× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

30/01/2012 23:36 - 30/01/2012 23:38 #2491 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φίλε GL.
Για τα κυάλια.
Κοίτα σε καταστήματα ορειβατικών ειδών. Χρησιμοποιώ τα SILVA. Σχεδιασμένα για αντίξοες συνθήκες, αδιάβροχα. Υπάρχουν αρκετά μοντέλα. Δεν νομίζω όμως πως είναι επιπλέοντα. Aπο διαστάσεις!!!! Εύκολα τα χάνεις!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/01/2012 12:38 #2492 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Mike αν καταλαβα καλα με ρωτας πιο κομματι ειναι στο τραγουδι? Infected Mushroom - Becoming Insane λεγεται!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/01/2012 13:33 #2493 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χαιρετω τους καγιακαδορους του σαιτ,
δεν χρειαζετε αντωνη να σε ρωτησω αν θαρθεις στην κοπη ετσι δεν ειναι ?
παντως για ολους τους καγιακαδορους ενα πολυ χρησιμο κ ενδιαφερον σαιτ ειναι το world fishing network.com κ συγκεκρημενα στην ενοτητα για το kayak fishing news εχει μερικα πολυ ενδιαφεροντα αρθρα για το καγιακ κ για το ψαρεμα με καγιακ,
πιστευω οτι αξιζει να του ριξετε μια ματια , μενεις με το στομα ανοιχτο κ απο τις εικονες κ απο τα ψαρεματα που κανουν

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nικος (@@nikos@@)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2012 20:39 #2494 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νάσο μου γειά σου,

Στην κοπή πίτας και ΄ΒΕΒΑΙΑ θα πάω, γιατί είναι πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, τα λέω με ανθρώπους που συμπαθώ και εχω πολύ καιρό να δώ (καλή ώρα), γελάμε και ευχαριστιόμαστε φαγητό.
Αυτή την φορά προκειμένου νάχω περισσότερο χρόνο να μιλήσω με φίλους, θα πάω χωρίς την Κυρά.
Αντε, με το καλό να βρεθούμε απο κοντά.

Σ'ευχαριστούμε και για την ιστοδιεύθυνση.

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 11:14 #2495 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: .................................

Χρονια πολλα και απο εδω Δημητρη!Να εισαι παντα καλα!!! :big_hbd: :occasion15:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 13:29 #2496 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα κ παλι καγιακαδοροι
τις ιδιες σκεψεις καναμε αντωνη κ εγω προφανως θαρθω μονος αυτη την φορα κ ετσι θαχουμε ολο τον χρονο δικο μας να τα πουμε ,
εως τοτε να ειστε ολοι καλα κ να προσεχετε τους εαυτους σας γενικως κ ειδικως

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 13:34 #2497 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ΝΑΣΟΣ έγραψε: τις ιδιες σκεψεις καναμε αντωνη κ εγω θαρθω μονος κ ετσι θαχουμε ολο τον χρονο δικο μας

Χμμμμμμμμμ,μαλιστα...καταλαβα...Γιναμε ερωτικο site!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:


Αντε μια εβδομαδα εμεινε... :drinks: :discussion: :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2012 14:18 #2498 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι έγινε? Που χαθήκατε? :wav:

Κάνει κανένας jigging από το καγιάκ?
Σκέφτομαι το καλοκαιράκι αν υπάρχει Ελλάδα,να πάρω ένα καλάμι για jigging 15-25lb περίπου,ψάχνω κάτι οικονομικό ίσα για να περνάει η ώρα!.Έχει κανείς να προτείνει κάποιο καλάμι έως 70 ευρώ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2012 15:28 #2499 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νίκο με τέτοιο καιρό έξω, αλλά το κυριότερο με τις πολιτικές εξελίξεις για τη χώρα, οι σκέψεις για καγιάκ περνάνε σε δεύτερη μοιρά.Σε ότι αφορά αυτό που ρωτάς, καλάμια μέχρι 70 ευρώ θα βρεις αρκετά. Μηχανισμό αξιόπιστο όμως θες κάτι παραπάνω συν το νημα και τους πλάνους.......πάμε για >250€. Συν το βυθόμετρο που είναι απαραίτητο νομίζω.......τότε ξεφεύγει το πράγμα. Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι πρόβλημα τότε ναι γίνεται και jigging αρκεί στη περιοχή που ψαρεύεις να υπάρχουν βαθιά νερά κοντά στην ακτή, και τα χέρια σου να αντέχουν το πάνω κάτω. Πάντως εύχομαι καλή επιτυχία και να μας ενημερώσεις για την επιλογή σου εάν το αποφασίσεις τελικά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2012 17:45 #2500 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΑ σε όόόλους-ες! :yes:

1) Αν έρθουν κάποιοι μεθαύριο στην πίτα (που το συνιστώ, θα περάσουμε ωραία-και θάχει και δώρα!!) να πάρουν κάνα τηλέφωνο για να κανονίσουμε να καθήσουμε κοντά να καγιακοκουβεντιάσουμε...

2) Νικολή, εγώ εχω πάρει ενα Abu-Garcia με 50-70Ε πολύ καλό. Για μηχανισμό πήρα ενα Okuma 55DX πάρα πολύ καλό στα 50Ε (ebay). Εχω κάνει 3 φορές Καλοκαίρι χωρίς να πάρω τίποτα αλλά και χωρίς να ξερω τι υπάρχει κάτω.

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.411 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection