× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/12/2011 20:04 - 01/12/2011 20:27 #2401 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντε μπράβο Νικόλα! Σε πεθυμήσαμε να μας γράψεις!

Α) Σχετικά με την στολή:

Το είδος (μακρυμάνικη, κοντομάνικη) και το πάχος της στολής, εξαρτώνται:
1) απο τον άνθρωπο που την φοράει, πόσο ζεσταίνεται, κρυώνει γενικά
2) από την εποχή και την μέρα, δηλαδή πόσο κρύο κάνει τότε που μας ενδιαφέρει. Ακόμα και την ιδια μέρα, αν εχει συννεφιά ή ήλιο, έχει αισθητή διαφορά. Θα πρέπει να μπορείς να την ανοίγεις κάπως όταν ζεσταίνεσαι πολύ.
3) Από την δραστηριότητα που κάνουμε. Πχ, άλλο να κάνουμε κουπί, και άλλο να μένουμε ακίνητοι κάνοντας καθετή. Επίσης, θα πρέπει να δοκιμάσεις, να μην σε «κόβει στις μασχάλες» η στολή όταν κάνεις κουπί.

Συμπερασματικά: Για την εποχή και την ηλικία σου, δοκίμασε την 3άρα. Σημείωσε στο μυαλό σου ή, ακόμα καλύτερα σε χαρτί τις συνθήκες και τα συμπεράσματα για σένα, ώστε όταν ξαναπάς (που δεν είναι συχνά το Χειμώνα και τα ξεχνάμε) να τα θυμάσαι.

Καλές κουπιές-θάλασσες και προσοχή! Όταν ξεθαρρεύουμε γιατί πλέον ξέρουμε το σκάφος μας και τις δυνάμεις μας, ΔΕΝ αγνοούμε ποτέ τους κανόνες ασφάλειας, γιατί εκτός από το πιθανό ατύχημα που μπορεί να συμβεί στον καθένα οποτεδήποτε, ο καιρός εχει πάντα ξαφνιάσματα -αλλαγές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 20:17 #2402 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Β) Σχετικά με την αποθήκευση:

Είναι αρκετά αστεία η ιστορία με τα ποντίκια!! Καλά, έμπαιναν απο την τάπα εξόδου του νερού ή, απο ταμπούκι;;;;!!
Για το "κρέμασμα", συμφωνώ με την παρατήρηση του Αντώνη, για να μην "ζορίζονται" για πολυ καιρό και οι στηρίξεις των χερυλιών. Επίσης, να ξέρεις οτι υπάρχουν ιμάντες για αυτή την δουλειά, που στηρίζονται στον τοιχο και, κρατούν το καγιάκ στο πλάι. Θα βρώ και θα δημοσιεύσω σχετικά άρθρα κάποια στιγμή.

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 20:25 #2403 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καπετάν Νάσο γειά σου.!

Χαιρόμαστε όταν σε βλέπουμε εδώ. :yahoo: Καλά είμαι, αν εξαιρέσουμε τα μεγάλα ζόρια με την δουλειά... :shout: :search:

Στην ταβέρνα (πρώτα ο Θεός), θα βρεθούμε! Α! να πούμε και του Γιώργου, να πεί του ταβερνιάρη, να μην ξεχάσει να δώσει στο τέλος και ατομικές μνημονιακές αποδείξεις!!

Χαιρετισμούς,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 21:03 #2404 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλό μήνα σε όλους.
Νικόλα το betadine ΔΕΝ απολυμένει υλικά αλλά κάνει αντισηψία μόνο στο δέρμα.!!το γράφει εξ άλλου και στις οδηγείες.
Και γω ψηφίζω 3αρα για σένα.
Το κρέμασμα όμως δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου.Εγω του εχω 2 ιμάντες φαρδιούς 5εκ στα σημεία που είναι οι τρύπες για τα νερά.Αυτό είναι και τα σημεία γειά το κρέμασμα στό πλάι. Εκεί είναι τα ποιό ''δεμένα'' σημεία του SOT.αλλιώς στήστο όρθιο.

Η παραμόρφωση στη σχάρα του αυτοκινήτου είναι πρόσκερη.Μόνο το καλοκαίρι ΘΕΛΕΙ προσοχή.
Γειά Νάσος.Ηταβέρνα μας πέφτει μακριά.Να περάσεται καλά.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2011 10:27 - 02/12/2011 10:29 #2405 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν υπάρχει ebay APP ID ορισμένο στις ρυθμίσεις του KunenaΔεν υπάρχει ebay APP ID ορισμένο στις ρυθμίσεις του KunenaNoμίζω κάτι τέτοια λέει ο συνονόματος, για δείτε!



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2011 19:07 #2406 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
EEEOO!!!!

:yahoo: :yes3: :yahoo:

ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΚΑΓΙΑΚΟΕΚΔΡΟΜΗ

ΘΑΧΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙΡΟ!! ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. :yess: :yes: :XXsunsmile:

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ. ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑ. :tr_hi:

ΚαγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2011 11:17 #2407 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνηδες και Δημήτρη ευχαριστώ για τις απαντήσεις!Θα κατέβω σήμερα κάτω και θα το κατεβάσω καλού κακού,μην παραμορφωθεί γιατί μετά...
Ελπίζω αν είμαι καλά άυριο να μπω μια βόλτα να το βρέξω λίγο!
Να 'στε καλά! :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2011 11:30 - 03/12/2011 11:32 #2408 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σου καπετανιε μου κ για μενα ειναι χαρα κ το ξερεις,
εβλεπα ρε αντωνη το ποτε ανοιξες το θεμα ,
πως περασαν ετσι 3 χρονια ρε γαμωτο μου ?
κ για μενα αντωνη τα πραγματα ειναι στο υπερθετικο βαθμο δυσκολιας αλλα τι να κανουμε εκτος απο να παλεψουμε με θεους κ διαμονες για εμας κ την οικογενεια μας κατ επεκταση.
τελως παντων τα περισσοτερα θα τα πουμε απο κοντα
εως τοτε να εισαι καλα κ πολλους χαιρετσιμους

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 00:51 #2409 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
!!!! ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ !!!! :wav:

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, θάχει και πάλι Φανταστικό :XXsunsmile: καιρό :XXsunsmile: στην Αττική.

Αντε, δοκιμάστε, ακόμα και χωρίς στολή.!!

:yahoo: :yes3: :yu: :yu: :yu:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 09:32 #2410 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα,
είσαι τρελός????????

χωρις στολή????????? :suicide2:
κι όταν θα τουμπάρουμε, (γιατί θα τουμπάρουμε σίγουρα) ποιά είναι η θέση μας?
μήπως στην κατάψυξη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.431 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection