× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

02/03/2012 21:18 - 02/03/2012 21:21 #2551 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
...όταν τον δεις απο ψηλά ,μοιάζει η γη με ζωγραφιά και με μυρμήγκια οι ανθρώποι...

Το ευχάριστο αγαπητέ Νάσο είναι κατά τη γνώμη μου οχι οτι συνάντησες τον συγκεκριμένο άνθρωπο ,αλλά οτι τον ονομάζεις Συγχωριανό- φίλο-χωριό .Μπράβο φίλε.Αλλοι δεν ξέρουμε τον δίπλα και τον απέναντη.
Ευτυχώς σε μικρότερες κοινωνίες απ αυτή των αθηνών κάποιες αξίες έχουν εκείνο το παλιό νόημα.



και για να μη ξεχνιέμαι ΠΟΥΛΑΩ σκάφος και καγιακ

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2012 22:43 #2552 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητοί συνάδελφοι, χθες με έβγαλε ο δρόμος προς Ελληνικό μεριά και έιπα να περάσω από Cannibals να πω μια καλησπέρα. Διαπιστωσα ότι το κατάστημα έχει κλείσει......Γνωρίζει κάτι περισσότερο κανείς? Όσοι έχουμε τα Ocean ανταλλακτικά από πού? Αν διαβάζει το post ο Σταύρος ας μας γράψει καμιά πληροφορία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2012 22:54 #2553 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το κατάστημα το μεταφέρανε στην Τιτάνων. Αριθμό δεν ξέρω. Ειναι λίγο μετα το PRACTIKER με κατεύθυνση προς την Αλίμου. Eχει και μια μεγάλη ταμπέλα με το όνομά τους. Πολύ ωραίο μαγαζί! Μπράβο στα παιδιά! Aναναιώστε- ενημερώστε το sait όμως για να μην ταλαιπωρήτε ο κόσμος! Προειδοποίηση!!! Αν μπείς μέσα δύσκολα ξεκολάς!!!....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2012 23:56 #2554 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μια ερωτηση βρε παλιοσειρες τα καλαμια ψαρεματος που βαζει το lidl την πεμπτη το ενα4.20 το αλλο 2.40 το δευτερο κανει για συρτη Υπαρχουν στο φυλλαδιο αλλα και στο σαιτ του ιντερνετ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2012 09:39 #2555 από ssppiirrooss
Απαντήθηκε από ssppiirrooss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εγω εχω παρει απο το παζαρι στο σχιστο φοβερα καλαμια σε τιμες τζαμπα..!!! τερμα κατω εκει που τελειωνει το παζαρι σχεδον,,,!! για κατι καλο επωνυμο ΣΚΑΛΗΣ εθνικη οδο πριν τη παλια ρενω,, καλαμια για 10 ζωες,,, και καποια κινεζικα καταστηματα εχουν καλαμια και μηχανισμους καλα και φθηνα αλλα θελει ψαξιμο... πηρα 22 ευρω απο κινεζικο στη δημοκρατιας αγιοι αναργυροι απεναντι απο το καρφουρ καλαμι απο ανθρακονημα και 25 ευρω μηχανισμο με μπρος πισω φρενα σαν του λιντλ που εχει τωρα κατασκευασμενο απο την εταιρια μιτσελ ισως να ειναι και του λιντλ το ιδιο με αλλο ονομα,,,!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2012 09:59 #2556 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα συνκαγιάκαδες!

Εύχομαι να τα βρέξουν κάποιοι σήμερα! :XXsunsmile: (και να μας κάνουν να ζηλέψουμε. :yess: .)

Σωτήρη τα μηκη που λές είναι μεγάλα (δύσχρηστα) για συρτή. Πάνω απο 2,1μ για καγιάκ είναι δύσχρηστο.

Του Lidl η ποιότητα στα είδη αυτά είναι μέτρια. Για χρηση απο καγιάκ που βρέχονται πολύ δεν θα το συνιστούσα. (Εχω πάρει αρκετά).

Δημήτρη Κατσ., γράψε μας επιτέλους λεπτομέρειες για αυτά που πουλάς. Είδη, χρονολογία, χρήση, τεχνικά χαρακτηριστικά, κόστος πώλησης και μεταφοράς. Και, καμμιά-δυό φωτό απο το καθένα. Οτι αφορά καγιάκ μπορείτε να τα αναφέρετε και σε αυτή την στήλη.

Χαιρετισμούς,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 22:52 - 05/03/2012 14:44 #2557 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτό είναι και πωλείται Αντώνη μου.Είναι 2 ετών φυλάσεται σε σκοτεινό μέρος,εχει μόνο ελαφρές γρατζουνιές, καμιά βαθιά.Δυο κουπιά ,δυο καθίσματα.ΣΤΑΘΕΡΌΤΑΤΟ .Οποιος θέλει θα βρεί κριτικές.Δεν είναι τυχαία το πρώτο διπλό σε ενοικιάσεις.Α!!! 2+ ενα παιδί .Ενα ταμπούκι μικρό.Σχοινιά περιμετρικά όπως θα έπρεπε να είναι,σχοινί άγκυρας και βάση αρ.καλαμοθήκης...500Ε για να ταξιδέψει.Στο τόπο μου θα γίνει και και κάτι καλύτερο.
[attachment:1]IMGP0016.JPG[/attachment]

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 23:24 - 04/03/2012 23:26 #2558 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιατί δεν ανεβάζει τη φωτό?
Εν πάσει περιπτώσει είναι αυτό που υπάρχει στο προφίλ μου.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2012 08:44 #2559 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα και καλη εβδομαδα!

Εχουμε ενα προβληματακι με τιs φωτο!!!Πιστευω να λυθει συντομα!!! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 18:29 #2560 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλη βδομαδα δημητρη καλη βδομαδα σ ολους.Λοιπον πουλαω κι γω το δικο μου αγορασμενο περσι δεν εχει κλεισει χρονο ocean kayak prowler 11 kitrino κ κουπι κ καθισμα ocean kayak σωσιβιο καθωσ και βασεις στηριγματα για τοποθτηση σε τοιχο.φυλασσεται σε αποθηκη και διδονται και οι ιμαντες μεταφορας.εχει πεσει 5 6 φορες στο νερο και το δινω λογω αναγκης .Υπαρχουν πολλες φωτο στο προφιλ μου και η τιμη ειναι 800ευρω διδεται λογω αναγκης Χαιρετω οσοι πιστοι....δεκτοσ ελεγχοσ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.363 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection