Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

13/11/2008 23:40 #161 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και οι εμπλουτισμοί που ζητάμε για τις λίμνες μας δεν συνδέονται με την οικολογία?? Το οτι είμαστε κατά των κρυσταλιζέ δεν είναι οικολογία?? Το οτι μαζεύουμε τα σκουπίδια μας δεν είναι οικολογία??
Το τι γίνετε στα βουνά είναι άλλο θέμα από το ψάρεμα...Εκεί ακόμα ο καθένας αμολάει το φίδι και την αλεπού νομίζοντας ότι κάνει καλό. Δεν σου κάνω κάμία παρατήρηση για τα ψάρια το έχω κάνει και γω αυτό, απλά λέω ότι πλέον αυτά τα δύο πάνε μαζί...

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 00:00 #162 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ολοι οικολογοι γινατε;;οικολογια και ψαρεμα δεν πανε μαζι.


Μακ Οικολογία και Ψάρεμα πάνε μαζί...

να σε θυμισω που βριζεις τους οικολογους που αμολανε στα βουνα τις αλεπουδες και δεν μπορεις να χτυπησεις λαγο;;;
το ψαρεμα ετσι οπως ειναι στις μερες μας δεν μπορει να ειναι οικολογικο!!!
ειναι απλα η γνωμη μου και η γνωμη σας


Γιάννη, αν εννοείς τους δήθεν "οικολόγους" του καναπέ που αμολάνε ό,τι βαριούνται να κρατήσουν, είναι ηλίθιοι, εδώ συμφωνούμε.
Όπως αυτοί που έτρεχαν να φυτέψουν ό,τι είχαν στη βεράντα τους για να "πρασινήσει" πάλι η Ελλάδα μετά τις πυρκαγιές. Και θα καταλήξουν να κάνουν πολλαπλάσια ζημιά με τα άσχετα είδη που έριξαν στα βουνά.

Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, δεν έχει σχέση με το τί κάνεις στο ψάρεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 18:01 #163 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγνώμη αλλά αν απαξιώνετε έτσι τον εμπλουτισμό της άγριας πανίδας τι να πω....Αλλά για να΄μην είμαι και τελείως off topic το ψάρεμα δεν μπορεί να πάει ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ την οικολογία!!!!!!!!Η αδιαφορία μας προς το περιβάλλον και η σιγούριά μας οτι η φύση είναι μια αποθήκη από την οποία μπορούμε να πέρνουμε ότι θέλουμε, όσο θέλουμε κι όποτε θέλουμε είναι αυτό που μας έχει οδηγήσει στο να λέμε τώρα ότι δεν υπάρχουν ψάρια, ότι είναι μικρά και δεν ξέρω τι άλλο!Μόνο αν την βοηθήσουμε εμείς να επανέλθει σε ισορροπία, την οποιά εμείς διαταράξαμε, θα μπορούμε να ψαρεύουμε τα επόμενα χρόνια!!!Αλλιώς για προπόνηση για τα χρόνια που έρχονται ας αρχίσουμε να ψαρεύουμε σε πισίνες για να μην μας κακοφαίνεται όταν δεν θα τσιμπάει τίποτα...Ότι γράφω το γράφω σεβόμενος τους συμφορμίτες μου και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν απλά να παραθέσω την αποψή μου! :yes3:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 07:45 #164 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Η συνέχεια.



παναγω περιμενω να δω και video  :give_rose: :give_rose:

Η συνέχεια.



παναγω περιμενω να δω και video  :give_rose: :give_rose:

Η αληθεια ειναι οτι ουτε καν με περασε απο το μυαλό. :give_rose:
Θα γυρισω ενα video. :give_rose:

παναγιωτη κανε ενα βιντεο ,ψαραδικο ,που να περιεχει και ρηψεις στο ψαρεμα σου,να δηχνει και αλλα ,οπως αρματωσιες και φυσικα τη ψαρια :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Ψαρεμα Surfcasting :Μερο 1ον





Παναγιώτη συνέχισε  έτσι φίλε μου για να δουν η ψαράδες πως φγενουν τα ψαριά και με τι συνθηκες και όχι από το σπιτακι να τραβαμε φωτο και να το παζουμε η μεγαλοψαραδες. Πανάγο για σένα τα λόγια που μπωρο να σου πω είναι λίγα το μονό που θα σου πω να σε πάντα έτσι αληθινός με τις ψαριές σου και αυθεντικός με το λόγω σου. Τα η πολιπά είναι περιττά. Περιμένω συνεχεία από τα βιντεακια σου.  :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 08:51 #165 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
re mano mou fenesai ligo upervolikos, xaras tis sinxikes,ama einai autes sunxikes ti na poun ali pou xarevoune me kanonikes sunxikes surfcasting  (fotis kolovos ,makis kuriakidis, giorgos sabenas, basilis xeodosiou klp)kirie panagioti mpravo pou gia tin ilikia sou den sixnazis se kafenia alla stin megali agapi olon oson einai mesa se auto to site, alla surfcasting paei na pei xarema sta kimata k oxi.......................epidixi exoplismou  (signomi apo tous diaxiristes gia ta greek-englise )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 10:29 #166 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

re mano mou fenesai ligo upervolikos, xaras tis sinxikes,ama einai autes sunxikes ti na poun ali pou xarevoune me kanonikes sunxikes surfcasting  (fotis kolovos ,makis kuriakidis, giorgos sabenas, basilis xeodosiou klp)kirie panagioti mpravo pou gia tin ilikia sou den sixnazis se kafenia alla stin megali agapi olon oson einai mesa se auto to site, alla surfcasting paei na pei xarema sta kimata k oxi.......................epidixi exoplismou  (signomi apo tous diaxiristes gia ta greek-englise )



η περβωληκος οκ το δεχωμε θα ηταν πρωτιμοτερω να μουν ψευτης και οιποκριτης στους συναθρωπους μου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 10:54 #167 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα παίδες :bye:

Εχουμε πει τα σχολια μας να τα γραφουμε στο τοπικ
"Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος"
:give_rose:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 16:12 #168 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωω ρε γλεντια!τι λετε ρε παιδια ο αντρωπος καταφερε να βγαλει3-4 καλαμια των 500 εωρο σε ενα ψαρεμα!παναγιωτη αν μπορεις πες μ και μενα σε πια περιοχη να παω για να βγαλω κανα ζιππλεχ?σε τι τσιμπανε?ο αμερικανος κανει?μηπως τρονε μονο οταν εχει μποφορια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 16:43 #169 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αντρεα θα παμε παρεα  :tease: :tease: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2008 17:43 #170 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παιδια μν κοροιδευετε!σοβαρα τωρα...το ψαρεμα του ζιπλλεχ και του σημανο ειναι πολυ απαιτιτικο...γινετε με Νο 1 αγγιστρι συρομενη παντα αρματοσια καιγια δολομα(ρωτησα και εμαθα) θελει 500ευρο παστο!το ψαρεμα τους γινετε με φουρτουνα η οχι και κυριως ωρες απογευματινες και προινες που συμπιπτουν με την ωρα που ειναι ανοιχτα τα μαγαζια! :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.906 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection