× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/02/2012 21:14 #2521 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Μπαμπης έγραψε: ok...θα μπω να δω...αντωνη σ ευχαριστω παρα πολυ..θα τα πουμε παλι συντομα..κι εγω παρεα ψαχνω για εξορμησεις..σ ευχαριστω και παλι,να σαι καλα..!!!

Αγαπητε Μπαμπη το άλλο ποστ που ανοιξεs με την ιδια ερωτηση θα το σβησω!Ενταξει? Εδω σε αυτο το τοπικ εκανεs πολυ σωστα την ερωτηση σου!!!
Να εισαι καλα! :tr_hi: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 21:46 #2522 από Μπαμπης
Απαντήθηκε από Μπαμπης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ναι δημητρη σβηστο..κι εγω ψαχνωμουν,αλλα βρηκα που γραφω τελικα,,χαχαχα..ζητω συγνωμη για την ταλαιπορια.!!ρε δημητρη ο αντωνης μου δωσε ενα site''www.cannibals.gr'' για να βρω kayak της εταιριας hobby που ψαχνω με πεταλια κτλ..,μπηκα αλλα δεν βρησκω κατι της συγκεκριμενης εταιριας μεσα..ξερει κατι που μπωρει να με βοηθησει..εκτος αν οι τυποι φερνουν αν το παραγγειλη καποιος..γιατο ο αντωνης απ οτι καταλαβα εχει παρει 1 απο αυτους..!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 22:01 #2523 από Μπαμπης
Απαντήθηκε από Μπαμπης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αντωνη συγνωμη αν σε ταλαιπωρω..μπηκα στο σαιτ αλλα δεν εχουν κατι να δω ..δεν βρηκα την hobby μεσα..τα φερνουν μηπως κατοπιν παραγγελιας..?? εσυ απο αυτους το χεις παρει αντωνη..??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 08:56 #2524 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους !
Καλή εβδομάδα!

Αντώνη περαστικά!

δείτε αυτό το βιντεάκι ειναι πανέμορφο,
ακριβώς αυτό που φαντάζομαι και ονειρεύομαι!

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Μπαμπης, Miltos , mike, tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 19:16 #2525 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπάμπη γειά σου.

1) το όνομα δεν ειναι hobby αλλά hobie
2) χρειάζεται περισσότερη επιμονή στα "ψαξίματα" και δοκιμές με συμπληρωματικές (περιγραφικές) λέξεις κλειδιά.
3) ναι, απο εκει πήρα το δικό μου. Συνήθως εχουν απόθεμα, αλλά δέχονται και παραγγελίες που συνήθως όμως αργουν (2 μήνες).
4) www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=116&mc_id=5

Ρώτα οτι άλλο θές.

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 22:32 #2526 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα και από εμέμα. Ωραίο το βίντεο antonis123, υπάρχουν και βίντεο με καγιακ σε ελληνικά νερά όπου περνάνε από νησί σε νησί σε πολυήμερες ή μονοήμερες βόλτες. `

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2012 01:17 #2527 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και αυτές οι λευκές πυξίδες (στο 1,27 λεπτό) πρέπει να είναι πολύ ευδιάκριτες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2012 09:15 - 21/02/2012 09:16 #2528 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Μπάμπη γειά σου.

1) το όνομα δεν ειναι hobby αλλά hobie
2) χρειάζεται περισσότερη επιμονή στα "ψαξίματα" και δοκιμές με συμπληρωματικές (περιγραφικές) λέξεις κλειδιά.
3) ναι, απο εκει πήρα το δικό μου. Συνήθως εχουν απόθεμα, αλλά δέχονται και παραγγελίες που συνήθως όμως αργουν (2 μήνες).
4) www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=116&mc_id=5

Ρώτα οτι άλλο θές.

Αντώνης



Aντωνη καλημερα

Ξερεις κανενα sit on top που να εχει και πεταλια για τα ποδια σαν θαλασσιο ποδηλατο ωστε να εξυπηρετει σε συρτες και σε περιπτωση που κουραστεις?

Επισης, απο την εμπειρια σου, ποσο κοστιζουν περιπου αυτα?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2012 11:09 #2529 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέρα Βασίλη.

Μπες στον παραπάνω ιστότοπο να δεις τα μοντελλα μιας εταιρείας. Υπάρχουν 3 στον κοσμο. Βαλε μετα το ονομα στο google για να βρεις πολύ περισσότερες λεπτομερειες, βιντεάκια κλπ.

Κοστος > 1800Ε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2012 18:58 #2530 από Μπαμπης
Απαντήθηκε από Μπαμπης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
βρηκα τιν ακρη αντωνη..σε ευχαριστω πολυ..!! αργησα ν απαντησω γιατι εχω ερθει στα μερη μου για ηρεμια και λιγο ψαρεματακι,κι εδω το τοπικο δικτιο που εχουν ειναι χαλια..σημερα εχει σημα κι εκεινο ''αργα τα ζα''που λενε ξι εδω..καλο απογευμα ευχωμαι και ευχαριστω πολυ και παλι αντωνη...ααα..μη ξεχασω ο καιρος εδω εχει 3 μποφ,,περιπου αλλα με βροχη ολη μερα και βεβαια αρκετο κρυο..μιλαω για τον αρχαγγελο λακονιας ,θα συναντησουμε την σημανση του χωριου στο δεξι μασ χερι στο δρομο προσ νεαπολη..υπεροχος τοπος αντωνη..!! καλο απογευμα σε ολους ..!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.441 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection