× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/01/2012 23:12 - 24/01/2012 23:14 #2471 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντί να μπορείς να πας σε όποια σελίδα θες, δεν ζητάτε μπας και υπάρχει η δυνατότητα να γίνει σαν ξεχωριστή κατηγορία το καγιάκ και να χωριστούν τα θέματα και να μπορούν να ανοίγουν και νέα και να μην γίνει το θέμα του καγιάκ 100000 σελίδες που δεν βολεύει κανέναν....

Ας πούμε θυμάμαι μια καγιακοψαρεματοσυζήτηση παλαιότερη που ήθελα να την ξαναδω, αλλά βαριέμαι οικτρά να ψάξω σε ποια από όλες αυτές τις σελίδες είναι.....

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 08:54 #2472 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
+1 Πέτρο

Τομ λέω για Απρίλη γιατί χωρίς στολή δεν είναι για νωρίτερα,
αυτά είναι για τους τολμηρούς,
έχουμε αρκετούς εδω μέσα βέβαια οπότε θα βρείς παρέα σίγουρα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 10:04 #2473 από Θοδωρής
Απαντήθηκε από Θοδωρής στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους

Σταύρος έγραψε: Και μία ερώτηση. Αν θέλουμε να διαβάσουμε σε ένα θέμα που έχει 490 σελίδες, την 180 για παράδειγμα, πως πάμε εκεί χωρίς να χρειαστεί να πάρουμε όλες τις σελίδες από την αρχή; Εδώ βλέπω σελίδα 1.......491-496 δεν βλέπω κάτι ανάμεσα που να με οδηγήσει σε όποια σελίδα θέλω να δω, υπάρχει κάποιος τρόπος;


Ένας τρόπος για να κάνεις αυτό που λες είναι ο εξής:
Αν δεις τη διευθυνση μιας σελίδας του forum, είναι κάπως έτσι:

www.psarema.gr/forum/160 κτλ κτλ κτλ ...................html?limit=5&start=2475

Από ότι βλέπεις τελειώνει με τις λέξεις 'start=2475'
Αλλάζωντας αυτό το νούμερο πας στη σελίδα που θες. Το νούμερο που θα βάλεις είναι (η σελίδα που θες-1)*5. Δηλαδή για να πας στην σελίδα 180 θα βάλεις είναι το 895, αφού (180-1)*5=179*5=895
Δηλαδή θα κάνεις τη διεύθυνση από
www.psarema.gr/forum/160 κτλ κτλ κτλ ...................html?limit=5&start=2475
σε
www.psarema.gr/forum/160 κτλ κτλ κτλ ...................html?limit=5&start=895

Δοκίμασέ το...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 18:41 #2474 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Anton για το καλωσόρισμα και Θοδωρή για τον τρόπο που έδειξες, καλησπέρα σε όλους. Είναι λίγες οι απαντήσεις ανά σελίδα και αν δεν απαντήσω αμέσως σε κάποιον πρέπει να κρατήσω κάποιες σημειώσεις, αλλά και να ξεχάσω κάτι το πολύ πολύ να τα ξαναδιαβάσω και να ξαναστείλω ποστ. Συμφωνώ με την πρόταση του Πέτρου, αν είναι εφικτό κάθε νέο θέμα να ανοίγεται ξεχωριστά για να μπορούμε να βλέπουμε τον τίτλο αμέσως και να πηγαίνουμε εκεί αν θέλουμε. π.χ. αν γράψει κάποιος για ¨μεταφορά καγιάκ στο αυτοκίνητο¨" να γίνει ξεχωριστό θέμα. Anton το είδα ότι υπάρχει αυτό σε συγκεκριμένη σελίδα, απλά το λέω σαν παράδειγμα.
Θωμά πολύ ωραίο το FEEL FREE MOKEN 12, περίπου πόσο έχει; (και με pm αν θέλεις). Αντώνιος Καραογλάνης ποιό είναι το καγιάκ της φωτογραφίας, πολύ ωραίο και αυτό.
Πάντως στα 50 μου παρά το ότι θέλω να είμαι νόμιμος θα αναγκαστώ να κάνω τον ...ινδιάνο. Τέλος πάντων, ένα ζευγάρι μικρά αδιάβροχα και καλά κυάλια νομίζω χρειάζεται στο καγιάκ για να βλέπεις αν υπάρχει λιμενικό εκεί που θες να ρίξεις το καγιακ και τι σκάφος είναι αυτό που σε πλησιάζει :director: να προλάβεις τουλάχιστον να πετάξω το καλάμι μέσα στο νερό, να πω ότι δεν ψαρεύω, απλά παίζω βιολί :eusa_boohoo
Anton διάβασα την περιπέτειά σου με το καγιάκ χόμπυ. είναι χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες για να ξέρουμε τι γίνεται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 22:50 #2475 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σταύρο το καγιακ είναι το Prowler trident 11 της Ocean Kayak.......πιστεύω στα μέτρα του για ψάρεμα το καλύτερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2012 23:24 #2476 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Αντώνη. Διαστάσεις αυτές που είδα στο internet ( 350 x 77,5 )cm 24,5kg όπως το βλέπω στη φωτογραφία κομπλέ (χωρίς το fishfinder) πόσο περίπου στοιχίζει; Εδώ ή με pm αν θέλεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2012 08:32 #2477 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η περσινή τιμή του ήταν 930€. Στην βασική έκδοση ΔΕΝ περιλαμβάνεται το κιτ άγκυρας (~40³€ με το σκοινί και την άγκυρα), και οι εξτρά φωλιές για καλαμοθήκες (~25€ η μια). Γενικά θα υπολογίσεις 1000€ και πάνω με κουπί και σωσίβιο. Αλλά νομίζω ότι όποιος ψαρέψει με αυτό, δύσκολα ψαρεύει με άλλο....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2012 15:34 #2478 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλως τα νεα τα παιδια γεια σου σταυρο καλως ηρθες στο κλαμπ των εφοπλιστων του ψαρεμα χαχα .βασικα σταυρο κοιτα να εχεις μαζι σου την ατομικη αδεια αλιειας κι αστους να χτυπιουνται σε τυχον ελεγχο δειξε λιγο ευγενεια κι απο μεσα σου να πανε να γ.....ουνε και να πανε για κανα δυναμιτη που πεφτει κτλ αν τυχον πεσομε σε τ ιποτα κολλημενους θα βαλουμε δικηγορο και με το που θα βγει η αθωοοτικη θα ξεμπερδεψουμε ποιο δικαστηριο θα τιμωρησει τον τρελο που ψαρευει με κουπι μια καθετουλα η μια συρτη ημαρτον γαμω το ελληνικο κρατος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2012 16:29 #2479 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλά τα λες mike, μια ατομική άδεια χρειάζεται και δε πάνε να κάνουν ότι θέλουν το χόμπυ μου θα το κάνω. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2012 12:00 #2480 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θέλω να αγοράσω αδιάβροχα κιάλια και άμα γίνεται επιπλέοντα, για χρήση από το καγιάκ.
Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερα και με μικρότερες διαστάσεις.
Έχει να προτείνει κανείς κάτι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.464 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection