× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

29/01/2012 16:03 #2481 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Την καλησπερα μου στην καγιακοπαρεα! :drinks:

Γεια σου Σταυρο καλως ηρθες!Εχουμε και το ιδιο καγιακ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2012 20:56 #2482 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μάλλον @@nikos@@, αλλά πρέπει να το αλλάξουμε να πάρουμε άλλη μάρκα.
GL εγώ δεν έχω κάτι υπ όψιν, αλλά θα έψαχνα σε μεγάλο κατάστημα να έχει ποικιλία για να υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλά προιόντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2012 22:54 #2483 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιατι? Δεν ειναι καλο? Εμενα μια χαρα μου κανει!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2012 23:25 #2484 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Σταύρος έγραψε: Λοιπόν, να πω ότι δεν έχω ακόμα καγιάκ παρά το ότι έγραψα σε αυτή την ενότητα το πρώτο μου ποστ μετά από πολύ καιρό. Ο λόγος που πρωτοέγραψα εδώ είναι ότι είμαι πεπεισμένος ότι ένα καγιάκ θα ήταν για εμένα ένα κατάλληλο σκαφάκι που μεταφέρεται εύκολα πάνω στην οροφή του αυτοκινήτου, ρίχνεται εύκολα και γρήγοτα στο νερό ακόμα και από ένα άτομο, είναι πολύ καλό για γυμναστική και για νεότερους και για έναν 50 ετών όπως εγώ, και γενικά έχει όλα τα πλεονεκτήματα που ζητώ στο ψάρεμα spinning.
Διαβάζω σχετικά με καγιάκ και σκοπεύω να αποκτήσω ένα.


Νόμιζα ότι είχες διαβάσει το ποστ μου και αστειευόσουν. Δεν έχω ακόμα καγιάκ αλλά για το ψάρεμα που το θέλω πρέπει να είναι πολύ καλό και σκοπεύω να αποκτήσω αργότερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 00:04 #2485 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aαα οκ δεν το καταλαβα!Διαβασα το ποστ #228091 του μελους tom και νομιζα πως το εγραψες εσυ!
Εμενα με εχει βολεψει αυτο το καγιακ,οχι οτι εχω ανεβει σε αλλο!
Δες ενα βιντεο που ειχα ανεβασει παλια,δεν ειναι κατι ιδιαιτερο απλα εχω βιντεοσκοπησει μια βολτα που εκανα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 00:07 #2486 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Nικος (@@nikos@@) έγραψε: Την καλησπερα μου στην καγιακοπαρεα! :drinks:

Γεια σου Νικολα γιγαντα!Ειδα σε καποιεs φωτογραφιεs σου να εχειs κατι φιδακια!Τι ειναι αυτα?Δικα σου ειναι?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 10:43 #2487 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου Δημητρη! :wav:
Ναι δικο μου ειναι!Ενα φιδι ειναι απλα το εχω φωτογραφιες απο οταν ηταν μικρο,και φωτογραφιες τωρα που μεγαλωσε!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 13:15 #2488 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καγιακάδες, καγιακούδες και φίλοι,

Θα πάμε στην κοπή της πίτας.
www.psarema.gr/forum/43-%CE%A3%CF%85%CE%...ml?limit=5&start=170

Ελάτε. Πέρυσι ήταν πολύ καλά. Αντε να οργανωνόμαστε...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 22:14 #2489 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
toκομματι του βιντεο skazi ειναι?super

Nικος (@@nikos@@) έγραψε: Aαα οκ δεν το καταλαβα!Διαβασα το ποστ #228091 του μελους tom και νομιζα πως το εγραψες εσυ!
Εμενα με εχει βολεψει αυτο το καγιακ,οχι οτι εχω ανεβει σε αλλο!
Δες ενα βιντεο που ειχα ανεβασει παλια,δεν ειναι κατι ιδιαιτερο απλα εχω βιντεοσκοπησει μια βολτα που εκανα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2012 22:29 #2490 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πολύ ωραίο το βίντεο nikos και το feelfree moken 12. Σε τέτοιο ψάρεμα σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω και εγώ. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.416 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection