× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

09/02/2012 18:23 #2501 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας καγιακαδόροι,

λοιπόν λοιπόν, κάνω πρόταση για την κυριακή,
είστε για καγιακοβόλτα οι τολμηροί??? έτσι μέχρι τη Σαλαμίνα να πάμε και να γυρίσουμε,
για προπόνηση, όποιος γουστάρει ψαρεύει, αλλά χωρίς να καθυστερεί την ομάδα γιατί θα υπάρχει ρυθμός
έχουμε να κάνουμε κάμποσα μίλια, θα γελάσουμε πολύ, θα φάμε θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθούμε!!!

Ακούω συμμετοχές.
1) Αντώνης123
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2012 18:25 #2502 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πλάκα κάνω :wav: :wav: :wav:
δεν πιστεύω να το πιστέψατε? :wav: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2012 20:06 - 09/02/2012 20:10 #2503 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
<< αλλά το κυριότερο με τις πολιτικές εξελίξεις για τη χώρα, οι σκέψεις για καγιάκ περνάνε σε δεύτερη μοιρά >>

Εδώ ολόκληρος Πρωθυπουργός που είχε την ευθύνη για τη χώρα έκανε κανό (μέσα στη κρίση) και δεν μπορούμε εμείς;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2012 18:03 #2504 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φαντάσου να είχε αποποινικοποιήσει και το χασίς-μαριχουάνα και να βλέπαμε μαστουρωμένους να πλέουν με τα καγιάκ στο άγνωστο. :15: :dance3: :dance2: :angel7:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 09:56 #2505 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αύριο Κυριακή θα πάω στον Πάτροκλο. Κατα τις 10-11 θα είμαι στον Χάρακα. Θα το χαρώ πολύ αν συναντήσω κάποιον απο όλους σας!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 11:36 - 18/02/2012 11:57 #2506 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Θωμά.! :yahoo:

Προβλέπεται και πολύ καλός καιρός.!

Πάτροκλος:
11:00 10.4 °C Β 6 Km/h (2Bf) 47 Αίθριος καιρός
14:00 11.8 °C ΝΑ 5 Km/h (1Bf) 46 Αίθριος καιρός
17:00 11.8 °C ΝΝΑ 13 Km/h (3Bf) 53 Αίθριος καιρός

Εχε το νού σου, γιατί περνούν ταχύπλοα χωρίς να πολυπροσέχουν. Νάχεις 2ο κουπί για περίπτωση ανάγκης. Το νερό θα είναι πολύ κρύο και καθότι κάνει και κρύο, καλό είναι να βγείς πρίν βραδυάσει. Ισως θάταν χρήσιμο νάχεις και γάντια.

Εχουμε δημοσιεύσει πίνακα βαθών της περιοχής σε περασμένες ανακοινώσεις www.psarema.gr/forum/160-%CE%A8%CE%AC%CF...=5&start=2425#221760

Σκοπεύεις και σε ψάρεμα ή μόνο βόλτα;

Αν μπορέσεις πάρε και φωτογραφική να ανεβάσεις μετά φωτό.

Καλές κουπιές και πολύ καλά να περάσεις!!

Τέτοια θέλουμεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yes3:

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 12:39 #2507 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα Αντωνη!!!

Πηγες για κανα καλαμαρι?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 13:54 #2508 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Βασίλη.!

Οχι, απο την Κυριακή είμαστε άρρωστοι οικογενειακώς με 38-39οc πυρετό....

Ελπίζω να τα προλάβω... Αμα τα δείς, πές τους σε παρακαλώ να περιμένουν καμμιά 15αριά μέρες ακόμα...

Χαιρετισμούς

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 18:55 #2509 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Περαστικα ευχομαι Αντωνη μου... Μην ανησυχεις, θα τους μιλησω εγω κι ελπιζω να καταλαβουν....(σωθηκες...)


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 21:48 - 18/02/2012 21:52 #2510 από ssppiirrooss
Απαντήθηκε από ssppiirrooss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ελπιζω να γραφω σωστα εδω το θεμα που με απασχολει,,, για βολτα με δυο ατομα σε αρκετη αποσταση ειτε παρακτια ειτε προς το πελαγος με το συνηθισμενο αερακι και κυματακι,,, αντε να παρουμε και τιποτα πραγματακια μαζι,,, τι λυσεις εχω,,?? τα πολυεστερικα κανο ειναι 3 μετρα μηκος και ενα πλατος κοστος απο 200 εως 300 ευρω καινουργια,,, θα κανω δουλεια η θα θαλασσοπνιγομαστε,,??? αλλη λυση που δεν εχω ιδεα απο πλευση και αντοχη ειναι τα πολυαιθυλενιου,,, εκει βλεπω εχω επιλογες σε μεγαλυτερα μηκη αρα και χωρους και βεβαια αυξανεται και η τιμη,, απο 650 εως 950 ευρω το πιο ακριβο που ειδα,, καποια γνωμη καποιου που να εχει κανει χρηση και των δυο τυπων κανο,,?? βαρκα εχω αλλα καποιους μηνες ειναι μεγαλη ταλαιπωρια να την παρω απο αθηνα να παω να την ριξω καπου και να ερθω αναμεσα σε μποτιλιαρισματα στην εθνικη,,,!! και τα κανο καγιακ πολυαιθυλαινιου τρυπανε η πετσικαρουν με τη ζεστη η επισκευαζονται αν γινει κατι και αν μπορεις να προσθεσεις κατι επανω τους με καποια κολλα ας πουμε..??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.442 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection