Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/05/2009 15:42 #281 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δεν μπορώ να σου απαντήσω με ειλικρίνεια σε κάτι υποθετικό....
είναι σαν να σου λέω πως αν γίνει σεισμός θα κρυφτώ κάτω από το τραπέζι
αλλά όταν γίνει  σεισμός  μαθαίνεις πως έτρεξα έξω στο χωράφι...!

Που θέλεις να καταλήξεις?Γιατί δεν ασχολήσαι με κάτι υπαρκτό?
είναι πιο εύκολο..!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 16:52 #282 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το πολυαγγιστρο που εβαλες ηταν συρματινο? επισης στον ιδιο τοπο βλεπεις και λιτσες?τι βαθος περιπου ψαρευες? και αν ηταν πατωτο το πολυαγγιστρο σου.
θελω να βρω και εγω γοφαρια στους τοπους μου,τωρα για το μεγεθος, για μενα ειναι μικρα αλλα θεμα δικο σου αν θες να τα κρατησεις δεν το επεικροτω γιατι εχω αλλες αποψεις,απο κει και περα σιγουρα δεν θα σου επιβαλω τις αποψεις μου γιατι απεχουμε πολυ και μονο πεισμα θα δημιουργηθει  :good:


edit[το βαθος ειναι 5 μετρα ανεφερες τωρα το ειδα]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 17:05 #283 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πετονιά 50άρα άλλα με 9 και άλλα με 12 αγκίστρα!
Βλέπω και Λίτσες!
ψάρεμα στο βυθό..ναι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2009 18:06 #284 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να ρωτήσω και εγώ κάτι? Και εγώ με πολλυάγκιστρα ψαρεύω αλλά δεν έχω πιάσει ποτέ γοφάρι ούτε έχω δει με τη μάσκα...Ούτε μεγαλες λίτσες... Ψαρεύω στη Μυτιλήνη και κυριώς σε παραλίες ή κάβους και όχι σε πολλά μέτρα από την ακτή...  Παίζει να μην έχει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 12:32 #285 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρα:    βραδυνο χθες απο 19:00-23:00
τοπος :  ψαθα
συνθήκες:    casting  3-4 μποφορ  1014 bar
προβλεψη σελινης : μετρια
δολομα : μαυρο σκουλικη  -  σαρδελα
2 ατομα:  5 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  συρομενο μολυβι μοναγκιστρο- πολυαγγιστρο-σπιν

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

ενας μεγαλος γοβιος [ μαυρο σκουλικη]
ενα μικρο λαβρακι 200γρμ [μαυρο σκουλικη]
ενα μουγκρι 2 κιλα +  [σαρδελα]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2009 11:37 #286 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρα:    βραδυνο χθες απο 19:00-23:00
τοπος :  αναβυσσος
συνθήκες:    4-5 μποφορ  1005 bar
προβλεψη σελινης : κακη
δολωμα :  σαρδελα
2 ατομα:  4 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  - πολυαγγιστρο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ενα μουγκρι 1 κιλο + [επεστρεψε στην θαλασσα]

οποιος θελει μουγκρι  για  ψαροσουπα εγω ειμαι εδω  :crazy: :crazy:
σιγουρη επιτυχια δεχομε παραγγελιες  :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2009 14:57 #287 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρα:    βραδυνο χθες απο 19:00-23:00
τοπος :  κανακια σαλαμινας
συνθήκες:    1-2 μποφορ  1010 bar
προβλεψη σελινης : μετρια
δολωμα :  σαρδελα
2 ατομα:  4 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  - πολυαγγιστρο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Τιποτα ουτε τσιμπια
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
σε ακτινα 300 μετρα ηταν.....
α]ενας παπους και η συζυγος του που απλωναν διχτυ στα 20 μετρα απο τους λουομενους .....
β]  ενας επαγγελματιας στα 200μετρα δεν καταλαβα τι εκανε
γ]  ενας ψαροντουφεκας
δ]  ενας με καρουλα στα βραχια
ε]  δυο τυποι που κανανε καθετη με βαρκα


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2009 22:34 #288 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα φίλοι μου :bye:

Ειλικρινά θλίβομαι όταν βλέπω διαμάχες μεταξύ μελών του σάιτ, σχετικά με το ποστάρισμα αλιευτικών αποτελεσμάτων.

Πιστεύω πως θα έπρεπε να ξεκαθαρίσουμε για ποιόν λόγο ποστάρουμε φωτογραφίες με ψάρια, και τι θα έπρεπε να αποφύγουμε ώστε να μην υπάρχει αυτή η 'αιώνια' αντιπαράθεση.

Επίσης πιστεύω πως εμείς τα μέλη του psarema.gr, πρέπει να δείξουμε μεγαλύτερη ευαισθησία σχετικά με την δραστική μείωση των αλιευμάτων και να συμβάλουμε με το παράδειγμά μας στην δημιουργία μιας νέας ψαρευτικής παιδείας.

Ας ξεκινήσουμε από τους λόγους της παράθεσης φωτογραφιών ψαρευτικών αποτελεσμάτων:

1. Κάποιοι το κάνουν για να αποδείξουν στους υπόλοιπους το πόσο 'μεγάλοι' ψαράδες είναι.
2. Κάποιοι το κάνουν για να μοιράσουν την χαρά τους με κάποιους φίλους.
3. Κάποιο το κάνουν για να δείξουν τι ψάρια βγαίνουν στη συγκεκριμένη περιοχή, αυτή την εποχή, με αυτόν τον τρόπο, με αυτά τα δολώματα.
4. Κάποιοι το κάνουν για να εισπράξουν τα 'συγχαρητήρια' και γενικά την αναγνώριση της ψαρευτικής μας κοινότητας.
5. Κάποιοι το κάνουν για όλα τα παραπάνω.

Υπάρχουν όμως και αυτοί οι οποίοι δεν ποστάρουν ψάρια, έχοντας τους λόγους τους.

Δυστυχώς η επικρατέστερη γνώμη είναι αυτή η οποία χαρακτηρίζει και την ανωριμότητα κάποιων συνήθως νεότερων ηλικιακά φίλων, πως μόνο αυτός ό οποίος ποστάρει ψαράκια είναι και ο αναγνωρισμένος ψαράς.

Παράλληλα αυτοί οι ίδιοι ποστάρουν συνήθως 5-10 μικρού μεγέθους ψαράκια, δίνοντας μεγάλη σημασία στην 'καλλιτεχνική' παρουσίαση των φωτογραφιών.


Βλέπουμε επίσης από άλλους απαράδεκτα μεγέθη ψαριών σε σχέση με το είδος τους, να ποστάρονται μερικές φορές μαζί με ψάρια τρόπαια, ή και μόνα τους (π.χ. λαβράκια των 200-300 γραμμαρίων).

Άλλοι φωτογραφίζουν 60-70 ψάρια θεωρώντας το φυσιολογικό. κλπ.κλπ.κλπ.

Αυτά όλα έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται τριβές και διαμάχες μεταξύ των μελών κάθε λίγο και λιγάκι.

Κανείς μας δεν μπορεί να ισχυριστεί πως είναι αναμάρτητος στο θέμα της σύλληψης υπερβολικού αριθμού ή μικρού μεγέθους αλιευμάτων. Σε όλους μας έχει συμβεί αυτό. Αλλά βρε αδερφέ, τι το θέλεις και το προβάλεις στους άλλους όταν αυτό δημιουργεί αντιδράσεις?

Αφού σώνει και καλά θέλεις να ποστάρεις κάποια ψάρια, διάλεξε κάποια από αυτά τα οποία δεν θα 'προκαλέσουν', ούτε από θέμα μεγέθους, ούτε από θέμα ποσότητας και φωτογράφισέ τα.

Κανείς δεν θα βγει να σε 'κράξει', και θα δείχνεις στους νεότερους πως αυτά που προσπαθούμε να τους μάθουμε στην θεωρία, τα πράττουμε και οι ίδιοι. Όχι το 'δάσκαλε που δίδασκες και λόγον δεν εκράτεις'.

Πιστεύω πως είμαστε μια διαφορετική κοινότητα σε ότι αφορά αυτό το θέμα, και πως θα πρέπει να αποφεύγουμε τέτοιου είδους ανούσιες συγκρούσεις, οι οποίες το μόνο που δημιουργούν είναι έχθρες και διαμάχες ανάμεσα σε ανθρώπους. οι οποίοι έχουν κυρίως ένα κοινό χαρακτηριστικό: Την αγάπη τους για το ψάρεμα.

Θα ήθελα να κλέισω με την υπογραφή ενός φίλου, τον οποίο θαυμάζω τόσο για την ψαρευτική του ικανότητα, όσο και για την ευαισθησία και την ανθρωπιά που τον διακρίνει, τον Γιώργο Σάββενα:

'Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.'







Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2009 23:12 #289 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
kαλησπερα σε ολους
φιλε jo εκανα ενα λαθος ποσταρα πολλα ψαρια αλλα δεν ξερει κανεις τη χαρα τις κορη μου οταν την μαθαινα συρτη και εβγαζε ψαρια
δεν το εκανα απο κακια αλλα πηγα να μοιρασω την χαρα τις με τους φιλους που εχω εδω μεσα
ειναι και μελος στο ψαρεμα εδω και αρκετο καιρο
το λαθος ειναι δικο μου

Δικαστεμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2009 23:36 #290 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Δημήτρη δεν είμαστε εδώ για να δικάσουμε κανέναν.

Η κριτική που έκανα δεν αναφερόταν αποκλειστικά σε σένα, αλλά σε όλους μας όσους κατά καιρούς ποστάρουν φωτογραφίες, συμπεριλαμβανομένου και εμού του ιδίου.

Και εγώ ψαρεύω με τα παιδιά μου, και καταλαβαίνω από αυτό που λες για την χαρά που τους δίνει το ψάρεμα.

Με τίποτα δεν πιστεύω πως το έκανες από κακία. Ξέρω πως θέλεις να μοιράσεις την χαρά σου με τα φιλαράκια σου.

Απλά για να μην υπάρχουν τριβές, πρότεινα σε όλους μας να ακολουθήσουμε κάποιους άγραφους κανόνες.

Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να τους ακολουθήσει. Απλά πιστεύω πως θα μειώσουν τις 'τριβές' μεταξύ μας.

Σου εύχομαι πολλές χαρές με τα παιδάκια σου στο ψάρεμα :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.320 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection