα και θα πιανουμε τα....


Χαλαράαααα.....

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 18:27 #242 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παραήσουν παραστατικος...!!! :blush: :blush:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 19:26 #243 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

...........Στο μελλον θα πηγαινουμε για ψαρεμα και θα πιανουμε τα....



Ήδη αυτά.... πιάνουμε Παύλο μου, τις περισσότερες φορές, έτσι όπως κατάντησε το ψάρεμα. :cray: :cray:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 19:30 #244 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παραήσουν παραστατικος...!!! :blush: :blush:


Παραστατικός σίγουρα, αλλά και λίγο ασύμμετρος...(γέρνει δεξιά) :crazy: :crazy: :dance3: :dance3:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 19:53 #245 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ποτέ δεν είναι συμετρικά......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 19:56 #246 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλά η συζήτηση σπάει κόκκαλα!!!! :tease: :tease: :crazy: :crazy: :crazy:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 21:49 #247 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τα προβληματα μας δεν θ λυθουν αν κατσουμε και τα γραφουμε στο  foroum θελι πραξι το πραγμα.

Φιλε Τασο ζητω συγνωμη αν σε θυμωσα :give_rose:

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 11:52 #248 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρα:    βραδυνο χθες απο 19:00-23:00
τοπος :  ψαθα
συνθήκες:    casting  άπνοια
δολομα : μαυρο σκουλικη  -  μονοδολη [ολοκληρα δολομενα]
2 ατομα:  4 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  συρομενο μολυβι μοναγκιστρο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

μια μουρμουρα 200γρ στο ξεκινημα που μας ενθάρυνε αλλά .....δεν ειχε συνέχεια

διπλα μας και αλλοι ψαραδες που δεν ειδα να εχουν κι'αυτοι καποια αξιολογη επιτυχια
παντος οφειλω να ομολογισω οτι ήταν καλυτερα οργανομενοι  .... τραπεζι καρεκλες μεχρι και TV.... μαλλον θα κανανε ολονυκτιο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2009 17:16 #249 από Δημήτρης ο Μπάκακας
Απαντήθηκε από Δημήτρης ο Μπάκακας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλοι ψαράδες, θέλω να γράψω λίγα πραγματάκια περί "υπεραλιείας"

Δυστυχώς δεν είναι λίγες οι φορές που μέλη του psarema.gr ανεβάζουν φωτογραφίες με υπερβολικά μεγάλη ποσότητα αλιευμάτων, γεγονός που ξεφεύγει από τα όρια της λογικής μου.
Δεν έχει να κάνει μόνο με το νόμο κι αν αυτός λέει για 5 κιλά ή 5,5 κλπ
Το ζήτημα δυστυχώς είναι η άρρωστη νοοτροπία μας.
Δεν θέλω να σχολιάσω τα κίνητρα του καθενός που πράττει αλόγως αλλά θέλω να κάνω μια παράκληση.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να εμφανίζονται αυτές οι προκλητικές -κατ' εμέ- φωτογραφίες εδώ μέσα.
Όποιος θέλει να συνεχίσει να κάνει του κεφαλιού του ας το κάνει για τον εαυτό του, οι υπόλοιποι γιατί να το ξέρουμε;
Δε μας προσφέρει τίποτε περισσότερο από λύπη και θυμό.
Αν εκείνοι θέλουν να τονώνουν τον ανδρισμό τους περιμένοντας συγχαρητήρια, εγώ δεν θα το κάνω.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ λοιπόν να σβήνονται όλες οι προκλητικές φωτογραφίες περνώντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα ότι
ΤΟ PSAREMA.GR ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ


Αν πάλι εσείς -οι διαχειριστες- το θεωρείτε όμορφο αυτό που συμβαίνει τότε παρακαλώ να μου διαγράψετε το λογαριασμό
Αρνούμαι να κάνω τα στραβά μάτια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2009 19:42 #250 από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu)
Απαντήθηκε από Νίκος Φουντουλάκης (NickFudu) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Δημήτρη καλησπερα.
Δεν διαφωνω με τα γραφομενα σου αλλα θεωρω οτι υπαρχει ενα μελανο σημειο στην αλυσιδα.

Ποιος θα αξιολογησει και θα κρινει το εαν μια φωτογραφια ειναι προκλητικη και χριζει διαγραφης?
Με τι κριτηριο θα το αποφασισει? Και αυτο το κριτηριο νομιζεις οτι μπορει να βρει συμφωνους ολους τους χρηστες??
Δεν νομιζω λοιπον εξ' ορισμου οτι μπορει να πραγματοποιηθει κατι τετοιο, η τουλαχιστον θεωρω οτι περισσοτερα προβληματα θα δημιουργησει παρα θα λυσει...

Σαν αντιπροταση θα ελεγα εαν ειναι εφικτο οπως ακριβως υπαρχουν τα "συγχαρητηρια" να υπαρχει και ενα κουμπι πχ "αποδοκιμασια" (σαφως και μπορει να ονομαζεται και καπως διαφορετικα αλλα σαν πρωτη σκεψη αυτο μου ηρθε στο μυαλο) οπου εμεις σαν απλοι χρηστες και ερασιτεχνες ψαραδες να αποδοκιμαζουμε τυχον φωτογραφιες που θεωρουμε οτι πρεπει να μην υπαρχουν ή που ειναι προκλητικες.

Μην περιμενουμε διαρκως οι διαχειριστες να ειναι δεσμοφυλακες. Δεν ειναι αυτος ο ρολος τους και σαφως δεν θελουμε να ειναι αυτος.
Ας παρουμε ετσι με αυτο το τροπο στα χερια μας ολα αυτα που κατα καιρους λεμε και ας δουμε εαν μετα απο λιγο καιρο θα υπαρχουν αναλογες φωτογραφιες η αναλογα ποσταρισματα που δημιουργουν προβληματα και προκαλουν.

Φουντουλάκης Νίκος.

-Martin Luther King: «Η γενιά μας θα πρέπει να απολογηθεί όχι τόσο για τις κακές πράξεις των μοχθηρών ανθρώπων, όσο για την αποτρόπαιη σιωπή των καλών ανθρώπων»

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.328 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection